Размисли за газов инжекционза CLK200 Kompressor
Започната от Алфонсо, 22 яну 2011 - 19:27:06
123 мнения по тази тема
#61
Публикувано 12 март 2012 - 16:48
Колега провери дали нямат изпарител (редуктор) 1бр. който да задоволява двигателя ти. Това с 2-та изпарителя вече е старо. Поне аз като слагах на моята сложих изпарител до 200к.с. но ми казаха, че ако не достига гас ще трябва да му сложат за до 300к.с. Този от 200к.с. ми свърши работа. Твоята не мога да се сетя колко к.с. е но мисля, че трябва да има и изпарители до 400к.с. (ако искаш ще проверя)
Поздрави.
Поздрави.
#62
Публикувано 12 март 2012 - 17:06
Двата изпарителя са за 300к.с. колата ми е 286. Проблема идва от автомата и по точно от кикдауна. При него за да няма прболеми с недостиг за това слагаме два. А това за старото не те разбрах.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#63
Публикувано 12 март 2012 - 19:58
1840Каква е цената?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#64
Публикувано 12 март 2012 - 20:02
Ейййй! 5 та година държат ебаси цената.
Стани, уредбата дето лафихте с Вили ли? Ква марка е?
Тва е братче...криза ли е виза ли е...народа масово минава на газ.
Стани, уредбата дето лафихте с Вили ли? Ква марка е?
Тва е братче...криза ли е виза ли е...народа масово минава на газ.
Този пост е редактиран от бай Васил: 12 март 2012 - 20:05
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#65
Публикувано 12 март 2012 - 20:09
бай Василе, баш те са. Относно цената, това е най добрата спрямо качество и цена. Поне според мен.
Проверих почти всички големи марки.
Как да караш на бензин от днеска горивата пак на горе.
Тея искат да расипат народа
п.п. забравих да кажа че момчетата смениха голяма част от инсталацията защото беше много зле.
Проверих почти всички големи марки.
Как да караш на бензин от днеска горивата пак на горе.
Тея искат да расипат народа
п.п. забравих да кажа че момчетата смениха голяма част от инсталацията защото беше много зле.
Този пост е редактиран от staniola: 12 март 2012 - 20:11
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#66
Публикувано 12 март 2012 - 20:22
Не, цената им е супер....помня и разговора. Браво на Вили!
Супер сте направили с инсталацията! Сега ще му е шужи!
Аиде и на кафе като грейне слънчице и да ги лъснеме на мивката.
Супер сте направили с инсталацията! Сега ще му е шужи!
Аиде и на кафе като грейне слънчице и да ги лъснеме на мивката.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#67
Публикувано 12 март 2012 - 21:43
E ще, ама много неща има докато стане както искам : )
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#68
Публикувано 09 май 2012 - 12:28
Карам W208 conv., 136коня ръчка на газ, къстъм е като на Заволи са повечето части. Определям уредбата като капризна - едва издържа 15000км до смяна на филтърчетата (като я изрежеш, постепенно се включва защитата на все по-ниски обороти), зареждам изключително от Еко и карам само извънградско. Не усещам разлика в динамиката на автомобила на газ и на бензин, а с пенсионерско каране харчи за целия трип точно 7.2-7.4л/100 по комп и по касова бележка. (при настъпване - 8л). Това на гуми 205/60/16. Проверено около 100на пъти досега.
"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"
#69
Публикувано 10 май 2012 - 08:01
Определям уредбата като капризна
- едва издържа 15000км до смяна на филтърчетата
(като я изрежеш, постепенно се включва защитата на все по-ниски обороти),
Не е от филтърчетата, от качеството на газта е. Но! Когато филтрите са задръстени,в ощърб на демаража, колата става по-икономична..........
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#70
Публикувано 11 май 2012 - 10:54
Това Conv какво означава?Карам W208 conv., 136коня ръчка на газ, къстъм е като на Заволи са повечето части. Определям уредбата като капризна - едва издържа 15000км до смяна на филтърчетата (като я изрежеш, постепенно се включва защитата на все по-ниски обороти), зареждам изключително от Еко и карам само извънградско. Не усещам разлика в динамиката на автомобила на газ и на бензин, а с пенсионерско каране харчи за целия трип точно 7.2-7.4л/100 по комп и по касова бележка. (при настъпване - 8л). Това на гуми 205/60/16. Проверено около 100на пъти досега.
и моята е 136 коня ,W208 ръчка на газ. но ми гори минимум 11 извънградско.
Conv=convertible / т.е. кабрио
Този пост е редактиран от Liloff: 11 май 2012 - 11:53
LAS VEGAS
#71
Публикувано 15 май 2012 - 19:48
Да, и аз съм стигнал до това заключение, че е само от кофти-газта проблема и постепенното запушване на филтърчетата води до лекинка икономия в разхода... поне според моята шофьорска забележителност.
Да, кабрио е. Ти колега със същия мотор и 11/100, явно си я обул с големи джанти - или пък много я натискаш, аз досега за цял трип никога не съм засичал на компа повече от 8.5л/100, имам още 1 кола на газ 2.0 150 коня, на същия път и същото зареждане и тя там.... 8.5л.
Да, кабрио е. Ти колега със същия мотор и 11/100, явно си я обул с големи джанти - или пък много я натискаш, аз досега за цял трип никога не съм засичал на компа повече от 8.5л/100, имам още 1 кола на газ 2.0 150 коня, на същия път и същото зареждане и тя там.... 8.5л.
"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"
#72
Публикувано 15 май 2012 - 20:10
ами с 16 джанти съм,за настъпването ....ми вдигнах 200 по едно време но средно 130/140 карах,но аз нямам комп,и я засичам като пълня догоре ,карам и пак като напълня ....другия път ще карам само с 130 да видим.Но ми е трудно нямам авто пилот и кракъ ми натежава ...Да, и аз съм стигнал до това заключение, че е само от кофти-газта проблема и постепенното запушване на филтърчетата води до лекинка икономия в разхода... поне според моята шофьорска забележителност.
Да, кабрио е. Ти колега със същия мотор и 11/100, явно си я обул с големи джанти - или пък много я натискаш, аз досега за цял трип никога не съм засичал на компа повече от 8.5л/100, имам още 1 кола на газ 2.0 150 коня, на същия път и същото зареждане и тя там.... 8.5л.
LAS VEGAS
#73
Публикувано 18 май 2012 - 09:10
Някой да ме поправи, но според мене автопилота турга поне килце отгоре на разхода - поне от моите впечатления от поведението на колата. Иначе и мойта е с 16ки, така че да се надяваме че просто замерването ти колега е било веднъж - аз като тръгна от София, сипвам 20 пъти пълно-пълно от Екото на Търново и така гледайки средния разход по един и същ път, изминат 20 пъти (щото то карането никога не е също - някой път има тир, след тир, след тир..., някой път неделя рано сутрин си сам по трасето и т.н.), тогава си правя заключение дали компа ме лъже или не. Ма досега е наред.
"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"
#74
Публикувано 18 май 2012 - 10:51
И моите наблюдения са същите. Автопилота ми вдига разхода. На "крак" се усеща по-добре!
#75
Публикувано 18 май 2012 - 17:39
Не е само при мерцедес това, при БМВ Е39 автопилота също вдига разхода
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни