Edited by Lambo_Rambo, 19 July 2012 - 10:22 .
BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine
Started by Dicksun, 04 Jun 2011 - 19:53:35
297 replies to this topic
#91
Posted 19 July 2012 - 10:16
За селектора се правят метални втулки на мястото на оригиналните гумени тампончета и става бетон, същото може да се приложи и със гумените тампончета на лостовете на скоростите и на пръчките.
Follow your own star...
#92
Posted 19 July 2012 - 15:26
Това с втулките е хитро, но гледам, че Мерцедес предлагат и ремонтен комплект, а може да се купят отделно и само гумените тампончета.
201 267 04 50, 201 267 06 50 - МБ
107 325 755 - Hans Pries
0140 260 019 - Meyle
109 199 53 - Swag
EDIT: Номерът на SWAG не е за тези тампони, а за другите на щангите. Грешка на базата данни.
201 267 04 50, 201 267 06 50 - МБ
107 325 755 - Hans Pries
0140 260 019 - Meyle
109 199 53 - Swag
EDIT: Номерът на SWAG не е за тези тампони, а за другите на щангите. Грешка на базата данни.
#93
Posted 19 July 2012 - 16:14
Селектора като се направи така , включването става много твърдо като няква патерица , но пак се кара няма проблем , аз неси правих фтулки а заварих , тампончета има да за щангите по 1,5 лв на брой , едните са силиконови , другите каучукови.
Edited by sers, 19 July 2012 - 16:15 .
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#94
Posted 19 July 2012 - 16:37
Не, тези не са за щангите, тези са за лоста точно.
За щангите са - 199 53 на Феби, МБ номер 210 992 00 10
За щангите са - 199 53 на Феби, МБ номер 210 992 00 10
#95
Posted 21 July 2012 - 23:33
Днеска запалихме колата с ОГРОМНАТА помощ на Владко от Самоков и Митака от Бургас. 14 часа се борихме с инсталацията на колата. Пуснахме габарити навсякъде, имаме и фарове, клаксон, ел перка през реле, парно през реле, колан, МЕГАСКУИРТ и разни други дреболии.
Всичко по ел инсталацията вече е перфектно, но с мегата има проблеми. Колата припалва и показва, че й се живее, но изгасва.Докарва само празен ход за няколко секунди и умира. За 20-тина завъртания на стартер заминаха 6-7 литра бензин.
Има 3 кабела където идват към TCP датчик или на мен така ми се струва. Доколкото запомних на единия имаше 5 волта, на другия 12 и на третия не помня. Мисля да минавам на вариант само с вакуум и да елиминирам ТЦП-то, че не ми се влиза във филми.
Като цяло доста неща свършихме днеска - инсталацията стана перфектно, мегата и едиса монтирахме правилно, предно стъкло монтирах и колата е във завършен вид, но трябва да се доизкусурява.
Течеше бензин от гърнетата, долната помпа пръдна и няма скорости колата (като е в движение), хидравликата текна, радиатора шурти на поразия....абе с 2 думи си личи, че има от всичко по много....
И сега остава да се занесе да се настрои наново, да се прегледат скоростите защо не влизат в движение и да почне да се убива тая кола най-накрая!
Искам пак да благодаря на Владо190 за оказаната дистанциона и ценна помощ още веднъж!!!!
Междувременно като останах без работа пробих фара да аспирираме по-добре смъртника
Всичко по ел инсталацията вече е перфектно, но с мегата има проблеми. Колата припалва и показва, че й се живее, но изгасва.Докарва само празен ход за няколко секунди и умира. За 20-тина завъртания на стартер заминаха 6-7 литра бензин.
Има 3 кабела където идват към TCP датчик или на мен така ми се струва. Доколкото запомних на единия имаше 5 волта, на другия 12 и на третия не помня. Мисля да минавам на вариант само с вакуум и да елиминирам ТЦП-то, че не ми се влиза във филми.
Като цяло доста неща свършихме днеска - инсталацията стана перфектно, мегата и едиса монтирахме правилно, предно стъкло монтирах и колата е във завършен вид, но трябва да се доизкусурява.
Течеше бензин от гърнетата, долната помпа пръдна и няма скорости колата (като е в движение), хидравликата текна, радиатора шурти на поразия....абе с 2 думи си личи, че има от всичко по много....
И сега остава да се занесе да се настрои наново, да се прегледат скоростите защо не влизат в движение и да почне да се убива тая кола най-накрая!
Искам пак да благодаря на Владо190 за оказаната дистанциона и ценна помощ още веднъж!!!!
Междувременно като останах без работа пробих фара да аспирираме по-добре смъртника
#96
Posted 22 July 2012 - 00:02
kakto ти заминава този бензин и отвии свещите , да се изпари бензина , ще се просмуче и масалцето ти ...
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#97
Posted 22 July 2012 - 15:21
Разтоянието между датчика и колелото ти е много голямо, препоръчват да е ~1мм (моето е на 0.7мм).
Edited by joreto, 22 July 2012 - 15:22 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#98
Posted 22 July 2012 - 22:12
Още утре или вдругиден ще го коригирам. Мегата има пуснати кабели за ТПС на дросела, но никога не е работила с него, само на вакуум.
Също мисля да проверя и как съм вързал бензините...да не съм обърнал маркучите. Доколкото знам трябва регулатора да е след бензиновата рейка.
Също мисля да проверя и как съм вързал бензините...да не съм обърнал маркучите. Доколкото знам трябва регулатора да е след бензиновата рейка.
#99
Posted 22 July 2012 - 22:35
поработи още над перката.
Като набиеш спирачки, мотора се мести напред с 1см, даже и още малко. И виското с перката ще ударят радиатора.
трябва да имаш минимум 15мм от най-издадената точка перка-виско.
Ново виско на SACHS е 227лв
турско има от 90 до 125лв
Като набиеш спирачки, мотора се мести напред с 1см, даже и още малко. И виското с перката ще ударят радиатора.
трябва да имаш минимум 15мм от най-издадената точка перка-виско.
Ново виско на SACHS е 227лв
турско има от 90 до 125лв
#100
Posted 22 July 2012 - 22:55
Като има братчед кабелчета - ползвай ги
ТПС-а е нещо много приятно и настройка става още по прецизна
Аз лично бих го вързал и настройвал с негова помощ
ТПС-а е нещо много приятно и настройка става още по прецизна
Аз лично бих го вързал и настройвал с негова помощ
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#101
Posted 23 July 2012 - 09:51
Аз виското и перката съм ги изхвърлил и за охлаждане ползвам ел. перката на климатика (климата отдавна я няма ) вързана към датчик който я активира на по-ниска температура (малко над 90 градуса ). ТПС-а ползва 3-ри кабела, +5волта (пин 26), маса и сигнал към мегата (пин 22). Ето схемата за връзване на мегата ...
Edited by joreto, 23 July 2012 - 09:53 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#102
Posted 25 July 2012 - 21:57
Колата днес запали, проблема се оказа в дросела, че бил леко отворен, настроих го доколкото мога и вече държи някакъв празен ход. Ииии от тук се почват проблемите...
Понагорява си масълце - пуши бяло на дебело...като двутактов
Направих 2 старта и това нещо върви УМОПОМРАЧАВАЩО! Нооо не за дълго и спря да му идва пауъра.
Пълни маслото с бензин и сега не знам кво да го правя. Идва ми на акъла да го източа и да го преваря...
Съмнява ме, че грее яко заради аванс - тея дни ще я нося на някой дето разбира да видим какво ще излезе в крайна сметка.
Не меши водата, не надува маркучите, не лопа мотора, но грее (дано да е от аванс, а не от гарнитура) За маслото ме съмнява, че са сегменти... Като изстина мотора пак спря да пуши
Понагорява си масълце - пуши бяло на дебело...като двутактов
Направих 2 старта и това нещо върви УМОПОМРАЧАВАЩО! Нооо не за дълго и спря да му идва пауъра.
Пълни маслото с бензин и сега не знам кво да го правя. Идва ми на акъла да го източа и да го преваря...
Съмнява ме, че грее яко заради аванс - тея дни ще я нося на някой дето разбира да видим какво ще излезе в крайна сметка.
Не меши водата, не надува маркучите, не лопа мотора, но грее (дано да е от аванс, а не от гарнитура) За маслото ме съмнява, че са сегменти... Като изстина мотора пак спря да пуши
#103
Posted 25 July 2012 - 23:02
перката на климатика е недостатъчна и доста слаба. поне оригиналната. Виж само с какъв малък ъгъл на атака са перките и.
При мен на V8мака, в началото разчитах само на нея,обаче като се включи и нямаше НИКАКЪВ ефект. все едно я няма. температурата продължаваше да се вдига. докато не сложих виското и всичко заспа.
щом пълни с бензин, смятай колко ти е богата сместа.
Тва с преваряването е доста опасно.
При мен на V8мака, в началото разчитах само на нея,обаче като се включи и нямаше НИКАКЪВ ефект. все едно я няма. температурата продължаваше да се вдига. докато не сложих виското и всичко заспа.
щом пълни с бензин, смятай колко ти е богата сместа.
Тва с преваряването е доста опасно.
#104
Posted 25 July 2012 - 23:25
за мене пуши от това , че тъпче с бензин маслото , невърви от това че е загрял. А ако найстина гори масло то от това и е наварвяла така якооо
Edited by sers, 25 July 2012 - 23:26 .
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#105
Posted 26 July 2012 - 09:19
перката на климатика е недостатъчна и доста слаба. поне оригиналната.
Аз само с оригиналната перка на климатика карам от години (още от както беше с нормален 2.5-16в мотор) и нямам никакви проблеми, дори и в задръстване в най-голeмите жеги, пробвано е на м102,м103 и м104 мотор (става въпроса за голямата единична перка за клима която се ползва в w201 а не 2-те по-малки който се ползват при w124).
Dicksun, лично аз бих сменил маслото т.е. не бих рискувал да съсипя мотора за едни 100лв (примерно). Греенето е много вероятно да е от аванс. С какъв аванс караш, ако не ти е проблем дай да видим таблицата, също така не е лошо да метнеш една широколентова сонда на колата за да настроите смесите (ако вече нямаш такава).
Edited by joreto, 26 July 2012 - 09:21 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users