Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine


  • Please log in to reply
297 replies to this topic

#91 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 19 July 2012 - 10:16

За селектора се правят метални втулки на мястото на оригиналните гумени тампончета и става бетон, същото може да се приложи и със гумените тампончета на лостовете на скоростите и на пръчките.
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Edited by Lambo_Rambo, 19 July 2012 - 10:22 .

  • 0
Follow your own star...

#92 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 19 July 2012 - 15:26

Това с втулките е хитро, но гледам, че Мерцедес предлагат и ремонтен комплект, а може да се купят отделно и само гумените тампончета.

201 267 04 50, 201 267 06 50 - МБ
107 325 755 - Hans Pries
0140 260 019 - Meyle
109 199 53 - Swag

EDIT: Номерът на SWAG не е за тези тампони, а за другите на щангите. Грешка на базата данни.
  • 0

#93 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 19 July 2012 - 16:14

Селектора като се направи така , включването става много твърдо като няква патерица , но пак се кара няма проблем , аз неси правих фтулки а заварих , тампончета има да за щангите по 1,5 лв на брой , едните са силиконови , другите каучукови.

Edited by sers, 19 July 2012 - 16:15 .

  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#94 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 19 July 2012 - 16:37

Не, тези не са за щангите, тези са за лоста точно.

За щангите са - 199 53 на Феби, МБ номер 210 992 00 10
  • 0

#95 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 21 July 2012 - 23:33

Днеска запалихме колата с ОГРОМНАТА помощ на Владко от Самоков и Митака от Бургас. 14 часа се борихме с инсталацията на колата. Пуснахме габарити навсякъде, имаме и фарове, клаксон, ел перка през реле, парно през реле, колан, МЕГАСКУИРТ и разни други дреболии.

Всичко по ел инсталацията вече е перфектно, но с мегата има проблеми. Колата припалва и показва, че й се живее, но изгасва.Докарва само празен ход за няколко секунди и умира. За 20-тина завъртания на стартер заминаха 6-7 литра бензин.

Има 3 кабела където идват към TCP датчик или на мен така ми се струва. Доколкото запомних на единия имаше 5 волта, на другия 12 и на третия не помня. Мисля да минавам на вариант само с вакуум и да елиминирам ТЦП-то, че не ми се влиза във филми.

Като цяло доста неща свършихме днеска - инсталацията стана перфектно, мегата и едиса монтирахме правилно, предно стъкло монтирах и колата е във завършен вид, но трябва да се доизкусурява.

Течеше бензин от гърнетата, долната помпа пръдна и няма скорости колата (като е в движение), хидравликата текна, радиатора шурти на поразия....абе с 2 думи си личи, че има от всичко по много....

И сега остава да се занесе да се настрои наново, да се прегледат скоростите защо не влизат в движение и да почне да се убива тая кола най-накрая!

Искам пак да благодаря на Владо190 за оказаната дистанциона и ценна помощ още веднъж!!!!

Междувременно като останах без работа пробих фара да аспирираме по-добре смъртника :D

Публикувано изображение
  • 0

signatureqps.jpg
 


#96 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 22 July 2012 - 00:02

kakto ти заминава този бензин и отвии свещите , да се изпари бензина , ще се просмуче и масалцето ти ...
  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#97 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 22 July 2012 - 15:21

Разтоянието между датчика и колелото ти е много голямо, препоръчват да е ~1мм (моето е на 0.7мм).

Edited by joreto, 22 July 2012 - 15:22 .

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#98 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 22 July 2012 - 22:12

Още утре или вдругиден ще го коригирам. Мегата има пуснати кабели за ТПС на дросела, но никога не е работила с него, само на вакуум.

Също мисля да проверя и как съм вързал бензините...да не съм обърнал маркучите. Доколкото знам трябва регулатора да е след бензиновата рейка.
  • 0

signatureqps.jpg
 


#99 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 22 July 2012 - 22:35

поработи още над перката.
Като набиеш спирачки, мотора се мести напред с 1см, даже и още малко. И виското с перката ще ударят радиатора.
трябва да имаш минимум 15мм от най-издадената точка перка-виско.
Ново виско на SACHS е 227лв
турско има от 90 до 125лв
  • 0

#100 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 22 July 2012 - 22:55

Като има братчед кабелчета - ползвай ги
ТПС-а е нещо много приятно и настройка става още по прецизна
Аз лично бих го вързал и настройвал с негова помощ :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#101 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 23 July 2012 - 09:51

Аз виското и перката съм ги изхвърлил и за охлаждане ползвам ел. перката на климатика (климата отдавна я няма :( ) вързана към датчик който я активира на по-ниска температура (малко над 90 градуса ). ТПС-а ползва 3-ри кабела, +5волта (пин 26), маса и сигнал към мегата (пин 22). Ето схемата за връзване на мегата ...

Публикувано изображение

Edited by joreto, 23 July 2012 - 09:53 .

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#102 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 25 July 2012 - 21:57

Колата днес запали, проблема се оказа в дросела, че бил леко отворен, настроих го доколкото мога и вече държи някакъв празен ход. Ииии от тук се почват проблемите...

Понагорява си масълце - пуши бяло на дебело...като двутактов :(
Направих 2 старта и това нещо върви УМОПОМРАЧАВАЩО! Нооо не за дълго и спря да му идва пауъра.
Пълни маслото с бензин и сега не знам кво да го правя. Идва ми на акъла да го източа и да го преваря...
Съмнява ме, че грее яко заради аванс - тея дни ще я нося на някой дето разбира да видим какво ще излезе в крайна сметка.

Не меши водата, не надува маркучите, не лопа мотора, но грее (дано да е от аванс, а не от гарнитура) За маслото ме съмнява, че са сегменти... Като изстина мотора пак спря да пуши
  • 0

signatureqps.jpg
 


#103 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 25 July 2012 - 23:02

перката на климатика е недостатъчна и доста слаба. поне оригиналната. Виж само с какъв малък ъгъл на атака са перките и.
При мен на V8мака, в началото разчитах само на нея,обаче като се включи и нямаше НИКАКЪВ ефект. все едно я няма. температурата продължаваше да се вдига. докато не сложих виското и всичко заспа.

щом пълни с бензин, смятай колко ти е богата сместа.
Тва с преваряването е доста опасно.
  • 0

#104 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 25 July 2012 - 23:25

за мене пуши от това , че тъпче с бензин маслото , невърви от това че е загрял. А ако найстина гори масло то от това и е наварвяла така якооо

Edited by sers, 25 July 2012 - 23:26 .

  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#105 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 26 July 2012 - 09:19

перката на климатика е недостатъчна и доста слаба. поне оригиналната.


Аз само с оригиналната перка на климатика карам от години (още от както беше с нормален 2.5-16в мотор) и нямам никакви проблеми, дори и в задръстване в най-голeмите жеги, пробвано е на м102,м103 и м104 мотор (става въпроса за голямата единична перка за клима която се ползва в w201 а не 2-те по-малки който се ползват при w124).

Dicksun, лично аз бих сменил маслото т.е. не бих рискувал да съсипя мотора за едни 100лв (примерно). Греенето е много вероятно да е от аванс. С какъв аванс караш, ако не ти е проблем дай да видим таблицата, също така не е лошо да метнеш една широколентова сонда на колата за да настроите смесите (ако вече нямаш такава).

Edited by joreto, 26 July 2012 - 09:21 .

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users