Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Слабо парнослед монтаж на агу намаля парното


  • Please log in to reply
63 мнения по тази тема

#31 gaidarski

gaidarski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    124 260 E

Публикувано 24 февруари 2010 - 22:00

Дайте идея за прочистване на радиаторчето на парното
  • 0

#32 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 25 февруари 2010 - 01:43

Преди да слажиш газовата имаше ли парно?
  • 0

#33 gaidarski

gaidarski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    124 260 E

Публикувано 25 февруари 2010 - 07:53

Преди да слажиш газовата имаше ли парно?

Да, имах, но и след като сложих газова , пак имах, но слагах добавка, че капеше от големия радиатор... Не го оправи, та смених големия, само се вкарах в приключения и сега май трябва да сменя и малкия, ама за сега ми се иска да пробвам да го отпуша, че е доста работата, иначе съм купил радиаторче за парно...
  • 0

#34 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 25 февруари 2010 - 21:01

Ще нахвърлям с две думи фактите. Радиаторчето за парното е тип тръбно и много по-рядко се запушва - там най-вече протича от старост. Грешка е употребата на каквито и да било добавки за каквото и да било /това си е мое лично мнение/ - в повечето случай се закърпва положението за известен /обикновено малък/ период от време и после си плщаш двойно че и повече. В твоя случай си запушил теча от големия но си затлачил и малкия. Щом си взел вече радиаторче преди да го смениш промии водната риза доколкото е възможно разбира се. Но да знаеш че тези добавки не се мият и разтварят от нещата за които съм се сетил и пробвал при случай подобен на твоя. Там ставаше въпрос за големия радиатор - имаше малък теч но беше поправим - и изрично му казах да не слага добавки, а той взел че сложил и теча спря ама мотора взе да загрява много. И вместо да мине с поправка за 50-60 лв. той само за новия радиатор плати 520. Успех!
  • 0

#35 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 февруари 2010 - 13:03

Ще нахвърлям с две думи фактите. Радиаторчето за парното е тип тръбно и много по-рядно се запушва - там най-вече протича от старост. Грешка е употребата на каквито и да било добавки за каквото и да било /това си е мое лично мнение/ - в повечето случай се закърпва положението за известен /обикновено малък/ период от време и после си плщаш двойно че и повече. В твоя случай си запушил теча от големия но си затлачил и малкия. Щом си взел вече радиаторче преди да го смениш промии водната риза доколкото е възможно разбира се. Но да знаеш че тези добавки не се мият и разтварят от нещата за които съм се сетил и пробвал при случай подобен на твоя. Там ставаше въпрос за големия радиатор - имаше малък теч но беше поправим - и изрично му казах да не слага добавки, а той взел че сложил и теча спря ама мотора взе да загрява много. И вместо да мине с поправка за 50-60 лв. той само за новия радиатор плати 520. Успех!

А тогава защо е слабо парното, като антифриза е чист, обезвъздушена е системата, но пуснали го да духа на 4, почва да духа хладко?!
Възможно ли е да са влизали боклуци отвън при ламелите му и за това да няма добро топлоотдаване?! Ако има такива, как да ги изчистя

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  0055__1_.jpg   79,48K   49 Брой сваляния

  • 0

#36 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 26 февруари 2010 - 14:00

А тогава защо е слебо парното, като антифриза е чист, обезвъздушена е системата, но пуснали го да духа на 4, почва да духа хладко?!
Възможно ли е да са влизали боклуци отвън при ламелите му и за това да няма добро топлоотдаване?! Ако има такива, как да ги изчистя


Защото посоката на движение на антифриза е следната.

От помпата, през мотора, от задната страна на мотора към радиаторчето (и точно там ти е хванат тройника за изпарителя и то по-ниско от радиаторчето на парното)...
Спирам дотук защото е ясно откъде минава течността. Ако си сменял антифриз, или радиатор, или си прочиствал система, после е много по-трудно да напълниш радиаторчето на парното.
  • 0

#37 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 февруари 2010 - 16:27

Защото посоката на движение на антифриза е следната.

От помпата, през мотора, от задната страна на мотора към радиаторчето (и точно там ти е хванат тройника за изпарителя и то по-ниско от радиаторчето на парното)...
Спирам дотук защото е ясно откъде минава течността. Ако си сменял антифриз, или радиатор, или си прочиствал система, после е много по-трудно да напълниш радиаторчето на парното.

добре тогава, а ако сложа рециркулационната помпа на входа на парното а не на изхода, няма ли да е по- добър ефекта?
  • 0

#38 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 март 2010 - 22:49

добре тогава, а ако сложа рециркулационната помпа на входа на парното а не на изхода, няма ли да е по- добър ефекта?

тук ще сложа и снимки на ремонта на дуо вентилите, като се оказа, че не е в тях проблема, тъй като принципно те стоят отворени!

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  P1010284.JPG   550,5K   58 Брой сваляния
  • Прикачен файл  P1010261.JPG   1,03MB   61 Брой сваляния
  • Прикачен файл  P1010266.JPG   1015,85K   52 Брой сваляния
  • Прикачен файл  P1010262.JPG   682,74K   40 Брой сваляния
  • Прикачен файл  P1010263.JPG   998,65K   27 Брой сваляния

  • 0

#39 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 10 март 2010 - 00:18

проблемът ти е че добавката се е набила в радиаторчето и там е направила реакция с въздуха.
Добавката функционира така: когато срещне въздух, започва да се втвърдява и разширява, и така запушва малките цепки. НО какво става когато имаме въздух в радиаторите??--същото. класика...
  • 0

#40 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 март 2010 - 19:46

проблемът ти е че добавката се е набила в радиаторчето и там е направила реакция с въздуха.
Добавката функционира така: когато срещне въздух, започва да се втвърдява и разширява, и така запушва малките цепки. НО какво става когато имаме въздух в радиаторите??--същото. класика...

ами аз лично добавка не съм слагал, не ми се е налагало на тази кола. С помпата определено има разлика, усеща се по- топло когато работи, но гледам, че помпичката сълзи. Не знам дали ще мога да я оправя освен да търся такава от Газела, просто ще е нова и на по сносна цена
Мисълта за запушване на радиаторчето ми беше, че от външната страна от боклуци, може да са проникнали между ламелите и поради това да няма добро топлоотдаване, възможно ли е?
За нещо такова имам в предвид

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  0055__1_.jpg   79,48K   27 Брой сваляния

  • 0

#41 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 11 март 2010 - 00:11

ако има сериозно количество прах по радиатора, дебитът от вентилатора ще е слаб през страничните духалки.
демек ще духа слабо, въпреки че копчето е на 4
  • 0

#42 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 март 2010 - 09:23

ако има сериозно количество прах по радиатора, дебитът от вентилатора ще е слаб през страничните духалки.
демек ще духа слабо, въпреки че копчето е на 4

Ами духа си силно, но ако го сравня с клиото, когато се движа с около 60км/час, без да е включено парното на клиото духа по- силно, за това си мисля, че може да има прах и други боклуци. Но днес останах доволен, колата като че ли се стопли, но трябва да сменям помпата на парното защото протече, след като и сменях четките и предполагам че течя няма да мога да го оправя. Благодаря за компетентните отговори "Lorinser"
  • 0

#43 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 11 март 2010 - 10:46

Ами духа си силно, но ако го сравня с клиото, когато се движа с около 60км/час, без да е включено парното на клиото духа по- силно,



при 124 го няма този филм с попътния вятър..

Ако видиш зор с намирането на помпа--потърси ме, имам възможност да намеря 1, 2 бр
  • 0

#44 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 12 март 2010 - 20:32

Радиаторчето за парното е тип тръбно и много по-рядко се запушва

а и трудно защото тръбичките са поне 6 мм. Вържи го тоя изпарител при термостата та да се видиш с парно. А и нещо за помпата - каза че е протекла и ще я сменяш. Понякога перката превърта в оста и не прави добър дебит, но при този случай ще има по-висока температура на двигателя за което не си се оплаквал и въпреки това, това е още една възможна причина за слабо парно. Успех!
  • 0

#45 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 12 март 2010 - 20:53

Публикувано изображение
Тази пита е моя и е в перфектно състояние
Заедно с цялата кутия, жилата, врътките, клапите и вентилатора, са в перфектно състояние и са в мазето
Смених я защото сложих климатик на колата

Пред питата се събират около ...2 кила шума и листа - даже и парцалче бях извадил, като я махнах

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни