
проблем в скоростите
Започната от krum4o, 06 юни 2009 - 21:50:06
80 мнения по тази тема
#61
Публикувано 19 юни 2009 - 23:22
Колега, ти имаш два проблема и ги смесваш.
1. тресенето ти при студен старт е първия и той се дължи най вероятно на дебитомер с променена графика или на недобре работеща дюза.
2. по основния ти проблем, бих те посъветвал да си гресираш и читирите задни карета на полуоските, особенно вътрешните и най-вече лявото. Хем евтино, хем и единствената възможност да ти се появява вибрация от едната страна и тя да се предава по трансмисията напред.
Дано съм бил полезен. Успех!
1. тресенето ти при студен старт е първия и той се дължи най вероятно на дебитомер с променена графика или на недобре работеща дюза.
2. по основния ти проблем, бих те посъветвал да си гресираш и читирите задни карета на полуоските, особенно вътрешните и най-вече лявото. Хем евтино, хем и единствената възможност да ти се появява вибрация от едната страна и тя да се предава по трансмисията напред.
Дано съм бил полезен. Успех!
#62
Публикувано 03 юли 2009 - 11:18
Здравейте,колаеги!
Да ви споделя как се оправи колата.Беше и нужна само една промивка и смяна маслото на скоростите.Задължително когато си сменяте маслото си правете промивка.Всичко ми излезна 423лв.
Да ви споделя как се оправи колата.Беше и нужна само една промивка и смяна маслото на скоростите.Задължително когато си сменяте маслото си правете промивка.Всичко ми излезна 423лв.
#63
Публикувано 03 юли 2009 - 16:22
Здравейте,колаеги!
Да ви споделя как се оправи колата.Беше и нужна само една промивка и смяна маслото на скоростите.Задължително когато си сменяте маслото си правете промивка.Всичко ми излезна 423лв.
Това е добре щом колата ти е наред.

Лека и безаварийна от тук на татък.!!!
#64
Публикувано 20 август 2009 - 14:00
най вероятно имаш проблем с ISS ili OSS ако не знаеш какво е пиши в google и да знаеш ,че тук 90% пишат пълни глупости
#65
Публикувано 20 август 2009 - 14:21
колега били обяснил на нас неведомите какво точно е това ,че и от гугъла нещо не ни става яснонай вероятно имаш проблем с ISS ili OSS ако не знаеш какво е пиши в google и да знаеш ,че тук 90% пишат пълни глупости
#66
Публикувано 11 ноември 2009 - 23:26
Брей, че умници са се навъдили... Че и начетени, грамотни и компетентни ама...........и дребни и стиснати...на акъл, пък нещо друго ако се наложи от такива да чакаш - господ да ти е на помощ! Човека проблем има и всички се опитват да му бъдат полезни поне с малко опит и познания, пък колегата със съкращения участва! Ебаси хората...
#67
Публикувано 26 декември 2009 - 20:51
Колега как се промива кутията и с какво?Здравейте,колаеги!
Да ви споделя как се оправи колата.Беше и нужна само една промивка и смяна маслото на скоростите.Задължително когато си сменяте маслото си правете промивка.Всичко ми излезна 423лв.
Има ли някой впечатления или чувал ли е дали е добър вариант масло ATF на Liqui Moly за автоматичните скорости на W211
Предварително се извинявам ако въпроса ми е ламерски

www.commonrail.bg
www.dieselcenter.bg
#68
Публикувано 01 юли 2015 - 09:02
Здравейте колеги, реших да пиша в тази тема понеже въпроса ми за решаване е сходен с този на колегата пуснал темата. Та така: Колата е W211, 220CDI автомат от 2002г. След смяната на маслото в скоростите се появиха следните симптоми - при студен старт скоростите си включват перфектно и колата върви чудесно. След като загрее като подам газ при скорост 40-50км/ч се появява придърпване и между 3-та и 4-та предавка има едно междинно форсиране. Маслото е Феби и там дето ми го смениха казаха, че било за тази кола. Ходих при Недко(севиза му е в София, Банишора) за диагностика на скоростната кутия и той ми каза, че придърпването било от хидротрансформатора а междинното форсиране е от бутало в скоростите. Отделно взе проба от маслото на скоростите и показа, че има антифриз в маслото. Цената на ремонта е около 2800лв. Та молбата ми е ако някой е правил такъв ремонт да сподели опита и да ме насочи към проверен сервиз защото въпросния сервиз го открих в нета а пък и 2800 ми идват малко множко сега. Колата е в София.
#69
Публикувано 01 юли 2015 - 09:34
2002г. След смяната на маслото в скоростите се появиха следните симптоми
Демек преди смяната, нещата са били ок?
Ако е така, следва да си зададем и отговорим на няколко важни въпроса:
Как антифриза го е нямало в старото масло а се е появил в новото.
Как със старото масло не е имало проблеми с придърпване и форсиране.
Как новото масло подсети турбината да започне с номерата.
Според мен, не трябва да се бърза с отваряне на кутията а първото което трябва да се направи е да се ревизира горната част на клапановото тяло (мозък). Защо: Там във въпросната част има бутала от които зависи почти всичко за правилното включване на АСК!
Какво казва СТАРдиагностиката по проблема?
Този пост е редактиран от Вай Басо: 02 юли 2015 - 09:08
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#70
Публикувано 01 юли 2015 - 10:11
Благодаря за светквичния отговор колега Вай Басо. Въпросните симптоми се появиха 3000-4000 км. след смяната. За антифриза не мога да кажа защото не е правена проба преди смяната. Като взех колата смених маслата. А диагностиката не отчита никакви грешки в скоростната кутия, но ми обясниха, че повредата е механична и затова нямало грешки. Въпреки, че вднъж скоростите влязоха в авариен режим, т.е. забиха на втора или трета и не реагираше нито типтроника нито сменяше предавките, но като рестартирах колата се оправиха. И ако ме насочиш към сервиз който да погледне мозъка на кутията ще бъда много благодарен. Замислям се и за смяна на маслото с такова от Б.С.- оригинално защото за Феби прочето много лоши отзиви.
#71
Публикувано 01 юли 2015 - 13:10
Поредния случай на прецакана кутия след смяна на масло...
Ако съм абсолютно сигурен,а още не съм бих казал за бога колеги не си сменяйте маслото на АСК!
Само при наличен проблем!
На времето и аз изгорях така:-преди смяната всичко Ок.,след хил км.упссс!
Ако съм абсолютно сигурен,а още не съм бих казал за бога колеги не си сменяйте маслото на АСК!
Само при наличен проблем!
На времето и аз изгорях така:-преди смяната всичко Ок.,след хил км.упссс!

#72
Публикувано 01 юли 2015 - 19:19
Поредния случай на прецакана кутия след смяна на масло...
Ако съм абсолютно сигурен,а още не съм бих казал за бога колеги не си сменяйте маслото на АСК!
Само при наличен проблем!
На времето и аз изгорях така:-преди смяната всичко Ок.,след хил км.упссс!
За съжаление . А толкова се кефех на колицата.
#73
Публикувано 02 юли 2015 - 00:25
Пак ще се кефиш,няма да се плашиш!За съжаление
. А толкова се кефех на колицата.
Придърпване от хидротрансформатор мисля,че не се случва.По-скоро има вибрация или бучене.
Този пост е редактиран от daimler1: 02 юли 2015 - 00:30
#74
Публикувано 02 юли 2015 - 05:46
Аз ли не мога да чета или нещо не разбирам?Човека е минал 4000км. след смяна на масло и това означава ли,че въпросната смяна е причинила проблема?За тези 4000км. не може да се случат никакви проблеми по колата ли?Не може да му пропусне охладителя на автоматата антифриз в маслото или да се повреди нещо друго по кутията?
Колега,съветвам те да вземеш малко масло и да отидеш в някоя лаборатория за да видят за наличие на антифриз(не с тези уреди по сервизите)Да отидеш при човек да ти разглоби,почисти и огледа мозъка.И не на последно място да смениш филтър,гарнитура,букса и маслото(но не 3,4литра)Дано да няма антифриз в системата.Аз лично използвам масло Фукс за кутиите и за тези 6,7 години никога съм нямал проблем с това масло.
#75
Публикувано 02 юли 2015 - 07:58
Поредния случай на прецакана кутия след смяна на масло...
Ако съм абсолютно сигурен,а още не съм бих казал за бога колеги не си сменяйте маслото на АСК!
Даймлерче, яко е несериозно и да си го помислиш дори!
Само добавям, че единствено некомпетентна смяна на масло може да доведе до крах на здрава АСК.
Кутията има ресурс и след изчерпването му, както си е била наред, така с поява на минимум симптоми умира за няколко дни.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 02 юли 2015 - 08:05
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни