
Слабо парнослед монтаж на агу намаля парното
Започната от martokuka, 23 дек 2009 - 00:06:48
63 мнения по тази тема
#31
Публикувано 24 февруари 2010 - 22:00
Дайте идея за прочистване на радиаторчето на парното
#32
Публикувано 25 февруари 2010 - 01:43
Преди да слажиш газовата имаше ли парно?
#33
Публикувано 25 февруари 2010 - 07:53
Да, имах, но и след като сложих газова , пак имах, но слагах добавка, че капеше от големия радиатор... Не го оправи, та смених големия, само се вкарах в приключения и сега май трябва да сменя и малкия, ама за сега ми се иска да пробвам да го отпуша, че е доста работата, иначе съм купил радиаторче за парно...Преди да слажиш газовата имаше ли парно?
#34
Публикувано 25 февруари 2010 - 21:01
Ще нахвърлям с две думи фактите. Радиаторчето за парното е тип тръбно и много по-рядко се запушва - там най-вече протича от старост. Грешка е употребата на каквито и да било добавки за каквото и да било /това си е мое лично мнение/ - в повечето случай се закърпва положението за известен /обикновено малък/ период от време и после си плщаш двойно че и повече. В твоя случай си запушил теча от големия но си затлачил и малкия. Щом си взел вече радиаторче преди да го смениш промии водната риза доколкото е възможно разбира се. Но да знаеш че тези добавки не се мият и разтварят от нещата за които съм се сетил и пробвал при случай подобен на твоя. Там ставаше въпрос за големия радиатор - имаше малък теч но беше поправим - и изрично му казах да не слага добавки, а той взел че сложил и теча спря ама мотора взе да загрява много. И вместо да мине с поправка за 50-60 лв. той само за новия радиатор плати 520. Успех!
#35
Публикувано 26 февруари 2010 - 13:03
А тогава защо е слабо парното, като антифриза е чист, обезвъздушена е системата, но пуснали го да духа на 4, почва да духа хладко?!Ще нахвърлям с две думи фактите. Радиаторчето за парното е тип тръбно и много по-рядно се запушва - там най-вече протича от старост. Грешка е употребата на каквито и да било добавки за каквото и да било /това си е мое лично мнение/ - в повечето случай се закърпва положението за известен /обикновено малък/ период от време и после си плщаш двойно че и повече. В твоя случай си запушил теча от големия но си затлачил и малкия. Щом си взел вече радиаторче преди да го смениш промии водната риза доколкото е възможно разбира се. Но да знаеш че тези добавки не се мият и разтварят от нещата за които съм се сетил и пробвал при случай подобен на твоя. Там ставаше въпрос за големия радиатор - имаше малък теч но беше поправим - и изрично му казах да не слага добавки, а той взел че сложил и теча спря ама мотора взе да загрява много. И вместо да мине с поправка за 50-60 лв. той само за новия радиатор плати 520. Успех!
Възможно ли е да са влизали боклуци отвън при ламелите му и за това да няма добро топлоотдаване?! Ако има такива, как да ги изчистя
Прикачени файлове
#36
Публикувано 26 февруари 2010 - 14:00
А тогава защо е слебо парното, като антифриза е чист, обезвъздушена е системата, но пуснали го да духа на 4, почва да духа хладко?!
Възможно ли е да са влизали боклуци отвън при ламелите му и за това да няма добро топлоотдаване?! Ако има такива, как да ги изчистя
Защото посоката на движение на антифриза е следната.
От помпата, през мотора, от задната страна на мотора към радиаторчето (и точно там ти е хванат тройника за изпарителя и то по-ниско от радиаторчето на парното)...
Спирам дотук защото е ясно откъде минава течността. Ако си сменял антифриз, или радиатор, или си прочиствал система, после е много по-трудно да напълниш радиаторчето на парното.
#37
Публикувано 27 февруари 2010 - 16:27
добре тогава, а ако сложа рециркулационната помпа на входа на парното а не на изхода, няма ли да е по- добър ефекта?Защото посоката на движение на антифриза е следната.
От помпата, през мотора, от задната страна на мотора към радиаторчето (и точно там ти е хванат тройника за изпарителя и то по-ниско от радиаторчето на парното)...
Спирам дотук защото е ясно откъде минава течността. Ако си сменял антифриз, или радиатор, или си прочиствал система, после е много по-трудно да напълниш радиаторчето на парното.
#38
Публикувано 09 март 2010 - 22:49
тук ще сложа и снимки на ремонта на дуо вентилите, като се оказа, че не е в тях проблема, тъй като принципно те стоят отворени!добре тогава, а ако сложа рециркулационната помпа на входа на парното а не на изхода, няма ли да е по- добър ефекта?
Прикачени файлове
#39
Публикувано 10 март 2010 - 00:18
проблемът ти е че добавката се е набила в радиаторчето и там е направила реакция с въздуха.
Добавката функционира така: когато срещне въздух, започва да се втвърдява и разширява, и така запушва малките цепки. НО какво става когато имаме въздух в радиаторите??--същото. класика...
Добавката функционира така: когато срещне въздух, започва да се втвърдява и разширява, и така запушва малките цепки. НО какво става когато имаме въздух в радиаторите??--същото. класика...
#40
Публикувано 10 март 2010 - 19:46
ами аз лично добавка не съм слагал, не ми се е налагало на тази кола. С помпата определено има разлика, усеща се по- топло когато работи, но гледам, че помпичката сълзи. Не знам дали ще мога да я оправя освен да търся такава от Газела, просто ще е нова и на по сносна ценапроблемът ти е че добавката се е набила в радиаторчето и там е направила реакция с въздуха.
Добавката функционира така: когато срещне въздух, започва да се втвърдява и разширява, и така запушва малките цепки. НО какво става когато имаме въздух в радиаторите??--същото. класика...
Мисълта за запушване на радиаторчето ми беше, че от външната страна от боклуци, може да са проникнали между ламелите и поради това да няма добро топлоотдаване, възможно ли е?
За нещо такова имам в предвид
Прикачени файлове
#41
Публикувано 11 март 2010 - 00:11
ако има сериозно количество прах по радиатора, дебитът от вентилатора ще е слаб през страничните духалки.
демек ще духа слабо, въпреки че копчето е на 4
демек ще духа слабо, въпреки че копчето е на 4
#42
Публикувано 11 март 2010 - 09:23
Ами духа си силно, но ако го сравня с клиото, когато се движа с около 60км/час, без да е включено парното на клиото духа по- силно, за това си мисля, че може да има прах и други боклуци. Но днес останах доволен, колата като че ли се стопли, но трябва да сменям помпата на парното защото протече, след като и сменях четките и предполагам че течя няма да мога да го оправя. Благодаря за компетентните отговори "Lorinser"ако има сериозно количество прах по радиатора, дебитът от вентилатора ще е слаб през страничните духалки.
демек ще духа слабо, въпреки че копчето е на 4
#43
Публикувано 11 март 2010 - 10:46
Ами духа си силно, но ако го сравня с клиото, когато се движа с около 60км/час, без да е включено парното на клиото духа по- силно,
при 124 го няма този филм с попътния вятър..
Ако видиш зор с намирането на помпа--потърси ме, имам възможност да намеря 1, 2 бр
#44
Публикувано 12 март 2010 - 20:32
а и трудно защото тръбичките са поне 6 мм. Вържи го тоя изпарител при термостата та да се видиш с парно. А и нещо за помпата - каза че е протекла и ще я сменяш. Понякога перката превърта в оста и не прави добър дебит, но при този случай ще има по-висока температура на двигателя за което не си се оплаквал и въпреки това, това е още една възможна причина за слабо парно. Успех!Радиаторчето за парното е тип тръбно и много по-рядко се запушва
#45
Публикувано 12 март 2010 - 20:53

Тази пита е моя и е в перфектно състояние
Заедно с цялата кутия, жилата, врътките, клапите и вентилатора, са в перфектно състояние и са в мазето
Смених я защото сложих климатик на колата
Пред питата се събират около ...2 кила шума и листа - даже и парцалче бях извадил, като я махнах
Поздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни