ЦЛК на въздушно не знам да има. Иначе има различни видове окачване, но все на пружини. Аз бих избрал най-комфортното, но това е въпрос на вкус.
Автомобилът на старо: Mercedes-Benz CLK
Започната от hammer^BaTe, 02 дек 2010 - 18:12:59
64 мнения по тази тема
#46
Публикувано 29 юни 2017 - 14:10
#47 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 29 юни 2017 - 14:20
И за да ти отговоря кратко, точно и ясно, CLK нямат въздушно окачване.
Пак по върпоса за окачването, има два варианта - нормално и спортно.
Относно екстериора - CLK 500 обикновено идва с АМГ пакет. Не знам обаче колко са останали с истински такъв. Не мисля, че оригинални АМГ части по моргите се срещат лесно.
Така или иначе, щом парите не са проблем, защо въобще трябва да има дискусия за 500 срещу 270/320
W209 стана един доста популярен модел на Мерцедес в България (може би заради цената). Ако искаш още информация, питай
Не знам колко е ОК да си купуваш какъвто и да е мерцедес с идеята да търсиш части за мотора по моргите. А разни други чаркалаци като рамена на чистачки, огледала, лайсни, които могат да се вземат от морга не би трябвало да се различават с другите мотори. Иначе този мотор е чух ако не те притеснява разхода, не знам колко е лесен за газифициране.
Ще ме убиеш с тези твои мнения. Едва ли някой си търси мерцедес с тази идеята, но хората обикновено се интересуват от това къде какви части има и на какви цени са. Всичко това преди да се купи автомобила. Ако за теб парите за части (каквито и да са те) не са проблем, то за 99% от българите са.
Този пост е редактиран от vmvelev: 29 юни 2017 - 14:25
#48
Публикувано 29 юни 2017 - 15:00
Здравейте колеги,
харесал съм си подарък за рождения ден: W209. Не е кола от коятоа имам нужда, а просто кола която искам.
В момента много ме блазни мисълта за CLK500. Не се притеснявайте, парите не са проблем. Интересува ме какво да гледам при оглед на автомобила, имат ли детски болести. 320 също ми е опция. Единственото, което обаче ми прави впечатление, че в България 99% от моделите са с малките мотори, най-вече 270CDI. Предполагам, че ако взема нещо с голям бензинов мотор, впоследствие неща, които се търсят в автоморга, просто няма да ги има. Доколко са разпространени големите бензинови мотори в България и ще имам ли проблем с намирането на части?
CLK500 на въздушно окачаване ли е като E Класата или с пружини и амортисьори?
Поздрави,
Кико
Aко парите не са проблем, гледай след фейслифта поне 350. Пропусни преди-фейс 500.
Имах, не е лоша, но просто след фейса е друга кола.
В България има и големи мотори , но да... масово се карат дизели.
Няма какво да търсиш по морга за мотора. А, ако са просто пластмасарии и подобни, то тези двигатели се слагат и на други коли, така че ще се намерят.
Няма въздушно окачване, пружини и амортисьори, няколко вида, няма драма.
Малко кекави предници имат, зависи с какви джанти караш. На 18ки, може да се разхлопа леко, но не го мисли, здрава кола е.
Детски болести, има дреболии преди фейса, но са отстраними лесно. (напр. развалящо се колелце в парното, скърцаща ст.щанга от тампоните и т.н.
Реалистичен бюджет за хубава фейсова 209ка е 15-20+к.лв.
С големите мотори, са винаги с по-спортното окачване, което е супер, че иначе е като кораба майка.
Колкото повече екстри, толкова повече екстри търси натоварена до тавана.
Бягай от пакети, редовно не би трябвало да има разлика м/у 500 и обикновена, освен по джантите.
Ако парите съвсем не са проблем, има BlackSeries
Aaa... и без газови, нали?
#49
Публикувано 29 юни 2017 - 15:05
Ще ме убиеш с тези твои мнения. Едва ли някой си търси мерцедес с тази идеята, но хората обикновено се интересуват от това къде какви части има и на какви цени са. Всичко това преди да се купи автомобила. Ако за теб парите за части (каквито и да са те) не са проблем, то за 99% от българите са.
Естествено, че трябва да се интересуваме от цените на частите. Аз се интересувам винаги като сменям нещо. Ама колко смислено е да си сложиш амортисьори на старо или дюзи(примерно) от морга и след една година пак да ги правиш? Накрая няма ли да ти излезе по-евтино да си купиш хубава нова част и да си я правил веднъж?
Иначе и аз съм си слагал екстериорни части от морга, сега си търся лайсна за решетката например.
#50
Публикувано 29 юни 2017 - 15:49
Колеги,
имах предвид за частите по каросерията. Доколкото съм запознат, между 500 и малките двигатели външно не би трябвало да има разлика.
Благодаря за съвета, да избягвам всякакви AMG, Brabus и прочие пакети. Предполагам, че са поръчвани през OLX, eBay и прочие.
Няма да се газифицира, реално ще ходя до Сандански през уикенда или до морето 2-3 пъти в годината. Имам служебна Шкода дизеларка за скучни пътувания. Не вярвам повече от 10 000 на година да види. За това и съм се насочил към големи мотори, преди да ги забранят изцяло проекологичните боклуджави политици.
Търсих 350 но в България буквално няма. Явно ще трябва да се ходи до Германия. Има ли смисъл да търся с парктроник, защото забелязвам, че масово от тези години обикалят с широки усмивки особено на задната броня. Крадат ли ги много?
#51
Публикувано 29 юни 2017 - 15:56
О те крадат лайстни и без парктроник
#52
Публикувано 29 юни 2017 - 16:20
Лайстните на 209 са част от бронята и не могат да се свалят.
Изглеждат като на другите, но не могат да се демонтират.
#53
Публикувано 29 юни 2017 - 16:21
Колеги,
имах предвид за частите по каросерията. Доколкото съм запознат, между 500 и малките двигатели външно не би трябвало да има разлика.
Благодаря за съвета, да избягвам всякакви AMG, Brabus и прочие пакети. Предполагам, че са поръчвани през OLX, eBay и прочие.
Няма да се газифицира, реално ще ходя до Сандански през уикенда или до морето 2-3 пъти в годината. Имам служебна Шкода дизеларка за скучни пътувания. Не вярвам повече от 10 000 на година да види. За това и съм се насочил към големи мотори, преди да ги забранят изцяло проекологичните боклуджави политици.
Търсих 350 но в България буквално няма. Явно ще трябва да се ходи до Германия. Има ли смисъл да търся с парктроник, защото забелязвам, че масово от тези години обикалят с широки усмивки особено на задната броня. Крадат ли ги много?
Човече, повярвай ми критериите ти в момента (читава кола, рядък двигател, бюджет-ти си знаеш) са достатъчно рестриктивни, че да си вкарваш още параметри.
Намери си свястна кола (няма да има повече от 5), а след това решавай можеш ли да живееш без тази или онази екстра.
Друга тема е, колко вероятно е да намериш скромна ЦЛК500, още по-малко без евтина екстра като паркторник.
#54
Публикувано 29 юни 2017 - 16:31
Искам да Ви попитам за една обява - http://www.mobile.bg/11443643755597447
Продавача накрая на обявата, обяснява, че колата има дистроник. Това имало ли го е като опция при тези коли или е нещо слагано допълнително от него?
#55
Публикувано 29 юни 2017 - 16:34
Искам да Ви попитам за една обява - http://www.mobile.bg/11443643755597447
Продавача накрая на обявата, обяснява, че колата има дистроник. Това имало ли го е като опция при тези коли или е нещо слагано допълнително от него?
Може да се сложи само фабрично.
Ако го е ретрофитвал (пак става само с оригинални части), то и аз бих се замислил за тази кола, понеже пари по нея не са били жалени.
За сравнение: слагане на дисктроник на 212ка (по спомен) е 7000 евро.
Газта ще я оставяш ли?
#56
Публикувано 29 юни 2017 - 16:41
Тази е от първите модели, но реално фейслифт CLK500 в момента в България няма. Ще изчакам известно време да видим дали въобще ще се появи нещо. Просто според мен за кола под 20 000 лева е безсмислено да се ходи до Германия.
Всъщност обявата е интересна, защото имам пътуване другата седмица до Панагюрище и мисля да звънна на момчето и да я погледна на живо.
Относно газта - тя колата така или иначе вече е дупчена, съмнявам се да намеря лесно пазар на употребявана газова система за V8 двигател. Но е нож с две остриета, не знам този двигател леглата на клапаните колко са чувствителни към пропан-бутана. Никъде не пише в обявата, дали има система за смазване инсталирана.
Иначе черното ми е много предпочитан цвят, колкото и труден за поддържане да е в София.
Но според мен тази кола е много над посочените километри в обявата. Автоматичната скоростна кутия прави ли проблеми след определен пробег?
#57
Публикувано 29 юни 2017 - 16:43
Другото, което установих сега, е че колите преди фейслифта са със 5 степенен автоматик, а тези след фейслифта са със 7 степенна секвеционална полу-автоматична скоростна кутия, което определено е доста по-приятно за каране.
#58
Публикувано 29 юни 2017 - 16:49
Другото, което установих сега, е че колите преди фейслифта са със 5 степенен автоматик, а тези след фейслифта са със 7 степенна секвеционална полу-автоматична скоростна кутия, което определено е доста по-приятно за каране.
Ммм, прочети още, освен ако под "полу-автоматична" нямаш предвид ръчен режим за смяна на скорости.
7 скоростната кутия е доразвиване на 5-скоростната - с торк конвертор, напълно автоматична. А специално най-ранните бройки на 7-скоростната кутия нямат добра репутация.
Мерцедес имат една секвенциална 6-скоростна с полу-автоматичен режим около 2001-2003, която я монтират на Спорткупе 203 и я погребват с него.
#59
Публикувано 29 юни 2017 - 18:02
Искам да Ви попитам за една обява - http://www.mobile.bg/11443643755597447
Продавача накрая на обявата, обяснява, че колата има дистроник. Това имало ли го е като опция при тези коли или е нещо слагано допълнително от него?
Заводски е дистроника на тази.
Това е била интересна кола, може и да не лъже за километрите.
5 и 7г трониците са еднакви нормални торк-автомати.
Хубавото е, че можеш да сменяш скоростите както си на D (просто буташ наляво и надясно).
Не е като на Ауди и БМВ, да мръднеш лоста встрани, за да я вкара в ръчен режим.
Иначе... 5 е бавен, но много здрав
7 е по-бърз, но не толкова здрав
#60
Публикувано 30 юни 2017 - 08:30
Ясно, аз съм карал 7 скоростния на E500, но 2008 година. Не знам дали двете скоростни кутии са едни и същи. Собственика навъртя доста километри на автомобила, но не се е оплаквал от проблеми с автоматика. Възможно е просто да е късметлия.
Ами значи другата седмица ще погледнем тази в Панагюрище. Дистроника до морето, определено е приятна опция, когато ти писне да караш.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни