BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine
Започната от Dicksun, 04 юни 2011 - 19:53:35
297 мнения по тази тема
#136
Публикувано 12 ноември 2012 - 14:41
То хубаво,ама неговия мотор е от 210-ка с пластмасовите колектори и е малко по-различен,пък до колкото знам 210-ката няма показания на налягането на маслото.Така,че провери дали стойката за масления филтър от 2.6 пасва или си намери място за монтаж на датчик,било то и от тия допълнителните.
#137
Публикувано 12 ноември 2012 - 16:38
Ей сега бях при колата и няма такъв датчик на стойката за филтъра. Старата стойка от 2.6-цата по спомен отлетя на вторични.
Датчика за температура на водата е Bosch 0 280 130 023 и е на мястото на стария датчик, но пластмасовата му част беше откъсната от металната и замина в кофата. Направих му преходник, понеже бяха на различна резба. На снимката точно зад датчика за температура на водата има един черен датчик с болт 10 завит към блока. Силно ме съмнява да е точно за барометъра, но...
Та идеята ми е дали мога да ползвам тоя бошовския датчик за термометъра на таблото?
Датчика за температура на водата е Bosch 0 280 130 023 и е на мястото на стария датчик, но пластмасовата му част беше откъсната от металната и замина в кофата. Направих му преходник, понеже бяха на различна резба. На снимката точно зад датчика за температура на водата има един черен датчик с болт 10 завит към блока. Силно ме съмнява да е точно за барометъра, но...
Та идеята ми е дали мога да ползвам тоя бошовския датчик за термометъра на таблото?
#138
Публикувано 12 ноември 2012 - 18:16
Както писа Lorinser, може но най-вероятно няма да ти показва точно, освен ако стойностите не съвпадат. При мен два различни датчици от мерцедес показваха различно, единия точно, другия по-ниска температура .......
Този пост е редактиран от joreto: 12 ноември 2012 - 18:17
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#139
Публикувано 12 ноември 2012 - 20:11
Ей това кръглото под този датчик,та провери дали не може да му се пусне една резбичка и там да си го навиеш.
Стойностите са следните ,ако съвпадат с този ,който имаш..
1градус-1.5Кома
85градуса-66ома
88градуса-59ома
95градуса-46ома
100градуса 41ома
Стойностите са следните ,ако съвпадат с този ,който имаш..
1градус-1.5Кома
85градуса-66ома
88градуса-59ома
95градуса-46ома
100градуса 41ома
#140
Публикувано 27 ноември 2012 - 19:14
Днес колата най-накрая проработи... но пак не за дълго за съжаление. Владо от Самоков удари едно огрооомно рамо и ми поправи компютъра, за което съм му крайно благодарен!! Веднага след Еконт сложих 20 литра бензин, закачих компа, извадих си извод за температура на въздуха най-накрая (избочих от 124-ката ) и от -33 се качи на 19 градуса, което е доста близко до температурата, която беше около колата. С настройките в компа които бяха колата работеше и пушеше като ТДИ, но гладко и палеше от ряз. След това сложих msq файл от 2.8 с ЕДИС, но не речи да запали повече, след което качих пак някакви настройки от тунерстудиото и като обедних малко сместа почна да върви гладко в ниски и високи, но във средни предеше леко. Покарах колата така 15-20 минути. Направих 3-4 слънца и още 3-4 завоя и докато й се накефя като направих 2 камшика на една права и припадна и до там... Аванса показа -60 и след малко се разкачи от лаптопа и не речи повече да тръгне. Въпреки, че припадна, аз останах крайно доволен, че поне я усетих как се държи
Утре ще ходя пак при колата, че днеска бях прекалено превъзбуден и ще си поиграя да закача датчика на температурата на въздуха някъде по тръбите навъздуха, да закача датчика на маслото и да прегледам пак всички кабели и букси да не се е извадила някоя, че да прави мизерия и от нея да припада.
Още един път благодарности на Жорето, Митака и Владко, щото без тяхната помощ нямаше как да тръгне тая кола!!!
Утре ще ходя пак при колата, че днеска бях прекалено превъзбуден и ще си поиграя да закача датчика на температурата на въздуха някъде по тръбите навъздуха, да закача датчика на маслото и да прегледам пак всички кабели и букси да не се е извадила някоя, че да прави мизерия и от нея да припада.
Още един път благодарности на Жорето, Митака и Владко, щото без тяхната помощ нямаше как да тръгне тая кола!!!
#141
Публикувано 27 ноември 2012 - 19:33
Всичко , много хубаво , но защо не си закараш колата , където разбират да ти я направят за ден/два и да си даваш газзззззззз
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#143
Публикувано 27 ноември 2012 - 20:00
Е друга ми беше мисълта , Варна , Бургас не е толкова далеч , нали имаш номера и на боксир ще те дръпне някой.
