![Photo](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_images/master/profile/default_large.png)
Размисли за газов инжекционза CLK200 Kompressor
Started by Алфонсо, 22 Jan 2011 - 19:27:06
123 replies to this topic
#76
Posted 18 May 2012 - 23:06
А при мен сваля разхода... яд ли ви е? От какво по-точно трябва да ти вдигне разхода - от поддържаната равномерна скорост ли? Отваря дроселовата клапа много по-прецизно, отколкото крака ти. Аз на магистрала като го ковна на 130 - 140 и ми гори по-малко, отколкото ако се опитвам да го държа ръчно-крачно това темпо... и от там нататък се старая така да карам, че да не се налага да го гася и пускам, почти не подавам допълнителна газ... само при задминаване и то ако е съвсем наложително и си сваля кило надолу, а не да качва!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#77
Posted 17 July 2012 - 15:51
Здрасти - определено и аз реших да слагам газов инжекцион. Ще се радвам хората, които вече са сложили да посъветват къде да се отиде да се направи качествено (система), цена и тн.
По принцип съм избрал Landi renzo, тороидална бутилка на мястото на резервната 45литра с използваем обем 35л. Звънях в официалният представител, но леко ме отрязаха, че имат работа. Цената към която съм се насочил е около 1250-1400 за цялата система.
Ще се радвам, наистина тези от вас които имат монитирана системата да споделят мнения, сервиз система и тн.
Колата е CLK 99, 192кс
По принцип съм избрал Landi renzo, тороидална бутилка на мястото на резервната 45литра с използваем обем 35л. Звънях в официалният представител, но леко ме отрязаха, че имат работа. Цената към която съм се насочил е около 1250-1400 за цялата система.
Ще се радвам, наистина тези от вас които имат монитирана системата да споделят мнения, сервиз система и тн.
Колата е CLK 99, 192кс
#78
Posted 17 July 2012 - 23:28
Добре си се насочил, дано да ти обърнат внимание от официалния сервиз. Ланди е читава марка, да не казвам една от най-читавите.
По принцип този двигател може да се конвертира и с друга, по евтина система, като качеството и характеристиките ще се запазят. Колегата Lazar V12 наскоро прави едно ЦЛК200 КОМП. на газ, монтажът на газовия инжекцион беше изпълнен феноменално, драсни му едно лично на Лазо, отношението към теб и към колата ти, както и цената със сигурност ще ти харесат.
По принцип този двигател може да се конвертира и с друга, по евтина система, като качеството и характеристиките ще се запазят. Колегата Lazar V12 наскоро прави едно ЦЛК200 КОМП. на газ, монтажът на газовия инжекцион беше изпълнен феноменално, драсни му едно лично на Лазо, отношението към теб и към колата ти, както и цената със сигурност ще ти харесат.
#79
Posted 22 July 2012 - 09:40
Ти как пишеш, да не си го виждал това CLK наживо?...Колегата Lazar V12 наскоро прави едно ЦЛК200 КОМП. на газ, монтажът на газовия инжекцион беше изпълнен феноменално...
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.png)
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#80
Posted 22 July 2012 - 10:18
Ти как пишеш, да не си го виждал това CLK наживо?
Виждал го е, виждал го е Илийка
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
![Публикувано изображение](http://i40.tinypic.com/a3jmuo.png)
By Batev
#82
Posted 22 July 2012 - 23:52
На първата бутилка - 10/100, но подозирам, че е имало някаква грешка, щото тя на бензин яде 11.5/100
На втората бутилка - 13/100 (и между другото толкова пишеше по трип компютър, което означава, че показва точно) и вече ми се вижда по-реално.
И двете са градско, ама моето градско е по Цариградско... рядко вися в задръствания!
Още не съм я тествал на извънградско...
В момента горя третата бутилка, рано е още да се каже...
Но като цяло съм много доволен, не само от монтажа, но и от вървежа...
Ще взема да пусна някоя снимка тук, ама имам да довършвам малко копчета, пък идната седмица колата няма да е в мен, та като свърша всичко - тогава!
На втората бутилка - 13/100 (и между другото толкова пишеше по трип компютър, което означава, че показва точно) и вече ми се вижда по-реално.
И двете са градско, ама моето градско е по Цариградско... рядко вися в задръствания!
Още не съм я тествал на извънградско...
В момента горя третата бутилка, рано е още да се каже...
Но като цяло съм много доволен, не само от монтажа, но и от вървежа...
Ще взема да пусна някоя снимка тук, ама имам да довършвам малко копчета, пък идната седмица колата няма да е в мен, та като свърша всичко - тогава!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#83
Posted 23 July 2012 - 10:04
Ти как пишеш, да не си го виждал това CLK наживо?
Виждал съм го това CLK на живо, и още как. Много добре се е справил Лазо
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
#84
Posted 23 July 2012 - 10:07
В крайна сметка днес бях в Landi Renzo на Ботевградско и ми дадоха добра оферта 1400лв с тороидална бутилка в багажника и утре я карам да се газифицираме.
Съвет да ми дадете къде е най-добре да си сложа бутона(датчик), който стои в купето? Виждал съм изпълнения до кормилото по махагона до скоростният лост?
Отделно ще сложа дюзата за зареждане на задната броня по средата (долу в черната пластмаса)... не ми пречи, че се вижда, а и прекалено много ми идва разпробиването за да се сложи до капачката за зареждане. И с Лазо се чух по съвет на съфорумеца, човека наистина е учтив и вярвам, че го е направил качествено!
Съвет да ми дадете къде е най-добре да си сложа бутона(датчик), който стои в купето? Виждал съм изпълнения до кормилото по махагона до скоростният лост?
Отделно ще сложа дюзата за зареждане на задната броня по средата (долу в черната пластмаса)... не ми пречи, че се вижда, а и прекалено много ми идва разпробиването за да се сложи до капачката за зареждане. И с Лазо се чух по съвет на съфорумеца, човека наистина е учтив и вярвам, че го е направил качествено!
#85
Posted 23 July 2012 - 11:52
В чекмедженцето под музиката. Горен десен ъгъл. Да не си посмял да пробиеш махагон или табло!
По средата е малко просташко на бронята, в десен ъгъл не става ли?
По средата е малко просташко на бронята, в десен ъгъл не става ли?
#86
Posted 23 July 2012 - 17:09
Говорихме днес на място... ляв ъгъл има ауспух! За десният ъгъл няколко пъти ги питах, каза че има ламарина да се разпробива доста. И аз като погледнах наистина бронята до долу е зад калника, каза ми че разпробие ли се почва да хвърля вода и ще ръждяса. И на мен ми се вижда малко просташко, но ще го сложим на черната палстмата която е около 30 градуса обърната надолу към земята и няма да е толкова видимо с една черна капачка ситуацията няма да е толкова страшна...
Не си представям копчето да стои на чекмеджето под музиката, там си слагам доста неща и може да се натисне без да искам... въпреки, че ако го сложа на десният панел ще се виждат лампичките и ще е достъпно за натискане.
Не си представям копчето да стои на чекмеджето под музиката, там си слагам доста неща и може да се натисне без да искам... въпреки, че ако го сложа на десният панел ще се виждат лампичките и ще е достъпно за натискане.
#87
Posted 23 July 2012 - 17:27
Няма къде другаде ![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.png)
Другия вариант, който аз мисля за моята е, да го сложа в горното чекмедже на подлакътника. Има едно местенце, все едно за копче за газова е правено!
Така и така не го гледам постоянно. Но вероятно на моята ще бода чекмеджето под музиката.
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.png)
Другия вариант, който аз мисля за моята е, да го сложа в горното чекмедже на подлакътника. Има едно местенце, все едно за копче за газова е правено!
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
#89
Posted 23 July 2012 - 17:59
Добре е все пак копчето да се вижда без да отваряш чекмеджета, подлакътници и т.н.
Най-малко за да си следиш количеството газ останало в бутилката, ориентировъчно, всички знаем че скалата не е особено точна.
При мен е от лявата страна зад волана, ако не го знаеш къде е трудно се вижда волана го прикрива.
Относно зареждачката- за бога не режете колата, брони, калници и т.н.
Нали уж тия в Ланди са най-големите разбирачи, факири и магьосници, толкова ли не можаха да ти предложат приемливо място за зареждачката?????
Приказките, че "много се дупчи" и "ще вземе да ръждяса" ги говорят защото ГИ МЪРЗИ!!!!
Най-удачното място е точно при гърловината за зареждане с бензин.
Единственото друго място, според мен приемливо е с ПЛАНКА да се захване ПОД бронята, без да дупчат нищо по самата броня.
Всички останали варианти с капачки по калници, брони и т.н. е хамалско изпълнение.
И цялото това удоволствие за 1400лв... ти си знаеш колата и парите са си твои.
Това е моето мнение, не ангажирам никой с него![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Ето как изглежда това за което ти говоря
Най-малко за да си следиш количеството газ останало в бутилката, ориентировъчно, всички знаем че скалата не е особено точна.
При мен е от лявата страна зад волана, ако не го знаеш къде е трудно се вижда волана го прикрива.
Относно зареждачката- за бога не режете колата, брони, калници и т.н.
Нали уж тия в Ланди са най-големите разбирачи, факири и магьосници, толкова ли не можаха да ти предложат приемливо място за зареждачката?????
![:slap](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/slap.gif)
Приказките, че "много се дупчи" и "ще вземе да ръждяса" ги говорят защото ГИ МЪРЗИ!!!!
Най-удачното място е точно при гърловината за зареждане с бензин.
Единственото друго място, според мен приемливо е с ПЛАНКА да се захване ПОД бронята, без да дупчат нищо по самата броня.
Всички останали варианти с капачки по калници, брони и т.н. е хамалско изпълнение.
И цялото това удоволствие за 1400лв... ти си знаеш колата и парите са си твои.
Това е моето мнение, не ангажирам никой с него
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Ето как изглежда това за което ти говоря
![Публикувано изображение](http://www.gasmagazin.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/_________________4cac753aabf3e.jpg)
Edited by Алфонсо, 23 July 2012 - 18:05 .
#90
Posted 23 July 2012 - 18:07
Подкрепям те напълно за зареждачката. Аз моята съм си я оставил вътре до бутилката, за да не дупча нищо никъде.Добре е все пак копчето да се вижда без да отваряш чекмеджета, подлакътници и т.н.
Най-малко за да си следиш количеството газ останало в бутилката, ориентировъчно, всички знаем че скалата не е особено точна.
При мен е от лявата страна зад волана, ако не го знаеш къде е трудно се вижда волана го прикрива.
Относно зареждачката- за бога не режете колата, брони, калници и т.н.
Нали уж тия в Ланди са най-големите разбирачи, факири и магьосници, толкова ли не можаха да ти предложат приемливо място за зареждачката?????![]()
Приказките, че "много се дупчи" и "ще вземе да ръждяса" ги говорят защото ГИ МЪРЗИ!!!!
Най-удачното място е точно при гърловината за зареждане с бензин.
Единственото друго място, според мен приемливо е с ПЛАНКА да се захване ПОД бронята, без да дупчат нищо по самата броня.
Всички останали варианти с капачки по калници, брони и т.н. е хамалско изпълнение.
И цялото това удоволствие за 1400лв... ти си знаеш колата и парите са си твои.
Това е моето мнение, не ангажирам никой с него
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users