Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Тунинг на ц200 компресор


  • Please log in to reply
131 мнения по тази тема

#31 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 20 юли 2011 - 16:09

Според мен Владо правилно ти сметна колко конски сили може да се докарат.
  • 0

#32 pArFe7u

pArFe7u

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 196 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:Всичко за Мерцедес :)
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 Kompressor 98' Elegance
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 август 2011 - 17:28

Владо можеш ли да ме насочиш някаде да отида за ремап ? И горе-долу каква цена ще е... за по малка ролка на компресора все още не съм се решил че малко ме плаши тая работа :) Но за един ремап съм доста навит макар и от 192 да отиде на 200-205 коня. Въпроса е че тука из Габрово такива хора няма и незнам каде да отида и да остана доволен.
  • 0

#33 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 15 август 2011 - 06:55

Владо можеш ли да ме насочиш някаде да отида за ремап ? И горе-долу каква цена ще е... за по малка ролка на компресора все още не съм се решил че малко ме плаши тая работа :) Но за един ремап съм доста навит макар и от 192 да отиде на 200-205 коня. Въпроса е че тука из Габрово такива хора няма и незнам каде да отида и да остана доволен.

Не знам колега. Имам един познат който прави това, ще го питам какво може да се направи и ще ти пиша. - Моят съвет е че за примерно 10к.с. няма никакъв смисъл да си даваш парите и да си пипаш по колата!
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#34 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 август 2011 - 08:34

pArFe7u, ако си решил да правиш ремап, най-добре отиди на някое дино.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#35 pArFe7u

pArFe7u

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 196 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:Всичко за Мерцедес :)
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 Kompressor 98' Elegance
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 август 2011 - 20:01

Май ше тряа и ролка за компресора да се стърже а ? :icon_coolgrin:
  • 0

#36 pArFe7u

pArFe7u

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 196 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:Всичко за Мерцедес :)
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 Kompressor 98' Elegance
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 август 2011 - 15:05

Ами дали ще ми станат спортните пружини от 190-тката да ги сложа на Компресора :) Като го погледнах компресора е със същото окачване като 190-ката но незнам дали ще стане :) Някой има ли си на идея... да ги свалям ли червените пружини от 190-ката и да ги слагам на Комрепсора ?
  • 0

#37 pArFe7u

pArFe7u

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 196 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:Всичко за Мерцедес :)
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 Kompressor 98' Elegance
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 август 2011 - 13:38

Кажете дали ще станат че съм на една стъпка да ги сменя ?
  • 0

#38 pArFe7u

pArFe7u

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 196 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:Всичко за Мерцедес :)
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 Kompressor 98' Elegance
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 септември 2011 - 10:31

Отчаяно търся окачване от Sport модификацията на w202 (амортисьори и пружини) понеже моята е Елеганс и е с високо и меко окачване и не ме кефи така та някой ако има или знае да се продава някаде .... драснете ми ! :)
  • 0

#39 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 17 ноември 2011 - 12:06

Колеги,нека и аз да споделя малко опит.Имам CLK 230kompressor 193 к.с.Италянка е и имам слаган чип в Италия но конете винаги не стигат и продалжих да тарся начини.Намерих информация да увелича демпферната шайба само тази част дето върти компресорната ролка.Стана,вдигна се малко ускорението.Преместих и дебитомера напред максимално близо до дроселклапата по инструкции на един италиански тунинг сайт.Усети се.Но ме завладя мисълта да увелича ролката колкото е възможно повече за още надув.Направих го но ефекта беше обратен колата почна да забива,най вероятно от бедна смес вследствие на повечето вкаран въздух.Сложих вакум регулатор на горивото и вдигнах налягането на бензина от 3,6 на 6 бара но пак нищо! Временно се отказах,но не напално !
Въпросите ми са: трябва ли да се сменят дюзите,вдигнах компресора от заводско 0,4 на 0,5 но сега вече става 0,7 някаде с голямата шайба.Ще стане ли само с ремап на електрониката или ще трябват и други промени? Моля всеки да сподели или да пита да решим този казус и да затворим устите че мецедесът е пенсионерска марка!!!
  • 0

#40 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 27 ноември 2011 - 08:49

Хайде колеги,поне предложете някой който разбира !
  • 0

#41 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 ноември 2011 - 16:24

Ами имаш ли изобщо данни какво точно си бил постигнал?
Т.е. Дино преди да почнеш да рушиш.
след това Дино преди последната промяна.

Щото аз съм умерен скептик и си мисля, че не си постигнал абсолютно нищо. Склонен съм да приема леко по-пъргавото вървене при уголемената шайба, но за да постигнеш повече коне, трябва да е по-малка ;)
А и ти не казваш какво целиш... Ускорение ли, Nm, максимална скорост... какво?
Щото за всички си има решение, и то не винаги е да пипаш по двигателя.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#42 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 27 ноември 2011 - 22:08

Kолега имам КОНИ амортисьори + пружини . На колата са ми , можем да ги разменим с доплащане от теб . Пиши ми на лично. С Ц-класа съм.
  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#43 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 29 ноември 2011 - 09:51

Колега Liloff,не съм правил дино тест но 230 компресора е със заводски 193 к.с.В Италия и е слаган чип фирмен АЛКА РЕЙСИНГ.Сложил съм и за модела оригинален спортен филтър K&N.преправих и и генерацията от катализатора до отзад.Монтирах по голяма демпферна шайба,защото тя върти компресорната ролка и по този начин като е по голяма съответно компресора прави повече обороти.Налягането което и дават да прави заводски на компресора е 0,4бара при измерване с манометар преди уголемяването но демпферната шайба даде 0,39бара.Сега е на 0,5бара.Сега имам демпферна шайба която по изчисления е толкова голяма че трябва да вдигне налягането на 0,7 но изглежда му дойде в много и забива.Добре колега Liloff,съгласен съм с теб че ако сложа малка ролка на компресора ще се вдигне повече налягането а целта ми е 0,9-1,0 бар, но аз съм с компресор ИТЪН 45 на който ролката му е електромагнитна а не е постоянно зацепена.При монтиране на по малка и постоянно зацепена ролка има ли кой да направи настройките на дросела и разтоворващия клапан които се командват от електрониката на колата,защото иначе не става нищо.Има ли някои който разбира от електрониката и доработки за този модел да може да ми помогне.
  • 0

#44 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 ноември 2011 - 10:59

Здрасти,
Аз съм ти ги написал тези неща не случайно. Предната ми кола беше 2.0К 192к.с. 111.944 двигател.
Знам как е и ролката на компресора. Впечатлен съм на първо място, че някой е успял да ти калкулира диаметъра на ролката и да я изработи, за да постигнеш стойностите.
Не можеш да сложиш постоянно зацепен Компресор, глупаво е на толкова малък мотор! Ако тръгваш да правиш такива модификации, слагай едно голямо турбо, слагай мегаскуърт и прави къстъм ремап на колата. Колко очакваш от 2л. мотор като коне с Компресор.

Освен това, хубаво си вдигнал налягането на рейката, но проверил ли си до какъв дебит покриват инжекторите.

Иначе пиши на НАСКО, той си мегасмъртна една 124ка сега и има пресни познания и хора, към които да те насочи.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#45 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 ноември 2011 - 11:13

Не съм съгласен за мегата, според мен е много по-добре ремап на стандартната електроника, сигурен съм че това няма да е проблем за някоя от тунинг фирмите. Най-добре намери карта на компресора, виж при какво налягане дава максимален дебит и съответно си направи шайба за това налягане. Сметни дали с тези инжектори и примерно малко по-високо налягане (не ти препоръчвам да вдигаш налягането повече от 4.0 бара) ще имаш необходимото гориво, ако не стигне, взимаш други инжектори. Най-накрая отиваш да ти направят един ремап и си на 6 .


П.П. Както от бедна смес колата също спира да върви и от прекалено богата смес,възможно е като си качил налягането на бензина на 6 бара да си преобогатил и затова да е нямало ефект, затова е хубаво да се мери сместа за широколентова сонда .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни