Размисли за газов инжекционза CLK200 Kompressor
Started by Алфонсо, 22 Jan 2011 - 19:27:06
123 replies to this topic
#61
Posted 12 March 2012 - 16:48
Колега провери дали нямат изпарител (редуктор) 1бр. който да задоволява двигателя ти. Това с 2-та изпарителя вече е старо. Поне аз като слагах на моята сложих изпарител до 200к.с. но ми казаха, че ако не достига гас ще трябва да му сложат за до 300к.с. Този от 200к.с. ми свърши работа. Твоята не мога да се сетя колко к.с. е но мисля, че трябва да има и изпарители до 400к.с. (ако искаш ще проверя)
Поздрави.
Поздрави.
#62
Posted 12 March 2012 - 17:06
Двата изпарителя са за 300к.с. колата ми е 286. Проблема идва от автомата и по точно от кикдауна. При него за да няма прболеми с недостиг за това слагаме два. А това за старото не те разбрах.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#63
Posted 12 March 2012 - 19:58
1840Каква е цената?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#64
Posted 12 March 2012 - 20:02
Ейййй! 5 та година държат ебаси цената.
Стани, уредбата дето лафихте с Вили ли? Ква марка е?
Тва е братче...криза ли е виза ли е...народа масово минава на газ.
Стани, уредбата дето лафихте с Вили ли? Ква марка е?
Тва е братче...криза ли е виза ли е...народа масово минава на газ.
Edited by бай Васил, 12 March 2012 - 20:05 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#65
Posted 12 March 2012 - 20:09
бай Василе, баш те са. Относно цената, това е най добрата спрямо качество и цена. Поне според мен.
Проверих почти всички големи марки.
Как да караш на бензин от днеска горивата пак на горе.
Тея искат да расипат народа
п.п. забравих да кажа че момчетата смениха голяма част от инсталацията защото беше много зле.
Проверих почти всички големи марки.
Как да караш на бензин от днеска горивата пак на горе.
Тея искат да расипат народа
п.п. забравих да кажа че момчетата смениха голяма част от инсталацията защото беше много зле.
Edited by staniola, 12 March 2012 - 20:11 .
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#66
Posted 12 March 2012 - 20:22
Не, цената им е супер....помня и разговора. Браво на Вили!
Супер сте направили с инсталацията! Сега ще му е шужи!
Аиде и на кафе като грейне слънчице и да ги лъснеме на мивката.
Супер сте направили с инсталацията! Сега ще му е шужи!
Аиде и на кафе като грейне слънчице и да ги лъснеме на мивката.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#67
Posted 12 March 2012 - 21:43
E ще, ама много неща има докато стане както искам : )
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#68
Posted 09 May 2012 - 12:28
Карам W208 conv., 136коня ръчка на газ, къстъм е като на Заволи са повечето части. Определям уредбата като капризна - едва издържа 15000км до смяна на филтърчетата (като я изрежеш, постепенно се включва защитата на все по-ниски обороти), зареждам изключително от Еко и карам само извънградско. Не усещам разлика в динамиката на автомобила на газ и на бензин, а с пенсионерско каране харчи за целия трип точно 7.2-7.4л/100 по комп и по касова бележка. (при настъпване - 8л). Това на гуми 205/60/16. Проверено около 100на пъти досега.
"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"
#69
Posted 10 May 2012 - 08:01
Определям уредбата като капризна
- едва издържа 15000км до смяна на филтърчетата
(като я изрежеш, постепенно се включва защитата на все по-ниски обороти),
Не е от филтърчетата, от качеството на газта е. Но! Когато филтрите са задръстени,в ощърб на демаража, колата става по-икономична..........
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#70
Posted 11 May 2012 - 10:54
Това Conv какво означава?Карам W208 conv., 136коня ръчка на газ, къстъм е като на Заволи са повечето части. Определям уредбата като капризна - едва издържа 15000км до смяна на филтърчетата (като я изрежеш, постепенно се включва защитата на все по-ниски обороти), зареждам изключително от Еко и карам само извънградско. Не усещам разлика в динамиката на автомобила на газ и на бензин, а с пенсионерско каране харчи за целия трип точно 7.2-7.4л/100 по комп и по касова бележка. (при настъпване - 8л). Това на гуми 205/60/16. Проверено около 100на пъти досега.
и моята е 136 коня ,W208 ръчка на газ. но ми гори минимум 11 извънградско.
Conv=convertible / т.е. кабрио
Edited by Liloff, 11 May 2012 - 11:53 .
LAS VEGAS
#71
Posted 15 May 2012 - 19:48
Да, и аз съм стигнал до това заключение, че е само от кофти-газта проблема и постепенното запушване на филтърчетата води до лекинка икономия в разхода... поне според моята шофьорска забележителност.
Да, кабрио е. Ти колега със същия мотор и 11/100, явно си я обул с големи джанти - или пък много я натискаш, аз досега за цял трип никога не съм засичал на компа повече от 8.5л/100, имам още 1 кола на газ 2.0 150 коня, на същия път и същото зареждане и тя там.... 8.5л.
Да, кабрио е. Ти колега със същия мотор и 11/100, явно си я обул с големи джанти - или пък много я натискаш, аз досега за цял трип никога не съм засичал на компа повече от 8.5л/100, имам още 1 кола на газ 2.0 150 коня, на същия път и същото зареждане и тя там.... 8.5л.
"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"
#72
Posted 15 May 2012 - 20:10
ами с 16 джанти съм,за настъпването ....ми вдигнах 200 по едно време но средно 130/140 карах,но аз нямам комп,и я засичам като пълня догоре ,карам и пак като напълня ....другия път ще карам само с 130 да видим.Но ми е трудно нямам авто пилот и кракъ ми натежава ...Да, и аз съм стигнал до това заключение, че е само от кофти-газта проблема и постепенното запушване на филтърчетата води до лекинка икономия в разхода... поне според моята шофьорска забележителност.
Да, кабрио е. Ти колега със същия мотор и 11/100, явно си я обул с големи джанти - или пък много я натискаш, аз досега за цял трип никога не съм засичал на компа повече от 8.5л/100, имам още 1 кола на газ 2.0 150 коня, на същия път и същото зареждане и тя там.... 8.5л.
LAS VEGAS
#73
Posted 18 May 2012 - 09:10
Някой да ме поправи, но според мене автопилота турга поне килце отгоре на разхода - поне от моите впечатления от поведението на колата. Иначе и мойта е с 16ки, така че да се надяваме че просто замерването ти колега е било веднъж - аз като тръгна от София, сипвам 20 пъти пълно-пълно от Екото на Търново и така гледайки средния разход по един и същ път, изминат 20 пъти (щото то карането никога не е също - някой път има тир, след тир, след тир..., някой път неделя рано сутрин си сам по трасето и т.н.), тогава си правя заключение дали компа ме лъже или не. Ма досега е наред.
"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"
#74
Posted 18 May 2012 - 10:51
И моите наблюдения са същите. Автопилота ми вдига разхода. На "крак" се усеща по-добре!
#75
Posted 18 May 2012 - 17:39
Не е само при мерцедес това, при БМВ Е39 автопилота също вдига разхода
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users