![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-11948.jpg?_r=0)
Тунинг на Мерцедес 190Е 2.0Искам да тунинговам двигателя си,ПОМОЩ!!!
Започната от MitakaxXx, 19 юни 2009 - 22:20:35
82 мнения по тази тема
#16
Публикувано 26 юни 2009 - 23:07
Аз съм правил на чужди коли и на една моя (ауди 1.9тди-беше задрал 1 цилиндър)
Всеки път при различни прехвалени специялисти нося блоковете и всеки път едно и също... колата се продава после..
Можеби има как да се прави добре и не съм попаднал на специялсти.. и качествени ризи можеби
Всеки път при различни прехвалени специялисти нося блоковете и всеки път едно и също... колата се продава после..
Можеби има как да се прави добре и не съм попаднал на специялсти.. и качествени ризи можеби
#17
Публикувано 27 юни 2009 - 00:54
Аз съм правил на чужди коли и на една моя (ауди 1.9тди-беше задрал 1 цилиндър)
Всеки път при различни прехвалени специялисти нося блоковете и всеки път едно и също... колата се продава после..
Можеби има как да се прави добре и не съм попаднал на специялсти.. и качествени ризи можеби
Да... може би,но и аз като се замисля няма човек който да ми го направи,поне му нямам дотолкова доверие.Вярно занимавах се с един основен ремонт на двигател,и този шлайфист му наби втулки.Двигателя е двуцилинров с въздушно охлаждане от селскостопанска машина.Не можах обаче да ги изпробвам тея цилиндри защото на този двигател не му куцаше само цилиндрите а и маслена помпа,както и че беше много стар и основните му лагери не бяха от точния модел ...,в крайна сметка сега е за части.Затова немога да кажа със сигурност че този шлайфист ще ми свърши работа и предпочитам да не рискувам.
#18
Публикувано 27 юни 2009 - 12:29
Аз съм правил на чужди коли и на една моя (ауди 1.9тди-беше задрал 1 цилиндър)
Всеки път при различни прехвалени специялисти нося блоковете и всеки път едно и също... колата се продава после..
Можеби има как да се прави добре и не съм попаднал на специялсти.. и качествени ризи можеби
определено е много важно какви са ризите и как се направят, при мен станаха много добре и не съм имал проблеми с тях. Естествено най-добрия вариант е с шлайф на блока и нови бутала но при мен стандартните бутала излизаха доста солидна сума и затова минах на варианта ризи .
..... защото мисля,че точно ти можеш да ми помогнеш със смяната на механичната инжекция с електрическа.Вече си го правил и ако може да се консултирам с теб за тея неща ще съм ти безкрайно благодарен smile.gif
С каквото мога ще помогна
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![Публикувано изображение](http://i74.photobucket.com/albums/i256/DropOut_bg/Other/20120408_140921.jpg?t=1334990328)
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#19
Публикувано 29 юни 2009 - 14:29
С каквото мога ще помогна
Значи Жоре, като начало ми е интересно, към Mega Squirt Extra за да го прасна на моя двигател 2.0 102.962, кои датчици се ползват,кои изхвърлям и какви трябва да набавя? Разбрах,че бензиновата помпа остава същата,релето което я управлява също, трябва да си намеря електрически дюзи ,но какви и от каде? Датчика за температура на двигателя за таблото е ясно-остава си ,а другия дет е за инжекцията съвместим ли е с Мега-та? Мисля че и датчика за горна мъртва точка дет е за запалването, на маховика и той остава но не съм сигурен дали импулсите дет подава ше се харесат на МЕГА
![:dontknow:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/dontknow.gif)
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
#20
Публикувано 29 юни 2009 - 22:40
датчик за температура на постъпващия въздух--имаш. дали става--жорката да каже.
Жоро, абе от доста места чувам, че мега-та не харесвала датчика за ТД. не всеки път четял добре сигнала. вярно ли е? как се справяш с този дерт?
Оригиналния комутатор си остава нали?
