Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * - 24 гласа

ЧАТ-ТЕМАЗа всичко


  • Please log in to reply
24115 мнения по тази тема

#22051 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 15 януари 2018 - 13:33

Разхода ми се струва повече от резонен, а и с моите смешни 10к км, не ме притеснява особено. Това с директното впръскване го четох, че е проблем, но с разни добавки и т.н. май се поддържа. А и за Европа не срещнах сервизен бюлетин както има за Щатите.


Този пост е редактиран от bronc: 15 януари 2018 - 13:35

  • 0

#22052 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 15 януари 2018 - 13:37

 

Абе не харчи повече от еквивалента на Мерцедес или БМВ. Проблема е директното впръскване на гориво и произтичащите от там минуси като наслояване на нагар във всмукателния колектор и всмукателните клапани.

Мда, проблеми с дюзите като при нафтата и невъзможност за газификация.


  • 0

#22053 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2018 - 13:38

В европа кога е имало сервизни бюлетини. В европа дори и дизелгейт нямаше.


  • 0

#22054 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 15 януари 2018 - 13:45

:) Не съм чел за проблеми с дюзите, но не съм и research-вал особено. Има време, ще помисля и ще видя какво ще правя.


  • 0

#22055 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2018 - 13:53

В Мерцедес форума ,ще останем само хора които са ИМАЛИ Мерцедес ,а сега се возят с друго :)


  • 2
NO PAIN - NO GAIN!

#22056 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 15 януари 2018 - 14:45

В Мерцедес форума ,ще останем само хора които са ИМАЛИ Мерцедес ,а сега се возят с друго :)

Хари, понеже съм си много честен, по природа ( :) ) ще си призная, че само старите мерцдедеси ме впечатляват. Всички, абсолютно всички (след 2012 например), нови Мерцедеси като интериор са ми аЦки грозни, а като екстри, вече и Хюндай мога да си поръчам с такива. Едно време (преди 25-30 години) можеш да вземеш най-високия клас, каквато и да е друга кола ( с изключение на БМВ) и просто няма база за сравнение, ама никаква, а сега един колега си взе Опел Инсигния, че тя имаше екстри дето не съм ги и чувал...Спокойно може да се бори с който и да е Ц и Е клас.

От по новите Мерцедеси, единствено ми е легнала на сърце W221, която намирам за много добра в екстериорно и интериорно отношение, но и тя си е кола която да караш до към 300-400 К и след това нова...

Та-утре ако си купувам нова кола, едва ли ще е Мерцедес, за съжаление, бих добавил...


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#22057 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 15 януари 2018 - 16:14

Доста хора имат влечение по старите автомобили в България или поне така твърдят. Не знам обаче доколко са запознати с новите. И до колко ако имат неограничени финанси няма да си купят чисто нов :)

 

За екстрите не мога да се съглася. Една и съща екстра при мерцедес се държи по един начин, при опел по друг. Както и въздушното окачване на мерцедеса се усеща съвсем различно от въздушното окачване на ситроен.

 

Интериорния дизайн е много субективен. Например на мен много ми харесва интериора на последното поколение мерцедеси, но само от високия клас. Много по-иновативен е особено с огромните дисплей, спрямо конкурентите от ауди и бмв. Светлините, интерфейса, усещането, всичко е уникално. А последната ес класа е кола, която ако те мързи можеш да я оставиш сама да те кара долу-горе. Бъдещето е там и към това се стремят и останалите марки автомобили.


Този пост е редактиран от vonko1988: 15 януари 2018 - 16:15

  • 0

#22058 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 15 януари 2018 - 16:19

ситроен нямат модел с въздушно окачване.


  • 4

#22059 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2018 - 17:48

ситроен нямат модел с въздушно окачване.


Взе ми буквите от клавиатурата
  • 3

#22060 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 15 януари 2018 - 20:27

За мен новите коли са вещи изчислени така, че да поддържат консумеризма, а екстрите са повече към глезотия, отколкото са за безопасност....давам ти пример-ако когато се конфигурира новата кола, трябва да се избира между мултимедия за Х хиляди лева и система за разпознаване на знаците, мнозинството ще изберат развлекателната система.

Факт е, че новите коли са наблъскани с всичко, но когато погледна стара кола (от хубавите), виждам че е правено да е луксозно, да е здраво, да е стилно, а сега всичко е за 3 години и след това вече е грозно...рядко има изключения. Ако сравнявам нещата по аналогия със стол, новите коли са супер удобен офис стол, на който седиш цял ден, вършиш си работа и изобщо не се сещаш за него, просто е направен удобен и за използване, а старата кола е като старо кресло...има дух в него, има някакви елементи които гладиш с ръка и се чудиш кой ли е бил тоя чуден майстор дето го е направил така...колко ли го е мислил за да успее да го направи точно така ...Даже и като кола да го мисля, пак е така-с новите коли стигаш от точка А до точка Б, където или си вършиш работа, или си правиш кефа, със старата кола обаче, самото пътуване е приключение и кеф ;)

Та така де :) 

Иначе съм карал чисто нова кола, от автовоза, страхотна беше, но никога не бих се сетил конкретно за нея или да говоря с някой освен да спомена, че е хубава кола. Ако седна да говоря за стар мерцедес обаче, винаги ще се получи разговор и ще има интерес ;)


  • 5
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#22061 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 15 януари 2018 - 22:33

След 20-25 години дали така ще говорят за актуалните сега модели автомобили? Или те просто няма да съществуват тогава? Не изключвам Мерцедес, разбира се.


  • 2

#22062 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 януари 2018 - 22:54

След 20-25 години дали така ще говорят за актуалните сега модели автомобили? Или те просто няма да съществуват тогава? Не изключвам Мерцедес, разбира се.

Много си прав!Обаче и носталгията по старото в тая марка винаги ще я има!
И общо взето всичко свързано с хубав Мерцедес,независимо колко е стар струва мнооого!
За това в повечето случаи съм рязък към тънките сметки на някои временни потребители на тая марка!
  • 2

#22063 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 15 януари 2018 - 23:15

Много си прав!Обаче и носталгията по старото в тая марка винаги ще я има!
И общо взето всичко свързано с хубав Мерцедес,независимо колко е стар струва мнооого!
За това в повечето случаи съм рязък към тънките сметки на някои временни потребители на тая марка!

 

След време само носталгичните спомени ще ни останат! А, за подрастващото поколение ще е невероятно твърдението, че W140 вози в пъти по-добре спрямо W222 дори! Имам невероятни спомени от именно този модел, макар и с различни двигатели...... :beer


  • 0

#22064 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 януари 2018 - 23:22

След време само носталгичните спомени ще ни останат! А, за подрастващото поколение ще е невероятно твърдението, че W140 вози в пъти по-добре спрямо W222 дори! Имам невероятни спомени от именно този модел, макар и с различни двигатели...... :beer

Вярвам правиш разлика между возене и управление,нали?
А бе...света вече предоствя голям избор за транспорт,дори и при нас.
  • 0

#22065 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 16 януари 2018 - 00:11

Аз също харесвам старите Бенцове, духът, усещането и това, че са били НЕМСКИ коли, а не като сега, така направени, че да се харесат в Китай, Щатите, Индия, Русия и всяка друга точка по света. Дизайна е бил немски, функционалноста също, мисленето също. Но! Да си кажем право в очите: за повечето хора гроздето е просто кисело и за това е това мнение, че старите са по-добри... сори, ама не са. Сегашните са по-здрави, по-бързи, по-комфортни и по-безопасни. Да сравнявате w140 със w222 си е чиста проба подигравка. И забелязвате ли, че с времето се промяна така наложеното твърдение за "Последният здрав Мерцедес". Вече стигнахме до w220, че е "истински Бенц" и, че всичко след него не става... така ще стигнем след 15 години и до w213 и w222, че са "много здрави и не са като новите". Просто тогава ще можем масово да ги караме, за това...
  • 1




5 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 5 гости, 0 анонимни