Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * - 24 гласа

ЧАТ-ТЕМАЗа всичко


  • Please log in to reply
24115 мнения по тази тема

#22036 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 14 януари 2018 - 21:08

честно да ти кажа не вярвам да е направен по прецизно от тойотата. те са си 1:1 с различен дизайн и да кажем някви екстри повече... ама и по скъпо за правене, а мотора си е тойота...

 

то знаеш че нова 200ца(в8-ца) е 200к лв +, та нормално да не е за случайни хора поддръжката...


  • 0

#22037 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 14 януари 2018 - 21:20

Ами аз и сега карам Тойота Хайлукс, която не е от най-дребните коли :) Принципно-изобщо не ми трябва, защото имам служебна, проходима кола, а и си взех уикенд кола, но...
Такъв кораб е нещо като Г класата, само дето вози меко и е по-голям, но в смисъл, че това е вечно. Искам да си взема такова, защото искам да имам моя кола, която да е с такива характеристики, особено там където живея аз, защото имам около километър черен път, преди да си стигна вкъщи, Не че не се минава и с лека кола, но когато има зима, един джип се доказва като необходимост. Ако си взема такъв джип, идеята е да си е форевър мой :) Поне докато не го забранят емисионно :)

Всичко обаче е, защото съм си такъв, просто си харесвам стари коли, доста екзотики съм притежавал и винаги си е преиключение с отрицателен финансов знак, но с положителен емоционален...затова казвам, че чакам да ми мине ;)
Явно не си се качвал на правилния Ланд Крузър, или имаш различно понятие за джип. Лексус е луксозна Тойота, но ТЛК 200, например, за мен си е еталон за хубав салон и качества на джип, макар че е доста тежък за кал.
ТЛК 120 и 150 са супер практични и изчистени, а когато са си с лукс изпълнение имат и доволно екстри. Имай предвид, че това не са паркетници и коли които са създадени за 90% асфалт и 8 % черен път и 2% офроуд (който завършва с трактор). Това си е проходим автомобил, доказал се във всякакви условия и в същото време, това нещо можеш да го караш в сравнителен лукс.

Да брат-изложих се в разследването :) Мъ нищо де, поне стана лаф ;)


Возил съм се и съм карал малко 120ката. Ами не ми хареса изобщо. Таблото и салона ми бяха грозни, не беше с кожа и двигателя беше муден. Някакъв дизел беше, но не помня кой точно. Знам, че си има качества, просто за моите нужди един Х5 или Кайен е сто пъти повече кола.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#22038 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 14 януари 2018 - 21:47

зависи от нуждите. 120ката стандартно е с 3.0 дизел 190кс. върви доста прилично ако е читав мотора, дюзите, турбото и клапаните за високо налягане са ок. под прилично имам предвид вдига и поддържа 170км/ч което за този вид коли - истински 4х4 е доста. като динамика е ок, разхода също му е ок. като е с кожа и навигация има и вид в интериора.

 

освен това наистина минава отвякъде....


  • 1

#22039 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 14 януари 2018 - 22:13

Неразрушима,неубиваема,вечна...това не се случва при технически средства.
Според моя опит екзотиките струват скъпо след покупката.За един километър черен път
моля те не си го причинявай!Естествено ако не можеш да си го позволиш,просто така-за кеф!
А бе,хубави са мамка им!!!
  • 0

#22040 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 14 януари 2018 - 22:25

Возил съм се и съм карал малко 120ката. Ами не ми хареса изобщо. Таблото и салона ми бяха грозни, не беше с кожа и двигателя беше муден. Някакъв дизел беше, но не помня кой точно. Знам, че си има качества, просто за моите нужди един Х5 или Кайен е сто пъти повече кола.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Така де-и аз това казвам, че говорим за различни неща.  :beer

Ти говориш за луксозни леки коли, с голям клиренс, предвидени хем за града, хем ако ти хрумне до някоя местност по черен път да иде, а аз говоря за типичен офроуд автомобил, усилен, с рама, с цели мостове блокажи на диференциалите, бързи и бавни скорости и т.н., но аз се възхищавам на това, че едно време такива коли бяха УАЗ-ките, а сега хем можеш да имаш такава кола, хема да пътуваш няколкостотин километра без умора, и с приличен набор полезни екстри :)

Иначе и аз бих яхнал една Х6, М50 или едно GLE ;)


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#22041 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 14 януари 2018 - 22:33

Неразрушима,неубиваема,вечна...това не се случва при технически средства.
Според моя опит екзотиките струват скъпо след покупката.За един километър черен път
моля те не си го причинявай!Естествено ако не можеш да си го позволиш,просто така-за кеф!
А бе,хубави са мамка им!!!

Екзотиките наистина струват скъпо и преди и след покупката, съгласен съм-и моя опит това говори  :beer

Когато казвам неубиваемо, имам предвид че наистина трудно можеш да счупиш такава кола. Тия двигатели са милионници, окачванията ги правиш на 300-400К, агрегатите са рядко проблемни, и изобщо-ако се поддържа правилно, една такава кола би ти издържала минимум колкото една нова кола, преди да започне да се чупи, но с разликата че нова кола в този клас е поне 4ри пъти по-скъпа.

Всяко правило си има изключения и ако си вземеш някой гробник, започва сериозното наливане и ядове, аз затова казах, че ако ще си взимам постоянна кола, повече клоня към нова, или поне в гаранция, а такава бих си взел просто за да я притежавам :)

Пак казвам-това е същото като да си купиш стар Мерцедес, просто е друга марка която заслужава уважение 

Чиърз  :beer


  • 1
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#22042 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 януари 2018 - 22:56

Старите Лексуси са наистина много здрави. Новите са много красиви. Рядко се случва комбинацията от здрав и красив. :D

Иначе един приятел караше служебен GS430 който преди да го продадат беше на 280000км карани само в България. В сервиз не беше влизала освен за смяна на масло и дискове и накладки.


  • 1

#22043 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 14 януари 2018 - 23:02

Абе на ТЛК 120 дюзите за нафтовия мотор са си яко проблемни. Иначе Лексус за мен е истинската японска марка, обаче по-новичките :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#22044 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 януари 2018 - 23:16

Ами японските дизели с Denso дюзи са доста капризни откъм кофти нафта. Като цяло бензиновите мотори са им къде къде по-добри.


  • 0

#22045 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 14 януари 2018 - 23:26

предвид че съм виждал 120ки на по 700к км с тея калпави дюзи бих казал че всичко е до собственика....

 

както на повечето тук е известно модерните дизели редовно страдат от дюзи, турбини, електромагнитни клапани, демферни маховици.....


  • 0

#22046 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 15 януари 2018 - 09:11

Специално за дюзите, не мисля, че собственика може да направи нещо повече от това да не слага най-евтината нафта от разни съмнителни бензиностанции или крадена от БДЖ и да сипва някоя и друга добавка.


  • 0

#22047 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 15 януари 2018 - 10:00

Като стана въпрос за Лексус - някой карал ли е IS250 2006-08, че нещо започна да ми допада :)


Този пост е редактиран от bronc: 15 януари 2018 - 10:00

  • 0

#22048 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2018 - 10:34

Карал съм. Даже се бях засилил да си купувам. Много приятна кола. Много добро качество на материали. Много тих и рафиниран двигател. Много добра возия. Единствния минус е че не е толкова пъргав автмобил като за 208 коня. А и навигацията изглежда доста зле и остаряла в сравнение с европейските автомобили от същите години.


  • 0

#22049 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 15 януари 2018 - 11:29

И си харчи бая. Иначе е супер кола. Лексусите на старо обаче държат скандални цени...


  • 0

#22050 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2018 - 11:48

Абе не харчи повече от еквивалента на Мерцедес или БМВ. Проблема е директното впръскване на гориво и произтичащите от там минуси като наслояване на нагар във всмукателния колектор и всмукателните клапани.


  • 0




6 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 6 гости, 0 анонимни