Жоро, абе от доста места чувам, че мега-та не харесвала датчика за ТД. не всеки път четял добре сигнала. вярно ли е? как се справяш с този дерт?
Оригиналния комутатор си остава нали?
#21
Публикувано 30 юни 2009 - 13:48
датчик за температура на постъпващия въздух--имаш. дали става--жорката да каже.
Жоро, абе от доста места чувам, че мега-та не харесвала датчика за ТД. не всеки път четял добре сигнала. вярно ли е? как се справяш с този дерт?
Оригиналния комутатор си остава нали?
Да,наистина,бях го забравил този датчик,на мен ми стои на филтъра
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Мисля че има опция и да си остане неговия комутатор,но до колкото прочеох характеристиките на Мегата в някои разновидности имат,или може да се монтират яки транзистори в самия комп и тогава като че ли смисъл от комутатора няма.В сайта им прочетох че ги правят в зависимост от модела на колата,на която ще се монтират и от изискванията на клиента,понеже този компютар имал мн възможности и не могли да поберът на 37 пинова букса всичките му екстри,пък и погледнато реално-няма смисъл да ти стърчат пинове,някои от които да не се налага да ги използваш.
#22
Публикувано 05 юли 2009 - 22:10
Колеги.купих си и газов инжекцион.Сега остава да се науча как се слага и центрова
. Това не влиза много в темата тунинг ,но в крайна сметка най-важното за една кола за ежедневно ползване е тя да е икономична(е поне на пари ако не на литри
). Почри се бях сбогувал с мечтата си да сложа турбинка на газов двигател,но това се надявам да реши проблема.Таа ...ако някой от вас колеги има някаква схема за връзването на газов инжекцион Landi Renco LSI ще съм му мн благодарен да я прати
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
#23
Публикувано 06 юли 2009 - 00:14
Да не те разочаровам, но за да монтираш ГИ трябва да сложиш Мегата първо. Просто иначе няма какво да командва газовите дюзи.Колеги.купих си и газов инжекцион.Сега остава да се науча как се слага и центрова
. Това не влиза много в темата тунинг ,но в крайна сметка най-важното за една кола за ежедневно ползване е тя да е икономична(е поне на пари ако не на литри
). Почри се бях сбогувал с мечтата си да сложа турбинка на газов двигател,но това се надявам да реши проблема.Таа ...ако някой от вас колеги има някаква схема за връзването на газов инжекцион Landi Renco LSI ще съм му мн благодарен да я прати
#24
Публикувано 06 юли 2009 - 08:47
Митко,ти сигурен ли си ,че това дето си го купил,ще стане за твоя мотор,както е с механичния инжекцион ? Доколкото знам в България само Bigas предлагат газов инжекцион , дето да работи с Ke-jetronic-а на твоята кола. Миналата седмица звънях на предеставителя на Bigas за гр.Варна ,та той ми каза,че за монтажа на газов инжекцион колата трябва има работеща ламбда сонда и перфектна работа на бензин. Цената на уредбата+бутилката+монтаж = 2000 лева .Колеги.купих си и газов инжекцион.Сега остава да се науча как се слага и центрова
. Това не влиза много в темата тунинг ,но в крайна сметка най-важното за една кола за ежедневно ползване е тя да е икономична(е поне на пари ако не на литри
). Почри се бях сбогувал с мечтата си да сложа турбинка на газов двигател,но това се надявам да реши проблема.Таа ...ако някой от вас колеги има някаква схема за връзването на газов инжекцион Landi Renco LSI ще съм му мн благодарен да я прати
![:kill_myself:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/kill_myself.gif)
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero
#25
Публикувано 06 юли 2009 - 10:01
На тебе все пак някой ти е дал кураж , че ще стане.Според всички газаджии в Бургас това било невъзможно, понеже дюзите за газовият инжекцион вземали сигнал от стандартните.Ако е така наистина първо ще трябва май да се монтира мега-та и след това газовият.Митко,ти сигурен ли си ,че това дето си го купил,ще стане за твоя мотор,както е с механичния инжекцион ? Доколкото знам в България само Bigas предлагат газов инжекцион , дето да работи с Ke-jetronic-а на твоята кола. Миналата седмица звънях на предеставителя на Bigas за гр.Варна ,та той ми каза,че за монтажа на газов инжекцион колата трябва има работеща ламбда сонда и перфектна работа на бензин. Цената на уредбата+бутилката+монтаж = 2000 лева .
#26
Публикувано 06 юли 2009 - 11:42
Малко късно се включвам но съм по морето и до сега нямах нет.
Датчиците които ти трябват са, темп. на водата, темп. на входящия въздух, датчик за положението на дроселовата клапа (TPS, стандартния не става), VR или HALL датчик. За темп. датчици аз ползвам от форд щото стават без да се преправят или калибрират, но може да се ползват всякакви датчици включително и фабричните. При тях просто се мери съпротивлението при различни температури и се генерира таблица или се променя самия MS-a (по-спомен се сменяха 1-2 елемента). Инжектори може да ползваш всякакви с едно уточнение, ако ползваш МС I v2.2 и ниско ohm инжектори ще ти трябват допълнителни ресистори или flybackboard (аз ползвах и PWM режима на MS-a но някои хора имат проблеми с него). МАП-а си е вграден в МС-а, аз ползвам стандартния 250кпа (абсолютно налягане) т.е. става за 1.5 бара над налягане. За запалването най-лесно и без проблемно е да намериш Фордов ЕДИС (ecu,бобина,VR датчик и 36-1 зъбно колело), иначе аз сега ползвам датчик на HALL от бмв, 60-2 колело също от бмв, комутатор от VAG, и стандатните бобина, дитрибутор и кабели. Факт е ,че с някои VR-и МС-а има проблеми но те се решават като се постави съответното съпротивление (различно за различните конфигурации).
П.П. може вместо комутатор да се ползват VB-та но с тях сме имали проблеми , чат пат горят .
П.П.П. може да съм пропуснал да отговоря на някой въпрос, ако е така пишете и ще се постарая да отговоря.
Датчиците които ти трябват са, темп. на водата, темп. на входящия въздух, датчик за положението на дроселовата клапа (TPS, стандартния не става), VR или HALL датчик. За темп. датчици аз ползвам от форд щото стават без да се преправят или калибрират, но може да се ползват всякакви датчици включително и фабричните. При тях просто се мери съпротивлението при различни температури и се генерира таблица или се променя самия MS-a (по-спомен се сменяха 1-2 елемента). Инжектори може да ползваш всякакви с едно уточнение, ако ползваш МС I v2.2 и ниско ohm инжектори ще ти трябват допълнителни ресистори или flybackboard (аз ползвах и PWM режима на MS-a но някои хора имат проблеми с него). МАП-а си е вграден в МС-а, аз ползвам стандартния 250кпа (абсолютно налягане) т.е. става за 1.5 бара над налягане. За запалването най-лесно и без проблемно е да намериш Фордов ЕДИС (ecu,бобина,VR датчик и 36-1 зъбно колело), иначе аз сега ползвам датчик на HALL от бмв, 60-2 колело също от бмв, комутатор от VAG, и стандатните бобина, дитрибутор и кабели. Факт е ,че с някои VR-и МС-а има проблеми но те се решават като се постави съответното съпротивление (различно за различните конфигурации).
П.П. може вместо комутатор да се ползват VB-та но с тях сме имали проблеми , чат пат горят .
П.П.П. може да съм пропуснал да отговоря на някой въпрос, ако е така пишете и ще се постарая да отговоря.
![Публикувано изображение](http://i74.photobucket.com/albums/i256/DropOut_bg/Other/20120408_140921.jpg?t=1334990328)
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#27
Публикувано 06 юли 2009 - 22:51
Значи ,напълно възможно е газовия инжекцион да взема импулс от бензиновите електрически дюзи.Честно казано я взех тази уредба малко на сляпо, но това е защото ми изпадна много изгодно и офертата не беше за изпускане. Но както виждам това няма да е проблем тъи като си бях решил да го правя на електрическа инжекция. Както сами виждате колеги в момента се уча.не го правя толкова за икономията или за голямата мощност,просто съм уверен,че след завършването на този проект ще съм разбрал тънкостите или поне повечето от тях в диагностиката,устройството и работата ,както на бензиновите така и на газовите инжекциони ![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
п.с. поне няма да си хвърлям парите по жени(на вятъра
)
Жоре,моля те само за малки пояснения относно съкращенията за датчиците.Знам ги като устройство и принцип на действие но като съкращение не
TPS,HALL -това ясно
VR-това този датчик с намотките в разпределителя ли е?
flybackboard , PWM i VB ???
А какъв мотор ползваш за поддържане на ниските обороти, неговия става ли или някакъв стъпков електродвигател трябва да му търся?
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
п.с. поне няма да си хвърлям парите по жени(на вятъра
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
Жоре,моля те само за малки пояснения относно съкращенията за датчиците.Знам ги като устройство и принцип на действие но като съкращение не
![:rolleyes:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif)
TPS,HALL -това ясно
VR-това този датчик с намотките в разпределителя ли е?
flybackboard , PWM i VB ???
А какъв мотор ползваш за поддържане на ниските обороти, неговия става ли или някакъв стъпков електродвигател трябва да му търся?
#28
Публикувано 09 юли 2009 - 22:19
По между другото колеги,някои да знае какъв сигнал взима компа на газовия инжекцион от електрическите дюзи на бензина? Какво го интересува?...Само началото (момента)на отваряне на дюзата или се съобразява и с продълйителността на отворено положение ?
#29
Публикувано 13 юли 2009 - 23:39
Задействах нещата с основния ремонт на двигателя.Днес го карах на шлайф и майстора ми каза ,че вала ще дойде на първи ремонт.Посъветва ме първо да си взема лагери за този ремонт и след това да ги монтираме на блока без вала,да премерим колко е отвора за шийката и по него да шлайфаме, разбира се като се вземе в предвид и съответната хлабина(всичко това за да избегнем вероятността от менте лагери или поне разлики в ремонтните размери).Мернахме и отворите на мотовилките- дадоха 2 стотни елипса(допустима). Все още се колебая какво да правя с цилиндрите. не си спомням точно колко беше елипсата и износването им,но майстора се изказа че е мн спорно положението. Не е толкова износен че да се шлайфа и е мн за да не се.Мисля за сега просто да му сменя сегментите и да го сглобя,понеже се очертават да се купуват турбини,комп,датчици и т.н.А хвърля ли се да му купувам нови бутала и да шлаифам цилиндри ще ми глътне поне още 500-700лв.За всеки случай утре ще проверя за цените.Утре мисля и да снимам блока и вала и да ги кача. След миенето блока блести
![:0_yahoo:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/0_yahoo.gif)
#30
Публикувано 15 юли 2009 - 23:08
Колеги, проверих за цените:
Основни лагери на ГЛИКО- комплекта 124 лв за първи ремонт,
мотовилкови лагери отново на Глико- по 25 лв за първи ремонт за всеки цилиндър.
Очевидно буталата няма да мога да си ги позволя за сега, и ще си взема само сегменти-стандартни на Гьоте за 53лв на бутало.
Ето и малко снимки на блока и карантиите на двигателя![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
п.с. Извинете ме за лошото качество на снимките,но цифровото фото ми се развали
Основни лагери на ГЛИКО- комплекта 124 лв за първи ремонт,
мотовилкови лагери отново на Глико- по 25 лв за първи ремонт за всеки цилиндър.
Очевидно буталата няма да мога да си ги позволя за сега, и ще си взема само сегменти-стандартни на Гьоте за 53лв на бутало.
Ето и малко снимки на блока и карантиите на двигателя
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
п.с. Извинете ме за лошото качество на снимките,но цифровото фото ми се развали
Прикачени файлове
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни