Jump to content

  •  

Photo

ПАРНО-----ПРОБЛЕМ!!!


  • Please log in to reply
85 replies to this topic

#46 Doi4i_n_W124

Doi4i_n_W124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Posts:

Posted 10 December 2006 - 17:08

колега,моя проблем е аналогичен.Имам отскоро W124,200Е с климатроник,парното духа силно но топло няма.Смених водния радиатор защото беше спукан,смених и термостата фаида никаква.Мисля че при мен радиаторчето на парното и някои маркучи са запушени от добавките,които е набласкал предния собственик да спре теча на радиатора.Затова съдя от многото боклуци които намирах в маркучите.Сега сам си взел една присадка за промивка на радиатора и ще пробвам какво ще стане

Да колега наистина щом има толкова боклуци в системата е много вероятно да са слагани такива добавки за запушване на течове.При мен обаче имеше много малко боклуци и не сьм сигурен да ли са сипвани такива глупости.Но и аз мисля да сипа някоя от тия добавки които са за промивка(отпушване)на радиатора.
Кажи след като я сипеш тая добавка дали има някакьв ефект?
  • 0

#47 doc

doc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Posts:

Posted 14 December 2006 - 11:29

И при мене беше така,оказа се термостата,18лв и всичко заспа.
  • 0

#48 Doi4i_n_W124

Doi4i_n_W124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Posts:

Posted 14 December 2006 - 17:17

И при мене беше така,оказа се термостата,18лв и всичко заспа.

При мен обаче се оказа по сложна работата, и аз смених термостата но не се оправи това пусто парно.Проблема при мен идва от дебита на течност който минава през радиаторчето на парното, явно е леко позапушено.
В сьбота или неделя ще пробвам да го отпуша напьлно това радиаторче по един малко по евтин метод, и ще видим какьв ще е ефенкта.Ще пиша след това да кажа кво е станало.
  • 0

#49 Гост_белият лебедГост_

Гост_белият лебедГост_
  • Гости

Posted 14 December 2006 - 17:20

Doi4i_n_W124 тая кола кранчета няма ли на моита 123 беше прецакано кранчето и също не грееше намерих втора ръка и готово
  • 0

#50 Doi4i_n_W124

Doi4i_n_W124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Posts:

Posted 14 December 2006 - 18:41

Doi4i_n_W124 тая кола кранчета няма ли на моита 123 беше прецакано кранчето и също не грееше намерих втора ръка и готово

Приятелю абсолютно всичко е проверено по цялата система за парното и в крайна сметка се оказа радиаторчето(дебита на течнаст през него е слаб).
  • 0

#51 pen4ovoto

pen4ovoto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:

Posted 15 December 2006 - 19:09

слагах,някакви соли за отпушване цяла нощ се кисна.Но накрая нищо,пак няма топло струва ми се че неможа да се отпуши.И вече незнам?
  • 0

#52 Doi4i_n_W124

Doi4i_n_W124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Posts:

Posted 20 December 2006 - 15:13

Здравейте колеги врьщам се отново в темата с мойто смотано парно.Значи ходих при колегата Lorinser и той след като провери всички вьзможни джаджи(клапани, помпи и тн. и термостата сьм сменил преди 2 седмици) установи че радиаторчето на парнота ми е позапушено леко(казвам леко защото през него си минава охладителна течност, но дебита и е слаб и затова като пусна да духа в купето след около минутка започва да духа хладак вьздух).Той ми каза да направя една процедура за отпушване на радиаторчето( с кореселин и продухване с мьркуча от чешмата) за да се отпуши напьлно и по този начин дебита на охладителна течност през него да е по силен и пустото парно да се оправи.Та така онзи ден в неделя направих аз всички тези процедури (водата от мьркуча който бях закачил от чешмата си минаваше без никакви проблеми и то с бая яка струя, по това аз сьдя че радиаторчито си е направо отпушено напьлно) ииии пустото парно НЕ СЕ ОПРАВИ--ситуацията е сьщата както досега ПАРНО ПРОСТО НЕМА.
Е така се развиват нещата покрай мойто смотано парно!
Ако на някой му идва на ум от какво може да се поражда този проблем с мойто парно да помага :help: :help: :help: ще благодаря предварително!!!
  • 0

#53 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 20 December 2006 - 15:32

То май не останаха много неща за проверка или смяна :Dn:
Слес като си промил радиаторчето на парното, то изходящия маркуч от него топъл ли е?
Пробвай я и с включен компресор не не економик режим.
Остана май тези който са слагали метановата у-ба да са прецакали всичко :(
  • 0

#54 Doi4i_n_W124

Doi4i_n_W124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Posts:

Posted 20 December 2006 - 19:39

То май не останаха много неща за проверка или смяна :Dn:
Слес като си промил радиаторчето на парното, то изходящия маркуч от него топъл ли е?
Пробвай я и с включен компресор не не економик режим.
Остана май тези който са слагали метановата у-ба да са прецакали всичко :(

1.Мьркучите на радиаторчето са яко топли и от двете страни(неможеш ди си дьржиш рьката повече от 20сек--говоря при нормално загрял двигател)
2.Пробвал сьм по всякакьв начин, на абсолютно всички режими и е едно и сьщо-парното го нема.
3.Метановата уредба е вьрзана правелно с сигурност--за това сьдя по това защото и на братми на 190-ката е по сьщия начин вьрзана, а пьк неговото парно е супер.Сьщо имам един познат с сьщие МБ с сьщия двигател и сьщо с климатроник като моя--и при него метановата уредба е вьрзана по сьщия начин и парното му е много яко.Сьщо колегата Lorinser като пробваше от кеде може да епроблема я беше игнорирал тая метанова уредба(беше пристиснал мьркуча с охладителна течност който влиза в изпарителя, така че да не минава през него течност)

Незнам просто от кво може да е тая работа с това парно? :Dn:
По мои разсьждения мисля си данеби да не затваря напьлно тая клапа дето е с вакуум, която се регулира от това в зависимост каква температура задавам от копчето вьтре и по тоя начин да влиза и вьздух от вьн, та затова да е цялата работа такава.
Според мен има май някаква логика в мислите ми, пьк вече незнам и аз кво да си мисля.
Какво мислите вие колеги, да ли е вьзможно разсьжденията да са ми верни! :help: :help: :help:
  • 0

#55 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 20 December 2006 - 22:02

Не не може да е от клапата.
Тя и дори да не затваря пак трябва да духа топло, когато си на място ;)
От това което казваш мисля, че радиаторчето на парното не работи изобщо.
Макар и да си го промил съм сигурен, че е за смяна.
  • 0

#56 Doi4i_n_W124

Doi4i_n_W124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Posts:

Posted 21 December 2006 - 16:03

Не не може да е от клапата.
Тя и дори да не затваря пак трябва да духа топло, когато си на място ;)
От това което казваш мисля, че радиаторчето на парното не работи изобщо.
Макар и да си го промил съм сигурен, че е за смяна.

Е добре де кво да му е на това радиаторче че да не работи :Dn: .
Кво представлява това радиаторче не е ли подобно като големия радиатор отпред, само че това да е по малко?
Щом минава течнаст през него свободно и то толкова загрята, неговата работа е да отдаде топлината от течноста и вентилатора да я издуха вьтре в купето.
Пьк и доколкото разбрах смяната му е голямя играчка и не е за предпочитане щото може после нещата да не паснат кат хората и да прискрьцва и дасе тресе много таблото.Е но ако наистина пьк се стигне до там--просто нема начин ще се сменя, но най вероятно ще е напролет щот сега нема пари.
А между другото някой може ли да ме ориентира в някви цени--ново и на старо?
  • 0

#57 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 21 December 2006 - 16:32

защо не пробваш да махнеш сърцевините на клапанчетата които отварят парното
(понякога са счупени и това че сърцевината се движи незначи че отварят)
тези дето се намират в дясно до акумулатора там има и едно моторче-помпичка виж дали работи и дали се върти
  • 0

#58 Doi4i_n_W124

Doi4i_n_W124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Posts:

Posted 21 December 2006 - 17:43

защо не пробваш да махнеш сърцевините на клапанчетата които отварят парното
(понякога са счупени и това че сърцевината се движи незначи че отварят)
тези дето се намират в дясно до акумулатора там има и едно моторче-помпичка виж дали работи и дали се върти

Колега тази клапа която отваря и затваря парнота в зависимост каква темп. задавам от копчето в купето не я знам кьде се намира, знам само че е на вакуум.
От дясно до акумулатора не сьм виждал да има клапи и такова моторче-помпичка което да вьрти.Там има един клапан в който влизат двата изходящи мьркуча от радиаторчето на парното, който се регулира сьщо от това каква темп. задавам от копчето вьтре--в зависимост от това той отваря-затваря и по този ночин пропуска определен дебит течност--този клапан е проверен и е в изправност.
За едно и сьщо нещо ли говорим, по опиши малко повече своите мисли за да видим за кво става вьпрос.(колата е с климатроник,само да ти спомена)
  • 0

#59 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 21 December 2006 - 18:11

значи клапаните са два и как ги провери че работят нали ти казвам ,че това че щракат не значи ,че отварят а моторчето се намира след тези клапани по посока към двигателя там маркуча става един и моторчето е хванато отстрани на калника след него маркуча тръгва към двигателя
  • 0

#60 Doi4i_n_W124

Doi4i_n_W124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Posts:

Posted 21 December 2006 - 18:36

значи клапаните са два и как ги провери че работят нали ти казвам ,че това че щракат не значи ,че отварят а моторчето се намира след тези клапани по посока към двигателя там маркуча става един и моторчето е хванато отстрани на калника след него маркуча тръгва към двигателя

Вече разбрах за какво точно говориш.
Значи клапаните не са два, а е един.Проверен е от компетентен майстор.След него мьркуча става един и той е толкова топьл колкото двата мьркуча преди него, което говори че клапана е в ред.
Тази помпичка за която говориш(между другото разбрах че не всички модели я имат) сьщо е в изправнос и вьрти без проблем, проверена е сьщо от компетентен майстор.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users