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#144
Публикувано 27 ноември 2012 - 21:05
Честито първо каране . Надявам се всичко да е ок с мегата и да не е изпаткало нещо, този път като я запалиш първо направи всичко както трябва и после раздавай газ, че иначе някой път от превъзбуда стават бели (знам го от опит)
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#145
Публикувано 27 ноември 2012 - 21:16
Да уреждаме ремаркето и да те караме към Варна или София ?
Все ще намериме
Все ще намериме
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#146
Публикувано 27 ноември 2012 - 21:17
To ако ще е до бургас, по хубаво до софия, а дет ще дава пари на някой да го тегли, може да даде на някой от софия за път да отскочи един уикенд до русе и да му погледне колата, и някой лев за почерпка, по пътя стават много неща, да не дава господ някой полицай да го спре за проверка, с тоя ролкейдж ако е някой педерас директно ще го спре от движение и са до там.. И нервите и парите ще са по малко някой ако се навие да се разходи до русе. И от мен честито за карането и дано нещо дребно да е спънало колата.
Follow your own star...
#147
Публикувано 28 ноември 2012 - 21:58
Днес с помощта за пореден път на Митака успях да подкарам и оборотомера, който по моя преценка показва доста точно.Вързах също и температурния датчик. Монтирах го отдолу на сгъвката на тръбата точно преди отдушника на картера и стана почти като оригинално.
След това сложих базовите настройки на MS I-Extra, прехвърлих само таблиците с настройките на горивото и авансите от Жорето дето ми ги беше дал, защото като кача msq файла на колата и не иска да запали. След това колата запали и се цепеше нечовешки, но като задам равна газ и почва да прекъсва (все едно има ограничител или не стига гориво), а като подам газ и се цепи - просто няма равна газ. Направих едно кръгче и колата върви с лекота и буксува нечовешки, но на заравнена газ припада и губи празен ход. Другия проблем, който забелязах е, че като поработи малко и й свършва горивото и не иска да запали. Държа я яко на стартер и след 4-5 пъти запалва и трудно избистря, но след като избистри се цепи нормално. И бензиновата помпа не изжужава, ами само цъка, после пък жужи постоянно и дюзите почват да цъкат и Duty Cycle 1 отива в червеното и колата спира да пали. Гаранция е нещо дребно, но ми избягва. Обърнах от ТПС на МАП, но пак така правеше сякаш и нямаше такъв респонс...
Ето и един клип.Ясно се вижда, че на около 2200-2300 хълца (на заравнена газ е), иначе като подам рязко и се изцепва
И друго, което ме притеснява е, че Fan/Output 4 мига постоянно на включено/изключено, но не намерих от къде да го прекъсна по софтуерен път.
След това сложих базовите настройки на MS I-Extra, прехвърлих само таблиците с настройките на горивото и авансите от Жорето дето ми ги беше дал, защото като кача msq файла на колата и не иска да запали. След това колата запали и се цепеше нечовешки, но като задам равна газ и почва да прекъсва (все едно има ограничител или не стига гориво), а като подам газ и се цепи - просто няма равна газ. Направих едно кръгче и колата върви с лекота и буксува нечовешки, но на заравнена газ припада и губи празен ход. Другия проблем, който забелязах е, че като поработи малко и й свършва горивото и не иска да запали. Държа я яко на стартер и след 4-5 пъти запалва и трудно избистря, но след като избистри се цепи нормално. И бензиновата помпа не изжужава, ами само цъка, после пък жужи постоянно и дюзите почват да цъкат и Duty Cycle 1 отива в червеното и колата спира да пали. Гаранция е нещо дребно, но ми избягва. Обърнах от ТПС на МАП, но пак така правеше сякаш и нямаше такъв респонс...
Ето и един клип.Ясно се вижда, че на около 2200-2300 хълца (на заравнена газ е), иначе като подам рязко и се изцепва
И друго, което ме притеснява е, че Fan/Output 4 мига постоянно на включено/изключено, но не намерих от къде да го прекъсна по софтуерен път.
#148
Публикувано 28 ноември 2012 - 22:29
Направи един лог и ги качи с msq-to да ги погледнем . Има ли вариант да вържеш теснолентова сонда, дори и с нея ще могат да се докарат горе-долу смесите (все пак си атмосферка). Пробвай да обогатиш малко цялата таблица и виж как ще се държи колата.
Този пост е редактиран от joreto: 28 ноември 2012 - 22:29
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#149
Публикувано 28 ноември 2012 - 22:39
Сетих се друго, не е лошо на провериш аванса със стробоскоп за да си сигурен че е точен.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни