Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Свещи за CLK200 Kompressor


  • Please log in to reply
124 мнения по тази тема

#91 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 февруари 2012 - 15:14

И това е така, но като се пипне нещо нека е както трябва демек да сме сигурни в свещите, па после да се търси кабели бобини и так дале по реда...
таблицата все пак е правена от руснаци...по трудоемка методика...и както виждаме техната свещ е последна...
нещо повече пусках назад линк с човек с личен опит в Калифорния с хонда ли беше 100 000 мили с иридиеви свещи и покрива норми за изгорели газове там...
от морето инфо което може да се намери наистина...за мен лично по голема атестация за свещ от тва няма.
с такива карам разлика има...не навивам който и да е че японския слон в свещите е най-големия слон нали...просто искам да съм полезен...

за смяната на свещи Peter е прав обаче...има си правила трябва да с знаят и спазват...

Този пост е редактиран от polaris: 12 февруари 2012 - 15:18

  • 0

#92 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 февруари 2012 - 17:24

Бай Васо, на 2 на 3...
Сложих Денсо, алтернативния на оригиналните... приемлива работа. Малко нестабилен празен ход.
ЦЛК-тата като повечето 4цил. имат леки покихвания на мотора на празни обороти.
Разходът си беше приемлив и в показанията на книжката за градско и извънградско. Т.е. 12-13. спрямо 8-9.

После сложих Bosch F7KTCR, които са за заводско вграждане. Пише ги капака на компютъра до двигателя.
Оригинални от чужбинско. Не помня от американско или от Бош в Щутгарт ги купих.
Разход градско 11-12, 8-9 извън.
Лекото претрисване си остана.

Накрая напуках NGK IFR6D10. Знам че не са в каталозите за тови двигател, но ги сравнявах на кръст с Беру-то и Бош-а за заводското вграждане и само този модел отговаряше и на двата. Мисля че ги референтвах и по Денсо.

Общо взето тогава тресенето падна до минимум и разхода в градски условия стана 10-11 при същото каране. Не съм състезател. Извънградското не се променяше драстично.
Докато не се пуснах до Гърция и успях да я сваля на 6.5. Аз обикновено имам 200км. магистрала и там разходът не се променяше, но като паднах на ниски обороти и бавно каране, бях много приятно изненадан от начинът, по който вървеше тази кола.

И затова и аз си знам NGK дали Иридиеви, дали нормални, няма значение!
На БМВ-то сега съм с NGK BKR6EQUP, които са performance серията и колата се държи перфектно. Дават ги точни за модела. За майтап на смяната на следващото масло, ще пробвам някоя Иридиева алтернатива да видя дали ще има разлика.
  • 0

#93 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 февруари 2012 - 17:45

Демек те тия.
Публикувано изображение

Този пост е редактиран от бай Васил: 12 февруари 2012 - 17:45

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#94 hvkirov

hvkirov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Град:Гоце Делчев
  • Автомобил:
    Mercedes CL203 C230k converted to CLC

Публикувано 12 февруари 2012 - 17:47

Колеги аз имам сащия мотор само дето моя е 2.3 компресор, за свещи сам с NGK iridium вече сам им направил 15000км и 3 години, колата ми бешв на 120000км когато ги смених, цената сащата като на тези продавани от даимлер защото то и на тези на колата като исключим щампата на мерцедес си имше и NGK надпис. Приятел реши да пробва малко по евтин варянт и взе бош иридиум но след парвите ниаколко месеца и 5000 км вече ми завиждаше защото моя двигател работеше по добре .
На 120000км смених ignition coils защото по предписание толко искарват. И сега всичко е тип топ.
  • 0

#95 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 февруари 2012 - 17:55

Да, ще е интересно Лилов дали ще усетиш разлика с иридиева свещ на беемвето.
леко отклонение е от темата, но ако колата е 318is 1,9l двигател M 44 B19, то свещите по NGK са:
1. обикновена двуелектродна BKR6EK
2. NGK V-Line 20
3. иридиевата тупалка BKR6EIX
http://www.ngk.de/ru...36/BKR6EK/1298/

свеща BKR6EQUP е платинена четриелектродна и никак не е лоша, но е със съпротивление 5Ком...на М44 B19 му дават обикновена BKR6EK със съпротивление 1Ком
ето дават я за 5ца Е39
http://www.ngk.de/ru.../BKR6EQUP/1441/

пак леко се разминават нещата на теория, но работи ли добре тва е важно


######################################################

Бай Василе тия ама без онова 11 накрая...тия са с по големо междуелектродно разстояние
трябва да пише само BCPR6EIX номер 5689

това май го пусках сравнение с обикновена...са...как да кажа...мое и с обикновена жена да е хубаво...ама ако е по-гиздава си е по-добре...пали се човек повече... :yeah

http://www.youtube.c...d&v=tS4MV2pELyU

Този пост е редактиран от polaris: 12 февруари 2012 - 18:42

  • 0

#96 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 февруари 2012 - 18:28

Запален съм вече и аз.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#97 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 февруари 2012 - 18:47

Ба маа му :)
БМВ казват BKR6EQUP, NGK се правят на разсеяни... :)

polaris, laser iridium серията ли е по-добра или Iridium IX.

Глей кво излиза за моя мотор.

Прикачени файлове


  • 0

#98 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 февруари 2012 - 18:59

така ги дават в тоя каталог...иначе иридиевата свещ е с обикновен страничен електрод /е пак е сплав неква / с централен електрод на който е заварена 0,6мм иридиева тел.
ето
http://www.ngk.de/ru...odnogo-metalla/
лазер лайн серията им е по-добра тя е пак с централен електрод иридий, но на страничния е вградена платинена вставка /на руски/ демек искрата е между иридия и платината, но са доста скъпи те са баш за газ
http://www.ngk.de/ru...iganija-lpgcng/
като цена качество иридиевата им е супер...платинената четриелектродна горе не е лоша...напротив!
но при иридиевата някак си разряда от тоя тънък електрод от иридии е много плътен на видеото се вижда...дава яко пауър...е 2-3% казват мое и да е рекламка ...наистина, но определено на празни обороти си личи стабилизацията...

Този пост е редактиран от polaris: 12 февруари 2012 - 19:08

  • 0

#99 hvkirov

hvkirov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Град:Гоце Делчев
  • Автомобил:
    Mercedes CL203 C230k converted to CLC

Публикувано 12 февруари 2012 - 19:10

Ба маа му
БМВ казват BKR6EQUP, NGK се правят на разсеяни...

polaris, laser iridium серията ли е по-добра или Iridium IX.

Глей кво излиза за моя мотор.


Колега лилов, моите нгк ги купих доста отдавна и не помня дали бяха Polaris или ix тиа дни ако се постопли малко ще сваля една да я проверя но когато ги копувах те бяха наи скапите нгк и повечето хора от mbworld които познавам карат с такива .

Свещите сам ги копувал когато живеех в торонто , не сам запознат все още какво се продава на бг пазара. А и след месец два пак ще ходя до канада за два месеца и планирам пак да си заредя масло филтри и др работи дето тук са скапи а и много ментета има, за сравнение мобил 1 0/40 синтетика е 10$ за литар и 38$ за 4.4 литра , а лукас добавка За маслото е 18$ литъра. За скоростите комплекта е 160$ от даимлер масло филтри гарнитури.
  • 0

#100 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 февруари 2012 - 19:17

hvkirov ползвай сайта горе на ngk.de за свещи и няма да сбъркаш...да не отиде темата в киреча ептен ама добавки за моторно масло не ползвай...така са ме учили...

Този пост е редактиран от polaris: 12 февруари 2012 - 19:21

  • 0

#101 hvkirov

hvkirov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Град:Гоце Делчев
  • Автомобил:
    Mercedes CL203 C230k converted to CLC

Публикувано 12 февруари 2012 - 19:35

hvkirov ползвай сайта горе на ngk.de за свещи и няма да сбъркаш...да не отиде темата в киреча ептен ама добавки за моторно масло не ползвай...така са ме учили...


Колега зависи какви добавки провери в нета за лукас, и ще разбереш защо с него двигатела веднага заспива все едно има магия.
  • 0

#102 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 февруари 2012 - 19:49

Уххх, ми те евтинки, 27-28 паунда... Ще пробвам Иридум 9ката в скоро време... Ако намеря и аналог от Лазер Ирдиум серията, би било чудно.
До тогава, да не омазваме темата :)
  • 0

#103 Peter Darakchiev

Peter Darakchiev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:

Публикувано 12 февруари 2012 - 20:06

Не нбеше ли Антонов с 6те мотора? ;)

точно той е :) самъи балшои в мире :)
  • 0

#104 Peter Darakchiev

Peter Darakchiev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:

Публикувано 12 февруари 2012 - 20:21

hvkirov ползвай сайта горе на ngk.de за свещи и няма да сбъркаш...да не отиде темата в киреча ептен ама добавки за моторно масло не ползвай...така са ме учили...

само леко да вмъкна кат стана въпрос за маслото на тва не му аресвам на цлк-то че няма манометър за маслото а старите бенцове имат почти всичките
  • 0

#105 tangra

tangra

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:

Публикувано 06 септември 2013 - 09:32

Здравейте, искам да си поръчам свещи за ЦЛК-то но не знам какви. Изчетох много форуми и мнения, но всичко е объркващо. Искам да са NGK, но кой модел?

Мерцедес ЦЛК200К фейс лифт мотора е 192коня М111 944 

Тези: http://www.mister-au...6_a0151496.html  или
 http://www.mister-au...6_a0155344.html

или пък тези NGK-BCPR6EIX? 

Първия линк, който съм дал ми идват малко скъпички и въпроса е имали голяма разлика и защо в каталозите не дават този модел 

IFR6D10, а всички вие в форума казвате, че те са най-добри.
 
Понякога ми прави проблем, когато запаля и не е добре загряла и е настапя повечко нещо става и започва да тресе и по работата на двигателя според мен работи на 3 или 2 цилиндъра. Когато е изгася и веднага запаля след това няма проблеми, но ако пак започна да настъпвам (до към 4000оборота и малко отгоре) и отново започва да прави така. Когато загрее няма да проблеми след това колкото и да е настъпвам. Забравих да кажа също, че колата е на газ.

Този пост е редактиран от tangra: 06 септември 2013 - 09:37

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни