
Тунинг на Мерцедес 190Е 2.0Искам да тунинговам двигателя си,ПОМОЩ!!!
Започната от MitakaxXx, 19 юни 2009 - 22:20:35
82 мнения по тази тема
#61
Публикувано 22 август 2009 - 20:12
Според мен е по-добре първо да запалиш и разработиш колата и после да преминеш към megasquirt.

Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#62
Публикувано 22 август 2009 - 21:38
[quote name='joreto' date='22nd August 2009 - 21:12' post='177890']
Според мен е по-добре първо да запалиш и разработиш колата и после да преминеш към megasquirt.
[/quоте]
На едно мнение сме
Нещата съм си ги степенувал така: 1-во паля двигателя както си излиза от завод с неговите си инжекция и запалителна уредба,карам така 2-3 месеца да поолегнат частите.
2-ро Монтирам мегата със сичките и датчици и прочие (тъкмо по това време на разработка ще си набавя всичко нужно и ще си сглоба компа, ще го тествам на място със симулаторите, ще си направя и програматора за микроконтролера и т.н.)
3-то монтирам газовия инжекцион вече след като съм настроил колата с Мегата да работи безупречно и чак след това ...
4-то монтирам турбината (докато карам с Мегата и я настройвам, ще използвам свободното време да правя и колекторите,а и интерколера да си взема)
Аааа Жоре,Аз питах веднъж но не си прочел явно- с какво масло и как да разработвам двигателя?
Според мен е по-добре първо да запалиш и разработиш колата и после да преминеш към megasquirt.
[/quоте]
На едно мнение сме

Нещата съм си ги степенувал така: 1-во паля двигателя както си излиза от завод с неговите си инжекция и запалителна уредба,карам така 2-3 месеца да поолегнат частите.
2-ро Монтирам мегата със сичките и датчици и прочие (тъкмо по това време на разработка ще си набавя всичко нужно и ще си сглоба компа, ще го тествам на място със симулаторите, ще си направя и програматора за микроконтролера и т.н.)
3-то монтирам газовия инжекцион вече след като съм настроил колата с Мегата да работи безупречно и чак след това ...
4-то монтирам турбината (докато карам с Мегата и я настройвам, ще използвам свободното време да правя и колекторите,а и интерколера да си взема)
Аааа Жоре,Аз питах веднъж но не си прочел явно- с какво масло и как да разработвам двигателя?

#63
Публикувано 27 август 2009 - 13:51
Хайде и главата си е вече на мястото :P.Само че за замразявам проекта за около 2-3 седмици защото колата ми трябва сега мн а останалите части като водна помпа генератор хидравличната помпа за волана са на колата в момента
Тъпа работа, днес усетих че като подам газ и рязко я пусна при около 80-90 км/ч ми се кълчи задницата.Веднага разбрах че джоба ми ще олекне с още 300-400 непредвидени лв за тампони
Това го очаквах, че ще се случи,но защо точно сега??? Знам че не са ми заминали всички, и най-вероятно са само 1-2 но и знам 4е със сменяването им по единично само отлагам проблема като си ги знам как са нагорели всички,та мисля 4е най-одачно ше си е да си ги сменя всички на веднъж.Ако някой може да ми ги намери да ги купя вси4ки с някаква отстъпка да се обажда.Ше съм му страшно задължен 
Искам да попитам Влади или Жорето, за дебитомер мога ли да използвам към мегата VAF и MAF освен МАP,защото такива ми попдат в момента.И за VAF има ли значение какъв защото забелязах че има разлика в потенциометърчетата вътре. И на двата куплунзите са с по 5 пина,само че на едните се използват всичките,а на другите 2 не са свързани към потенциметъра вътре. Благодаря ви
Тъпа работа, днес усетих че като подам газ и рязко я пусна при около 80-90 км/ч ми се кълчи задницата.Веднага разбрах че джоба ми ще олекне с още 300-400 непредвидени лв за тампони


Искам да попитам Влади или Жорето, за дебитомер мога ли да използвам към мегата VAF и MAF освен МАP,защото такива ми попдат в момента.И за VAF има ли значение какъв защото забелязах че има разлика в потенциометърчетата вътре. И на двата куплунзите са с по 5 пина,само че на едните се използват всичките,а на другите 2 не са свързани към потенциметъра вътре. Благодаря ви

Прикачени файлове
#64
Публикувано 28 август 2009 - 11:51
Хайде и главата си е вече на мястото :P.Само че за замразявам проекта за около 2-3 седмици защото колата ми трябва сега мн а останалите части като водна помпа генератор хидравличната помпа за волана са на колата в момента
Тъпа работа, днес усетих че като подам газ и рязко я пусна при около 80-90 км/ч ми се кълчи задницата.Веднага разбрах че джоба ми ще олекне с още 300-400 непредвидени лв за тампониТова го очаквах, че ще се случи,но защо точно сега??? Знам че не са ми заминали всички, и най-вероятно са само 1-2 но и знам 4е със сменяването им по единично само отлагам проблема като си ги знам как са нагорели всички,та мисля 4е най-одачно ше си е да си ги сменя всички на веднъж.Ако някой може да ми ги намери да ги купя вси4ки с някаква отстъпка да се обажда.Ше съм му страшно задължен
Искам да попитам Влади или Жорето, за дебитомер мога ли да използвам към мегата VAF и MAF освен МАP,защото такива ми попдат в момента.И за VAF има ли значение какъв защото забелязах че има разлика в потенциометърчетата вътре. И на двата куплунзите са с по 5 пина,само че на едните се използват всичките,а на другите 2 не са свързани към потенциметъра вътре. Благодаря ви
не ти трябва нито VAF нито MAF мегата си има МАП


Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#65
Публикувано 28 август 2009 - 21:31
Верно брене ти трябва нито VAF нито MAF мегата си има МАП


Хайде още едно въпросче- дали ще ми станат дюзите от Ауди 2.0 двигател. На тях пише два сериини номера -037 906 0310 и 280 150 902 на бош и тази стойност дето най ми прилича че е за дебит е 169(това ли е 169cc)Защото ако е това може да се окаже че ще са малки

#66
Публикувано 29 декември 2009 - 23:51
Ето най-после и на мен да ми остане време за Мери
. Вчера го започнах- свалих двигателя и го разглобих. От него ми трябват водната помпа, хидравликата смукателния колектор с инжекцията генератора и шайбата на коляновия вал, понеже другия двигател беше от по-стария модел (с двата трапецовидни ремъка).Утре ще мия частите и ще ги сглобявам едно по едно.
Купих и абсолютно всички тампони за задния мост, реставрирах резервния ми и ще ги сменя веднага след двигателя.
В процеса на работа ше снимам
...Доста работа ще падне

Купих и абсолютно всички тампони за задния мост, реставрирах резервния ми и ще ги сменя веднага след двигателя.
В процеса на работа ше снимам


#67
Публикувано 30 декември 2009 - 16:35
дрифтър :?


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#68
Публикувано 30 декември 2009 - 18:35
дрифтър :?
Колега давай с повечко думи че не разбирам като въпрос или като становище да го тълкувам

#69
Публикувано 08 януари 2010 - 22:52
Колегиии напредваме
... Вижте какво бебче става двигателя на снимките долу. Видях на какво се дължат високите обороти на бензин- скъсан ми беше маншона отдолу на инжекцията, както и спечените съединения на въздусите и гумичките на дюзите. Скъсания маншон се дължи на гърмежите когато ми бяха пробили кабелите на свещите. Смених ги всичките.
Не мога да ви опиша каква глеч се беше събрала в смукателния колектор- 1 пръст от тая смард дето се източва от изпарителя от долу се беше заезерила на дъното на смукателя, както и по стените на самите тръби. Та ето един съвет към колегите каращи дълго на газ- сваляйте и чистете смукателите като правите някакъв ремонт да двигателя си.
По двигателя ми остана само да прегледам алтернатора и стартера, както и да премеря количеството на бензина впръскан през дюзите за да видя в какво състояние ми е инжекцийката, но това след като го кача на купето... Сега се занимавам със задния мост , докато чакам доставката на още няколко маркучлета за двигателя
Наслаждавайте се

Не мога да ви опиша каква глеч се беше събрала в смукателния колектор- 1 пръст от тая смард дето се източва от изпарителя от долу се беше заезерила на дъното на смукателя, както и по стените на самите тръби. Та ето един съвет към колегите каращи дълго на газ- сваляйте и чистете смукателите като правите някакъв ремонт да двигателя си.
По двигателя ми остана само да прегледам алтернатора и стартера, както и да премеря количеството на бензина впръскан през дюзите за да видя в какво състояние ми е инжекцийката, но това след като го кача на купето... Сега се занимавам със задния мост , докато чакам доставката на още няколко маркучлета за двигателя
Наслаждавайте се

Прикачени файлове
#70
Публикувано 09 януари 2010 - 08:41
Добре става

1991 190E SportLine turbo 0.6bar

#71
Публикувано 07 март 2010 - 21:45
Браво, то става красива работа, продължаваи в същия дух. След такъв ремонт и живи и здрави след като сложиш турбина наи добре си я караи на бензин колата.
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.

#72
Публикувано 08 март 2010 - 00:49
Благодаря колега
, тея дни работих по купето и то яко - изкърпих го цялостно.Беше изгнило покрай ушетата. минах дъното с боди. сложих задния мост боядисах отпред коша и за да е пълен ремонта разглобих скоростите за основна профилактика.Чат пат изръкваха като превключвах от първа на втора и се съмнявах да няма счупен синхрон, но няма. Утре ще ги сглобя и ще пусна снимки да покажа как става.Резултата е удивителен за сега. нямам търпение да сложа двигателя и да му чуя гласчето


#73
Публикувано 08 март 2010 - 11:16
Колега,евала за труда!!! Постарал си се,личи си!
Само една забележка,смени веднага този датчик да не се чудиш що не пали колата!!!
Само една забележка,смени веднага този датчик да не се чудиш що не пали колата!!!
Прикачени файлове
#74
Публикувано 08 март 2010 - 21:33
Колега,евала за труда!!! Постарал си се,личи си!
Само една забележка,смени веднага този датчик да не се чудиш що не пали колата!!!
Благодаря за съвета, но тези датчици дето са в момента са от стария двигател- сложил съм ги за да не влизат боклуци в отворите.Не бързам да слагам датчиците за да не ги счупя докато правя грубите неша по двигателя


Днес завърших профилактиката на скоростите и ги закачих на двигателя. Само да закача утре и предните калници и идва ред да слагам вече двигателя в коша
Прикачени файлове
#75
Публикувано 10 март 2010 - 10:21
Батее,какво си и причинил на таз кола?! 
Тя като нова уаа!
С ко си наплескал коша!?

Тя като нова уаа!
С ко си наплескал коша!?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни