проблем в скоростите
Started by krum4o, 06 Jun 2009 - 21:50:06
80 replies to this topic
#46
Posted 10 June 2009 - 16:25
колеги днес след много обикаляне по майстори и пак не стигнахме доникъде.Значи при подаване да газ когато колата е на пракинг няма никакви вибраций.При потегляне също няма никакви вибраций.При скорост от 40 км почват да се появят леко и да се усилват най вече към 90-100км.Каретата са здрави ,висящия лагер също.Когато колата е вдигната на подемник и набере определена скорост почва лявото колело да вибрира и също цялата кола да се тресе.Всички тампони отзад са здрави.Гумите са балансирани.Остана само скъпия Хидротрансформатор така ми казаха отново но в друг сервиз.Мерси на колегата Бай Васил за съветите,но явно ще идвам до София.
#47
Posted 10 June 2009 - 16:50
колеги днес след много обикаляне по майстори и пак не стигнахме доникъде.Значи при подаване да газ когато колата е на пракинг няма никакви вибраций.При потегляне също няма никакви вибраций.При скорост от 40 км почват да се появят леко и да се усилват най вече към 90-100км.Каретата са здрави ,висящия лагер също.Когато колата е вдигната на подемник и набере определена скорост почва лявото колело да вибрира и също цялата кола да се тресе.Всички тампони отзад са здрави.Гумите са балансирани.Остана само скъпия Хидротрансформатор така ми казаха отново но в друг сервиз.Мерси на колегата Бай Васил за съветите,но явно ще идвам до София.
Абе я за всеки случай посети друг гумаджия за баланс на гумите. Просто да отпадне като възможност.
Аз между другото се съмнявах за нещо по мотора, като обясняваше как при набиране с леко натоварен мотор ти тресе на всички предавки. Според мен ако е трансмисия не би имало значние как натискаш педала. Но пък ти казваш че и на канал сте я вдигали.
#48
Posted 10 June 2009 - 16:57
колеги дали може да е обтягащата ролка на ремъка на двигателя.Днес видях че е омаслило амортисьорчето.
#49
Posted 10 June 2009 - 17:04
колеги дали може да е обтягащата ролка на ремъка на двигателя.Днес видях че е омаслило амортисьорчето.
НЕ
#50
Posted 10 June 2009 - 20:05
при четене на грешки хидротрансформатора не се засича
но така както описваш проблема май ти е извън скоростната кутия
още повече с това тресяшто колело
я отиди на гумаджия но не на баланс а вдигни капака на стенда
и го виж да не е крива гумата да има скъсани платове
или джантата
но така както описваш проблема май ти е извън скоростната кутия
още повече с това тресяшто колело
я отиди на гумаджия но не на баланс а вдигни капака на стенда
и го виж да не е крива гумата да има скъсани платове
или джантата
#51
Posted 10 June 2009 - 20:07
Момчета,
днес разговарях по телефона с колегата Крум4о и той ми даде да говоря с човек от сервиза кадето са вдигнали колата.Той ми обясни че на кардана,там кадето е зглобката с шлиците,има повечко луфт според него,момчето също така каза за вибрацията на задното ляво колело.При тези две много различни и далечни места все още се чудя кво става,мам'а му.
Не мога да си обясня каво общо има вибрацията на задното колело с аутомата.Предложих на момчето/след като ми каза че са пробвали и с друга джанта с гума а пак вибрира/ да провери всички тампони около търкалото и полуосата,каза че го е направил.
А са де?
днес разговарях по телефона с колегата Крум4о и той ми даде да говоря с човек от сервиза кадето са вдигнали колата.Той ми обясни че на кардана,там кадето е зглобката с шлиците,има повечко луфт според него,момчето също така каза за вибрацията на задното ляво колело.При тези две много различни и далечни места все още се чудя кво става,мам'а му.
Не мога да си обясня каво общо има вибрацията на задното колело с аутомата.Предложих на момчето/след като ми каза че са пробвали и с друга джанта с гума а пак вибрира/ да провери всички тампони около търкалото и полуосата,каза че го е направил.
А са де?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#52
Posted 10 June 2009 - 20:53
ами остава да е разбалансиран кардана да няма удари по него
и обикновенно по кардана за баланс лепят едни малки "ламаринки"
да не е паднала някоя
лошото е ,че при разбалансиран кардан и при скапан
хидротрансформатор пика на тресенето е при 80-100 км
но при хидротрансформатора има тресени и при празен ход
а пък и обикновенно към 200000 км се скапва
така че
и обикновенно по кардана за баланс лепят едни малки "ламаринки"
да не е паднала някоя
лошото е ,че при разбалансиран кардан и при скапан
хидротрансформатор пика на тресенето е при 80-100 км
но при хидротрансформатора има тресени и при празен ход
а пък и обикновенно към 200000 км се скапва
така че
#53
Posted 10 June 2009 - 21:30
ами остава да е разбалансиран кардана да няма удари по него
и обикновенно по кардана за баланс лепят едни малки "ламаринки"
да не е паднала някоя
Мина ми през главата и това.Ама толкова лесно ли падат тези баланси?
малка добавка.Колегата Крум40 казава че преди да усети проблема и друг е ползвал автомобила/ако не се лъжа/.Също така,ако кардана е "изплеснал"защо ше се друса търкалото?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#54
Posted 10 June 2009 - 21:51
скоростите са няма какво друго да е.
#55
Posted 10 June 2009 - 23:33
скоростите са няма какво друго да е.
А добър ден.....
#56
Posted 11 June 2009 - 08:11
Не ми става много ясно пък от скоростите ще треле само лявото колело. Айде луфта в кардана би могъл да води до вибрации, ама определно няма да са на лявото колело само.
Аз защо имам чувство че каре на ляво колело ще се окаже проблема. Ако не е каре, може да е полуоска, лагер на диференциал.
Просто не виждам връзка между повредена скоростна кутия и вибрация в ляво колело.
Аз защо имам чувство че каре на ляво колело ще се окаже проблема. Ако не е каре, може да е полуоска, лагер на диференциал.
Просто не виждам връзка между повредена скоростна кутия и вибрация в ляво колело.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#57
Posted 11 June 2009 - 22:01
колеги сутринта като запалих колата и се разтресе два три пъти лекичко.После не го повтори.Гасих ,палих и форсирах и нищо.Вече незнам какво да й проверявам тая кола, но в понеделник съм на промивка.Да ви кажа като карам колата и насъпвам плавно газта се тресе задната част колата.Там се усеща най-много.
#58
Posted 12 June 2009 - 18:07
колеги един приятел е сменял хидротрансформатор в Джемини .Какво ще ми кажете за този сервиз и там ли да отида или в Балканстар.И каква е цената на този хидротрансформатор?
#59
Posted 13 June 2009 - 00:01
колеги един приятел е сменял хидротрансформатор в Джемини .Какво ще ми кажете за този сервиз и там ли да отида или в Балканстар.И каква е цената на този хидротрансформатор?
Парата му е много, за този сервиз нямам никакви впечатления, но моя съвет е БС, има и алтернативи, ако не ти хареса цената има рециклирани също с гаранция.
Доколкото знам и тук ги рециклират, ама колко карат вече е божа работа..... ти си решавай, аз бях дотук с коментарите
#60
Posted 13 June 2009 - 10:58
колеги един приятел е сменял хидротрансформатор в Джемини .Какво ще ми кажете за този сервиз и там ли да отида или в Балканстар.И каква е цената на този хидротрансформатор?
Крумчо
обади се и се приготви да дойдеш да ти свършат работа грамотни хора а не все още учащи се върху гърба на хората,уговорено е.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users