Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine


  • Please log in to reply
297 replies to this topic

#16 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,535 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
Garage View Garage

Posted 08 June 2011 - 20:03

Браво колега много добре си тръгнал продължавай в същия дух :icon_coolgrin: Колицата ще стане перфектна :flagMB new:
  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.

#17 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Posted 08 June 2011 - 21:50

Успех във начинанието.Много ме радват такива позитивни,дейни и мислещи хора с цели,които да преследват.Колата съм сигурен,че ще стане невероятна,като гледам как я консервираш със боди и силикон,чак ти завиждам.Публикувано изображениеПубликувано изображение.
Продължавай да пишеш,с нетърпение следя развитието на нещата.Публикувано изображение
  • 0

#18 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 15 June 2011 - 19:09

Ето и решението със задните врати. За целта съм използвал поп-нитове, силикон, оригиналните ламаринки бяха грижливо подгънати за да защипят листа + дървени кубчета mihihi Наистина отначало ми се стори брутална идеята, но в крайна сметка минах на този вариант.Целта ми беше да има колкото се може по-малко нитове, пък да си е пак толкова здраво.

Публикувано изображение

Ето и крайният резултат - Вералит 3 мм + фолио 20% за да премахнем ефекта "аквариум" mihihi Няма я и досадната колонка между двата прозореца...

Публикувано изображение
  • 0

signatureqps.jpg
 


#19 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 20 June 2011 - 11:15

Ето и задния вече е готов и заспа като у дома си :D Липсва му само фолиото и някаква лайсна или нещо от сорта за да скрия нитовете, че нещо така не ми се нрави... Някакви идеи за нещо като лепяща лента или много дебело тиксо??

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Доста добре си уплътни по ъглите.И със силикона мисля няма да има наводнения :D

Публикувано изображение

Колонките и те са боядисани и следва монтаж на вратите и праговете

Публикувано изображение

Планката за ел ролката на Schroth-a е изрязана, изкривена и пробита барабар с тръбата, чака я само заварка по краищата за по-голяма здравина, че само на 1 болт нямам вяра.

Публикувано изображение


Имам и един проблем който ме тормози.Трабантовия резервоар си мисля да бъде монтиран до лявото задно бомбе в дупката която изрязах.Мисля да му направя два винкела на буквата Г между рога и гредата зад моста и да бъде наполовина под ламарината която ще сложа.И сложната част идва със бензина вече... Разбрах, че мерцедесите имали кеч-танк до помпата и не представлявало проблем да се кара само с него без допълнителен.Та въпроса ми е някой компетентен да отговори дали ще гълта въздух, понеже при дрифт колата си се мятка постоянно. И другия ми проблем за който искам да помисля превантивно - проблем ли представлява щуцера от резервоара когато е на равнището на помпата, понеже оригиналния резервоар си е на височко, пък тоя ще е на доста по-ниско по обясними причини.Варианта с гъбите в резервоара някак си не ми харесва.Аз знам как може да стане хубаво, здраво и красиво, но финансите са ограничени и искам да мина по най-лесния и практичен начин.Пък не ми се чака още 2 седмици примерно за да събирам и за кеч-танк, щуцери, скоби, бои, гъби и тем подобни глезотии.

Ето тук отпред в ляво напречно мисля да бъде монтиран

Публикувано изображение
  • 0

signatureqps.jpg
 


#20 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 30 June 2011 - 09:32

Непосредствено след махането на дъртия туч

Публикувано изображение

Не искам да си представям ако не беше с конитата и ниските пружини колко още щеше да се вирне

Публикувано изображение

Икарусовия двигател....туй копеле тежи като умрял циганин - 4 човека едвам го извадихме :D

Публикувано изображение

Всичко от коша е аут и е почти готово за боя

Публикувано изображение

А тук даже и е боядисано. Много свежо и приятно изглежда, въпреки многото отечки

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сега следва нареждане на тампони, тръбички, кабели, инсталации и всичко обратно в коша за да е готово преди монтирането на новия двигател.

Възникна един много гаден проблем, който 3 дена не ме остави да спя спокойно. Като махнах кутията, освен, че феродото беше на финала, ами и маховика е демпферен....То е ясно, че кола която ще се убива от газ ще е с нормален маховик и без демпфери по него и по феродото - четох какви ли не глупости. Искам някой който го е правил да обясни дали това дето си го мисля ще стане - М104 + едномасов (бездемпферен) маховик ще стане със керамичен съединител на 230мм (максимума който събира маховика), нов притискател, че стария идва голям и различен за новия маховик.И генералния проблем, че кутията ми е със къса опашка (идва наравно с камбаната) заради демпферния маховик. Говорих с 3-4 човека, всеки вика, че няма проблем, но аз съм длъжен да се подсигуря преди да предприема каквито и да са тунинги или покупки. Също така имам и един маховик от м102 2.0 със съединители и кутии за резерва ако мога да ползвам нещо от там.

Също така разбрах, че динамото на м103 и м104 били различни. Аз имам гол м104 и мисля всичката периферия да я наредя от м103-ката. Генерацията, динамото, хидравликата, стартера и лапите мисля да са от 2.6-цата. Имам 3 комплекта лапи (w201, w124, w210) тей, че все едни ще паснат :D
  • 0

signatureqps.jpg
 


#21 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 08 July 2011 - 14:54

Ето го и къстъм таблото. Нагънат алумин на мястото на централните духалки, фолиран с карбоново фолио и копчета от Сеат (не са от Голф) :icon_coolgrin: - 2 ел. стъкла, аварийни, ел. колани, парно и ел. перка.

Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 1

signatureqps.jpg
 


#22 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Posted 09 July 2011 - 19:09

Браво, супер става :icon_coolgrin: - ще заприлича на ДТМ накрая ;) - и после само :hooray:
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#23 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 30 July 2011 - 10:08

Финално боядисан отвътре след 3 кутии Автоемайл

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Вече окастрената и подредена инсталация

Публикувано изображение

Нещо ей такова се оформя да бъде вътре

Публикувано изображение

Добавихме Sparco Rev към играчките

Публикувано изображение
  • 1

signatureqps.jpg
 


#24 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,421 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Posted 30 July 2011 - 17:43

Адмирации!! Просто страхотно. Евала за желанието и положените усилия - много човекочаса, а и пари. Очертава се голям дзвер. Айде по-скоро да захапва асфалта :icon_coolgrin:
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#25 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 31 July 2011 - 13:14

Благодаря, колеги :) Старая се наистина да я направя като истинските дрифтачки.

Мотора го взех със спукан картер, но като го пренасях 500км и от друсането се откърти едно парче, но някъде го запилях из сервиза и сигурно някой го е изхвърлял, та въпроса ми е дали е поправима щетата, понеже нов картер почва от 100 кинта нагоре...

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Какъв е най-лесния начин да се отърва от това говедо, за да не си личи че някога е било там?

Публикувано изображение

Стойка от W124, кабел за плюса от Е34, само акумулатора ще бъде червен да се върже на интериора :D

Публикувано изображение
  • 0

signatureqps.jpg
 


#26 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,535 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
Garage View Garage

Posted 31 July 2011 - 23:20

Браво,браво седалките яко радват :) :flagMB new:
  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.

#27 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 08 December 2011 - 12:16

Малко да раздвижим темата :) Колата е зазимена до пролетта, че в тоя студ няма условия да се работи прилично, пък и нали трябва да натрупам финанси.
Междувременно купих още един комплект 17 цола джанти. Ошкурени са, боята е нагласена, просто ще изчакам хубавото време за да пръсна всичките си джанти в искрящо бяло.

За рождения ми ден ме зарадваха с ново предно стъкло (някой завистник му реши проблема в сервиза), два фланеца и аз си направих подарък шпилки и гайки.

Току-що репатриран
Публикувано изображение

Публикувано изображение

Зазимен за има няма 3-4 месеца
Публикувано изображение

Ето ги въпросните джанти 5х112 8J ЕТ 35. Джантите не са от Ауди :D :D

Публикувано изображение

20 шпилки от стомана CT40 около 9 сантиметра с пас посредата за заклинчване към главината. Резбите по чудо са перфектни, остри като скалпел, гайките вървят перфектно. 20 гайки от шестостен с резба само до половината за по-голяма якост и по-лесно вървене по шпилката. 2 броя фланеца 20мм 5х112 66.5 централен, алуминиеви за предницата да разшири стъпката за да намали недозавиването.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Останаха ми да монтирам седалката, да сменя предния прозорец, заварка или нов картер, драмите покрай монтажа и настройката на двигател, електроника и скорости, монтиране на резервоар и бензинопроводи и разни дребни и досадни доработки.
  • 0

signatureqps.jpg
 


#28 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5,566 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex

User's Awards

3
24
15
3
Garage View Garage

Posted 08 December 2011 - 13:03

бате.. не знам.. ама това с белите джанти все повече ме радва :harabe Дали на бяла кола ще седят добре бели джанти ? :D
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#29 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 08 December 2011 - 14:09

Най-красиво стоят бели джанти на бяла кола!Особено ако е с червени супорти и черни джамове и таван.Също много ми харесва на черна кола и ярко червена, но всичко е въпрос на вкус :) от 6-7 комплекта джанти само бъбреците оставих сиви, понеже не ми хареса идеята на базови тесни и прибрани джанти бял цвят :)
  • 0

signatureqps.jpg
 


#30 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5,566 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex

User's Awards

3
24
15
3
Garage View Garage

Posted 08 December 2011 - 14:42

Прав си.. въпрос на вкус :)
Аз лично имам само затъмнени жамове на задните врати ама и задния седи доста тъмен заради ел щората. Понеже трябва да си боядисвам зимните джанти.... та още обмислям - то ми мина вариант за хром , светло сиво (стандартното) , бяло и тн и тн.. До пролетта има доста време :D
Успех с количката... и някой път да ме повозиш ако може :tongue
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users