Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * - 24 гласа

ЧАТ-ТЕМАЗа всичко


  • Please log in to reply
24115 мнения по тази тема

#22081 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 19 януари 2018 - 08:36

Фейсовите двигатели стават N серия бензинките и са бая по-калпави. Е46 се води по-безпроблемен преди фейса. За дизела е обратното.
 

Ще видим и ей тая:

 

https://m.auto.bg/de...505224541138708

 

Ако всичко написано е вярно, тази кола освен да се смени едно масло първите 2-3 месеца други разходи едва ли ще има.

По принцип е най-добре да се намери 2.8 преди фейса, но са малко, а хубави има 2-3 на доста солени цени.


Този пост е редактиран от vonko1988: 19 януари 2018 - 08:37

  • 0

#22082 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2018 - 09:22

Мисля че си беше с М54 мотора ,щот беше 192к.с,но по принцип вече е без значение,защото се обадих на човека от автокъщата и я е продал.
  • 0

#22083 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 19 януари 2018 - 10:16

Шанс :) Но и без това автомат няма да вземам, е46 трябва да е ръка освен ако не е 3.0 дизел.


  • 0

#22084 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2018 - 11:26

Фейсовите двигатели стават N серия бензинките и са бая по-калпави. Е46 се води по-безпроблемен преди фейса. За дизела е обратното.
 

Ще видим и ей тая:

 

https://m.auto.bg/de...505224541138708

 

Ако всичко написано е вярно, тази кола освен да се смени едно масло първите 2-3 месеца други разходи едва ли ще има.

По принцип е най-добре да се намери 2.8 преди фейса, но са малко, а хубави има 2-3 на доста солени цени.

Тук не мога да се съглася. Редовия шестак М52 става М54 и чак при Е90 става N52.

А и защо ми се струва че E46 е колата с най-много детски болести. Като много голяма част от тях са оправени при фейслифта.


  • 0

#22085 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2018 - 11:31

Аз още не съм чул някоя кола да е по-добра преди фейса....


  • 3
NO PAIN - NO GAIN!

#22086 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 19 януари 2018 - 11:51

в случая вонко е прав за 3 литровия мотор при фейса на е46 - чуплив маслояд спрямо 2.8 преди фейса, 192кс доказано здрав.
  • 0

#22087 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2018 - 12:12

Аз пък имам точно обратното впечатление. М52 2.8 по-муден. Харчи повече и се чупи повече. Проблем при всички БМВ бензинки е маслен сепаратор и от там идва харченето на масло.


  • 0

#22088 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 19 януари 2018 - 12:35

Много е относително, но във форума на БМВ бяха категорични, ако ще е бензин да търся преди фейса. Иначе да има детски болести, задния мост се откачал на префейсовата ако дрифтиш джелатската. Но по-добре това, отколкото да ревизираш двигател. Пак е въпрос на личен избор. За този мой приятел специално гледам да му избера такава конфигурация, че да има възможно по-малко разходи като за този модел, а в същото време да върви поне малко.


  • 0

#22089 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2018 - 13:01

Е ти с тия кубатури и цилиндри мнооо му спестяваш,бензинояд 16-17л градско.
  • 0

#22090 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2018 - 13:03

Аз още не съм чул някоя кола да е по-добра преди фейса....


Ааа Харка не тъй,голф 2 и преди и след фейса си е бетон и класика във всяко отношение. ;););)
  • 0

#22091 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 19 януари 2018 - 13:07

Е ти с тия кубатури и цилиндри мнооо му спестяваш,бензинояд 16-17л градско.

13-14 бензин със средно каране, 15-16 газ.


  • 0

#22092 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2018 - 13:08

За ръчка мога да се съглася ,но за автомат не.
  • 0

#22093 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 19 януари 2018 - 13:10

Е то за автомат тука не сме й помисляли, ужасно мудни са.


  • 0

#22094 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2018 - 15:11

Задния мост се откача и без да дрифтиш. Колега от офиса го прави миналата година на 320 бензин, 150 коня, не е да кажеш, защото е много мощна и много нютони.


  • 0

#22095 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2018 - 15:46

Така...

Всички М52 версии са страхотни, не трябва да харчат масло и да се клатят мотора.

Горят масло от картерната вентилация или от балканския изпълнения по мотора.

 

323 е М52Б25 и е нереално добър мотор. Градското му е 11-12 макс, ако се кара разумно. Простотиите вдигат разхода много.

(компактът ми беше с този мотор).

 

М52Б28 е също чудесен, като няма разлика в разхода и обслужване и чупливост. Страхотен мотор.

Ако се гледа за евтина, имат едно М43 моторче, което е убийствено корава едновалка. За предпочитане е 1.9 версията, че другата няма Nm.

 

Говорейки за бензинка, фейсовата Е46 има няколко мотора.

N42 и N46 се слагат в Е46, като аз имам смесено впечатление.

Ако е на малко километри и с история, е много добър мотор. Имах N46 в Е90ката. Прецаква му се един valvetronic, сменят се гумички на клапани и няколко пластмасови елемента по охладителната система. Самият мотор е с по-старата електроника от Е90 и не пали чековете от кофти бензин... за разлика от Е90.

 

Вариациите на 6цил. моторите е М54, която е с 2 ваноса: 2.2 170 к.с. или големия. И двата са много ок. Има митове и легенди колко гаден мотор е, но това са милионници.

===========

Аз не бих погледнал преди фейс модел при Е46, но фейсовата определено е смислен автомобил.

За жалост (или щастие), хубава фейс кола, от Италия, не струва никак евтино, а и ги няма вече. Цената е много близка до 10к.

Ако се вземе гробница, няма оправия и няма смисъл.

Но това са универсални неща, така че няма какво да се коментира.

 

При конкретни въпроси за преди фейс варианта, казвайте. М54 моторите не ги познавам в детайли, но лесно мога да намеря потвърдена информация ;)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





10 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 10 гости, 0 анонимни