електрически люк
Започната от mariqn_vt, 23 яну 2009 - 15:41:49
50 мнения по тази тема
#31
Публикувано 17 септември 2009 - 09:22
Колеги, внимавайте като купувате части за люка /или което е по вероятно е да ви продадат целия люк/, дали са работещи.
На мен ми продадоха целия с уговорката ако има нещо да го върна.
Оказа се обаче че на един елемент му е сломено "ухото". Този който подпира най вероятно тапицерията на люка и завършва с пластмасов притискач с канали или нещо подобно.
Въпреки че го разглобявах доста нежно, ме обвиняват че съм го бил счупил и ми отказват рекламацията.
За да не се усетя, при продажбата, някой беше премачкал корпуса на жилото с керпеден за да не мога да раздвижа люка при покупката, уж за да не се било мърдало при транспорта.
Материала така като го гледам е нещо подобно на "дурал" и не знам как да го заваря това ухо.
Някой знае ли някъде да заваряват подобни елементи, които на всичко отгоре са и доста тънички?
На мен ми продадоха целия с уговорката ако има нещо да го върна.
Оказа се обаче че на един елемент му е сломено "ухото". Този който подпира най вероятно тапицерията на люка и завършва с пластмасов притискач с канали или нещо подобно.
Въпреки че го разглобявах доста нежно, ме обвиняват че съм го бил счупил и ми отказват рекламацията.
За да не се усетя, при продажбата, някой беше премачкал корпуса на жилото с керпеден за да не мога да раздвижа люка при покупката, уж за да не се било мърдало при транспорта.
Материала така като го гледам е нещо подобно на "дурал" и не знам как да го заваря това ухо.
Някой знае ли някъде да заваряват подобни елементи, които на всичко отгоре са и доста тънички?
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#32
Публикувано 17 септември 2009 - 09:26
хм, започна се...
ще проверя дали имам - ляв или десен повдигач те интересува?
нищо от тези чудесии не се заварява - един оптимист от руснаците беше правил вариации на тема кръпки по направляващите с поп-нитчета...
счупи се....
ще проверя дали имам - ляв или десен повдигач те интересува?
нищо от тези чудесии не се заварява - един оптимист от руснаците беше правил вариации на тема кръпки по направляващите с поп-нитчета...
счупи се....
#33
Публикувано 17 септември 2009 - 11:24
Ще го наложа на място довечера като се прибера и ще ти пиша веднага.
Казваш повдигач. И аз подозирах че има подобна функция но не бях сигурен.
Предполагам че повдига тапицерията когато люка се отвори нагоре./може обаче и да греша/
Казваш повдигач. И аз подозирах че има подобна функция но не бях сигурен.
Предполагам че повдига тапицерията когато люка се отвори нагоре./може обаче и да греша/
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#34
Публикувано 17 септември 2009 - 11:32
- наблюдавай и задната част - там ще видиш
едни черни крачета, които повдигат тапицерията синхронно с капака на люка при повдигане - запомни им положенията...
да, точно повдигачи и точно за това служат
ето ти снимка на лявата - по посока на движението
#35
Публикувано 18 септември 2009 - 09:06
Счупен е левия повдигач с №124 782 05 47 /десния е различен номер, 1 цифра е различна/.
Гледах на колата е оцелял десния, и сега имам два десни ...
Гледах на колата е оцелял десния, и сега имам два десни ...
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#36
Публикувано 18 септември 2009 - 09:50
това на снимките върши ли работа ? 
ще се уговорим как да ти пратя ляв, а пък ти ще пратиш един десен на petertyp44 , и всички ще са доволни
ще се уговорим как да ти пратя ляв, а пък ти ще пратиш един десен на petertyp44 , и всички ще са доволни
#37
Публикувано 18 септември 2009 - 11:17
Ами така като гледам доста ми прилича на повдигача който ми трябва.
Ако номера е същия сигурно ще може да се замени с лека интервенция.
Предполагам че най добре би било да се разпробие нита от другата страна внимателно /защото ухото на повдигача е много тъничко/
Нямо проблем за транспортирането.
Ако използваме фирма Еконт Експрес с услугата от "офис до офис" , "за сметка на получателя" с задължителната за случая резолюция "Чупливо" ще излезе най евтин транспорта.
Нека обаче, най напред да сваля моя повдигач, от колата за да не се получават недоразумения.
Притеснявам се да не би да е само привидно здрав, и като го сваля да не е.
Ако номера е същия сигурно ще може да се замени с лека интервенция.
Предполагам че най добре би било да се разпробие нита от другата страна внимателно /защото ухото на повдигача е много тъничко/
Нямо проблем за транспортирането.
Ако използваме фирма Еконт Експрес с услугата от "офис до офис" , "за сметка на получателя" с задължителната за случая резолюция "Чупливо" ще излезе най евтин транспорта.
Нека обаче, най напред да сваля моя повдигач, от колата за да не се получават недоразумения.
Притеснявам се да не би да е само привидно здрав, и като го сваля да не е.
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#38
Публикувано 18 септември 2009 - 11:28
Понеже виждам че темата е активна набързо да добавя за колегите от София и региона че единствения който се наема да поправя и разбира от този механичен възел се казва Боби и работи в сервиза на Петко. Майстор от старата генерация, но много търпелив и се вижда че е абсолютно наясно и с конструкция и с настройки. Когато видя че моя люк работи все още ме посъветва да го разглобим и почистим за да го запазим. Като стар експерт във фината механика аз се съгласих и го наблюдавах много внимателно какво направи (никога не бих се наел да го повторя) и мисля че за сумата от 60-70 кинта която ми взе си заслужаваше абсолютно. Истината е че като при доста механизми и на този смазките почват да се замърсяват (и то много по активно от доста други) превръщат се в абразив и почват да разрушават каналите и плъзгачите. Профилактиката на 3-4 години предотвратява това. Другото, което ми сподели е че ако люка работи нормално не е проблем, а даже е добре да се отваря и през студените месеци чат пат просто за да се раздвижва. Разбира се това може и да не е добре за някои дето едвам кретат. Успех на всички тук с това тегаво начинание.
п.с. Ако на някой му трябват личните му координати аз ги имам, просто ми пратете съобщение.
п.с. Ако на някой му трябват личните му координати аз ги имам, просто ми пратете съобщение.
#39
Публикувано 18 септември 2009 - 12:03
Ами така като гледам доста ми прилича на повдигача който ми трябва.
Ако номера е същия сигурно ще може да се замени с лека интервенция.
Предполагам че най добре би било да се разпробие нита от другата страна внимателно /защото ухото на повдигача е много тъничко/
Нямо проблем за транспортирането.
Ако използваме фирма Еконт Експрес с услугата от "офис до офис" , "за сметка на получателя" с задължителната за случая резолюция "Чупливо" ще излезе най евтин транспорта.
Нека обаче, най напред да сваля моя повдигач, от колата за да не се получават недоразумения.
Притеснявам се да не би да е само привидно здрав, и като го сваля да не е.
ами това е от 124 - номера не съм го гледал, че бързах за срещата - тая вечер ще го погледна
Точно това е начина за демонтиране - разпробива се нита, после - болт с намалена глава и ниска гайка
естествено, че чарковете останаха в гаража, и за днес няма да стане...- Мърфи си е Мърфи
иначе няма проблеми - еконта си е удобен...
#40
Публикувано 18 септември 2009 - 19:06
Утре след обяд започвам да разглобявам механизма който е на колата, и до вечерта ще ти дам резултат за състоянието на въпросния повдигач.
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#41
Публикувано 19 септември 2009 - 21:20
Свалих десния повдигач.
В идеално състояние е.
№124 782 06 47 а на мен ми трябва №124 782 05 47
Само трябва да видим как ще си ги препратим между градовете.
В идеално състояние е.
№124 782 06 47 а на мен ми трябва №124 782 05 47
Само трябва да видим как ще си ги препратим между градовете.
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#42
Публикувано 22 септември 2009 - 21:44
за да заобиколиш по някакъв начин проблема, използвай ръчното затваряне, докато успееш да го нагласиш в правилното положение, при което няма това пропадане...
после - буксата откачена, и купища грижи отпадат..
успех!
Е,днес свалих вътрешната лява кора на багажника,ама нещо-нищо не зацепва.Пластмасовото шестостенче не ебава да се движи,а върточето прави само едни празни обороти(еднакви и в двете посоки) ,след като го издърпам към мене,но с леко прицъкване на равни интервали от време,при въртене на ръка-де.А люка си стои все така,като че даже и не усеща че някой го бара ръчно.Да не би да е нужно да прекъсна куплунга за автоматичното управление от плафончето за осветление в купето,макар че не мисля,че има някаква връзка между двата вида управления
#43
Публикувано 23 септември 2009 - 13:36
Е,днес свалих вътрешната лява кора на багажника,ама нещо-нищо не зацепва.Пластмасовото шестостенче не ебава да се движи,а върточето прави само едни празни обороти(еднакви и в двете посоки) ,след като го издърпам към мене,но с леко прицъкване на равни интервали от време,при въртене на ръка-де.А люка си стои все така,като че даже и не усеща че някой го бара ръчно.Да не би да е нужно да прекъсна куплунга за автоматичното управление от плафончето за осветление в купето,макар че не мисля,че има някаква връзка между двата вида управления
Най вероятно ти е сломен механизма от някоя страна на люка.
Не го напъвай много за да не го дотрошиш.
Има обаче и вероятност и да не е счупено а просто да се е "запърчило" в следствие на лошо /или липсващо/ смазване.
Това обаче не значи че трябва да се напъва.
Ако не си се занимавал с подобна материя просто иди на майстор.
Описваното състояние на върточето е нормално.
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#44
Публикувано 23 септември 2009 - 15:25
Най вероятно ти е сломен механизма от някоя страна на люка.
--
Ако не си се занимавал с подобна материя просто иди на майстор.
--
доста симптоми има за това...
Колега Кънев, ЕКОНТ в момента работи за Вас!!
#45
Публикувано 23 септември 2009 - 16:52
Най вероятно ти е сломен механизма от някоя страна на люка.
Не го напъвай много за да не го дотрошиш.
Има обаче и вероятност и да не е счупено а просто да се е "запърчило" в следствие на лошо /или липсващо/ смазване.
Това обаче не значи че трябва да се напъва.
Ако не си се занимавал с подобна материя просто иди на майстор.
Описваното състояние на върточето е нормално.
Ще ида,ще ида,колега,ама тука като чуят "люк" - и лошо им става,или не се наемат,или не дават гаранция за труда.Викат ми: - "еми може да се пробвам", и такива разни.Един не се намери дето да каже с сигурност,че ще ми реши проблема,а все несигурни в себе си.А с пишманлийски разбирачи съм си късал нервичките,достатъчно
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни












