DIY: Парктроник (китайски) с оригинален дисплей(проектче в развитие)
Started by kdl, 11 Feb 2011 - 19:52:48
61 replies to this topic
#31
Posted 29 June 2011 - 11:24
Освен това, не се обръщаш назад, а гледаш в огледалото
По идея - ако караш назад - гледаш назад (дали се обръщаш или с огледало) и е по-добре индикацията да е така поставена, че да я виждаш като караш назад!
По идея - ако караш назад - гледаш назад (дали се обръщаш или с огледало) и е по-добре индикацията да е така поставена, че да я виждаш като караш назад!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#32
Posted 30 June 2011 - 12:26
,Колеги да попитам как се сваля тази лайсна?Има ли чалъм и само нея трябва да сваля без бронята нали?Плюс минус вадя от стопа от буксата доколкото разбрах?
LAS VEGAS
#33
Posted 30 June 2011 - 12:35
За лайстната, по-добре свали бронята, че няма вадене иначе. Т.е. има, но отнема толкова много време и е толкова пипкаво занимание, че няма смисъл. По-лесно развий болтовете на бронята и я откачи от вътре.
Иначе + се взима от стопа, но не онзи на калника, а онзи на капака
Иначе + се взима от стопа, но не онзи на калника, а онзи на капака
#34
Posted 30 June 2011 - 12:35
Плюс и минус се взима от светлината за заден ход, не от стоп машинката.
При мен W202, също има лайсна, но тя е така закачена за цялата броня, че няма чалъм да я свалиш само нея. Също така, бронята има пет болта, два от тях са скрити. Ако не тръгне бронята търси скрити болтове. Задължително ти трябва втори човек, за да не я изпуснеш и да се надере. Чак като свалиш бронята ще разбереш къде да направиш дупките, че има едни ребра. Също така и едни дунапрено-подобри формирования, които не знам как са сложени без да ги счупят. Аз ги счупих. Сигурно са ползвали обувалка.
После прокарваш жиците и се кефиш.
Аз моя дисплей съм го монтирал на таблото, че карам назад на огледала. Сигурно ми е дебел врата щото карам Мерцедес.
При мен W202, също има лайсна, но тя е така закачена за цялата броня, че няма чалъм да я свалиш само нея. Също така, бронята има пет болта, два от тях са скрити. Ако не тръгне бронята търси скрити болтове. Задължително ти трябва втори човек, за да не я изпуснеш и да се надере. Чак като свалиш бронята ще разбереш къде да направиш дупките, че има едни ребра. Също така и едни дунапрено-подобри формирования, които не знам как са сложени без да ги счупят. Аз ги счупих. Сигурно са ползвали обувалка.
После прокарваш жиците и се кефиш.
Аз моя дисплей съм го монтирал на таблото, че карам назад на огледала. Сигурно ми е дебел врата щото карам Мерцедес.
#35
Posted 30 June 2011 - 19:57
Ам той парктроника стои включен постоянно или когато дам назадна тогава ще се включва?Плюс и минус се взима от светлината за заден ход, не от стоп машинката.
При мен W202, също има лайсна, но тя е така закачена за цялата броня, че няма чалъм да я свалиш само нея. Също така, бронята има пет болта, два от тях са скрити. Ако не тръгне бронята търси скрити болтове. Задължително ти трябва втори човек, за да не я изпуснеш и да се надере. Чак като свалиш бронята ще разбереш къде да направиш дупките, че има едни ребра. Също така и едни дунапрено-подобри формирования, които не знам как са сложени без да ги счупят. Аз ги счупих. Сигурно са ползвали обувалка.
После прокарваш жиците и се кефиш.
Аз моя дисплей съм го монтирал на таблото, че карам назад на огледала. Сигурно ми е дебел врата щото карам Мерцедес.
LAS VEGAS
#36
Posted 30 June 2011 - 20:12
Oчевидно щом го връзваш за + на светлините за заден ход, свети само като включиш на задна
Иначе ми се струва малко налудничаво постоянно да пищи като някой дойде по-близо от 2 метра до теб на светофар или където и да е.
Иначе ми се струва малко налудничаво постоянно да пищи като някой дойде по-близо от 2 метра до теб на светофар или където и да е.
#37
Posted 03 July 2011 - 16:11
Днес цял ден си играх с тази броня...ужас...болтовете накраядо гумите отгоре не са отвивани с години и се заоблиха и с ножовката рязохме ....другото после стана идеално....остана само с + и - на задните да го свържа и е готов
LAS VEGAS
#38
Posted 04 July 2011 - 05:58
А поне сети ли се да направиш някоя и друга снимка?
#39
Posted 07 July 2011 - 15:08
Има 3 жички на буксата на стопа .Коя е + и - жълта с сиво,кафява или зелена с бяло?Ам И направо оголвам преди буксата и свързвам и изолирам?А на 3 тата снимка кабелите за тока трябва да ги прекарам по тази тръба на багажника ли?Няма ли да се прекъснат от постоянното затваряне на багажника?Има ли някакъв начин за направа?
И да кажа не са 5 болта на бронята а 7 + 2 та на края на калниците( 3 са централно ,и по 2 от ляво и отдясно които държат бронята отстрани и отгоре)
Тука където е бялото ще сложа апаратчето зад кората.
И да кажа не са 5 болта на бронята а 7 + 2 та на края на калниците( 3 са централно ,и по 2 от ляво и отдясно които държат бронята отстрани и отгоре)
Тука където е бялото ще сложа апаратчето зад кората.
LAS VEGAS
#40
Posted 08 July 2011 - 10:29
Никой ли незнае кое от кабелчетата е + и кое е за -?
LAS VEGAS
#41
Posted 08 July 2011 - 10:40
Кафевия е минуса. Бодни в пина едно кабелче през някаква крушка и виж като включиш задна, на кой от другите пинове светва.
Другия кабел е за задните светлини за мъгла, ама не ги нзам наизуст.
Пусни кабела от там по пластмасовата кора на багажника. Остави малко свободно, да не се скъсат като затвориш багажника. Аз направих веднъж тази грешка
Според мен е по-удачно модула да е зад мокета, а не зад кората. Погледни на моите снимки в началото, наврял съм го зад една ламарина, зад кората. Много по-лесно е да оправиш кабелите там.
Другия кабел е за задните светлини за мъгла, ама не ги нзам наизуст.
Пусни кабела от там по пластмасовата кора на багажника. Остави малко свободно, да не се скъсат като затвориш багажника. Аз направих веднъж тази грешка
Според мен е по-удачно модула да е зад мокета, а не зад кората. Погледни на моите снимки в началото, наврял съм го зад една ламарина, зад кората. Много по-лесно е да оправиш кабелите там.
#42
Posted 19 June 2012 - 13:57
За да не отварям нова тема, ще си позволя да питам в настоящата: имам фабричен парктроник, и предния десен дисплей се пълни и пищи постоянно, когато работи (при ниска скорост и на място). Обяснявам си го, че някой от трите датчика в дясната лайсна на бронята, е дефектирал. Въпросът ми е: как да разбера кой точно, без да се набутам да купя три нови, че и сигурно са маса пари... Иде ми на ум да сваля някой от тия трите отляво и да го ползвам като заместител на един по един от десните, ама е голяма играчка...
"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"
#43
Posted 19 June 2012 - 14:23
Toва което си намислил, е това което и аз бих направил.
Другия вариант е да купиш един датчик и да направиш същото.
Един колега се мъчеше с диагностики и т.н., но накрая май проба-грешка метода оправи нещата.
Другия вариант е да купиш един датчик и да направиш същото.
Един колега се мъчеше с диагностики и т.н., но накрая май проба-грешка метода оправи нещата.
#44
Posted 19 June 2012 - 14:33
adv_petrov, няма проблем да спираш захранването на датчиците един по един - останалите няма да изгорят. Провал съм го. Така с най-много три дърпания, ще знаеш кой ти е проблематичният датчик (теоретично).
Обаче, имай предвид, че проблемите могат да идват от кабелите, пиновете на сензорите, от модула, влажност или нещо изключително тъпо.
При мен зимата паркроникът стачкуваше. Като се стопли пак проработи. Чакам с нетърпение следващите студове.
И все пак нямаше да е зле да отвориш нова/друга тема. Тази е малко встрани от проблема ти.
Обаче, имай предвид, че проблемите могат да идват от кабелите, пиновете на сензорите, от модула, влажност или нещо изключително тъпо.
При мен зимата паркроникът стачкуваше. Като се стопли пак проработи. Чакам с нетърпение следващите студове.
И все пак нямаше да е зле да отвориш нова/друга тема. Тази е малко встрани от проблема ти.
Edited by Praetorian, 19 June 2012 - 14:33 .
#45
Posted 19 June 2012 - 14:38
Колеги, сега видях темата и исках да поздравя хората са хубавата идея и прекрасното изпълнение. Ако я бях видял тази тема по-рано сигурно щеше да ми е доста по-лесно но какво да се прави. Да ви кажа, че и аз си закупих парктроник от Илианци. В началото исках да е само със зумер, за да не се налага до му монтирам и дисплейчето и тн., но нямаше такива само със зумер и си викам що пък да не си взема с дисплей. След като го взех, пробих бронята, прекарах кабелите през единия стоп в купето и сложих дисплея на тавана на колата отзад. Стана почти като оригинално, само дето не е в плафон, ама иначе си е екстра и стана за около час и малко. Ако някой се заинтересува мога да го снимам.
Поздрави момчета.
Поздрави момчета.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users