Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Размисли за газов инжекционза CLK200 Kompressor


  • Please log in to reply
123 мнения по тази тема

#76 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 май 2012 - 23:06

А при мен сваля разхода... яд ли ви е? От какво по-точно трябва да ти вдигне разхода - от поддържаната равномерна скорост ли? Отваря дроселовата клапа много по-прецизно, отколкото крака ти. Аз на магистрала като го ковна на 130 - 140 и ми гори по-малко, отколкото ако се опитвам да го държа ръчно-крачно това темпо... и от там нататък се старая така да карам, че да не се налага да го гася и пускам, почти не подавам допълнителна газ... само при задминаване и то ако е съвсем наложително и си сваля кило надолу, а не да качва!
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#77 piskunin

piskunin

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1999 Clk 200 Kompressor

Публикувано 17 юли 2012 - 15:51

Здрасти - определено и аз реших да слагам газов инжекцион. Ще се радвам хората, които вече са сложили да посъветват къде да се отиде да се направи качествено (система), цена и тн.
По принцип съм избрал Landi renzo, тороидална бутилка на мястото на резервната 45литра с използваем обем 35л. Звънях в официалният представител, но леко ме отрязаха, че имат работа. Цената към която съм се насочил е около 1250-1400 за цялата система.

Ще се радвам, наистина тези от вас които имат монитирана системата да споделят мнения, сервиз система и тн.

Колата е CLK 99, 192кс
  • 0

#78 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 юли 2012 - 23:28

Добре си се насочил, дано да ти обърнат внимание от официалния сервиз. Ланди е читава марка, да не казвам една от най-читавите.
По принцип този двигател може да се конвертира и с друга, по евтина система, като качеството и характеристиките ще се запазят. Колегата Lazar V12 наскоро прави едно ЦЛК200 КОМП. на газ, монтажът на газовия инжекцион беше изпълнен феноменално, драсни му едно лично на Лазо, отношението към теб и към колата ти, както и цената със сигурност ще ти харесат.
  • 0

#79 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 юли 2012 - 09:40

...Колегата Lazar V12 наскоро прави едно ЦЛК200 КОМП. на газ, монтажът на газовия инжекцион беше изпълнен феноменално...

Ти как пишеш, да не си го виждал това CLK наживо? ;)
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#80 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 юли 2012 - 10:18

Ти как пишеш, да не си го виждал това CLK наживо? ;)


Виждал го е, виждал го е Илийка :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#81 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 юли 2012 - 16:42

И аз, и аз съм го виждал. Много добре ти е монтирал газовото Лазо. Сподели сега какъв разход ти дава?
  • 0
Публикувано изображение

#82 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 юли 2012 - 23:52

На първата бутилка - 10/100, но подозирам, че е имало някаква грешка, щото тя на бензин яде 11.5/100
На втората бутилка - 13/100 (и между другото толкова пишеше по трип компютър, което означава, че показва точно) и вече ми се вижда по-реално.

И двете са градско, ама моето градско е по Цариградско... рядко вися в задръствания!
Още не съм я тествал на извънградско...

В момента горя третата бутилка, рано е още да се каже...

Но като цяло съм много доволен, не само от монтажа, но и от вървежа...

Ще взема да пусна някоя снимка тук, ама имам да довършвам малко копчета, пък идната седмица колата няма да е в мен, та като свърша всичко - тогава!
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#83 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 юли 2012 - 10:04

Ти как пишеш, да не си го виждал това CLK наживо? ;)


Виждал съм го това CLK на живо, и още как. Много добре се е справил Лазо :)
  • 0

#84 piskunin

piskunin

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1999 Clk 200 Kompressor

Публикувано 23 юли 2012 - 10:07

В крайна сметка днес бях в Landi Renzo на Ботевградско и ми дадоха добра оферта 1400лв с тороидална бутилка в багажника и утре я карам да се газифицираме.

Съвет да ми дадете къде е най-добре да си сложа бутона(датчик), който стои в купето? Виждал съм изпълнения до кормилото по махагона до скоростният лост?

Отделно ще сложа дюзата за зареждане на задната броня по средата (долу в черната пластмаса)... не ми пречи, че се вижда, а и прекалено много ми идва разпробиването за да се сложи до капачката за зареждане. И с Лазо се чух по съвет на съфорумеца, човека наистина е учтив и вярвам, че го е направил качествено!
  • 0

#85 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 юли 2012 - 11:52

В чекмедженцето под музиката. Горен десен ъгъл. Да не си посмял да пробиеш махагон или табло!
По средата е малко просташко на бронята, в десен ъгъл не става ли?
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#86 piskunin

piskunin

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1999 Clk 200 Kompressor

Публикувано 23 юли 2012 - 17:09

Говорихме днес на място... ляв ъгъл има ауспух! За десният ъгъл няколко пъти ги питах, каза че има ламарина да се разпробива доста. И аз като погледнах наистина бронята до долу е зад калника, каза ми че разпробие ли се почва да хвърля вода и ще ръждяса. И на мен ми се вижда малко просташко, но ще го сложим на черната палстмата която е около 30 градуса обърната надолу към земята и няма да е толкова видимо с една черна капачка ситуацията няма да е толкова страшна...

Не си представям копчето да стои на чекмеджето под музиката, там си слагам доста неща и може да се натисне без да искам... въпреки, че ако го сложа на десният панел ще се виждат лампичките и ще е достъпно за натискане.
  • 0

#87 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 юли 2012 - 17:27

Няма къде другаде ;)
Другия вариант, който аз мисля за моята е, да го сложа в горното чекмедже на подлакътника. Има едно местенце, все едно за копче за газова е правено! :) Така и така не го гледам постоянно. Но вероятно на моята ще бода чекмеджето под музиката.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#88 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 юли 2012 - 17:31

Колега това копче няма да ти е необходимо много.(не се натиска често). Аз бих те посъветвал да го сложиш на място където няма да бие на очи. Тя колата сама ще си пали на бензин и след това ще прехвърля на газ. :)
  • 0
Публикувано изображение

#89 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 юли 2012 - 17:59

Добре е все пак копчето да се вижда без да отваряш чекмеджета, подлакътници и т.н.
Най-малко за да си следиш количеството газ останало в бутилката, ориентировъчно, всички знаем че скалата не е особено точна.
При мен е от лявата страна зад волана, ако не го знаеш къде е трудно се вижда волана го прикрива.

Относно зареждачката- за бога не режете колата, брони, калници и т.н.
Нали уж тия в Ланди са най-големите разбирачи, факири и магьосници, толкова ли не можаха да ти предложат приемливо място за зареждачката????? :slap
Приказките, че "много се дупчи" и "ще вземе да ръждяса" ги говорят защото ГИ МЪРЗИ!!!!
Най-удачното място е точно при гърловината за зареждане с бензин.
Единственото друго място, според мен приемливо е с ПЛАНКА да се захване ПОД бронята, без да дупчат нищо по самата броня.
Всички останали варианти с капачки по калници, брони и т.н. е хамалско изпълнение.
И цялото това удоволствие за 1400лв... ти си знаеш колата и парите са си твои.

Това е моето мнение, не ангажирам никой с него :)

Ето как изглежда това за което ти говоря
Публикувано изображение

Този пост е редактиран от Алфонсо: 23 юли 2012 - 18:05

  • 0

#90 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 юли 2012 - 18:07

Добре е все пак копчето да се вижда без да отваряш чекмеджета, подлакътници и т.н.
Най-малко за да си следиш количеството газ останало в бутилката, ориентировъчно, всички знаем че скалата не е особено точна.
При мен е от лявата страна зад волана, ако не го знаеш къде е трудно се вижда волана го прикрива.

Относно зареждачката- за бога не режете колата, брони, калници и т.н.
Нали уж тия в Ланди са най-големите разбирачи, факири и магьосници, толкова ли не можаха да ти предложат приемливо място за зареждачката????? :slap
Приказките, че "много се дупчи" и "ще вземе да ръждяса" ги говорят защото ГИ МЪРЗИ!!!!
Най-удачното място е точно при гърловината за зареждане с бензин.
Единственото друго място, според мен приемливо е с ПЛАНКА да се захване ПОД бронята, без да дупчат нищо по самата броня.
Всички останали варианти с капачки по калници, брони и т.н. е хамалско изпълнение.
И цялото това удоволствие за 1400лв... ти си знаеш колата и парите са си твои.

Това е моето мнение, не ангажирам никой с него :)

Подкрепям те напълно за зареждачката. Аз моята съм си я оставил вътре до бутилката, за да не дупча нищо никъде.
  • 0
Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни