От нашенско ясно, ама такива коли не се продават. От Германия почти всичко е нафта, за Белгия не съм гледал.
ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24117 мнения по тази тема
#22786
Публикувано 04 май 2018 - 12:08
#22787
Публикувано 04 май 2018 - 12:18
Ето тази например като визия ми допада много:
https://www.mobile.b...77&slink=6xvv65
Не е черна, а като моя цвят още по-готино
Обаче ако километрите й са доказуеми, за тази цена, кой знае каква й е историята житейска...
Toва ще можеш да го провериш лесно.
Регистрирана е, значи има застрахователна история.
Питай ги как може да се провери историята, щом казват, че е лесно доказуема.
Ако е от БГ, дилъра ще знае.
Изглежда много добре.
Това supercharged е малко глупост, щото изглежда напълно стокова.
Явно са пробвали да се направят на интересни в описанието, но както и да е.
Aз намерих 2 интересни:
В Севиля: https://www.autoscou...bc251?cldtidx=3
В Нюрнберг: https://www.autoscou...bc251?cldtidx=3
Добре де... има и 3та, в Лайпциг, на 21к. км.
https://www.autoscou...7849a?cldtidx=6
#22788
Публикувано 04 май 2018 - 12:19
Toва ще можеш да го провериш лесно.
Регистрирана е, значи има застрахователна история.
Питай ги как може да се провери историята, щом казват, че е лесно доказуема.
Ако е от БГ, дилъра ще знае.
Изглежда много добре.
Това supercharged е малко глупост, щото изглежда напълно стокова.
Явно са пробвали да се направят на интересни в описанието, но както и да е.
Не е глупост Kоце, това supercharged значи, че е американка. Там са със чарджър и отзаде пише T вместо TFSI
#22789
Публикувано 04 май 2018 - 12:32
Хм, странно, намерих още няколко, на които пише supercharged...
ето една за пример: https://www.autoscou...8334b?cldtidx=5
Тази хич не ми изглежда на американска.
Иначе редовно се заглеждам по тези мъничета:
https://www.autoscou...b021c?cldtidx=7
#22790
Публикувано 04 май 2018 - 12:36
До колкото разучих суперчарджед са американски, не знам каква е разликата технически с тези, на които пише TFSI. А тези А3-ки си ги гледай ти аз такъв клас автомобили не съм обмислял никога
#22791
Публикувано 04 май 2018 - 13:09
Жив механичен компресор, стабилна работа... https://www.audi-tec...en/supercharger
п.п Audi A6 3.0 Kompressor
п.п Audi A6 3.0 Kompressor
#22792 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 04 май 2018 - 13:37
Вонко, после само да не се оплакваш как ти липсва лесната поддръжка на мерцедеса?
#22793
Публикувано 04 май 2018 - 13:39
Е по-нова кола е нормално да е с по-скъпи чаркалаци
Жив механичен компресор, стабилна работа... https://www.audi-tec...en/supercharger
п.п Audi A6 3.0 Kompressor
Дали има конструктивна разлика с TFSI или само лепенките са различни?
#22794 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 04 май 2018 - 13:44
Дали иамт разлики турбо и суперчарджър ли? Като цяло имат, да
#22795
Публикувано 04 май 2018 - 13:46
До колкото ми обясняваха и 3.0TFSI била с нещо като компресор, но може да не съм разбрал правилно
#22796
Публикувано 04 май 2018 - 13:58
За да не се намираме само на работа : ''A supercharger is used in the 3.0 TFSI. The high-efficiency mechanical charger is situated in the 90-degree V formed by the cylinder banks and is driven by the engine via a poly-V belt''
Еднакви са, прочети статията.
https://www.audi-technology-portal.de/en/drivetrain/rightsizing_en/supercharger
\\Audi is using superchargers in an interesting way. By using a 3.0-liter engine and a supercharger, through calibrations it is able to adjust the output of the engine in order to match particular vehicles. So, for example, the 3.0 TFSI in the Audi S4 produces 333 hp, and the 3.0 TFSI in the A6, 310 hp. And the 3.0-liter TFSI engine in the Q5 produces 272 hp. Audi uses the Eaton TVS supercharger. This consists of two four-vane rotary pistons that counter-rotate at up to 23,000 rpm, providing a boost pressure of up to 0.8 bar. It is belt-driven and can provide full boost pressure from idle.\\
Прикачени файлове
#22797 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 04 май 2018 - 14:11
Интересно. Чета, че използват турбо и суперчарджър едновременно в този мотор
#22798
Публикувано 04 май 2018 - 14:13
За да не се намираме само на работа : ''A supercharger is used in the 3.0 TFSI. The high-efficiency mechanical charger is situated in the 90-degree V formed by the cylinder banks and is driven by the engine via a poly-V belt''
Еднакви са, прочети статията.
https://www.audi-technology-portal.de/en/drivetrain/rightsizing_en/supercharger
\\Audi is using superchargers in an interesting way. By using a 3.0-liter engine and a supercharger, through calibrations it is able to adjust the output of the engine in order to match particular vehicles. So, for example, the 3.0 TFSI in the Audi S4 produces 333 hp, and the 3.0 TFSI in the A6, 310 hp. And the 3.0-liter TFSI engine in the Q5 produces 272 hp. Audi uses the Eaton TVS supercharger. This consists of two four-vane rotary pistons that counter-rotate at up to 23,000 rpm, providing a boost pressure of up to 0.8 bar. It is belt-driven and can provide full boost pressure from idle.\\
Благодаря за инфото. Доста полезно. Това потвърждава друго интересно което бях разбрал, че само със софтуер ногат да се сложат спокойно едни 80 кончета отгоре
Sent from my iPhone using Tapatalk
#22799
Публикувано 04 май 2018 - 14:27
Интересно. Чета, че използват турбо и суперчарджър едновременно в този мотор
Новите са със турбо и 7 степенен С-троник. Смятам, че тези на които Вонко е хвърлил око - механично са по здрави. Ускорението от 0-100 на стария е 5.5 срещу 5.1 на новия двигател.
''The 3.0L TFSI V-6 is derived from Audi's 3.2L naturally aspirated V-6, which leaves the U.S. market as of the ’13 model year in the Q5 cross/utility vehicle. The 3.0L TFSI is boosted by a belt-driven supercharger instead of a more common exhaust-driven turbocharger because engineers wanted instantaneous response, and because they needed to move the forced-induction plumbing into the valley between the 90° cylinder banks without making the engine too tall to meet European pedestrian-impact requirements. Also, to keep the intake air path as short as possible to maximize acceleration response, engineers packaged the intercooler between the compressor and the cylinder heads, which required changes to the heads, fuel lines and the intake manifold. Using a combination of special materials and heat treatment, they also strengthened the aluminum crankcase to handle the supercharged engine's higher combustion pressures. The compressor is an Eaton roots-type unit with two water-to-air intercoolers integrated into its housing and two 4-vane rotary pistons that counter-rotate at up to 23,000 rpm to deliver 2,205 lbs. (1,000 kg) of air per hour to the combustion chambers at pressures up to 11.6 psi (0.8 bar). The system uses common-rail six-hole injectors capable of three injections per combustion event at pressures up to 2,175 psi (150 bar). Efficiency-enhancing features include a pressure- and volumetric flow-controlled oil pump, a reduced-friction chain drive and lower piston-ring friction.''
Dahncke says the "T" in TFSI designates forced induction, not necessarily turbocharging as in Audi's 4-cyl. 2.0L TFSI. "There was some brand value in the T," he says. "So instead of coming up with another nomenclature, the company decided to stick with that and apply it to both supercharging and turbocharging."
Колега препратките и цитатите от чужди сайтове са нещо хубаво и полезна информация,но трябва да се спазват правилата на Форума - "Да се пише на кирилица"!
Редактирай си поста или го преведи!
Този пост е редактиран от niki7111: 04 май 2018 - 15:38
#22800
Публикувано 04 май 2018 - 14:29
Новите са със турбо и 7 степенен С-троник. Смятам, че тези на които Вонко е хвърлил око - механично са по здрави. Ускорението от 0-100 на стария е 5.5 срещу 5.1 на новия двигател.
''The 3.0L TFSI V-6 is derived from Audi's 3.2L naturally aspirated V-6, which leaves the U.S. market as of the ’13 model year in the Q5 cross/utility vehicle. The 3.0L TFSI is boosted by a belt-driven supercharger instead of a more common exhaust-driven turbocharger because engineers wanted instantaneous response, and because they needed to move the forced-induction plumbing into the valley between the 90° cylinder banks without making the engine too tall to meet European pedestrian-impact requirements. Also, to keep the intake air path as short as possible to maximize acceleration response, engineers packaged the intercooler between the compressor and the cylinder heads, which required changes to the heads, fuel lines and the intake manifold. Using a combination of special materials and heat treatment, they also strengthened the aluminum crankcase to handle the supercharged engine's higher combustion pressures. The compressor is an Eaton roots-type unit with two water-to-air intercoolers integrated into its housing and two 4-vane rotary pistons that counter-rotate at up to 23,000 rpm to deliver 2,205 lbs. (1,000 kg) of air per hour to the combustion chambers at pressures up to 11.6 psi (0.8 bar). The system uses common-rail six-hole injectors capable of three injections per combustion event at pressures up to 2,175 psi (150 bar). Efficiency-enhancing features include a pressure- and volumetric flow-controlled oil pump, a reduced-friction chain drive and lower piston-ring friction.''
Dahncke says the "T" in TFSI designates forced induction, not necessarily turbocharging as in Audi's 4-cyl. 2.0L TFSI. "There was some brand value in the T," he says. "So instead of coming up with another nomenclature, the company decided to stick with that and apply it to both supercharging and turbocharging."
Да и са със 8 степенен ЗФ, който се води доста здрава кутия и е уникално бърза
Sent from my iPhone using Tapatalk
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни