Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Слабо парнослед монтаж на агу намаля парното


  • Please log in to reply
63 мнения по тази тема

#16 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4638 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 15 февруари 2010 - 23:57

Ключето затваря веригата между 12В - сиво-черен - и маса - кафяв. На празен ход веригата е затворена, при натиснат педал е отворена.
  • 0

#17 gaidarski

gaidarski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    124 260 E

Публикувано 16 февруари 2010 - 11:45

За момента го вързах без реле само с ключе, т.е аз управлявам помпата, че е студено и не ми се занимава да връзвам през ключето и да слагам реле. На това ключе за празния ход "Плюс" или "Минус" минава

Колега, има ли ефект от тази помпа?
  • 0

#18 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 февруари 2010 - 23:25

Колега, има ли ефект от тази помпа?

ами слаба работа, има някакъв, но не е такъв какъвто очаквах
  • 0

#19 gaidarski

gaidarski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    124 260 E

Публикувано 18 февруари 2010 - 14:31

ами слаба работа, има някакъв, но не е такъв какъвто очаквах

Ясно, не става...
Аз съм си купил ново радиаторче за парно, ама чакам да се стопли времето малко, че е доста разглобяване...
  • 0

#20 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 18 февруари 2010 - 15:35

ако се съмнявате в радиаторчето, разкачете маркучите на изпарителя и направете проба дали ще се появи.
ако се появи--само ще си разглобявате.

ако не се появи--пишете, има доста начини за отпушване.
Смяна на радиатора е изключително трудна и неприятна работа, която трябва да се избегне
  • 0

#21 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 февруари 2010 - 19:55

ако се съмнявате в радиаторчето, разкачете маркучите на изпарителя и направете проба дали ще се появи.
ако се появи--само ще си разглобявате.

ако не се появи--пишете, има доста начини за отпушване.
Смяна на радиатора е изключително трудна и неприятна работа, която трябва да се избегне

ами вече съм почти сигурен, тъй като на маркуча на изпарителя намалих сечението, сложих и помпичката, но ефекта е слаб. Днес, понеже беше по-топло- 7 градуса показваше в колата, като загря парното почна да духа почти горещо, но когато температурата е под нулата не може да стопли така. Пробвах да го промия с туба вода, но излизе чист антифриз, но и това не даде резултат. В същото време понеже чистих нагревателя на казанчето за чистачки, в него не забелязах от вътрешната му страна наслоявания от котлен камък и т.н, та се чудя къде е проблема
  • 0

#22 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 февруари 2010 - 19:58

ами вече съм почти сигурен, тъй като на маркуча на изпарителя намалих сечението, сложих и помпичката, но ефекта е слаб. Днес, понеже беше по-топло- 7 градуса показваше в колата, като загря парното почна да духа почти горещо, но когато температурата е под нулата не може да стопли така. Пробвах да го промия с туба вода, но излизе чист антифриз, но и това не даде резултат. В същото време понеже чистих нагревателя на казанчето за чистачки, в него не забелязах от вътрешната му страна наслоявания от котлен камък и т.н, та се чудя къде е проблема

ако откача маркучите на изпарителя, както казва Lorinser при условие, че има помпичка, не мисля, че ще се промени нещо в циркулацията през парното или бъркам
  • 0

#23 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 февруари 2010 - 19:59

ако откача маркучите на изпарителя, както казва Lorinser при условие, че има помпичка, не мисля, че ще се промени нещо в циркулацията през парното или бъркам

помпичката която вързах е като тази на снимката, продължението и вързах след дуо-вентилите, а перпендикулярния изход на турбината отива към водната помпа

Прикачени файлове


  • 0

#24 Yb4o

Yb4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 52 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    w124,1986г.,2.5D,бензинова скоростна кутия(автоматик) и бензинов диференциал,W211/2004г./Е220cdi

Публикувано 18 февруари 2010 - 20:59

Сложи едно парче от кашон така че да порие радятора и позагреи колата на чертичката която е над 80 градуса и я поддаржаи извесно време, дажи и да мине несе притесняваи стига да не е мн над чертичката виш дали има подобрение ако има махни след това картона и виш как е.Има два вида термостати зимен и летен, незнам какъв е твоя аз имах подобен проблем сложих чисто нов и докато отвори широкия краг имах малко проблеми.Успех
  • 0

#25 gaidarski

gaidarski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    124 260 E

Публикувано 19 февруари 2010 - 01:07

ако се съмнявате в радиаторчето, разкачете маркучите на изпарителя и направете проба дали ще се появи.
ако се появи--само ще си разглобявате.

ако не се появи--пишете, има доста начини за отпушване.
Смяна на радиатора е изключително трудна и неприятна работа, която трябва да се избегне

пробвал съм без изпарител и пак няма парно... Промивал съм системата с какво ли не - всякакви добавки за прочистване. Откачал съм маркучите на радиаторчето и съм го пълнил с кислол, цилит, оставял съм вода да тече през него за 30 мин, и пак нищо... Преди кислола нямаше парно въобще, сега има , ама духа хладко. Давай други идей за отпушване
  • 0

#26 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 февруари 2010 - 15:04

пробвал съм без изпарител и пак няма парно... Промивал съм системата с какво ли не - всякакви добавки за прочистване. Откачал съм маркучите на радиаторчето и съм го пълнил с кислол, цилит, оставял съм вода да тече през него за 30 мин, и пак нищо... Преди кислола нямаше парно въобще, сега има , ама духа хладко. Давай други идей за отпушване

а ти как го промива нали добавките се сипват в охл. система и се кара с тях половин час или сипа кислола в радиаторчето и изчака известно време
  • 0

#27 gaidarski

gaidarski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    124 260 E

Публикувано 21 февруари 2010 - 16:59

а ти как го промива нали добавките се сипват в охл. система и се кара с тях половин час или сипа кислола в радиаторчето и изчака известно време

Първо пробвах с една добавка, смених антифриза, с други две, пак сменях антифриза и после с кислол само радиаторчето- бях го разкачил от дуо- вентилите и от другата му страна....
  • 0

#28 MBenc

MBenc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 120 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:лов , бизнес в Севлиево

Публикувано 21 февруари 2010 - 18:22

и радиатора да го смениш ,трудно ще имаш перфектно парно,с тези газови шашми.
  • 0

#29 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 21 февруари 2010 - 19:11

а помпата къде я върза ,ясно че е след дуо винтилите
ама преди или след като се съберат мъркучите на парното
и изпарителя
и защо я изключваш тая помпа нека си върти
вземи сигнал от дуовинтилите като са отворени
помпата да върти и като се затворят да спира и толкова
  • 0

#30 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 февруари 2010 - 21:55

а помпата къде я върза ,ясно че е след дуо винтилите
ама преди или след като се съберат мъркучите на парното
и изпарителя
и защо я изключваш тая помпа нека си върти
вземи сигнал от дуовинтилите като са отворени
помпата да върти и като се затворят да спира и толкова

вързах я преди тройника който събира водата от радиаторчето и изпарителя, след дуо вентилите както е на другите МВ
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни