
Свещи за CLK200 Kompressor
Започната от Алфонсо, 02 яну 2011 - 19:27:45
124 мнения по тази тема
#76
Публикувано 12 февруари 2012 - 13:08
Всъщност ако не се кара смесено NGK предлагат свещи само за газ лазериридиевата серия са
http://www.ngk.de/ru...29/LPG 3/12047/
това е за 124 /220/ M111/960
свещ LPG3 , номер 1498
скъпи са обаче...в ибей требва да се види...не знам кюстендилеца дали внася такива...ше питам
http://www.ngk.de/ru...29/LPG 3/12047/
това е за 124 /220/ M111/960
свещ LPG3 , номер 1498
скъпи са обаче...в ибей требва да се види...не знам кюстендилеца дали внася такива...ше питам
#77
Публикувано 12 февруари 2012 - 13:10
Прочети тази тема в такъв случай... Щом караш с Денсо-та от Косер, може да ти е интересна.
Ремонт: почистване на дроселова клапа
На българския пазар, това ми се струва че са най-лошите свещи за този мотор!
(м/у другото, можеш да си направиш експеримент! Ходи при английските или американските форуми и им влез така с рогата на първо мнение! Максимум час преди да ти поднесат баничката!)
Ремонт: почистване на дроселова клапа
На българския пазар, това ми се струва че са най-лошите свещи за този мотор!

(м/у другото, можеш да си направиш експеримент! Ходи при английските или американските форуми и им влез така с рогата на първо мнение! Максимум час преди да ти поднесат баничката!)
#78
Публикувано 12 февруари 2012 - 13:17
.И да ме извиняват колегите но съм такъв ,директно казвам ,и говоря за нещата с истинските им имена .
Колега, това качество не е лошо. Лошо е когато го употребяваме в кисело състояние и повлияни от нерви прибързваме с някой инакво изказани заключения, като твойто и като първият ред на поста на колегата Поларис. И аз го имам, а и мисля че ще се съгласиш, като кажа от опит, че понякога пречи. Сега съм кротък и ще бъда любезен.

Ае да не се джавкаме за глупости......
Негативните емоций са по-голем враг и от световната политика!
п.с
Поларисе, оти ми викаш че съм зле бре п••ч?

Търся мнение, показал си че четеш и знаеш. Доверявам ти се за препоръка а ти мъ окачестви.
Пояснявай бръже оти и я ке ти сглоба нещо калпаво!


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#79
Публикувано 12 февруари 2012 - 13:27
Ха ха не ме ли разбра? Иронизирам де... Доста назад в темата каза, че се доверяваш на производитела...еми оказа се, че точно така е и преработен сайта нкг.де
не съм луд но в немския вариант липсват иридиеви свещи написано е тва дето е написано на мотора...в руския се предлагат...а сега де
ето да не съм голословен
http://www.ngk.de/ru...29/BCP5ES/7068/
ето на немски същия сайт същия двигател по година и сичко
http://www.ngk.de/pr...9/BCP5ES/12371/
найн иридиева свещ...
не съм луд но в немския вариант липсват иридиеви свещи написано е тва дето е написано на мотора...в руския се предлагат...а сега де
ето да не съм голословен
http://www.ngk.de/ru...29/BCP5ES/7068/
ето на немски същия сайт същия двигател по година и сичко
http://www.ngk.de/pr...9/BCP5ES/12371/
найн иридиева свещ...
Този пост е редактиран от polaris: 12 февруари 2012 - 13:35
#80
Публикувано 12 февруари 2012 - 13:28
Момчета, спрете да се джавкате, щото ще задълбаете и па зле.
Убав ми се види Пешката, да не го попарваме!
Лиловче, недей бро. Опни ръчната че и ти занкьорщината я умееш!
Пешо, да кажеме едно наздраве всички!
Убав ми се види Пешката, да не го попарваме!
Лиловче, недей бро. Опни ръчната че и ти занкьорщината я умееш!

Пешо, да кажеме едно наздраве всички!

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#81
Публикувано 12 февруари 2012 - 13:31
Ха ха не ме ли разбра? Иронизирам де... Доста назад в темата каза, че се доверяваш на производитела...еми оказа се, че точно така е и преработен сайта нкг.де
не съм луд но в немския вариант липсват иридиеви свещи написано е тва дето е написано на мотора...в руския се предлагат...а сега де
Баце, съвсем сериозно, не разбирам от свещи! Затова се доверявам на производителя........ама ся...........като у производителя няма за газ.......а тва има значение.....
Лилов, много дъга тая тема. Речи с две три изречения.

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#82
Публикувано 12 февруари 2012 - 13:38
Свещите за 2.2 и 2.0 еднакви ли са?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#83
Публикувано 12 февруари 2012 - 13:47
Taкa e ...някъде четох колега , че БС отказвали ремонти на коли с газ...алтернативно гориво е има си особености...мотора смятан за бензин...ок...за свещи за газ мерцедес не говорят
затова конкретно на въпроса:
за 124/ 2,2 свещ за газ BCPR6EIX
за острото влизане на колегата и аз не мисля , че требва да се гони гарес чак па толко...може и спор да стане по-остър какво толкова...предлагам обаче да опита нгк иридий и да сравни с обикновено денсо...
точно тва направих и аз бях с денсо Q20P-U ... разлика има усеща се на празни обороти стабилно работи...по-силна е искрата по-стабилно почва паленето на горивото......не съм рекламен агент на НГК просто требва да се опита...
######################################
да за 200 мотор М111.940 са еднакви свещите с 2,2 ...на М102 вече са други...пак са 6тици ама с конус
затова конкретно на въпроса:
за 124/ 2,2 свещ за газ BCPR6EIX
за острото влизане на колегата и аз не мисля , че требва да се гони гарес чак па толко...може и спор да стане по-остър какво толкова...предлагам обаче да опита нгк иридий и да сравни с обикновено денсо...
точно тва направих и аз бях с денсо Q20P-U ... разлика има усеща се на празни обороти стабилно работи...по-силна е искрата по-стабилно почва паленето на горивото......не съм рекламен агент на НГК просто требва да се опита...
######################################
да за 200 мотор М111.940 са еднакви свещите с 2,2 ...на М102 вече са други...пак са 6тици ама с конус
Този пост е редактиран от polaris: 12 февруари 2012 - 13:52
#84
Публикувано 12 февруари 2012 - 13:54
Може и да са лоши дезото за тоя мотор обаче аз съм смел и ще бъда изкупителната жертва
ще проверя това на мой гръб . И ако има проблем ще ви кажа веднага обещавам .Пък и теа енглиши много не им вярвам .Като ги гледам тези дет доидоха тука в BG. набързо набързо по българи и от нас стават


#85
Публикувано 12 февруари 2012 - 14:00
Моя Бенц работи уникално добре........... но аз нали, както всеки човек, се влияя от мълвите и последният път набърже попитах моите газаджии. Те ме посъветваха нещо ....ама аз забравих какво беше. 
Ще си взема от тези BCPR6EIX......тенкс!

Ще си взема от тези BCPR6EIX......тенкс!

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#86
Публикувано 12 февруари 2012 - 14:00
@Peter, то малко спам е в тази тема може да отворим една в общия за свещи...но с какъв двигател си ? да видя в книжата кво препоръчват?
@бай Василе щти пратя на лични мейла на човека консултирай се и с него и през еконт праща утре са при теб.
@бай Василе щти пратя на лични мейла на човека консултирай се и с него и през еконт праща утре са при теб.
Този пост е редактиран от polaris: 12 февруари 2012 - 14:04
#87
Публикувано 12 февруари 2012 - 14:28
Производителите на свещи само си правят базик с народа ,като на пример вкарват само някакви маркетингови термини и по този начин продават по скъпо .Ще му навия едни седмици
ВМЗ без съпротивление и ще го запиша на камерата как работи .Друг е въпроса колко време ще искарат и че, на веки 10 свещи ще има една брак

#88
Публикувано 12 февруари 2012 - 14:45
Не мога да се съглася с това , колега! Да принципно ше работи със всякакви свещи, дори самоделни...
Но, но хората прават тестове...при какво напрежение и при какво налягане губи искра...стабилна работа...ебати тампони не ми се сменяват...
нали се досещаш при малко лабав акумулатор и минус 15градуса с калпави свещи няма да запалиш, ше натрупа нагар...а бай Васил с иридиевите ен же ка требва да дойде да те дръпне
ето сумирали са точки...къде е бош къде е беру къде нгк, м?
и къде е руската А17?
http://www.nrc-drive...52-40&Itemid=68
Но, но хората прават тестове...при какво напрежение и при какво налягане губи искра...стабилна работа...ебати тампони не ми се сменяват...
нали се досещаш при малко лабав акумулатор и минус 15градуса с калпави свещи няма да запалиш, ше натрупа нагар...а бай Васил с иридиевите ен же ка требва да дойде да те дръпне
ето сумирали са точки...къде е бош къде е беру къде нгк, м?
и къде е руската А17?
http://www.nrc-drive...52-40&Itemid=68

Този пост е редактиран от polaris: 12 февруари 2012 - 14:50
#89
Публикувано 12 февруари 2012 - 15:01
При тези електронни запалвания ,съвременните няма как да не запали .освен това руските свещи много ми е чудно на москвич 408 които е с чукче и наковалня как палят на -30 градуса ок москвича има по малка степен на згъстяване но и по голяма да е пак ще запали ако всичко е наред .Според мен съвременните производители на свещи ( дали ще са немските или японските ) преди да пуснат нещо на пазара много добре го проверяват .
Проблемите могат да доидат не само от свещите ,но ние винаги се насочваме към тях защото те са най достъпни до човек ,които даже и да няма познания може да ги смени .А те по веригата може да са ред други неща кото не очакваме. А тази таблица ни наподобява като филм да дискавари в които ,винаги казват че наи голения самолет на земята е американски
.
Проблемите могат да доидат не само от свещите ,но ние винаги се насочваме към тях защото те са най достъпни до човек ,които даже и да няма познания може да ги смени .А те по веригата може да са ред други неща кото не очакваме. А тази таблица ни наподобява като филм да дискавари в които ,винаги казват че наи голения самолет на земята е американски

#90
Публикувано 12 февруари 2012 - 15:10
Не нбеше ли Антонов с 6те мотора?

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни