Размисли за газов инжекционза CLK200 Kompressor
Започната от Алфонсо, 22 яну 2011 - 19:27:06
123 мнения по тази тема
#31
Публикувано 03 февруари 2011 - 19:51
Бяха два, защото кликнах грешно два пъти, успокой си страстите заядливи Нямам намерението да споря с тебе, там пише 1420, в линка, който съм дал.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#32
Публикувано 03 февруари 2011 - 20:08
Има няколко типа инжектори.
Стандартните инжектори на тип Bardolini/BSM/Fobos и т.н. са доста евтини и доста малки на външен вид (знам че не е критерий).
Нямам пред мен точните данни, но преди 3 години като слагах на БМВ-то, не случайно се спрях на Landi Renzo.
Landi ползват инжектори на Bosch, които изглеждат доста по-добре и по-професионално изпълнени от другите и имаха възможност за по-бързи цикли на впръскване спрямо обикновените.
Имам приятели с обикновени ГИ-та на същия двигател, много грамотно инсталирани, но просто не бяха толкова пъргави като моята, колкото и да ги ремапвах(а)ме.
Относно редукторите, нормалните (малки) са до 150коня и до 6 цилиндъра. Аз бях с малък на БМВ-то, на 4 цил и 142к.с.
Един приятел с абсолютно същата газова, монтирана на същото място и настройвана при същите хора имаше големи проблеми на Peugeot 306 GTi-6 (165hp). Тая кола върви като изтървана, направо... Просто на пича му се досвидяха 200лв. и редовно при рязко тръгване на първа, без въртене на гуми или нещо такова, му изключва газовата, поради недостатъчно налягане в газовата рейка.
Големия редуктор е за 200 коня. Той би трябвало да се справи с компресорната. Все пак не са много заводските мотори до 2л. с близо 200 коня. Обикновените ГИ-та не се целят в тези автомобили, а в стандартните малолитражки.
Другите са PRINS, които ползват Keyhin инжектори. Прочети в Google ще за марка са Keyhin и си направи изводите. Това е черешката на тортата. Няма какво да ги говорим, слагат ги на Porsche-та, WRX-и и всякакви други извратени коли. Изобщо не се шегувам, виждал съм го с очите си, както и един Cayenne с Landi. Нямаха никакви грижи.
Без да се обиждаш!
На база впечатленията ми за теб (от писаници по форума), предполагам няма да се бръкнеш да сложиш една от двете марки, затова по-добре се насочи към BSM. Поне ги правят тук и можеш да разчиташ винаги на експертно мнение и донастройване от хората, които са писали софтуера. Както се сещаш, не са някакви гаражни типчета и много добре си разбират от работата.
Стандартните инжектори на тип Bardolini/BSM/Fobos и т.н. са доста евтини и доста малки на външен вид (знам че не е критерий).
Нямам пред мен точните данни, но преди 3 години като слагах на БМВ-то, не случайно се спрях на Landi Renzo.
Landi ползват инжектори на Bosch, които изглеждат доста по-добре и по-професионално изпълнени от другите и имаха възможност за по-бързи цикли на впръскване спрямо обикновените.
Имам приятели с обикновени ГИ-та на същия двигател, много грамотно инсталирани, но просто не бяха толкова пъргави като моята, колкото и да ги ремапвах(а)ме.
Относно редукторите, нормалните (малки) са до 150коня и до 6 цилиндъра. Аз бях с малък на БМВ-то, на 4 цил и 142к.с.
Един приятел с абсолютно същата газова, монтирана на същото място и настройвана при същите хора имаше големи проблеми на Peugeot 306 GTi-6 (165hp). Тая кола върви като изтървана, направо... Просто на пича му се досвидяха 200лв. и редовно при рязко тръгване на първа, без въртене на гуми или нещо такова, му изключва газовата, поради недостатъчно налягане в газовата рейка.
Големия редуктор е за 200 коня. Той би трябвало да се справи с компресорната. Все пак не са много заводските мотори до 2л. с близо 200 коня. Обикновените ГИ-та не се целят в тези автомобили, а в стандартните малолитражки.
Другите са PRINS, които ползват Keyhin инжектори. Прочети в Google ще за марка са Keyhin и си направи изводите. Това е черешката на тортата. Няма какво да ги говорим, слагат ги на Porsche-та, WRX-и и всякакви други извратени коли. Изобщо не се шегувам, виждал съм го с очите си, както и един Cayenne с Landi. Нямаха никакви грижи.
Без да се обиждаш!
На база впечатленията ми за теб (от писаници по форума), предполагам няма да се бръкнеш да сложиш една от двете марки, затова по-добре се насочи към BSM. Поне ги правят тук и можеш да разчиташ винаги на експертно мнение и донастройване от хората, които са писали софтуера. Както се сещаш, не са някакви гаражни типчета и много добре си разбират от работата.
#33
Публикувано 03 февруари 2011 - 23:09
Добре бе човек, няма ли да се спреш вече. Погледни хубаво ТОЗИ ЛИНКБяха два, защото кликнах грешно два пъти, успокой си страстите заядливи Нямам намерението да споря с тебе, там пише 1420, в линка, който съм дал.
От същия сайт е, обаче е за правилната кола. Това което си дал ти е за ЦЛК ФЕЙСЛИФТ от 2000г, моят автомобил е от месец май 1999г т.е. преди фейслифта. Актуалния линк е за него.
Как да успокоя тона, като съм пуснал тема конкретно за газовия инжекцион, а ми се включвате тука с някакви спорове и простотии кое тежи повече и кое е по-калорично, кое е по динамично и т.н.
Моля който няма какво да каже ПО ТЕМАТА да не я пълни с излишни коментари. Дотука има 3-4 смислени поста от Хари, Хулигана и Лилов. Другото е спам, два пъти повече от полезната информация
Благодаря
#34
Публикувано 03 февруари 2011 - 23:22
Няма за какво да се обиждамИма няколко типа инжектори.
Стандартните инжектори на тип Bardolini/BSM/Fobos и т.н. са доста евтини и доста малки на външен вид (знам че не е критерий).
Нямам пред мен точните данни, но преди 3 години като слагах на БМВ-то, не случайно се спрях на Landi Renzo.
Landi ползват инжектори на Bosch, които изглеждат доста по-добре и по-професионално изпълнени от другите и имаха възможност за по-бързи цикли на впръскване спрямо обикновените.
Имам приятели с обикновени ГИ-та на същия двигател, много грамотно инсталирани, но просто не бяха толкова пъргави като моята, колкото и да ги ремапвах(а)ме.
Относно редукторите, нормалните (малки) са до 150коня и до 6 цилиндъра. Аз бях с малък на БМВ-то, на 4 цил и 142к.с.
Един приятел с абсолютно същата газова, монтирана на същото място и настройвана при същите хора имаше големи проблеми на Peugeot 306 GTi-6 (165hp). Тая кола върви като изтървана, направо... Просто на пича му се досвидяха 200лв. и редовно при рязко тръгване на първа, без въртене на гуми или нещо такова, му изключва газовата, поради недостатъчно налягане в газовата рейка.
Големия редуктор е за 200 коня. Той би трябвало да се справи с компресорната. Все пак не са много заводските мотори до 2л. с близо 200 коня. Обикновените ГИ-та не се целят в тези автомобили, а в стандартните малолитражки.
Другите са PRINS, които ползват Keyhin инжектори. Прочети в Google ще за марка са Keyhin и си направи изводите. Това е черешката на тортата. Няма какво да ги говорим, слагат ги на Porsche-та, WRX-и и всякакви други извратени коли. Изобщо не се шегувам, виждал съм го с очите си, както и един Cayenne с Landi. Нямаха никакви грижи.
Без да се обиждаш!
На база впечатленията ми за теб (от писаници по форума), предполагам няма да се бръкнеш да сложиш една от двете марки, затова по-добре се насочи към BSM. Поне ги правят тук и можеш да разчиташ винаги на експертно мнение и донастройване от хората, които са писали софтуера. Както се сещаш, не са някакви гаражни типчета и много добре си разбират от работата.
Просто умея да си правя сметката за някои работи, това което ме навиваш ( и ти без да се обиждаш ) си е чиста набутвация. Ако някога тръгна да газифицирам Порше или Субару WRX ще сложа Prins, но сега да дам 2000+ лв за газова на кола с пазарна стойност 7'500-8'000лв??
Кой ще ми я оцени после?? Или ще си я карам до гроб, та да я избия? Другото което е, не знам защо така с лека ръка пренабрегваш сериозни и утвърдени в световен мащаб марки като BRC и Lovato Виждал съм не една и две хубави коли, газифицирани безпроблемно с тия марки.
По-важното е монтажникът да знае какво да слага и какво да прави по въпросния автомобил, не толкова марката на газовата. Колкото до българските BSM- може и да не са лоши, но са на светлини години от БРЦ примерно.
#35
Публикувано 03 февруари 2011 - 23:28
Не съм убеден, че BRC са на светлинни години. Поне не бяха преди 3 години. Прецени сам. Сравни им характеристиките на инжекторите и действай.
#36
Публикувано 04 февруари 2011 - 10:13
Повтаря се същата история когато пусна тема за зкупуването на CLK.Хората ти дадоха мнение ТИ пак ги обяви за некомпетентни и за "набутвация".
Искаш мнение,получаваш го.Различни хора,различни мнения.
Доста отдавна ти чета постовете,ами приятелю 90% от постовете ти, когато не ти изнася дадено мнение,обявяваш хората в спам.Без да се обиждаш.Просто не можеш да искаш съвет от еди колко си хора в този форум и всички да мислят еднакво.
Като не ти харесва мнението на някой,подминаваш и готово.
Не познаваш хората които ти пишат лично за да ги нападаш,дали са луди или не са в ред,важното е че са си направили труда да се поровят и да намерят информация за да се опитат да ти помогнат.Самото заглавие на темата ти е "Размисли...."
Така че хората размишляват,никой не те кара да си купиш точно еди коя си газова и да се набутваш.
Без лоши чувства и да не се обидиш.
Искаш мнение,получаваш го.Различни хора,различни мнения.
Доста отдавна ти чета постовете,ами приятелю 90% от постовете ти, когато не ти изнася дадено мнение,обявяваш хората в спам.Без да се обиждаш.Просто не можеш да искаш съвет от еди колко си хора в този форум и всички да мислят еднакво.
Като не ти харесва мнението на някой,подминаваш и готово.
Не познаваш хората които ти пишат лично за да ги нападаш,дали са луди или не са в ред,важното е че са си направили труда да се поровят и да намерят информация за да се опитат да ти помогнат.Самото заглавие на темата ти е "Размисли...."
Така че хората размишляват,никой не те кара да си купиш точно еди коя си газова и да се набутваш.
Без лоши чувства и да не се обидиш.
Не хапи този,който може да те изяде.
#37
Публикувано 04 февруари 2011 - 11:33
А бе BSM, не са никак зле, не знам как ги определи на светлинни години от BRC ?!?
Я пак им провери характеристиките на двете. Аз съм на мнение, че е по добре BSM от колкото някой збирщайн незнайно от къде...
Другия вариант е да направиш нещо като мен, но тогава ти трябват хора дето разбират и да ти го реализират проекта
и при мен е збирщайн, но всичко е събирано с умисъл...
Я пак им провери характеристиките на двете. Аз съм на мнение, че е по добре BSM от колкото някой збирщайн незнайно от къде...
Другия вариант е да направиш нещо като мен, но тогава ти трябват хора дето разбират и да ти го реализират проекта
и при мен е збирщайн, но всичко е събирано с умисъл...
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#38
Публикувано 04 февруари 2011 - 13:19
мен ми стана интересно какво значи къстъм рейка - някои ти я е правил специално за теб или е взета от друг модел газова?
#39
Публикувано 04 февруари 2011 - 13:36
Рейката е MATRIX, за модела ще те излъза, като я слагахме беше една от най добрите на пазара.
http://www.lpg-tech.co.uk/
http://www.lpg-tech.co.uk/
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#40
Публикувано 04 февруари 2011 - 14:01
Хммм, интересен сайт. Замислям се да си сложа една къстъм газеница .
Особено много ми хареса редуктора и цената му
Особено много ми хареса редуктора и цената му
#41
Публикувано 04 февруари 2011 - 16:23
Искам да ми покажеш точните ми думи, с които казвам на някой "некомпетентен" или "Луд"???Повтаря се същата история когато пусна тема за зкупуването на CLK.Хората ти дадоха мнение ТИ пак ги обяви за некомпетентни и за "набутвация".
Искаш мнение,получаваш го.Различни хора,различни мнения.
Доста отдавна ти чета постовете,ами приятелю 90% от постовете ти, когато не ти изнася дадено мнение,обявяваш хората в спам.Без да се обиждаш.Просто не можеш да искаш съвет от еди колко си хора в този форум и всички да мислят еднакво.
Като не ти харесва мнението на някой,подминаваш и готово.
Не познаваш хората които ти пишат лично за да ги нападаш,дали са луди или не са в ред,важното е че са си направили труда да се поровят и да намерят информация за да се опитат да ти помогнат.Самото заглавие на темата ти е "Размисли...."
Така че хората размишляват,никой не те кара да си купиш точно еди коя си газова и да се набутваш.
Без лоши чувства и да не се обидиш.
Относно спама (причислявам там и твоето мнение) да ако си направиш труда да погледнеш малко по-назад, ще видиш, спорове, калории, тегло, таблици и т.н. щуротии, които изобщо не касаят темата "Поставяне на газов инжекцион на М111.944"
Отдавна ми четеш постовете, даже и статистика ми водиш- добре, браво , стига да не ме следиш нещо.
Никога не съм целял да обвинявам или обиждам някой, обаче когато от няколко дни ми се пише в темата, че разбираш ли ЦЛК-то не тежало точно 1300 кила а било с 30 грама по тежко щото така пишело еди къде си няма как да си мълча. А дали ми дреме колко тежи и дали съм пуснал темата за да разбера колко тежи Мерцедес ЦЛК????
Не искам да се разправяме за глупости, който има какво да каже по темата- информацията е добре дошла
#42
Публикувано 04 февруари 2011 - 16:39
Току-що говорих по телефона с газаджия, който преди е монтирал БСМ- каза че не са особено добри, посъветва ме да сложа Фобос с 1бр. подсилен изпарител и бързи дюзи, ще си помисля до понеделник. Изпарителя, за който говоря е точно този: ЦЪК!А бе BSM, не са никак зле, не знам как ги определи на светлинни години от BRC ?!?
Я пак им провери характеристиките на двете. Аз съм на мнение, че е по добре BSM от колкото някой збирщайн незнайно от къде...
Другия вариант е да направиш нещо като мен, но тогава ти трябват хора дето разбират и да ти го реализират проекта
и при мен е збирщайн, но всичко е събирано с умисъл...
Рейката с инжекторите е или тази My link
Или тази ЦЪК
Коя от двете е по-добра и коя да избера?
За да избегна по-нататъшни недоразумения, нека да спомена следното: наясно съм с калоричността на газта, наясно съм и с предимствата и недостатъците при каране на газ, знам и колко тежи колата ми, разполагам с бюджет по този проект около 1300-1500лв.
Не съм много наясно с видовете инжектори, рейки и изпарители. Не знам също къде има читав, съвестен и кадърен газаджия, който няма да ми усере колата.
#43
Публикувано 04 февруари 2011 - 17:26
няма и да разбереш
, защото такъв несъществува......къде има читав, съвестен и кадърен газаджия, който няма да ми усере колата.
#44
Публикувано 04 февруари 2011 - 17:38
Хммм, дали е така? Май по-добре да си карам на 2.35литъра....няма и да разбереш , защото такъв несъществува...
Ще мисля до понеделник, но всякакви градивни идеи и насоки ще са ми от полза.
#45
Публикувано 04 февруари 2011 - 17:39
Аз карах с Ланди Ренцо и бях много доволен.Не е вярно че колата не може да върви на газ,както на бензин,напротив!Г.И.предполага да се настройва вървенето и дори да се получава ефект на чип,естествено с по-голям разход.Дюзите БОШ,също могат да се регулират за оптимално вървене,малък недостатък е че са малко по-шумни.За БРЦ чувам много негативни мнения.Имай на предвид че всеки газаджия рекламира продукта с който работи и съответно получава търговска отстъпка.Консултирай се на живо с повече газаджии,тук във форума не е най-доброто място за разбиране на истината.Г.И.като цяло е много хубаво нещо,не търси евтения вариант и наблегни на това че колата ти е компресор!!!Там е уловката!Между другото в обявите "продава части", се продаваше Г.И.Тартарини от Ц200компресор,монтирано в Италия.От там можеш да получиш много информация.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни