Слабо парнослед монтаж на агу намаля парното
Започната от martokuka, 23 дек 2009 - 00:06:48
63 мнения по тази тема
#16
Публикувано 15 февруари 2010 - 23:57
Ключето затваря веригата между 12В - сиво-черен - и маса - кафяв. На празен ход веригата е затворена, при натиснат педал е отворена.
#17
Публикувано 16 февруари 2010 - 11:45
Колега, има ли ефект от тази помпа?За момента го вързах без реле само с ключе, т.е аз управлявам помпата, че е студено и не ми се занимава да връзвам през ключето и да слагам реле. На това ключе за празния ход "Плюс" или "Минус" минава
#18
Публикувано 17 февруари 2010 - 23:25
ами слаба работа, има някакъв, но не е такъв какъвто очаквахКолега, има ли ефект от тази помпа?
#19
Публикувано 18 февруари 2010 - 14:31
Ясно, не става...ами слаба работа, има някакъв, но не е такъв какъвто очаквах
Аз съм си купил ново радиаторче за парно, ама чакам да се стопли времето малко, че е доста разглобяване...
#20
Публикувано 18 февруари 2010 - 15:35
ако се съмнявате в радиаторчето, разкачете маркучите на изпарителя и направете проба дали ще се появи.
ако се появи--само ще си разглобявате.
ако не се появи--пишете, има доста начини за отпушване.
Смяна на радиатора е изключително трудна и неприятна работа, която трябва да се избегне
ако се появи--само ще си разглобявате.
ако не се появи--пишете, има доста начини за отпушване.
Смяна на радиатора е изключително трудна и неприятна работа, която трябва да се избегне
#21
Публикувано 18 февруари 2010 - 19:55
ами вече съм почти сигурен, тъй като на маркуча на изпарителя намалих сечението, сложих и помпичката, но ефекта е слаб. Днес, понеже беше по-топло- 7 градуса показваше в колата, като загря парното почна да духа почти горещо, но когато температурата е под нулата не може да стопли така. Пробвах да го промия с туба вода, но излизе чист антифриз, но и това не даде резултат. В същото време понеже чистих нагревателя на казанчето за чистачки, в него не забелязах от вътрешната му страна наслоявания от котлен камък и т.н, та се чудя къде е проблемаако се съмнявате в радиаторчето, разкачете маркучите на изпарителя и направете проба дали ще се появи.
ако се появи--само ще си разглобявате.
ако не се появи--пишете, има доста начини за отпушване.
Смяна на радиатора е изключително трудна и неприятна работа, която трябва да се избегне
#22
Публикувано 18 февруари 2010 - 19:58
ако откача маркучите на изпарителя, както казва Lorinser при условие, че има помпичка, не мисля, че ще се промени нещо в циркулацията през парното или бъркамами вече съм почти сигурен, тъй като на маркуча на изпарителя намалих сечението, сложих и помпичката, но ефекта е слаб. Днес, понеже беше по-топло- 7 градуса показваше в колата, като загря парното почна да духа почти горещо, но когато температурата е под нулата не може да стопли така. Пробвах да го промия с туба вода, но излизе чист антифриз, но и това не даде резултат. В същото време понеже чистих нагревателя на казанчето за чистачки, в него не забелязах от вътрешната му страна наслоявания от котлен камък и т.н, та се чудя къде е проблема
#23
Публикувано 18 февруари 2010 - 19:59
помпичката която вързах е като тази на снимката, продължението и вързах след дуо-вентилите, а перпендикулярния изход на турбината отива към водната помпаако откача маркучите на изпарителя, както казва Lorinser при условие, че има помпичка, не мисля, че ще се промени нещо в циркулацията през парното или бъркам
Прикачени файлове
#24
Публикувано 18 февруари 2010 - 20:59
Сложи едно парче от кашон така че да порие радятора и позагреи колата на чертичката която е над 80 градуса и я поддаржаи извесно време, дажи и да мине несе притесняваи стига да не е мн над чертичката виш дали има подобрение ако има махни след това картона и виш как е.Има два вида термостати зимен и летен, незнам какъв е твоя аз имах подобен проблем сложих чисто нов и докато отвори широкия краг имах малко проблеми.Успех
#25
Публикувано 19 февруари 2010 - 01:07
пробвал съм без изпарител и пак няма парно... Промивал съм системата с какво ли не - всякакви добавки за прочистване. Откачал съм маркучите на радиаторчето и съм го пълнил с кислол, цилит, оставял съм вода да тече през него за 30 мин, и пак нищо... Преди кислола нямаше парно въобще, сега има , ама духа хладко. Давай други идей за отпушванеако се съмнявате в радиаторчето, разкачете маркучите на изпарителя и направете проба дали ще се появи.
ако се появи--само ще си разглобявате.
ако не се появи--пишете, има доста начини за отпушване.
Смяна на радиатора е изключително трудна и неприятна работа, която трябва да се избегне
#26
Публикувано 20 февруари 2010 - 15:04
а ти как го промива нали добавките се сипват в охл. система и се кара с тях половин час или сипа кислола в радиаторчето и изчака известно времепробвал съм без изпарител и пак няма парно... Промивал съм системата с какво ли не - всякакви добавки за прочистване. Откачал съм маркучите на радиаторчето и съм го пълнил с кислол, цилит, оставял съм вода да тече през него за 30 мин, и пак нищо... Преди кислола нямаше парно въобще, сега има , ама духа хладко. Давай други идей за отпушване
#27
Публикувано 21 февруари 2010 - 16:59
Първо пробвах с една добавка, смених антифриза, с други две, пак сменях антифриза и после с кислол само радиаторчето- бях го разкачил от дуо- вентилите и от другата му страна....а ти как го промива нали добавките се сипват в охл. система и се кара с тях половин час или сипа кислола в радиаторчето и изчака известно време
#28
Публикувано 21 февруари 2010 - 18:22
и радиатора да го смениш ,трудно ще имаш перфектно парно,с тези газови шашми.
#29
Публикувано 21 февруари 2010 - 19:11
а помпата къде я върза ,ясно че е след дуо винтилите
ама преди или след като се съберат мъркучите на парното
и изпарителя
и защо я изключваш тая помпа нека си върти
вземи сигнал от дуовинтилите като са отворени
помпата да върти и като се затворят да спира и толкова
ама преди или след като се съберат мъркучите на парното
и изпарителя
и защо я изключваш тая помпа нека си върти
вземи сигнал от дуовинтилите като са отворени
помпата да върти и като се затворят да спира и толкова
#30
Публикувано 21 февруари 2010 - 21:55
вързах я преди тройника който събира водата от радиаторчето и изпарителя, след дуо вентилите както е на другите МВа помпата къде я върза ,ясно че е след дуо винтилите
ама преди или след като се съберат мъркучите на парното
и изпарителя
и защо я изключваш тая помпа нека си върти
вземи сигнал от дуовинтилите като са отворени
помпата да върти и като се затворят да спира и толкова
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА









