Да поговорим за проблемите по колата ми след диагностиката в БСНа W220 S500L
Започната от top, 12 дек 2008 - 15:29:23
153 мнения по тази тема
#91
Публикувано 21 декември 2008 - 00:59
top,честито.Май празниците ще са весели ,все пак
#92
Публикувано 21 декември 2008 - 08:00
Цял ден се чеша по тиквата ка се троши такова нещо.
При завиване няма как - глагаш в лулата,завиваш му 2 врьтки на рька и после с ключа.
При слагането на кабела сьщо няма как,няма място там да му изместиш ьгьла под който натискаш,а и при слан натиск кабела си се нахлузва на свеща и няма голям зор,не и да се строши.
При вадене на кабела пак няма,сецаш и излиза,керпеден няма място да вкараш.
Това трябва да е станало при последната смяна на кабели щото а мрьднеш кабела,а половинката е излязла с него / по логика /.
ТОПе,казваш,че кабеляка е като нов,сьщо така казваш,че са ползвали клещи за ваденето на тия кабели.Тия железарии по края на кабелите не са наранени..................Остава да е скапана свеща както се сьмняваш,аз поне друг вариянт не виждам.
И ОФФ от темата.
2001 брата си купува Хонда Сивик,Хондето идва с свещи НГК ИРИДИУМ.На 60 000 мили или грубо 100 000 км. ги смени пак с такива,но старите ги сложихме на кола която на ден минаваше около 450 - 500 мили или София - Бургас - София.След 150 000 мили колата я превзе една застреляна блейка с М класа,свещите на брата си работеха нормално,нямаше промяна ни вьв вьрвенето на колата,изгорелите газове,разхода на бензин.Оригинално му дават 100 000 мили на тия свещи до смяна,той ги смени на 60.Познайте на колко ще смени тия сега..........................жокерче - няма да е на 60 000 сьс сигурност.
Бош свещи няма да погледна,дизел пак ще подкарам ма свещи БОШ НИКОГА ВЕЧЕ.
При завиване няма как - глагаш в лулата,завиваш му 2 врьтки на рька и после с ключа.
При слагането на кабела сьщо няма как,няма място там да му изместиш ьгьла под който натискаш,а и при слан натиск кабела си се нахлузва на свеща и няма голям зор,не и да се строши.
При вадене на кабела пак няма,сецаш и излиза,керпеден няма място да вкараш.
Това трябва да е станало при последната смяна на кабели щото а мрьднеш кабела,а половинката е излязла с него / по логика /.
ТОПе,казваш,че кабеляка е като нов,сьщо така казваш,че са ползвали клещи за ваденето на тия кабели.Тия железарии по края на кабелите не са наранени..................Остава да е скапана свеща както се сьмняваш,аз поне друг вариянт не виждам.
И ОФФ от темата.
2001 брата си купува Хонда Сивик,Хондето идва с свещи НГК ИРИДИУМ.На 60 000 мили или грубо 100 000 км. ги смени пак с такива,но старите ги сложихме на кола която на ден минаваше около 450 - 500 мили или София - Бургас - София.След 150 000 мили колата я превзе една застреляна блейка с М класа,свещите на брата си работеха нормално,нямаше промяна ни вьв вьрвенето на колата,изгорелите газове,разхода на бензин.Оригинално му дават 100 000 мили на тия свещи до смяна,той ги смени на 60.Познайте на колко ще смени тия сега..........................жокерче - няма да е на 60 000 сьс сигурност.
Бош свещи няма да погледна,дизел пак ще подкарам ма свещи БОШ НИКОГА ВЕЧЕ.
.
#93
Публикувано 21 декември 2008 - 09:23
Явно в BG нищо не е на нужното качество, дори и при дилъра :0(. Та и аз да вмъкна случка със свещи. Тук обаче марката е Shampion - точно същото както при Top. И то две, на 4-ри цилиндров двигател. Друг път пък бях сложи AC Delco - продавача ми дръпна едни хвалби, едни "това е върхъ на сладоледа", Made in England и т.н, т.н. Изкараха 200 км. И понеже изобщо не предполагах, че може да са свещите то бяха едни избушване на катализатора, смяна на филтри - абе цяла сага 20 дена. И от тогава - самo BERU. Имам един клиент който внася климатици secon hand от Япония и ходи до там на 2 месеца, та с него се разбрахме следващия път да ми вземе NGK от там, ама пусто като разгледах каталога на NGK-то не произвеждат свещи за 102 мотор :0( .....
W124 200E M102 963 - Черния феникс
#94
Публикувано 21 декември 2008 - 09:40
ОФФ от темата - дай номер на Бош да ти кажа номера на НГК
.
#95
Публикувано 21 декември 2008 - 09:52
Бензинки та бензинки...чукайте си ги у главата.Че свещи ли не са,че кабеляци ли,комутатори...
Който иска само да кара и да сменя филтри и веднъж на няколко години някоя подгревна свещ да си взема нафтова печка и да не се занимава с глупости.
П.С. Сорка ма не се сдържах като гледам колко проблеми по бензиновите коли.
#96
Публикувано 21 декември 2008 - 11:00
Абе Вени - ти пробвал ли си да караш твоя на ползвано олио? Ей сега ще ни подхаванат че сме омазали темата, ама........
#97
Публикувано 21 декември 2008 - 15:58
Има ли го варианта да са ти счупили свеща при първоначалния монтаж.И аз съм чупил свещ(и то бош)при монтаж.Други пък са ми са се късали точно при резбата.Тогава ми прилоша направо(на един пасат).Добре че се развиха на ръка остатъците от свещите,бяха две от четири възможни.А също и подгряваща свещ на бош ми е превъртала при положение че стягах много умерено(както винаги првя).За пореден път се обеждавам колко са плъзнали ментетата на бошките.
През цялото време гледах докато слагаха новите свещи и всичко беше нормално, може тая свещ да е била пукната и после аз като съм пипал кабелите да съм я счупил напълно. Моето предположение е че тая свещ е била скапана по принцип и тя ми е причинила тресенето и missfire на седми цилиндър, както и високия разход. Отделно като цяло може би качеството на Bosch е паднало на много ниско ниво, но щом мерцедес ги ползват като оригинални части не би трябвало да е така ?
top,честито.Май празниците ще са весели ,все пак
Мерси,
Весели ще бъдат тая кола непрекъснато ме "развеселява" с нещо ново Истината е че ако искаш колата ти да е читава трябва сам да си я ремонтираш, поне за БГ смятам че това се отнася с пълна сила.
Цял ден се чеша по тиквата ка се троши такова нещо.
При завиване няма как - глагаш в лулата,завиваш му 2 врьтки на рька и после с ключа.
При слагането на кабела сьщо няма как,няма място там да му изместиш ьгьла под който натискаш,а и при слан натиск кабела си се нахлузва на свеща и няма голям зор,не и да се строши.
При вадене на кабела пак няма,сецаш и излиза,керпеден няма място да вкараш.
Това трябва да е станало при последната смяна на кабели щото а мрьднеш кабела,а половинката е излязла с него / по логика /.
ТОПе,казваш,че кабеляка е като нов,сьщо така казваш,че са ползвали клещи за ваденето на тия кабели.Тия железарии по края на кабелите не са наранени..................Остава да е скапана свеща както се сьмняваш,аз поне друг вариянт не виждам.
И ОФФ от темата.
2001 брата си купува Хонда Сивик,Хондето идва с свещи НГК ИРИДИУМ.На 60 000 мили или грубо 100 000 км. ги смени пак с такива,но старите ги сложихме на кола която на ден минаваше около 450 - 500 мили или София - Бургас - София.След 150 000 мили колата я превзе една застреляна блейка с М класа,свещите на брата си работеха нормално,нямаше промяна ни вьв вьрвенето на колата,изгорелите газове,разхода на бензин.Оригинално му дават 100 000 мили на тия свещи до смяна,той ги смени на 60.Познайте на колко ще смени тия сега..........................жокерче - няма да е на 60 000 сьс сигурност.
Бош свещи няма да погледна,дизел пак ще подкарам ма свещи БОШ НИКОГА ВЕЧЕ.
Правилна ти е логиката, наистина не би трябвало да може да се счупи свещ при нормален монтаж, аз съм сменял няколко пъти свещи сам на пурите ми и то на V8 двигатели и никога не ми се е случвало подобно нещо. Първо с ръка ги слагам и леко ги завъртам колкото може за да усетя че правилно влиза в резбата и после я завинтвам с инструмен за свещи, но не затягам много. Счупването стана като слагах кабела, просто го натиснах с ръка за да "щракне""и усетих как кабела мърда и после като го извадих горната част на свеща беше в него. Кабелите са ми много запазени, два от тях бяха наранени по металната им част горе от клещите с които са вадили при смяната, но това са козметични наранявания няма някакви деформации и освен това тия кабели бяха на други цилиндри.
Явно в BG нищо не е на нужното качество, дори и при дилъра :0(. Та и аз да вмъкна случка със свещи. Тук обаче марката е Shampion - точно същото както при Top. И то две, на 4-ри цилиндров двигател. Друг път пък бях сложи AC Delco - продавача ми дръпна едни хвалби, едни "това е върхъ на сладоледа", Made in England и т.н, т.н. Изкараха 200 км. И понеже изобщо не предполагах, че може да са свещите то бяха едни избушване на катализатора, смяна на филтри - абе цяла сага 20 дена. И от тогава - самo BERU. Имам един клиент който внася климатици secon hand от Япония и ходи до там на 2 месеца, та с него се разбрахме следващия път да ми вземе NGK от там, ама пусто като разгледах каталога на NGK-то не произвеждат свещи за 102 мотор :0( .....
От Ивайжет ги взех моите, но там съм сигурен че частите са истински, свещите си бяха в кутийки на мерцедес и на самите свещи има емблемата, явно става въпрос за дефектна свещ. При следващата смяна със сигурност ще се замисля каква марка свещи да взема, може би няма да е на сляпо оригинални по рамата.
#98
Публикувано 21 декември 2008 - 17:15
Айде да не виним производителя,.....Оригиналните свещи са минали през 10 проверки,..там брак нема,..пукнато нема,..дефект нема!
Смело мога да твърдя че свеща е счупена при монтажа,...даже и механика не е усетил!
Аз лично съм чупил дузина от тях!
Това се получава поради недостъпноста около 7-ми цилиндър,...и когато се стяга с раздвижен ключ за свещи,...се спуква изолатореа!
Затова ползвам оригинален ключ за свещи при мотор 112,113,...и дефекти при монтажа нема!
Радвам се за колегата Топ,..Весели празници на всички!
Смело мога да твърдя че свеща е счупена при монтажа,...даже и механика не е усетил!
Аз лично съм чупил дузина от тях!
Това се получава поради недостъпноста около 7-ми цилиндър,...и когато се стяга с раздвижен ключ за свещи,...се спуква изолатореа!
Затова ползвам оригинален ключ за свещи при мотор 112,113,...и дефекти при монтажа нема!
Радвам се за колегата Топ,..Весели празници на всички!
#99
Публикувано 21 декември 2008 - 18:59
ОФФ от темата
Линксе я кажи какво толкова пречи за нормалната смяна на свещ седми цилиндьр на мотор 112 и 113???С нормален ключ за свещи няма ли как да се смни без да се строши???
На 140 с осмак с гидорето ги сменям,има място за 2 пудела под капака.Какво пак са оакали тия та няма място при ТОПа?
Линксе я кажи какво толкова пречи за нормалната смяна на свещ седми цилиндьр на мотор 112 и 113???С нормален ключ за свещи няма ли как да се смни без да се строши???
На 140 с осмак с гидорето ги сменям,има място за 2 пудела под капака.Какво пак са оакали тия та няма място при ТОПа?
.
#100
Публикувано 21 декември 2008 - 20:05
Асен,
Свещите при теси модели двигатели са по две на цилиндър,...и съответно пространството е намалено,...иначе казано за разлика от 119 мотор-тези са наклонени под по-ебания ъгъл и човешката ръка се кълчи,..както и тази на тресчотката,..ако можем да я наречем така-образно!
Ключа е 16мм но идва плитък и широк,...напнеш,..и прас,...25 долара артисаха-пука се свеща!
Требе много да се внимава,...и после требе да се кара пробно,...излезе ли missfire на наекой цилиндър ,...значи или си счупил свеща или си поразил лулата/оти и те излизат като при зъболекар/,...опиняш,..пък квото сабя покаже,...жив или мъртъв!
Като се опариш един път,...и като Боян ще одиш при дилъра и ще си пазиш фактурите за гаранция,...оти в случая е виновен оня от Тунингцентъра и колегата Топ ако си гледа интереса ,щеше да иде там и да създаде ДРАМа,....и така!
Свещите при теси модели двигатели са по две на цилиндър,...и съответно пространството е намалено,...иначе казано за разлика от 119 мотор-тези са наклонени под по-ебания ъгъл и човешката ръка се кълчи,..както и тази на тресчотката,..ако можем да я наречем така-образно!
Ключа е 16мм но идва плитък и широк,...напнеш,..и прас,...25 долара артисаха-пука се свеща!
Требе много да се внимава,...и после требе да се кара пробно,...излезе ли missfire на наекой цилиндър ,...значи или си счупил свеща или си поразил лулата/оти и те излизат като при зъболекар/,...опиняш,..пък квото сабя покаже,...жив или мъртъв!
Като се опариш един път,...и като Боян ще одиш при дилъра и ще си пазиш фактурите за гаранция,...оти в случая е виновен оня от Тунингцентъра и колегата Топ ако си гледа интереса ,щеше да иде там и да създаде ДРАМа,....и така!
#101
Публикувано 21 декември 2008 - 20:23
По 2 на цилиндьр знам,прегледах и теми за кабелите та и та се хванах за главата ма това как се сменя идея нямах.
Мерси,явно и това им е недомислено на тия както и на шестака на 210 след 96.И там май беше така.
И що да е просто като може да е сложно.
Мерси,явно и това им е недомислено на тия както и на шестака на 210 след 96.И там май беше така.
И що да е просто като може да е сложно.
.
#102
Публикувано 21 декември 2008 - 20:34
Ми той шестака на 210 след 97 е с мотор112,...идентично като на м113,....understand!?
6 или 8 цуилиндъра на една и съща база МИСЪЛ-индженерна!
Дейба и тройкаджийте!
6 или 8 цуилиндъра на една и съща база МИСЪЛ-индженерна!
Дейба и тройкаджийте!
#103
Публикувано 21 декември 2008 - 20:45
Тва ми беше мисьлта.Що не са отрязали М119 и да врьтнат шестак,ми от осмака на ТОП махат 2 и ебават мамата на пейзажа...................Ма баш ме брига,такова само на снимки.
Обясни ми пак на мен за чий се врьщат кьм кабелите с метални лули ми не си карат с гумнеяците като на предните модели???Гледам им кабелите с едни укрепвания като пружини.Това заради ограниченото място ли е или???Тук пищят от тия през седмица,форума е пьлен с рев.За чий не си ползват стария модел?
Обясни ми пак на мен за чий се врьщат кьм кабелите с метални лули ми не си карат с гумнеяците като на предните модели???Гледам им кабелите с едни укрепвания като пружини.Това заради ограниченото място ли е или???Тук пищят от тия през седмица,форума е пьлен с рев.За чий не си ползват стария модел?
.
#104
Публикувано 21 декември 2008 - 21:06
Твоите кабели са вътрешно обзавеждане,...а на 112,113 мотор са външна архитектура,....!
Лошите метеорологични условия влияят на фасадата братле,..нали!?
Затова ги правят с екранизация,....за лошо или добро,....тва са две мнения,...зависи колко годишна е колата!
При вас реват оти има влажност 80%,...при нас ако им ги махна и след седмица ще отивам нощна смяна да им бутам висулките от койловете!
Айде Весела коледа,...че гледам как Дедо ти впрега елените вече!
Лошите метеорологични условия влияят на фасадата братле,..нали!?
Затова ги правят с екранизация,....за лошо или добро,....тва са две мнения,...зависи колко годишна е колата!
При вас реват оти има влажност 80%,...при нас ако им ги махна и след седмица ще отивам нощна смяна да им бутам висулките от койловете!
Айде Весела коледа,...че гледам как Дедо ти впрега елените вече!
#105
Публикувано 21 декември 2008 - 21:10
.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни