Размисли за газов инжекционза CLK200 Kompressor
Започната от Алфонсо, 22 яну 2011 - 19:27:06
123 мнения по тази тема
#76
Публикувано 18 май 2012 - 23:06
А при мен сваля разхода... яд ли ви е? От какво по-точно трябва да ти вдигне разхода - от поддържаната равномерна скорост ли? Отваря дроселовата клапа много по-прецизно, отколкото крака ти. Аз на магистрала като го ковна на 130 - 140 и ми гори по-малко, отколкото ако се опитвам да го държа ръчно-крачно това темпо... и от там нататък се старая така да карам, че да не се налага да го гася и пускам, почти не подавам допълнителна газ... само при задминаване и то ако е съвсем наложително и си сваля кило надолу, а не да качва!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#77
Публикувано 17 юли 2012 - 15:51
Здрасти - определено и аз реших да слагам газов инжекцион. Ще се радвам хората, които вече са сложили да посъветват къде да се отиде да се направи качествено (система), цена и тн.
По принцип съм избрал Landi renzo, тороидална бутилка на мястото на резервната 45литра с използваем обем 35л. Звънях в официалният представител, но леко ме отрязаха, че имат работа. Цената към която съм се насочил е около 1250-1400 за цялата система.
Ще се радвам, наистина тези от вас които имат монитирана системата да споделят мнения, сервиз система и тн.
Колата е CLK 99, 192кс
По принцип съм избрал Landi renzo, тороидална бутилка на мястото на резервната 45литра с използваем обем 35л. Звънях в официалният представител, но леко ме отрязаха, че имат работа. Цената към която съм се насочил е около 1250-1400 за цялата система.
Ще се радвам, наистина тези от вас които имат монитирана системата да споделят мнения, сервиз система и тн.
Колата е CLK 99, 192кс
#78
Публикувано 17 юли 2012 - 23:28
Добре си се насочил, дано да ти обърнат внимание от официалния сервиз. Ланди е читава марка, да не казвам една от най-читавите.
По принцип този двигател може да се конвертира и с друга, по евтина система, като качеството и характеристиките ще се запазят. Колегата Lazar V12 наскоро прави едно ЦЛК200 КОМП. на газ, монтажът на газовия инжекцион беше изпълнен феноменално, драсни му едно лично на Лазо, отношението към теб и към колата ти, както и цената със сигурност ще ти харесат.
По принцип този двигател може да се конвертира и с друга, по евтина система, като качеството и характеристиките ще се запазят. Колегата Lazar V12 наскоро прави едно ЦЛК200 КОМП. на газ, монтажът на газовия инжекцион беше изпълнен феноменално, драсни му едно лично на Лазо, отношението към теб и към колата ти, както и цената със сигурност ще ти харесат.
#79
Публикувано 22 юли 2012 - 09:40
Ти как пишеш, да не си го виждал това CLK наживо?...Колегата Lazar V12 наскоро прави едно ЦЛК200 КОМП. на газ, монтажът на газовия инжекцион беше изпълнен феноменално...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#80
Публикувано 22 юли 2012 - 10:18
Ти как пишеш, да не си го виждал това CLK наживо?
Виждал го е, виждал го е Илийка
By Batev
#82
Публикувано 22 юли 2012 - 23:52
На първата бутилка - 10/100, но подозирам, че е имало някаква грешка, щото тя на бензин яде 11.5/100
На втората бутилка - 13/100 (и между другото толкова пишеше по трип компютър, което означава, че показва точно) и вече ми се вижда по-реално.
И двете са градско, ама моето градско е по Цариградско... рядко вися в задръствания!
Още не съм я тествал на извънградско...
В момента горя третата бутилка, рано е още да се каже...
Но като цяло съм много доволен, не само от монтажа, но и от вървежа...
Ще взема да пусна някоя снимка тук, ама имам да довършвам малко копчета, пък идната седмица колата няма да е в мен, та като свърша всичко - тогава!
На втората бутилка - 13/100 (и между другото толкова пишеше по трип компютър, което означава, че показва точно) и вече ми се вижда по-реално.
И двете са градско, ама моето градско е по Цариградско... рядко вися в задръствания!
Още не съм я тествал на извънградско...
В момента горя третата бутилка, рано е още да се каже...
Но като цяло съм много доволен, не само от монтажа, но и от вървежа...
Ще взема да пусна някоя снимка тук, ама имам да довършвам малко копчета, пък идната седмица колата няма да е в мен, та като свърша всичко - тогава!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#83
Публикувано 23 юли 2012 - 10:04
Ти как пишеш, да не си го виждал това CLK наживо?
Виждал съм го това CLK на живо, и още как. Много добре се е справил Лазо
#84
Публикувано 23 юли 2012 - 10:07
В крайна сметка днес бях в Landi Renzo на Ботевградско и ми дадоха добра оферта 1400лв с тороидална бутилка в багажника и утре я карам да се газифицираме.
Съвет да ми дадете къде е най-добре да си сложа бутона(датчик), който стои в купето? Виждал съм изпълнения до кормилото по махагона до скоростният лост?
Отделно ще сложа дюзата за зареждане на задната броня по средата (долу в черната пластмаса)... не ми пречи, че се вижда, а и прекалено много ми идва разпробиването за да се сложи до капачката за зареждане. И с Лазо се чух по съвет на съфорумеца, човека наистина е учтив и вярвам, че го е направил качествено!
Съвет да ми дадете къде е най-добре да си сложа бутона(датчик), който стои в купето? Виждал съм изпълнения до кормилото по махагона до скоростният лост?
Отделно ще сложа дюзата за зареждане на задната броня по средата (долу в черната пластмаса)... не ми пречи, че се вижда, а и прекалено много ми идва разпробиването за да се сложи до капачката за зареждане. И с Лазо се чух по съвет на съфорумеца, човека наистина е учтив и вярвам, че го е направил качествено!
#85
Публикувано 23 юли 2012 - 11:52
В чекмедженцето под музиката. Горен десен ъгъл. Да не си посмял да пробиеш махагон или табло!
По средата е малко просташко на бронята, в десен ъгъл не става ли?
По средата е малко просташко на бронята, в десен ъгъл не става ли?
#86
Публикувано 23 юли 2012 - 17:09
Говорихме днес на място... ляв ъгъл има ауспух! За десният ъгъл няколко пъти ги питах, каза че има ламарина да се разпробива доста. И аз като погледнах наистина бронята до долу е зад калника, каза ми че разпробие ли се почва да хвърля вода и ще ръждяса. И на мен ми се вижда малко просташко, но ще го сложим на черната палстмата която е около 30 градуса обърната надолу към земята и няма да е толкова видимо с една черна капачка ситуацията няма да е толкова страшна...
Не си представям копчето да стои на чекмеджето под музиката, там си слагам доста неща и може да се натисне без да искам... въпреки, че ако го сложа на десният панел ще се виждат лампичките и ще е достъпно за натискане.
Не си представям копчето да стои на чекмеджето под музиката, там си слагам доста неща и може да се натисне без да искам... въпреки, че ако го сложа на десният панел ще се виждат лампичките и ще е достъпно за натискане.
#87
Публикувано 23 юли 2012 - 17:27
Няма къде другаде
Другия вариант, който аз мисля за моята е, да го сложа в горното чекмедже на подлакътника. Има едно местенце, все едно за копче за газова е правено! Така и така не го гледам постоянно. Но вероятно на моята ще бода чекмеджето под музиката.
Другия вариант, който аз мисля за моята е, да го сложа в горното чекмедже на подлакътника. Има едно местенце, все едно за копче за газова е правено! Така и така не го гледам постоянно. Но вероятно на моята ще бода чекмеджето под музиката.
#89
Публикувано 23 юли 2012 - 17:59
Добре е все пак копчето да се вижда без да отваряш чекмеджета, подлакътници и т.н.
Най-малко за да си следиш количеството газ останало в бутилката, ориентировъчно, всички знаем че скалата не е особено точна.
При мен е от лявата страна зад волана, ако не го знаеш къде е трудно се вижда волана го прикрива.
Относно зареждачката- за бога не режете колата, брони, калници и т.н.
Нали уж тия в Ланди са най-големите разбирачи, факири и магьосници, толкова ли не можаха да ти предложат приемливо място за зареждачката?????
Приказките, че "много се дупчи" и "ще вземе да ръждяса" ги говорят защото ГИ МЪРЗИ!!!!
Най-удачното място е точно при гърловината за зареждане с бензин.
Единственото друго място, според мен приемливо е с ПЛАНКА да се захване ПОД бронята, без да дупчат нищо по самата броня.
Всички останали варианти с капачки по калници, брони и т.н. е хамалско изпълнение.
И цялото това удоволствие за 1400лв... ти си знаеш колата и парите са си твои.
Това е моето мнение, не ангажирам никой с него
Ето как изглежда това за което ти говоря
Най-малко за да си следиш количеството газ останало в бутилката, ориентировъчно, всички знаем че скалата не е особено точна.
При мен е от лявата страна зад волана, ако не го знаеш къде е трудно се вижда волана го прикрива.
Относно зареждачката- за бога не режете колата, брони, калници и т.н.
Нали уж тия в Ланди са най-големите разбирачи, факири и магьосници, толкова ли не можаха да ти предложат приемливо място за зареждачката?????
Приказките, че "много се дупчи" и "ще вземе да ръждяса" ги говорят защото ГИ МЪРЗИ!!!!
Най-удачното място е точно при гърловината за зареждане с бензин.
Единственото друго място, според мен приемливо е с ПЛАНКА да се захване ПОД бронята, без да дупчат нищо по самата броня.
Всички останали варианти с капачки по калници, брони и т.н. е хамалско изпълнение.
И цялото това удоволствие за 1400лв... ти си знаеш колата и парите са си твои.
Това е моето мнение, не ангажирам никой с него
Ето как изглежда това за което ти говоря
Този пост е редактиран от Алфонсо: 23 юли 2012 - 18:05
#90
Публикувано 23 юли 2012 - 18:07
Подкрепям те напълно за зареждачката. Аз моята съм си я оставил вътре до бутилката, за да не дупча нищо никъде.Добре е все пак копчето да се вижда без да отваряш чекмеджета, подлакътници и т.н.
Най-малко за да си следиш количеството газ останало в бутилката, ориентировъчно, всички знаем че скалата не е особено точна.
При мен е от лявата страна зад волана, ако не го знаеш къде е трудно се вижда волана го прикрива.
Относно зареждачката- за бога не режете колата, брони, калници и т.н.
Нали уж тия в Ланди са най-големите разбирачи, факири и магьосници, толкова ли не можаха да ти предложат приемливо място за зареждачката?????
Приказките, че "много се дупчи" и "ще вземе да ръждяса" ги говорят защото ГИ МЪРЗИ!!!!
Най-удачното място е точно при гърловината за зареждане с бензин.
Единственото друго място, според мен приемливо е с ПЛАНКА да се захване ПОД бронята, без да дупчат нищо по самата броня.
Всички останали варианти с капачки по калници, брони и т.н. е хамалско изпълнение.
И цялото това удоволствие за 1400лв... ти си знаеш колата и парите са си твои.
Това е моето мнение, не ангажирам никой с него
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни