Размисли за газов инжекционза CLK200 Kompressor
Започната от Алфонсо, 22 яну 2011 - 19:27:06
123 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 януари 2011 - 19:27
Имайки в предвид не особено добрата горивна икономичност на двигател М111.944 ,а и не само неговата, като цяло на всички компресори и взимайки под внимание действащите цени на горивата у нас, се замислям за монтирането на качествен газов инжекцион (ГИ). В последните години цените на газовите инжекциони спаднаха драстично и ако преди 4-5 години една такава система беше почти недостъпна, то сега има голям избор, на доста приемливи цени.
Посетих сервиза, в който преди 5 години ми монтираха газова уредба на 124-ката. Внимание ми обърна лично собственика на сервиза, след обстоен преглед ми предложи два варианта ГИ:
-BRC италиански с подсилен редуктор-изпарител, какъвто монтират и на 6 цилиндрови мотори (цена около 1300лв)
-MegaJet пак италиански, по-евтин вариант, като при него може да е нужно монтирането на два редуктора, за да се захранва качествено двигателя. (цена 900-1100лв в зависимост от броя на редукторите)
След доста ровене в нета намерих и оферта за Lovato малко по-евтина от BRC (цена 1150лв)ЦЪК
Като цяло търся препоръка на марка ГИ и сервиз от който сте доволни.
Приемам всякакви насоки препоръки и съвети, както и отрицателни оценки и мнения- къде да НЕ ходя.
Посетих сервиза, в който преди 5 години ми монтираха газова уредба на 124-ката. Внимание ми обърна лично собственика на сервиза, след обстоен преглед ми предложи два варианта ГИ:
-BRC италиански с подсилен редуктор-изпарител, какъвто монтират и на 6 цилиндрови мотори (цена около 1300лв)
-MegaJet пак италиански, по-евтин вариант, като при него може да е нужно монтирането на два редуктора, за да се захранва качествено двигателя. (цена 900-1100лв в зависимост от броя на редукторите)
След доста ровене в нета намерих и оферта за Lovato малко по-евтина от BRC (цена 1150лв)ЦЪК
Като цяло търся препоръка на марка ГИ и сервиз от който сте доволни.
Приемам всякакви насоки препоръки и съвети, както и отрицателни оценки и мнения- къде да НЕ ходя.
#2
Публикувано 22 януари 2011 - 19:49
Аз бях с Ловато и нямах никакви проблеми.
Сега новия собственик също е много доволен, колата вече навъртя над 60 000км предимно на газ, като се кара България - Германия и се зарежда по целия път без да се подбират определени газстанции, свършили газта на първата газстанция се пълни догоре.
Сега новия собственик също е много доволен, колата вече навъртя над 60 000км предимно на газ, като се кара България - Германия и се зарежда по целия път без да се подбират определени газстанции, свършили газта на първата газстанция се пълни догоре.
#3
Публикувано 22 януари 2011 - 19:54
Teзи марки, към които си се насочил са далеч от високия клас газови инжекциони.
Аз съм фен на Landi Renzo Omegas & Prins.
Познавам човекът, който ги монтира в София (той е официалния представител за БГ).
Почети малко за тях из интернета.
Аз съм фен на Landi Renzo Omegas & Prins.
Познавам човекът, който ги монтира в София (той е официалния представител за БГ).
Почети малко за тях из интернета.
#4
Публикувано 23 януари 2011 - 12:17
Тук във форума се продаваше ГИ, свалена точно от 200 компресор. Не си спомням ника на потреботеля, но искаше нещо от сорта на 600 лв. Ако ще слагаш, дано да имаш много път. Аз с мойте 1000 км на месец и като знам как си сменям колите през година, ако сложа една ГИ направо ще направя подарък на тоя след мене...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#5
Публикувано 23 януари 2011 - 21:40
Ммм...дааа....те това е НИКА...но ГИ не е свален а си е монтиран, за да се обеди всеки в изправността му. Но като гледам как главоломно скача цената на бензина.... взех да се позамислям, пък монтажа на ГИ на Компресор си е майсторлък, претенциозни са, дявол да ги вземе и КОМПРЕСОРИ ..... ама все още не съм се разкандардисал деТук във форума се продаваше ГИ, свалена точно от 200 компресор. Не си спомням ника на потреботеля, но искаше нещо от сорта на 600 лв. Ако ще слагаш, дано да имаш много път. Аз с мойте 1000 км на месец и като знам как си сменям колите през година, ако сложа една ГИ направо ще направя подарък на тоя след мене...
#6
Публикувано 24 януари 2011 - 00:06
Ta да, ето го и потребителя
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#7
Публикувано 24 януари 2011 - 01:04
Ето го потребителя, ама е в Несебър, а и някак си не ми се иска много втора употреба газов инжекцион
#8
Публикувано 31 януари 2011 - 22:45
Maлко да вдигна темата. Още си карам на бензин (при разход по студовете в София 13/100) и не съм се отказал от идеята за ГИ
Основните ми колебания са, дали е нужен втори редуктор-изпарител при моя двигател или ще се справя и с един. И някак си ме е страх да се доверя на който и да е газаджия, без да знам правил ли е досега мерцедес с компресор. Не искам някой да се учи на моята кола и после колата да му е виновна за неговите грешки.
Който кара компресор на газ, нека сподели къде си е монтирал уредбата, с колко редуктора е, колко пари му е излезнала и доволен ли е след монтажа.
Основните ми колебания са, дали е нужен втори редуктор-изпарител при моя двигател или ще се справя и с един. И някак си ме е страх да се доверя на който и да е газаджия, без да знам правил ли е досега мерцедес с компресор. Не искам някой да се учи на моята кола и после колата да му е виновна за неговите грешки.
Който кара компресор на газ, нека сподели къде си е монтирал уредбата, с колко редуктора е, колко пари му е излезнала и доволен ли е след монтажа.
#9
Публикувано 01 февруари 2011 - 08:58
Моята кола е 170кв -231 к.с. и с един редуктор се захранва напълно. Проблема идва от това ,че в момента газта е отвратителна и трябва да зареждаш само на Петрол ,тая блу форс газ или каквато е там ,но тя е НАЙ-ДОБРАТА с която аз лично съм карал. Преди на малкия мотор не се усещаше толкова ,но на тоя всичко има значение.
NO PAIN - NO GAIN!
#10
Публикувано 01 февруари 2011 - 09:24
От маса народ в този бранш знам, че да си сипваш блуфорс на колата е като да си слагаш олио от магазина в нафтата. Върви, ама никак не е здравословно за колата ти...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#11
Публикувано 01 февруари 2011 - 11:04
Добре,а имаш ли някаква по-подробна информация защо?
NO PAIN - NO GAIN!
#12
Публикувано 01 февруари 2011 - 11:31
А бе, всичката е боклук, споко аз поне наливам от всички с цел да видя с коя ще върви най добре, еми... всичката е един дол дренки
Сега съм на ЕКО, и горе доле бива, даже понякога е доста добре но разходът не ми е намалявал никога в БГ
По въпроса за изпарителите, аз съм с един и всичко е точно вече 2-3 години... прави си изводите сам
Сега съм на ЕКО, и горе доле бива, даже понякога е доста добре но разходът не ми е намалявал никога в БГ
По въпроса за изпарителите, аз съм с един и всичко е точно вече 2-3 години... прави си изводите сам
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#13
Публикувано 01 февруари 2011 - 13:09
Има съществена разлика между Ловато и Landi Renzo и тя се изразява в това, че Ловато е с ел. релета , а другата е с дюзи, от там и динамиката и разхода, ще ти бъде различен.
Каквато и уредба да сложиш няма да ти върви както е на бензин, кои какво ще да ти говори, ако се доближи до вървежа, то цената на разхода на пропан-бутан ще се обезмисли.
Каквато и уредба да сложиш няма да ти върви както е на бензин, кои какво ще да ти говори, ако се доближи до вървежа, то цената на разхода на пропан-бутан ще се обезмисли.
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
#14
Публикувано 01 февруари 2011 - 13:17
ти как си Това дето го казваш за вървенето и разхода ,важи само за обикновенна газова!
NO PAIN - NO GAIN!
#15
Публикувано 01 февруари 2011 - 13:53
ти как си Това дето го казваш за вървенето и разхода ,важи само за обикновенна газова!
Всички производители, а и на тестовете показват около 10 процента по-ниска динамика на пропан-бутан(ако се доближи, то разхода като цена ще се доближи, до бензина), говоря за инжекциона уредба.
Ловато никога не са имали инжекциони уредби с дюзи.
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни