Здравейте, този двигател, така по снимка, може ли да се каже какъв е - 1.8 143кс ли е?
ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24115 мнения по тази тема
#23716
Публикувано 06 септември 2020 - 17:19
#23717
Публикувано 06 септември 2020 - 17:30
Кушев пита ли?Привет, нямат попитах ги. Казаха, че на този етап не се занимават с толкова малки детайли, които ще им отнемат доста време, тъй като си е доста завъртяно с тези джойстици и копчета...
Имат и онлайн магазин и май наскоро нещо ново са доставили за интериор
Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
#23718
Публикувано 06 септември 2020 - 17:42
Намерих го, защитно фолио XpelКушев пита ли?
Имат и онлайн магазин и май наскоро нещо ново са доставили за интериор
Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
#23720
Публикувано 29 октомври 2020 - 19:40
Здравейте,
Може ли някой да каже какво сигнализира това? Из нета търсих..ама само някакви такива неща..Quite possibly the compressor not holding pressure or a leaking valve.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от LiL: 29 октомври 2020 - 19:41
#23721
Публикувано 29 октомври 2020 - 23:02
Ами правилно са писали хората, грешката е много обща, нещо с въздуха, но без прочитане нищо не може да се каже.
#23722
Публикувано 30 октомври 2020 - 03:49
Проблем с въздушното окачване.
Или компресора не надува достатъчно или изпуска от някъде(клапан)
Или компресора не надува достатъчно или изпуска от някъде(клапан)
#23723
Публикувано 30 октомври 2020 - 07:32
Ясно. Благодаря ви.
#23724
Публикувано 30 октомври 2020 - 21:01
пълни ли километража
#23725
Публикувано 05 ноември 2020 - 16:28
За километража предполагам
За резервоара съм сигурен
#23726
Публикувано 11 ноември 2020 - 10:19
Малко да повдигна темата с малко елементарен въпрос. Как се правеше обучение на ел. седалки с памет, огледала и стъкла след смяна на акумулатор? Че след смяната му избягаха настройките на easy-entry-то...
#23727
Публикувано 11 ноември 2020 - 11:27
При 210 и 211 стъклата се обучават на затворена врата и контакт сваляш на първа степен до долу,и заадрържаш копчето на втора(за бързото сваляне) за пет секунди.После вдигаш на първа до горе и задържаш на втория клик за пет секунди.За шибито е същото.Малко да повдигна темата с малко елементарен въпрос. Как се правеше обучение на ел. седалки с памет, огледала и стъкла след смяна на акумулатор? Че след смяната му избягаха настройките на easy-entry-то...
За седалки и волан нагласяш както ти е удобно и натискаш меморито заедно с номера на водача за пет секунди.За друг водач е същото,само сменяш номера.
#23728
Публикувано 11 ноември 2020 - 14:34
Благодаря, а относно крайните положения на седалките, всеки един компонент ли се задържа в крайните му положения, или само максимално напред/ назад ?
#23729
Публикувано 11 ноември 2020 - 15:21
Благодаря, а относно крайните положения на седалките, всеки един компонент ли се задържа в крайните му положения, или само максимално напред/ назад ?
Ако говориш за паметта,след като си нагласиш удобно седалката за теб натискаш М и след това номера и задържаш двете за пет секунди.Единствено волана го обучавам крайно нагоре,за да знае като загася колата колко да се вдигне.
#23730
Публикувано 11 ноември 2020 - 15:41
Не, за паметта там ми стана ясно как се запаметява. (Странното е, че при 213-ката е просто натискам М и позицията на която искам да се запази моментното положение и следва звуков сигнал и седалката е готова, а при 164-ката задържам едновременно М и позицията за 5 сек.) говоря за преместването нагоре за волана и преместването назад на седалката след като изгася колата или съм на P и отворя вратата.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни