Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

електрически люк


  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#46 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Posted 26 September 2009 - 09:19

Ще ида,ще ида,колега,ама тука като чуят "люк" - и лошо им става,или не се наемат,или не дават гаранция за труда.Викат ми: - "еми може да се пробвам", и такива разни.Един не се намери дето да каже с сигурност,че ще ми реши проблема,а все несигурни в себе си.А с пишманлийски разбирачи съм си късал нервичките,достатъчно


Тук в Стара Загора има един сервиз главно за МБ, наемат на всичко, и цените им вече не са високи.
В твоя град няма ли нещо по реномирано /без обаче да ти "режат главата от кръста"/.
Не ходи в никакъв случай по разни махленски майстори за да не съжаляваш.
Най добре вземи да прочетеш писаното по темата /а то е доста/ и запрятай ръкави.
Аз например се справих по този начин и с любезното съдействие на Veni® разбира се.
Почвай да четеш ... мисли технически ... вярвай в себе си ... ние ще помагаме кой с каквото може.
Успех
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#47 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,255 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 26 September 2009 - 09:21

Бягай днес до ЕКОНТ ;)
и успешно финализиране на задачката

ей, да се похвалиш после, да не забравиш

Успех!
  • 0

#48 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Posted 26 September 2009 - 09:28

Бягай днес до ЕКОНТ ;)
и успешно финализиране на задачката

ей, да се похвалиш после, да не забравиш

Успех!


Благодаря ти,
Още от 9.10ч. е у мен.
Имам разни идеи за нитчето но ще ги обсъждаме друг път.
Още утре ще бъде на мястото си.
Сега съм на работа и само го прибърсвам /направо свети вече/
Още веднъж Благодаря.
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#49 eiht

eiht

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 182 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W124 300D '87

Posted 07 October 2009 - 20:48

Вени,приведох,аз люка,в крайно горно положение,чрез въртока в багажника и не смятам да се занимавам с ремонти,около цялата тази сложна система.Както каза-откачих и буксата за управление,от плафона,в купето и мимолетно купища грижи отпаднаха.Причината за това мое решение,а именно;-(да не го ремонтирам),е най-вече породена,от прочетеното,от мене в форума,а и базирана на мнението на двама дърти Варненски автомонтьори.И на "kunev" благодарско,все-пак. ПОЗДРАВИ !!!!
  • 0

#50 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,255 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 07 October 2009 - 22:05

Вени,приведох,аз люка,в крайно горно положение,чрез въртока в багажника и не смятам да се занимавам с ремонти,около цялата тази сложна система.Както каза-откачих и буксата за управление,от плафона,в купето и мимолетно купища грижи отпаднаха.Причината за това мое решение,а именно;-(да не го ремонтирам),е най-вече породена,от прочетеното,от мене в форума,а и базирана на мнението на двама дърти Варненски автомонтьори.И на "kunev" благодарско,все-пак. ПОЗДРАВИ !!!!

Ей, Стояне - вслуша се в гласа на разума, най-сетне.

рано или късно щеше да го докараш до тоя извод, ама по по-трудния начин.

аз лично няколко пъти се съмнявах, че това е пътя, и го почвах отначало.
Сега вече знам, ама колко ми костваше това познание...

Поне мога компетентно да давам акъл, де ;)

Честито за душевния мир, предизвикан от правилното решение.
  • 0

#51 Ioan

Ioan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 300 D 20.04.1993
    W210 E 200 CDI 10.1998

Posted 30 October 2009 - 17:49

Да,ама аз сега започвам да го боря моя .Проблема започна преди 3 години,когато не поиска да се затвори .Преди това 2-3 пъти ми се случва с лека помощ,а тоя път ни нагоре ни надолу .Валеше проливно и реших да го посъветвам по-сериозно :angry2: (як тупаник) и тръгна.Затвори се ,но вече нулевото полужение беше надолу в готовност за отваряне.
Лявата страна има по малък ход и нагоре и надолу,назад изобщо не ще да тръгне. Хоризонтирах го на око и реших никога да не го пипам.Не след дълго установих ,че съм се сдобил с катаджия на покрива. Точно на 120 км/ч започва да свири и колкото по нагоре - толкова по-страшно става.След много борба в рамките на 2-3 месеца успях да го "програмирам" на 160-170 км/ч и така 3 години,но преди седмица виждам ключа за управление ,ми виси над главата,слагам го в гнездото ,след малко пак пада ,подглавих му хартийка (по стар нашенски обичай "временно") и го заковах,но без да искам натиснах бутона и сега борбата започна наново.

Та на първо време искам да питам : Защо не мога да издърпам врътката отзад при моторчето, дърпам натискам и - нищо не се случва.Трябва ли да е отворен люка за да издърпам това копче. 2 .Може ли тапицерията да се извади,ако е отворен люка нагоре.

Най вероятно съм сломил левия повдигач (там си нанесах финансовия удар :60: ), но трябва да се види.Жилото би трябвало да е читаво,понеже моторчето спира,когато се заклини люка.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users