Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Тунинг на Мерцедес 190Е 2.0Искам да тунинговам двигателя си,ПОМОЩ!!!


  • Please log in to reply
82 мнения по тази тема

#61 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 август 2009 - 20:12

Според мен е по-добре първо да запалиш и разработиш колата и после да преминеш към megasquirt.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#62 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 22 август 2009 - 21:38

[quote name='joreto' date='22nd August 2009 - 21:12' post='177890']
Според мен е по-добре първо да запалиш и разработиш колата и после да преминеш към megasquirt.
[/quоте]

На едно мнение сме ;)
Нещата съм си ги степенувал така: 1-во паля двигателя както си излиза от завод с неговите си инжекция и запалителна уредба,карам така 2-3 месеца да поолегнат частите.
2-ро Монтирам мегата със сичките и датчици и прочие (тъкмо по това време на разработка ще си набавя всичко нужно и ще си сглоба компа, ще го тествам на място със симулаторите, ще си направя и програматора за микроконтролера и т.н.)
3-то монтирам газовия инжекцион вече след като съм настроил колата с Мегата да работи безупречно и чак след това ...
4-то монтирам турбината (докато карам с Мегата и я настройвам, ще използвам свободното време да правя и колекторите,а и интерколера да си взема)


Аааа Жоре,Аз питах веднъж но не си прочел явно- с какво масло и как да разработвам двигателя? :)
  • 0

#63 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 27 август 2009 - 13:51

Хайде и главата си е вече на мястото :P.Само че за замразявам проекта за около 2-3 седмици защото колата ми трябва сега мн а останалите части като водна помпа генератор хидравличната помпа за волана са на колата в момента

Тъпа работа, днес усетих че като подам газ и рязко я пусна при около 80-90 км/ч ми се кълчи задницата.Веднага разбрах че джоба ми ще олекне с още 300-400 непредвидени лв за тампони :slap: Това го очаквах, че ще се случи,но защо точно сега??? Знам че не са ми заминали всички, и най-вероятно са само 1-2 но и знам 4е със сменяването им по единично само отлагам проблема като си ги знам как са нагорели всички,та мисля 4е най-одачно ше си е да си ги сменя всички на веднъж.Ако някой може да ми ги намери да ги купя вси4ки с някаква отстъпка да се обажда.Ше съм му страшно задължен :)

Искам да попитам Влади или Жорето, за дебитомер мога ли да използвам към мегата VAF и MAF освен МАP,защото такива ми попдат в момента.И за VAF има ли значение какъв защото забелязах че има разлика в потенциометърчетата вътре. И на двата куплунзите са с по 5 пина,само че на едните се използват всичките,а на другите 2 не са свързани към потенциметъра вътре. Благодаря ви :)

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  P8260030.jpg   773,5K   56 Брой сваляния
  • Прикачен файл  P8260031.jpg   865,62K   54 Брой сваляния
  • Прикачен файл  P8260032.jpg   814,93K   51 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC06071.JPG   886,67K   64 Брой сваляния

  • 0

#64 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 август 2009 - 11:51

Хайде и главата си е вече на мястото :P.Само че за замразявам проекта за около 2-3 седмици защото колата ми трябва сега мн а останалите части като водна помпа генератор хидравличната помпа за волана са на колата в момента

Тъпа работа, днес усетих че като подам газ и рязко я пусна при около 80-90 км/ч ми се кълчи задницата.Веднага разбрах че джоба ми ще олекне с още 300-400 непредвидени лв за тампони :slap: Това го очаквах, че ще се случи,но защо точно сега??? Знам че не са ми заминали всички, и най-вероятно са само 1-2 но и знам 4е със сменяването им по единично само отлагам проблема като си ги знам как са нагорели всички,та мисля 4е най-одачно ше си е да си ги сменя всички на веднъж.Ако някой може да ми ги намери да ги купя вси4ки с някаква отстъпка да се обажда.Ше съм му страшно задължен :)

Искам да попитам Влади или Жорето, за дебитомер мога ли да използвам към мегата VAF и MAF освен МАP,защото такива ми попдат в момента.И за VAF има ли значение какъв защото забелязах че има разлика в потенциометърчетата вътре. И на двата куплунзите са с по 5 пина,само че на едните се използват всичките,а на другите 2 не са свързани към потенциметъра вътре. Благодаря ви :)


не ти трябва нито VAF нито MAF мегата си има МАП ;)
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#65 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 28 август 2009 - 21:31

не ти трябва нито VAF нито MAF мегата си има МАП ;)

Верно бре :slap: бях забравил.И на компа за газовия инжекцион имам :). Благодаря че ми напомни
Хайде още едно въпросче- дали ще ми станат дюзите от Ауди 2.0 двигател. На тях пише два сериини номера -037 906 0310 и 280 150 902 на бош и тази стойност дето най ми прилича че е за дебит е 169(това ли е 169cc)Защото ако е това може да се окаже че ще са малки :huh:
  • 0

