7G троника е механично много здрава кутия, е*е се платката която се оправя за 700лв. При 5Г е още по-кораво, обаче там колата харчи повече и повече се усещат превключванията на предавките, което мен не ме кефи. Колкото по-бързо и мазно ми сменя като изрязвам съм по-щастлив
Автомобилът на старо: Mercedes-Benz CLK
Започната от hammer^BaTe, 02 дек 2010 - 18:12:59
64 мнения по тази тема
#61
Публикувано 30 юни 2017 - 08:32
#62
Публикувано 30 юни 2017 - 10:21
Мдам, сега намерих информация, че CLK W209 не се е предлагало с проблемният SBC модул, което още повече ме зарадва съчетано с липсата на въздушно окачване.
Щеше да е прекрасно, ако бяха сложили опция за ръчна скоростна кутия на CLK500. Щеше да има заложби да се превърне в класика, тази кола.
#63
Публикувано 30 юни 2017 - 10:31
Човеек с ръчка да го караш това е извращение...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#64
Публикувано 30 юни 2017 - 11:19
Не съм на това мнение. Лично за мен удоволствието от ръчните скорости е незаменима част от шофирането. Мда, днешните автомати сменят със скороста на светлината, но е все едно играеш Need For Speed.
Карал съм M5, 911, Dodge Viper, М3, Ford Mustang със ръчни скорости на писта и по пътищата и удоволствието да се чувстваш пълен господар на колата е несравнимо.
Поздрави,
Кико
#65
Публикувано 30 юни 2017 - 11:26
Въобще не ми се мисли как ще се кара този осмак на ръчни скорости, най-много да го набиваш постоянно в критичните. Разбирам да е 2.0, ама ти говориш за 500. Anyway, откакто открих автомата за мен ръчните скорости не съществуват.
Та хората от мерцедес не случайно не са ти сложили ръчка на този мотор.
Този пост е редактиран от vonko1988: 30 юни 2017 - 11:27
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни