Да добавя и моя скорошен опит със слагането на ГИ на CLK 97' Kompressor
След много четене и мислене се спрях на Landi-Renzo Omegas Evo (последния модел който има в момента) естествено с по-силния изпарител (мисля че е до 160kWh), заради компресора. Самият ГИ струваше 1250лв + 100лв за изпарителя + 20лв за 60л бутилка, вместо 40л, която сложих точно зад задната седалка и се събира чудесно (малко намалява баса на колоните, ама аз така или иначе съм с намален бас) и 30лв за поставяне на отвора за зареждане до този за бензина, т.е. сумарно 1400лв + 25лв да налеят газ за настройката. Първо бях ходил в Маргел, където цената беше същата, само екстрите (бутилката и изхода на бензина) бяха по 50лв, а и искаха да чакам 2 седмици за да я дам за монтаж. Сервиза в който си я сложих е на ъгъла на Владимир Кънчев и Резбарска (срещу магазина на Автоплюс, като по-нагоре е централния Еконт). Дадох я сутринта в 9 и си я взех вечерта в 5. Всичко под капака беше все едно заводски сложено, като изключим тук таме някоя свинска опашка

Филтрите са лесни за смяна, само бушона (май на компютъра или там на каквото е) беше забутан някъде на гадно място, май под компа на колата. Също така ГИ-то дойде с 2 години или 80 000км гаранция, като тя важи ако филтрите се сменят на максимум 20 000км. Що се отнася до мощност, общо взето не може да се разбере разликата между газта и бензина. Преди да направя втората настройка на 1000км, бях забелязал че на някои моменти колата се бави да превключи сама на по-ниска предавка, но честно казано може и аз да съм виновен, тъй като за пръв път карам автоматик. Вече 1 месец по-късно никой не може да разбере на какво карам
Другите детайли, които мога да споделя са че вече няма узаконяване на уредбата а само технически преглед на ГТП и то на следващото, а не след като си я сложите. Специално спрях на 2 КАТ патрула да ги питам и го потвърдиха. Дори потвърдиха, че вече не трябват и стикерите с удивителната на стъклата, но не знам какви са настоящите правила за разположението на отвора за зареждане. Досега съм зареждал само на ОМВ и Еко и не са ми правили проблем. Дори не са ми искали и паспорта на бутилката.
Много важно е да имате здрава запалителна система. Мойта се предаде още на първия месец, но се оказа че вече е била в окаяно състояние. Т.е. трябва да ползвате хубави свещи, кабели и бубини, защото газта работи само при перфектно работеща запалителна система. Вече там за типовете свещи не знам кои са най-добри. Стария собственик е слагал на моята NGK, когато си е била само на бензин и в момента нямам проблем с тях.
И най-важното. Разхода който съм докарвал досега е около 15-17/100 градско с бързичко каране. Т.е. с бутилката от 60л (реално побира 46-48л) се минават 300км. Системата си има датчик на бутона до волана за нивото на газта, като свири когато газта свършва и автоматично сменя на бензин, когато напълно свърши.
За друго не се сещам. Надявам се да съм бил полезен