#66 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 29 декември 2009 - 23:51

Ето най-после и на мен да ми остане време за Мери :D . Вчера го започнах- свалих двигателя и го разглобих. От него ми трябват водната помпа, хидравликата смукателния колектор с инжекцията генератора и шайбата на коляновия вал, понеже другия двигател беше от по-стария модел (с двата трапецовидни ремъка).Утре ще мия частите и ще ги сглобявам едно по едно.
Купих и абсолютно всички тампони за задния мост, реставрирах резервния ми и ще ги сменя веднага след двигателя.
В процеса на работа ше снимам ;) ...Доста работа ще падне :slap:
  • 0

#67 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 30 декември 2009 - 16:35

дрифтър :?
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#68 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 30 декември 2009 - 18:35

дрифтър :?


Колега давай с повечко думи че не разбирам като въпрос или като становище да го тълкувам :tongue:
  • 0

#69 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 08 януари 2010 - 22:52

Колегиии напредваме :D... Вижте какво бебче става двигателя на снимките долу. Видях на какво се дължат високите обороти на бензин- скъсан ми беше маншона отдолу на инжекцията, както и спечените съединения на въздусите и гумичките на дюзите. Скъсания маншон се дължи на гърмежите когато ми бяха пробили кабелите на свещите. Смених ги всичките.
Не мога да ви опиша каква глеч се беше събрала в смукателния колектор- 1 пръст от тая смард дето се източва от изпарителя от долу се беше заезерила на дъното на смукателя, както и по стените на самите тръби. Та ето един съвет към колегите каращи дълго на газ- сваляйте и чистете смукателите като правите някакъв ремонт да двигателя си.
По двигателя ми остана само да прегледам алтернатора и стартера, както и да премеря количеството на бензина впръскан през дюзите за да видя в какво състояние ми е инжекцийката, но това след като го кача на купето... Сега се занимавам със задния мост , докато чакам доставката на още няколко маркучлета за двигателя
Наслаждавайте се ;)

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  DSC06282.jpg   263,52K   67 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC06283.jpg   306,88K   64 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC06284.jpg   242,98K   68 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC06285.jpg   248,67K   60 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC06286.jpg   275,62K   72 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC06291.jpg   94,36K   62 Брой сваляния

  • 0

#70 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 09 януари 2010 - 08:41

Добре става :icon_welldone:
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#71 300 Gullwing

300 Gullwing

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 115 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    E230 Classic 2007 W211 2.5L 204/bhp - черен

Публикувано 07 март 2010 - 21:45

Браво, то става красива работа, продължаваи в същия дух. След такъв ремонт и живи и здрави след като сложиш турбина наи добре си я караи на бензин колата.
  • 0
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц. ;)

#72 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 08 март 2010 - 00:49

Благодаря колега :) , тея дни работих по купето и то яко - изкърпих го цялостно.Беше изгнило покрай ушетата. минах дъното с боди. сложих задния мост боядисах отпред коша и за да е пълен ремонта разглобих скоростите за основна профилактика.Чат пат изръкваха като превключвах от първа на втора и се съмнявах да няма счупен синхрон, но няма. Утре ще ги сглобя и ще пусна снимки да покажа как става.Резултата е удивителен за сега. нямам търпение да сложа двигателя и да му чуя гласчето :0_yahoo:
  • 0

#73 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 08 март 2010 - 11:16

Колега,евала за труда!!! Постарал си се,личи си!
Само една забележка,смени веднага този датчик да не се чудиш що не пали колата!!!

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  DSC06284.jpg   103,34K   57 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC06284.jpg   134,52K   46 Брой сваляния

  • 0

#74 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 08 март 2010 - 21:33

Колега,евала за труда!!! Постарал си се,личи си!
Само една забележка,смени веднага този датчик да не се чудиш що не пали колата!!!


Благодаря за съвета, но тези датчици дето са в момента са от стария двигател- сложил съм ги за да не влизат боклуци в отворите.Не бързам да слагам датчиците за да не ги счупя докато правя грубите неша по двигателя :). А това е вакуумния датчик дето обеднява сместа над 60 градуса.Без него пали но харчи повече и не работи добре. То като се замисля изрядна ли е инжекцията пали и без компютър но студена няма ниски и средни, а топла почти не забелязваш че работи без комп като изключим понижената мощтност и високия разход :D
Днес завърших профилактиката на скоростите и ги закачих на двигателя. Само да закача утре и предните калници и идва ред да слагам вече двигателя в коша :flagMB new:

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  DSC06348.JPG   792,69K   31 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC06349.JPG   837,04K   29 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC06354.JPG   855,34K   42 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC06332.JPG   855,17K   40 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC06338.jpg   810,95K   51 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC06340.jpg   692,66K   55 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC06357.jpg   847,8K   62 Брой сваляния

  • 0

#75 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 10 март 2010 - 10:21

Батее,какво си и причинил на таз кола?! :D
Тя като нова уаа!
С ко си наплескал коша!?
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни