ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24116 мнения по тази тема
#23746
Публикувано 27 ноември 2020 - 08:48
Не знам подробности
Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
#23747
Публикувано 27 ноември 2020 - 11:08
Ползвайте Waze Безплатен е, върши доооста добра работа за трафик и едноклетъчни с фуражки. Не винаги ги има регистрирани.. ама шанс за без пари толкова, а и не бива да се оливаме със скоростта.
OFFTOPIC: 1 ядрен физик пострадал при каране на ски и се наложила мозъчна операция. Отстранили му огромна част от мозъка....След като се събудил, станал от леглото и започнал да се вайка - "Къде ми е палката, къде ми е палката? Отвън има знак 60, зад него храст,а я пътя е прав?"
#23748
Публикувано 27 ноември 2020 - 16:22
Монтират датчици в или около номера и ги хваща след като лъча мине през датчика. Имайки предвид дебелината на лъча, шанса да мине от по-голямо разстояние, от това на което прави снимка, през датчика е минимална.Безплатна актуализация на софтуер или на карта с GPS?
От колко разстояние ги лови триногите като се има предвид, че е доста тънък лъча на лазера?
Аз лично залагам повече на Waze. И на разрешената скорост, но не всеки път се получава
Изпратено от моят MI 8 Pro с помощта на Tapatalk
#23749
Публикувано 27 ноември 2020 - 17:44
имам вазе
имам радар детектор
не бях включил нито едно от двете.
Реших да питам по запознатите, но се оказа, че тук няма такива.
За 2000 лв 2 датчика зад предната решетка 2 датчика в огледалата ( опция ) и 2 датчика в задната броня и едно у-во което и то е скрито .... и ще дава грешка в апаратурата на операторите.
Този пост е редактиран от IIVVOO: 27 ноември 2020 - 17:46
#23751
Публикувано 27 ноември 2020 - 18:36
#23752
Публикувано 18 януари 2021 - 19:02
жентълмени! колко време е нормално да загрява нафтичката OM646 evo до работна температура?
ако тръгна от гаража (15тина градуса) за 6 км стига малко над 80 градуса.
ако тръгна от -5 градуса за 6 км стига малко под 80 градуса. термостата не го отваря щото са студени тръбите към радиатора кат парче сланина у фризера
има ли нещо друго освен термостата дето да причини по бавно загряване или просто толкоз си може нафтицата?
филтри и масла се сменят редовно, антифриз има и не мърда
ай наздраве!
#23753
Публикувано 18 януари 2021 - 19:35
За 6 км и -5 градуса ко искаш
Идеален си.
#23754
Публикувано 20 януари 2021 - 18:19
Говорих с Радар Експрес тези дни и се оказа, че имат нещо, което хваща и триногите. Еднократна инвестиция около 700 лв и после само безплатна актуализация
Ползвам техен радар детектор, но по-стар модел и съм доволна
Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
Нещото което работи е 1500 лева за лек автомобил и се монтира на колата като датчици за парктроника на бронята
Прави "мъгла"
Номера не се вижда
Нито тринога , нито стационарка те лови нито нищо
Тея с актуализациите и официалното говорене и отговаряне на такива въпроси са ми малко съмнителни при положение , че е незаконно
Иначе Радар Експрес са пичове и стоката им е - нищо лоши за тях
Този пост е редактиран от Наско: 20 януари 2021 - 18:20
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#23755
Публикувано 20 януари 2021 - 21:30
Наско,изчисти си личните съобщения,за да те питам за контакти за тази система Благодаря!Нещото което работи е 1500 лева за лек автомобил и се монтира на колата като датчици за парктроника на бронята
Прави "мъгла"
Номера не се вижда
Нито тринога , нито стационарка те лови нито нищо
Тея с актуализациите и официалното говорене и отговаряне на такива въпроси са ми малко съмнителни при положение , че е незаконно
Иначе Радар Експрес са пичове и стоката им е - нищо лоши за тях
#23756
Публикувано 21 януари 2021 - 10:34
Вместо всички да се опитваме да пишем лични на Наско, не е ли по-добре тук да сподели инфо за системата? Защото май сме доста хората, които се интересуваме
#23757
Публикувано 21 януари 2021 - 11:24
Тези дни се оказа, че единият акумулатор (main battery) е с понижена мощност...историята е дълга...датира от 2 години, откакто карам аз колата и разбира се откакто и изтече гаранцията.
Та карам си аз GLA-то и за 2 години еко старт/стопа се е включил 2 х при екстремни условия иначе няма никой при положение, че по принцип се вкл. автоматично (но това аз не го знаех де...). Отделно тъч скрийна (който не е ОЕМ а китайски по-голям от оригиналния) се включа, когато си иска в студа до 90% съм стигала да не се включа... интересното е че като се изчистят грешките започва да работи доста по-добре.
Ходя си на редовни зимни кампании в СС (последната 11.20г.) и всичко е точно няма никакъв проблем. На Xentry също всичко е наред няма индикации за акумулатора...
По мое настояване проверяват в СС допълнителната батерия и покрай нея основната батерия и познайте - основната била с понижена мощност можело да си се кара с нея ама да я имам предвид за смяна в близките месеци...
Смених я веднага разбира се и се оказа, че бутона старт/стоп си работи постоянно и екрана се включва на 100 % ...за 2 години кой знае още колко грешки и фалшиви тревоги ми е създал този акумулатор, защото се оказва, че е причината за много грешки...
Та така
А за СС и техните проверки и диагностика нямам думи.
Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk
Та карам си аз GLA-то и за 2 години еко старт/стопа се е включил 2 х при екстремни условия иначе няма никой при положение, че по принцип се вкл. автоматично (но това аз не го знаех де...). Отделно тъч скрийна (който не е ОЕМ а китайски по-голям от оригиналния) се включа, когато си иска в студа до 90% съм стигала да не се включа... интересното е че като се изчистят грешките започва да работи доста по-добре.
Ходя си на редовни зимни кампании в СС (последната 11.20г.) и всичко е точно няма никакъв проблем. На Xentry също всичко е наред няма индикации за акумулатора...
По мое настояване проверяват в СС допълнителната батерия и покрай нея основната батерия и познайте - основната била с понижена мощност можело да си се кара с нея ама да я имам предвид за смяна в близките месеци...
Смених я веднага разбира се и се оказа, че бутона старт/стоп си работи постоянно и екрана се включва на 100 % ...за 2 години кой знае още колко грешки и фалшиви тревоги ми е създал този акумулатор, защото се оказва, че е причината за много грешки...
Та така
А за СС и техните проверки и диагностика нямам думи.
Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk
#23758
Публикувано 21 януари 2021 - 11:42
Мда, по-новите коли с техния "Intelligent Battery Management" са доста досадни. Чудно ми е дали направиха смислен тест на батерията или просто я четоха.
Причината да питам: IB модула е доста сериозно разпространена технология в премиум марките, но е също толкова доста несериозна. Мери по-скоро статистика.
Правило ми е впечатление на 2 коли с такива модули, от различни марки, че просто си мерят някакви неща, които са доста далеч от действителността.
Диагностиките мерят волтаж, не могат да преценят състоянието на батерията реално, затова са сложили IB-то (което е на ръба на безполезността).
И с IB, и без... все някоя сутрин ще има "мяу", както казва Божинката.
Интересно ми е дали я закачаш от време на време на зарядно. (трябва)
Преди няколко дни, след около месец епизодично каране, на къси разстояния, ми направи впечатление, че Ауди-то едва запали.
Гаражна е... ако беше навън, никакъв шанс.
Като я закачих, акумулатора се зареждаше доста над 12ч с 5А зарядно... вярно че оптимизира спрямо температурата, но при 10 градуса в гаража, поведението е сходно с лятното.
Та... радвам се, че всичко е ок. Просто си разсъждавам.
====
P.S. Не можеш да имаш претенции към СС, след като е набоден китайски Андроид. Заводската система щеше да работи на 100%
#23759
Публикувано 21 януари 2021 - 12:10
Отзад напред започвам :Мда, по-новите коли с техния "Intelligent Battery Management" са доста досадни. Чудно ми е дали направиха смислен тест на батерията или просто я четоха.
Причината да питам: IB модула е доста сериозно разпространена технология в премиум марките, но е също толкова доста несериозна. Мери по-скоро статистика.
Правило ми е впечатление на 2 коли с такива модули, от различни марки, че просто си мерят някакви неща, които са доста далеч от действителността.
Диагностиките мерят волтаж, не могат да преценят състоянието на батерията реално, затова са сложили IB-то (което е на ръба на безполезността).
И с IB, и без... все някоя сутрин ще има "мяу", както казва Божинката.
Интересно ми е дали я закачаш от време на време на зарядно. (трябва)
Преди няколко дни, след около месец епизодично каране, на къси разстояния, ми направи впечатление, че Ауди-то едва запали.
Гаражна е... ако беше навън, никакъв шанс.
Като я закачих, акумулатора се зареждаше доста над 12ч с 5А зарядно... вярно че оптимизира спрямо температурата, но при 10 градуса в гаража, поведението е сходно с лятното.
Та... радвам се, че всичко е ок. Просто си разсъждавам.
====
P.S. Не можеш да имаш претенции към СС, след като е набоден китайски Андроид. Заводската система щеше да работи на 100%
СС ги клеймвам единствено и само за акумулатора и последствията от него.
Акумулатора никога не съм го зареждла никой не ме е съветвал да го зареждам, нито някъде ми е попадала информация за това.
Измериха мощността по стария начин с някакъв уред. Преди това смятаха, че всичко е наред, защото диагностиката не показваше проблем.
Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk
#23760
Публикувано 21 януари 2021 - 12:17
Също се чудя аз ли трябва да ги уча, например, че живота на тази батерия е 3 до 5 години или че често грешките се дължат на това...
Сега се чудя къде да проверя колко е живота на auxiliary battery и дали и нея да не я сменя поне да си знам, че са сменени и 2-те.
Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk
Сега се чудя къде да проверя колко е живота на auxiliary battery и дали и нея да не я сменя поне да си знам, че са сменени и 2-те.
Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни