електрически люк
Started by mariqn_vt, 23 Jan 2009 - 15:41:49
50 replies to this topic
#1
Posted 23 January 2009 - 15:41
Здравеите, ето и че и моя час дойде.
Люкът както работи ,отворих понеже е топло и до там. През м.септември пак беше станало така но се оправи от самосебе си. Автомобила е мерцедес 124/200 Д 1986 година .Ако някои има идеи , нека сподели .Предварително благодаря!
#2
Posted 23 January 2009 - 15:47
добре дошъл , Марияне.
като влезеш във форума, ей там горе в дясно има едно копченце, дето пише "Търсене"
пишем там "люк", и о , чудо - се появяват много неща за пустия люк.
я пробвай?
Става ли?
става, става я...
и за да ти спестя малко време, ще ти отговоря накратко - люка е за почистване и смазване...
със специална смазка...
айде пак на "търсене"
PS Пък ако си попълниш в профила и откъде си, може да получиш бонус - персонални наставления кое как се прави
като влезеш във форума, ей там горе в дясно има едно копченце, дето пише "Търсене"
пишем там "люк", и о , чудо - се появяват много неща за пустия люк.
я пробвай?
Става ли?
става, става я...
и за да ти спестя малко време, ще ти отговоря накратко - люка е за почистване и смазване...
със специална смазка...
айде пак на "търсене"
PS Пък ако си попълниш в профила и откъде си, може да получиш бонус - персонални наставления кое как се прави
#3
Posted 07 September 2009 - 22:14
добре дошъл , Марияне.
като влезеш във форума, ей там горе в дясно има едно копченце, дето пише "Търсене"
пишем там "люк", и о , чудо - се появяват много неща за пустия люк.
я пробвай?
Става ли?
става, става я...![]()
и за да ти спестя малко време, ще ти отговоря накратко - люка е за почистване и смазване...
със специална смазка...
айде пак на "търсене"
PS Пък ако си попълниш в профила и откъде си, може да получиш бонус - персонални наставления кое как се прави
Колега Вени и аз имам проблем с ел.люка.Преди три дена слезе надолу,от единия ъгъл(с 2 санта) и ни хък-ни мък повече.Има,ли някакъв начин да разбера дали е писано нещо за електрически люк в форума,защото явно януари месец търсачката е работила и мариян си е оправил проблема,благодарение на нея
#4
Posted 07 September 2009 - 23:00
Колега, ползвай Google за търсене във форума, по-ефективно и качествено е.
Отваряш Google и пишеш това, което търсиш, а най-отзад дописваш интервал и следното: site:mbclub.bg
Отваряш Google и пишеш това, което търсиш, а най-отзад дописваш интервал и следното: site:mbclub.bg
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#5
Posted 07 September 2009 - 23:18
Колега, ползвай Google за търсене във форума, по-ефективно и качествено е.
Отваряш Google и пишеш това, което търсиш, а най-отзад дописваш интервал и следното: site:mbclub.bg
Здравей колега Илия,като пробвах да напиша "люк" с една звездичка след думата и ми излязаха всичките обсъждания по темата в форума,даже в момента си чета.Но ще пробвам и тази схема. ПОЗДРАВИ !!!!
#6
Posted 07 September 2009 - 23:39
иначе много ми се иска да се отвори тема,касаеща ремонт и профилактика на електрически люкове на 124-ки,че по прочетеното от мене досега-ми се струва че е по сложна интервенция,отколкото ремонтни дейности по двигател
#7
Posted 08 September 2009 - 09:14
иначе много ми се иска да се отвори тема,касаеща ремонт и профилактика на електрически люкове на 124-ки,че по прочетеното от мене досега-ми се струва че е по сложна интервенция,отколкото ремонтни дейности по двигател
за болезнено съжаление си ужасно прав...
профилактиката е относително просто нещо, свалят се две лайсни, почиства се и се смазва...
само че - не с какво да е, а със специална смазка, и с нищо друго..
това невиждано чудо на химията в опаковка от 0.5 кг струваше доста над 100 EUR, и преди години беше закупена групово една такава кутия, която си я разделихме...
за съжаление, докато помогна на колеги, и се оказа, че вече не ми е останало...
ако на някой колега му е останала от тази специална смазка, може да ти е полезен..
а за ремонт.....
забрави за ремонт..
това е мероприятие, което може да ти скъса нервите, да те разори, и крайния резултат може отново да е отрицателен..
покрай борбите с няколко творения на Вебасто, най-вече с моя люк, аз се предадох...
след смяна на направляващи, смяна на жило, овладяване на изкуството за настройка на програматора, стократни профилактики...
отказах се..
ако си решил да се бориш с тая гнус, ще ти помагам със съвети, като първия е
не се захващай...
ако имаш гараж, където да държиш колата по време на ремонтите, и друга кола, с която да се движиш по това време...
#8
Posted 08 September 2009 - 09:28
Вени и Алексиев се бяха борили в една тема с люка,сега ще я потърся...
п.с. намерих я... Колегата aalexieff се е постарал,доста със снимковия материал и въпреки усилията им както каза Вени каузата е загубена
цялата одисея ТУК!!!
п.с. намерих я... Колегата aalexieff се е постарал,доста със снимковия материал и въпреки усилията им както каза Вени каузата е загубена
цялата одисея ТУК!!!

Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#9
Posted 08 September 2009 - 19:32
Вени и Алексиев се бяха борили в една тема с люка,сега ще я потърся...
п.с. намерих я... Колегата aalexieff се е постарал,доста със снимковия материал и въпреки усилията им както каза Вени каузата е загубена![]()
цялата одисея ТУК!!!
Прегледах и прочетох всичко от линка,само не разбрах,защо да е загубена каузата,след като колегата се е справил с ремонта и то сам
#10
Posted 08 September 2009 - 20:59
виж какво съм писал малко по-нагоре...Прегледах и прочетох всичко от линка,само не разбрах,защо да е загубена каузата,след като колегата се е справил с ремонта и то сам
ремонта не беше ремонт, а решаване на проблем.
крайния резултат не е работещ люк, а ЗАТВОРЕН люк..
това са две различни неща.
ако искаш, започни
аз ще ти помагам, с удоволствието от положителния завършек.
дано...
а инак, според мен, каузата е загубена, поради това, че проклетия люк, устройството му, начина на работа, възможните причини за неработа, ликвидирането им и последващата настройка са неща, които с малко могат да ме изненадат..
въпреки това - успех.
ако стигнеш донякъде, където увисваш - ще ти помогна - с удоволствие..
успех!!!
#11
Posted 08 September 2009 - 21:52
виж какво съм писал малко по-нагоре...
ремонта не беше ремонт, а решаване на проблем.
крайния резултат не е работещ люк, а ЗАТВОРЕН люк..
това са две различни неща.
ако искаш, започни
аз ще ти помагам, с удоволствието от положителния завършек.
дано...
а инак, според мен, каузата е загубена, поради това, че проклетия люк, устройството му, начина на работа, възможните причини за неработа, ликвидирането им и последващата настройка са неща, които с малко могат да ме изненадат..
въпреки това - успех.
ако стигнеш донякъде, където увисваш - ще ти помогна - с удоволствие..
успех!!!
Благодаря колега,но малко не ти разбрах; "(които с малко могат да ме изненадат)"- как да го осмисля? Иначе ще пробвам да се свържа с един интересен тип,тука в Варна-дето се е грижил навремето за автопарка на "гранд хотел варна" ,а там имаше само W124-ки(таксиджийски варианти).И той ако ми каже- "не се занимавай"- се отказвам ПОЗДРАВИ !!!!
#12
Posted 09 September 2009 - 07:55
Благодаря колега,но малко не ти разбрах; "(които с малко могат да ме изненадат)"- как да го осмисля?
в прекия смисъл - че са малко нещата, които могат да ме изненадат в един люк...
общо казано - историята с люка е прочетен вестник.
факта, че спрях и реших да не правя моя, поради това, че трябва да сваля тапицерията на тавана, би трябвало да е достатъчно красноречив.
Колегите в Клуба ме познават като перфекционист, и като човек, дето не си зарязва магарето в калта..
....но люка ми няма да работи....
#13
Posted 09 September 2009 - 11:05
Благодаря колега,но малко не ти разбрах; "(които с малко могат да ме изненадат)"- как да го осмисля? Иначе ще пробвам да се свържа с един интересен тип,тука в Варна-дето се е грижил навремето за автопарка на "гранд хотел варна" ,а там имаше само W124-ки(таксиджийски варианти).И той ако ми каже- "не се занимавай"- се отказвам ПОЗДРАВИ !!!!
Аз ти казвам - не се занимаваи. А кои съм аз... както се пее в песента на група Щурците ....... Едно време кат работех в сервиза на Мерцедес -аз оправях люковете, моя задачка беше и не можех да кажа не мога да го оправа или не искам ....... знам го на изуст и затова и на 2 те моите 124 само кат ги купувах сам го отварял да видя дали работи и евентуално да смъкна цената...от тогвава нататък моите люкове не са отваряни -т.е не ги ползвам.
Значи само споменавам следно - отвътре трябва да се пипа с чисти ръце за да не се окенза тапицерията -а по другите места пак е мръсно и пълно с смазка и прах и каквото се сетиш=ако трябва сам човек да го прави(правил съм го и сам)........миенето на ръце през 1 минута .....а колко псувни ...............
Успех.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#14
Posted 09 September 2009 - 11:17
Ох и аз го имам почти същия "кахър" с люка.
Потрошени му бяха механичните части и от двете страни, и като вдигна около 125 км/ч се отваряше и свиреше - ужасно.
За сега карам като съм го потпрял с две шишарки, и съм го вързал с 5 кабелни връзки /тип "свинска опашка"/
Купих си обаче преди месец цял люк за 100 лв. и ще запрятам ръкави скоро.
Питам се дали могат да бъдат заменени механизмите от двете страни без обаче да се сваля кората на тавана. /е това ми е голяма мъка/
Смазката мисля че може ВРЕМЕННО да бъде заменена от "бяла грес" която на времето ползвахме за разни механики на декове касетофони и др.
Има почти същата консистенция, а и мазилните и свойства не са за подценяване. На всичко отгоре е и лепкава и металите смазани с нея имат някъква защита от повърхностна корозия.
Потрошени му бяха механичните части и от двете страни, и като вдигна около 125 км/ч се отваряше и свиреше - ужасно.
За сега карам като съм го потпрял с две шишарки, и съм го вързал с 5 кабелни връзки /тип "свинска опашка"/
Купих си обаче преди месец цял люк за 100 лв. и ще запрятам ръкави скоро.
Питам се дали могат да бъдат заменени механизмите от двете страни без обаче да се сваля кората на тавана. /е това ми е голяма мъка/
Смазката мисля че може ВРЕМЕННО да бъде заменена от "бяла грес" която на времето ползвахме за разни механики на декове касетофони и др.
Има почти същата консистенция, а и мазилните и свойства не са за подценяване. На всичко отгоре е и лепкава и металите смазани с нея имат някъква защита от повърхностна корозия.
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#15
Posted 09 September 2009 - 11:54
какво имаш предвид под " кората на тавана" ?
ако е тапицерията на тавана - не , тя не се сваля
ако е тапицерията на люка - да, тя се сваля, и то това е първата стъпка от аутопсията
нито едно от местата за смазване не е подложено на корозия
релсите, по които се движат гумените тампони, са от неръждавейка, направляващите са ЦАМ...
оригиналната смазка е белезвикаво-бяла, след нанасяне посинява, и има особен аромат - преди време някой каза , че миришела на водни боички..
ако е тапицерията на тавана - не , тя не се сваля
ако е тапицерията на люка - да, тя се сваля, и то това е първата стъпка от аутопсията
нито едно от местата за смазване не е подложено на корозия
релсите, по които се движат гумените тампони, са от неръждавейка, направляващите са ЦАМ...
оригиналната смазка е белезвикаво-бяла, след нанасяне посинява, и има особен аромат - преди време някой каза , че миришела на водни боички..
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage








