Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine


  • Please log in to reply
297 replies to this topic

#106 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 26 July 2012 - 13:33

Аз миналото лято карах на Вилян колата, още като беше с тая мега, вървеше си прилично, на 1ва 2ра че и 3та пързалки без проблеми, но за мен мегата не е читава, не знам дали е от настройките или нещо друго, но до колкото си спомням и тогава държеше лош празен ход, а и по стечение на обстоятелствата същия ден пръсна блока двигателя му, когато той седна да направи демонстрация защото аз не и давах много зор.

Прегряването може би не си с достатъчно голям радиатор, вилян бая голям беше сложил на неговия двигател, до колкото си спомням беше рязал и преправял отпред че да го вкара. Не помня обаче дали имаше виско или не
  • 0
Follow your own star...

#107 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 26 July 2012 - 22:23

С извинения за спама :) - миналия петък взех от Ивая тия втулчици за скоростите и на другия ден ги сложих. Малко е гърч процедурата, защото се свалят шишовете под колата, маха се част от барчето и се разглобява целия механизъм на селектора - но си заслужава. Сега влизат много готино скоростите. Хем мазно, хем по-твърдо. Като на нова кола.

Старите втулки бяха леш.


  • 0

#108 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 26 July 2012 - 23:07

Понагорява си масълце - пуши бяло на дебело...като двутактов :(
Направих 2 старта и това нещо върви УМОПОМРАЧАВАЩО! Нооо не за дълго и спря да му идва пауъра.
Пълни маслото с бензин и сега не знам кво да го правя. Идва ми на акъла да го източа и да го преваря...
Съмнява ме, че грее яко заради аванс - тея дни ще я нося на някой дето разбира да видим какво ще излезе в крайна сметка.


Пуши бяло и при много бензин, а и сам казваш че разрежда маслото.
Виж и МАП сензора дали е вързан правилно и дали отива вакум към него.
  • 0

#109 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Posted 27 July 2012 - 07:35

Диксан,вземи викни човек който е в час с Мегата да я направи. Докато се луташ ще скапеш мотора,а този двигател ти гарантирам,че беше като нов.
  • 0

#110 TonyBlaze

TonyBlaze

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
Garage View Garage

Posted 27 July 2012 - 09:55

Тая машина е извънземна !
  • 0
We all live for those "fuck it" moments ...
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#111 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 27 July 2012 - 10:49

Реших да послушам всички ви и да спра да се правя на майстор преди да е станало късно. Понеделник ще я нося на едно момче което си разбира от работата. Каза ми за тогава да смъкна дюзите да ги провери да няма някоя запекла и да монтирам ТПС датчик, но това вече ще е приказка...мисля да изхвърлям електронната газ за да мога да намеря място за ТПС-а. Мисля, че имам един от М103-ка с 3 крачета и би трябвало да свърши работа.

Има хиляди дребни работи за доизкусуряване. Скоростите не отделят хубаво, да не казвам, че почти се губят, нямам датчици за вода, масло и оборотомер, гумичките на селектора са леш отвсякъде (ще си направя на стругар, че в Даскалов ми обявиха ебати цифрата) И мисля да монтирам друго виско и да го прибера малко по-навътре. Не ми хареса и как спира колата...не знам дали от вървежа или от това, че е с базовите спирачки, но не ми допадна... Като върна ключа и не изгасва, а гасне като натисна спирачка, все едни такива приятни и досадни работи. Предните гуми стържат във веждите и ще се наложи да играе тръбата, задните фланци заминаха на вторични, понеже умния ми стругар ги направил на стружки и ми оставил само барабана и диска, а самия фланец го струговал....щях да го убия
  • 0

signatureqps.jpg
 


#112 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Posted 27 July 2012 - 11:49

Няма да ти свърши работа ТПС-а от този мотор.Онзи ,който се ползва е потенциометричен тип.Тоест при промяна ъгъла на дросела се променя съпротивлението и така мегата разбира колко си отворил дросела.Калибрирането на ТПС-а е направо елементарно,щом аз знам как става :D
Този от мерцедеса работи само в 3 положения-напълно затворен,отворен и 100% отворен.
  • 0

#113 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 30 July 2012 - 20:33

Намерих ТПС от М42-ка (318ИС) и мисля да го пригаждам към моя дросел. Днескка го изкорубих и го оставих само по ос. Купих ново масло пак Равенол РСС 10В60. Старото беше доста потъмняло и вонеше ужасно на бензин. Поне ще имам да си доливам на останалите коптори и да си смазвам гайките... Занесох и бензиновата рейка с дюзите на ултразвук, че нещо ме съмняват. 15 литра бензин да избягат за 20 паления и 2км пробег... Като сложа ТПС-а и наредя пак всичко по мотора ще го нося за настройка и профилактика. И тогава откъм технична гледна точка колата е готова на 100%, иначе козметично е трагедия, но ще се занимаваме нататъка с козметиката.

Клапата, която е по средата на колекторите и работи с вакуума мисля да я пенсионирам, понеже я завъртях на грешната посока и приключих земния й път, та какъв ще е ефекта без нея?
  • 0

signatureqps.jpg
 


#114 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 10 August 2012 - 13:28

Ето какво остана (или по-скоро нищо не остана) от електронната газ

Публикувано изображение

Малко БМВ партс по варела. Заспа като у дома си след леки интервенции

Публикувано изображение

То станало почти като оригинално :D

Публикувано изображение
  • 0

signatureqps.jpg
 


#115 terzo

terzo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Posts:
  • Град:Бургас

Posted 17 August 2012 - 02:24

Първо евала за ентусиазма и автомобила, който си подготвил. Понеже в началото на темата видях, че тръбната клетка в купето сте я правили сами искам да задам няколко въпроса във връзка с нея.
- Първо: Колко грубо ти излезна като сума цялата манипулация
- Второ: Цялата клетка ли е правена от вас, или сте ползвали отделни хомологирани елементи (т.е. в пистовият шампионат паспортизацията на автомобила може да премине пред федерацията дори и само с елемент от цялата клетка)
  • 0

#116 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 17 August 2012 - 10:46

Клетката само аз с двете си ръце съм я направил. Ползвах безшевни тръби. Направих си първо едно скеле от арматура и ги занесох на тръбогиб в една фирма за ауспуси.Взеха ми по 5 кинта на чупка, а те бяха 9. Доволен останах от работата им при положение, че някои тръби трябваше да имат и аксиално изкривяване.

Като сума излезе малко над 300 лева, като това включва тръбите, тръбогиба, една ролка тел за ЦО-то, доста дискове за флекса, ламарината за кутииите и планките (2.5мм ползвах) Като време някъде около 3 седмици плътно като се има предвид, че никога не бях правил подобно нещо никога, но се получи сравнително добре. Схемата уж има хомологация, но това слабо ме интересува, понеже не мисля да се пускам в БФАС или ФИА, засега само там се иска хомологация. Тръбите и всичко останало нямат хомологация, по-скоро клетката я направих за моя собствена сигурност!

Тая кола гаранция няма да стъпи на пистов шампионат, понеже не си падам по чистото каране, ралитата и пистови надпревари. Правя я единствено и само за дрифт, а там засега не се изисква хомологиран ролкейдж.
Единственото нещо което не ми харесва на моя кейдж е, че не изкривих тръбата на тавана нагоре и слезе под нивото на което си мислех, че ще дойде и се наложи да си смъкна седалката почти на пода, но като се има предвид, че съм 195 санта на нормален човек ще му е добре, та даже и ниско.

Между другото всичко по колата е наредено, дюзите са перфектни, та утре ще я нося за настройка и живот и здраве до 1 седмица ще гърми гуми, което не ме топли особено, понеже края на месеца ми вземат книгата за един доста дълъг за мен период....
  • 0

signatureqps.jpg
 


#117 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 17 August 2012 - 14:03

За каране на писта книга се не иска :)
Репатраци бол :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#118 terzo

terzo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Posts:
  • Град:Бургас

Posted 18 August 2012 - 01:25

Клетката само аз с двете си ръце съм я направил. Ползвах безшевни тръби. Направих си първо едно скеле от арматура и ги занесох на тръбогиб в една фирма за ауспуси.Взеха ми по 5 кинта на чупка, а те бяха 9. Доволен останах от работата им при положение, че някои тръби трябваше да имат и аксиално изкривяване.

Като сума излезе малко над 300 лева, като това включва тръбите, тръбогиба, една ролка тел за ЦО-то, доста дискове за флекса, ламарината за кутииите и планките (2.5мм ползвах) Като време някъде около 3 седмици плътно като се има предвид, че никога не бях правил подобно нещо никога, но се получи сравнително добре. Схемата уж има хомологация, но това слабо ме интересува, понеже не мисля да се пускам в БФАС или ФИА, засега само там се иска хомологация. Тръбите и всичко останало нямат хомологация, по-скоро клетката я направих за моя собствена сигурност!

Тая кола гаранция няма да стъпи на пистов шампионат, понеже не си падам по чистото каране, ралитата и пистови надпревари. Правя я единствено и само за дрифт, а там засега не се изисква хомологиран ролкейдж.
Единственото нещо което не ми харесва на моя кейдж е, че не изкривих тръбата на тавана нагоре и слезе под нивото на което си мислех, че ще дойде и се наложи да си смъкна седалката почти на пода, но като се има предвид, че съм 195 санта на нормален човек ще му е добре, та даже и ниско.

Между другото всичко по колата е наредено, дюзите са перфектни, та утре ще я нося за настройка и живот и здраве до 1 седмица ще гърми гуми, което не ме топли особено, понеже края на месеца ми вземат книгата за един доста дълъг за мен период....

Благодаря за изчерпателният отговор. Ясно ми е, че автомобила не е правен за писта. Въпроса ми беше по-скоро продиктуван от клетката. Понеже при нас в пистовият шампионат, основен регулаторен орган е федерацията а тя е свързана с ФИА, хомологациите са доста болезнен въпрос. Та цялата тази хамалогия свързана с хомоголациите, натоварва всеки един нов проект в пъти. И понеже някъде бях прочел, че с хомологирана конзола на тавана може да се премине паспортизацията реших да питам. Иначе един кейдж на OMP без монтажа си е цифра - 1100 лв.

Благодаря още веднъж за изчерпателният отговор и ти желая успехи с бегачката :)
  • 0

#119 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 19 August 2012 - 21:41

Ето вече и ксенон на халогена имаме
Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Малко заигравка с огледалата и капачката на бившия резервоар

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Новата аптечка на новото й място

Публикувано изображение

Вътре вече стана като истинските бегачки

Публикувано изображение

Заигравка с флекса за постигане на някакъв резултат

Публикувано изображение

Вече сме с черна маска и центрирана чистачка

Публикувано изображение

Вече приложих и хватката за издуването на калниците с дървена бухалка и се надявам да не задират вече гумите. А като направя и 5 градуса наклони ще застане по желания начин колелото

Публикувано изображение

Салона вече е във 100% завършен вид. Всичко си заспа по местата

Публикувано изображение

Остана настройката на колата и....нали :D
  • 0

signatureqps.jpg
 


#120 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 20 August 2012 - 07:03

Екстра е станала колата, харесва ми . Мерил ли си я на кантар в това състояние ?
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users