проблем в скоростите
Започната от krum4o, 06 юни 2009 - 21:50:06
80 мнения по тази тема
#46
Публикувано 10 юни 2009 - 16:25
колеги днес след много обикаляне по майстори и пак не стигнахме доникъде.Значи при подаване да газ когато колата е на пракинг няма никакви вибраций.При потегляне също няма никакви вибраций.При скорост от 40 км почват да се появят леко и да се усилват най вече към 90-100км.Каретата са здрави ,висящия лагер също.Когато колата е вдигната на подемник и набере определена скорост почва лявото колело да вибрира и също цялата кола да се тресе.Всички тампони отзад са здрави.Гумите са балансирани.Остана само скъпия Хидротрансформатор така ми казаха отново но в друг сервиз.Мерси на колегата Бай Васил за съветите,но явно ще идвам до София.
#47
Публикувано 10 юни 2009 - 16:50
колеги днес след много обикаляне по майстори и пак не стигнахме доникъде.Значи при подаване да газ когато колата е на пракинг няма никакви вибраций.При потегляне също няма никакви вибраций.При скорост от 40 км почват да се появят леко и да се усилват най вече към 90-100км.Каретата са здрави ,висящия лагер също.Когато колата е вдигната на подемник и набере определена скорост почва лявото колело да вибрира и също цялата кола да се тресе.Всички тампони отзад са здрави.Гумите са балансирани.Остана само скъпия Хидротрансформатор така ми казаха отново но в друг сервиз.Мерси на колегата Бай Васил за съветите,но явно ще идвам до София.
Абе я за всеки случай посети друг гумаджия за баланс на гумите. Просто да отпадне като възможност.
Аз между другото се съмнявах за нещо по мотора, като обясняваше как при набиране с леко натоварен мотор ти тресе на всички предавки. Според мен ако е трансмисия не би имало значние как натискаш педала. Но пък ти казваш че и на канал сте я вдигали.
#48
Публикувано 10 юни 2009 - 16:57
колеги дали може да е обтягащата ролка на ремъка на двигателя.Днес видях че е омаслило амортисьорчето.
#49
Публикувано 10 юни 2009 - 17:04
колеги дали може да е обтягащата ролка на ремъка на двигателя.Днес видях че е омаслило амортисьорчето.
НЕ
#50
Публикувано 10 юни 2009 - 20:05
при четене на грешки хидротрансформатора не се засича
но така както описваш проблема май ти е извън скоростната кутия
още повече с това тресяшто колело
я отиди на гумаджия но не на баланс а вдигни капака на стенда
и го виж да не е крива гумата да има скъсани платове
или джантата
но така както описваш проблема май ти е извън скоростната кутия
още повече с това тресяшто колело
я отиди на гумаджия но не на баланс а вдигни капака на стенда
и го виж да не е крива гумата да има скъсани платове
или джантата
#51
Публикувано 10 юни 2009 - 20:07
Момчета,
днес разговарях по телефона с колегата Крум4о и той ми даде да говоря с човек от сервиза кадето са вдигнали колата.Той ми обясни че на кардана,там кадето е зглобката с шлиците,има повечко луфт според него,момчето също така каза за вибрацията на задното ляво колело.При тези две много различни и далечни места все още се чудя кво става,мам'а му.
Не мога да си обясня каво общо има вибрацията на задното колело с аутомата.Предложих на момчето/след като ми каза че са пробвали и с друга джанта с гума а пак вибрира/ да провери всички тампони около търкалото и полуосата,каза че го е направил.
А са де?
днес разговарях по телефона с колегата Крум4о и той ми даде да говоря с човек от сервиза кадето са вдигнали колата.Той ми обясни че на кардана,там кадето е зглобката с шлиците,има повечко луфт според него,момчето също така каза за вибрацията на задното ляво колело.При тези две много различни и далечни места все още се чудя кво става,мам'а му.
Не мога да си обясня каво общо има вибрацията на задното колело с аутомата.Предложих на момчето/след като ми каза че са пробвали и с друга джанта с гума а пак вибрира/ да провери всички тампони около търкалото и полуосата,каза че го е направил.
А са де?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#52
Публикувано 10 юни 2009 - 20:53
ами остава да е разбалансиран кардана да няма удари по него
и обикновенно по кардана за баланс лепят едни малки "ламаринки"
да не е паднала някоя
лошото е ,че при разбалансиран кардан и при скапан
хидротрансформатор пика на тресенето е при 80-100 км
но при хидротрансформатора има тресени и при празен ход
а пък и обикновенно към 200000 км се скапва
така че
и обикновенно по кардана за баланс лепят едни малки "ламаринки"
да не е паднала някоя
лошото е ,че при разбалансиран кардан и при скапан
хидротрансформатор пика на тресенето е при 80-100 км
но при хидротрансформатора има тресени и при празен ход
а пък и обикновенно към 200000 км се скапва
така че
#53
Публикувано 10 юни 2009 - 21:30
ами остава да е разбалансиран кардана да няма удари по него
и обикновенно по кардана за баланс лепят едни малки "ламаринки"
да не е паднала някоя
Мина ми през главата и това.Ама толкова лесно ли падат тези баланси?
малка добавка.Колегата Крум40 казава че преди да усети проблема и друг е ползвал автомобила/ако не се лъжа/.Също така,ако кардана е "изплеснал"защо ше се друса търкалото?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#54
Публикувано 10 юни 2009 - 21:51
скоростите са няма какво друго да е.
#55
Публикувано 10 юни 2009 - 23:33
скоростите са няма какво друго да е.
А добър ден.....
#56
Публикувано 11 юни 2009 - 08:11
Не ми става много ясно пък от скоростите ще треле само лявото колело. Айде луфта в кардана би могъл да води до вибрации, ама определно няма да са на лявото колело само.
Аз защо имам чувство че каре на ляво колело ще се окаже проблема. Ако не е каре, може да е полуоска, лагер на диференциал.
Просто не виждам връзка между повредена скоростна кутия и вибрация в ляво колело.
Аз защо имам чувство че каре на ляво колело ще се окаже проблема. Ако не е каре, може да е полуоска, лагер на диференциал.
Просто не виждам връзка между повредена скоростна кутия и вибрация в ляво колело.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#57
Публикувано 11 юни 2009 - 22:01
колеги сутринта като запалих колата и се разтресе два три пъти лекичко.После не го повтори.Гасих ,палих и форсирах и нищо.Вече незнам какво да й проверявам тая кола, но в понеделник съм на промивка.Да ви кажа като карам колата и насъпвам плавно газта се тресе задната част колата.Там се усеща най-много.
#58
Публикувано 12 юни 2009 - 18:07
колеги един приятел е сменял хидротрансформатор в Джемини .Какво ще ми кажете за този сервиз и там ли да отида или в Балканстар.И каква е цената на този хидротрансформатор?
#59
Публикувано 13 юни 2009 - 00:01
колеги един приятел е сменял хидротрансформатор в Джемини .Какво ще ми кажете за този сервиз и там ли да отида или в Балканстар.И каква е цената на този хидротрансформатор?
Парата му е много, за този сервиз нямам никакви впечатления, но моя съвет е БС, има и алтернативи, ако не ти хареса цената има рециклирани също с гаранция.
Доколкото знам и тук ги рециклират, ама колко карат вече е божа работа..... ти си решавай, аз бях дотук с коментарите
#60
Публикувано 13 юни 2009 - 10:58
колеги един приятел е сменял хидротрансформатор в Джемини .Какво ще ми кажете за този сервиз и там ли да отида или в Балканстар.И каква е цената на този хидротрансформатор?
Крумчо
обади се и се приготви да дойдеш да ти свършат работа грамотни хора а не все още учащи се върху гърба на хората,уговорено е.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни