Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Да поговорим за проблемите по колата ми след диагностиката в БСНа W220 S500L


  • Please log in to reply
153 мнения по тази тема

#76 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 19 декември 2008 - 12:33

Немския ebay определено е много интересен за части за мерцедес, но цялото ми ползване на ebay.de стига само до там да разгледам какво има и от там нататък по никакъв начин мога да разбера как да си поръчам нещо, абсолютно ми е неясен този език и затова съм се ограничил до английския и американския.


Ми обаждаи се а и всеки които му трябва нещо от немския ebay ...имам акаунт и т.н
само си изяснете начина на доставката - другото не е проблем .
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#77 boby1444

boby1444

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 136 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 300SE-1992г.

Публикувано 19 декември 2008 - 14:16

Как се определя цената на доставката?В смисъл процент от стоката ли е,на километър ли е,ако някои знае да помага.
  • 0
Death Metal Fan

#78 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 декември 2008 - 14:55

Как се определя цената на доставката?В смисъл процент от стоката ли е,на километър ли е,ако някои знае да помага.


Към всяка стока която се продава, ако може доставка до БГ ти казва колко ще струва. Цената сигурно се определя от грамажа и дестинацията.
  • 0

#79 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 19 декември 2008 - 16:34

Как се определя цената на доставката?В смисъл процент от стоката ли е,на километър ли е,ако някои знае да помага.


Специално за немския ибеи но и за другите е така - обикновено тоя дет го продава пише до къде праща и колко струва. В повечето случаи ако е пак фирма -ползват някои от извесните- DHL или от сорта .
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#80 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 19 декември 2008 - 19:45

http://www.mbclub.bg...?showtopic=9586


Е ви тема кое и как,Цялата е прегледайте,че основното по плащането го има в друга тема цитирана в тая.
  • 0
.

#81 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 декември 2008 - 23:15

От както смениха свещите и тресе на място усетих и друг негативен ефект, особено днес в задръстванията в центъра причинени от всички протестиращи. Става въпрос за разхода, преди на компютъра градско ми беше към 14-16/100 и извънградско към 11-13, тия стойности при нормално каране. Сега разхода градско е 26-30/100 и не пада, извънградско също се е вдигнал и е около 17-19/100. Това от какво става, може ли да е от лошата работа на празен ход или ми се е развалил компютъра ? Реално незнам колко харчи винаги съм гледал само на дисплея стойностите но смятам че са верни. Друго което може би има връзка е че напоследък понякога стрелката за горивото се бъзика, днес например докато карах през деня ми показваше че имам 23 литра за еди колко си километра и не светеше резервата, така загасих колата, после вечерта я запалих да си свърша едно нещо на близко разстояние и като запалих стрелката беше на резервата, светеше и показваше че имам 11 литра, така покарах известно време, спрях за малко, загасих и след 5 минути като запалих вече не светеше резервата и показваше че имам 22 литра. Друг случай е че веднъж заредих догоре на Лукойл и като тръгнах стрелката си седеше долу и показваше празен резервоар, след известно време само се оправи и си показа че е догоре - това е единичен случай.
  • 0

#82 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 20 декември 2008 - 01:20

тресенето на място ще го решиш с бобините, кабели и т.н.
НО преди като тресеше (със старите свещи), показваше ли ти разход 30л?
дано проблема е в сондата на резервоара, че ако не е от нея и наистина харчи 30л се почват:
ламбда сонди
дебитомер
катализатори
(от последните 2 няма да ускорява или да вдига висока скорост 200+ и ще дава грешки)

можеби висок разход ще го хванеш с Диагнозата, от къде идва
  • 0

#83 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 декември 2008 - 02:35

тресенето на място ще го решиш с бобините, кабели и т.н.
НО преди като тресеше (със старите свещи), показваше ли ти разход 30л?
дано проблема е в сондата на резервоара, че ако не е от нея и наистина харчи 30л се почват:
ламбда сонди
дебитомер
катализатори
(от последните 2 няма да ускорява или да вдига висока скорост 200+ и ще дава грешки)

можеби висок разход ще го хванеш с Диагнозата, от къде идва


Със старите свещи нямаше тресене и разхода беше нормален за тоя двигател, колкото бях писал по горе градско 14-16/100, и никога даже и в задръствания не ми е показвало над 20, а сега под 25 не пада. Диагностиката нищо не показва, според нея сега всичко е ок. Утре си взимам инструментите, вадя бубините, внимателно преглеждам кабелите и всичко заспива :) В WIS.net пише да се проверят кабелите за деформации, мисля че онзи ден като преглеждах кабелите дали са правилно свързани ми направи впечатление че в краищата където са обвити в метал и влизат в свещите са малко сплескани 2 или 3 от кабелите, това предполагам се е случило от клещите с които ги хващаха за да ги вадят, от стискането металните лули са се разместили, нали са от две части и като се стиснат се размества.
  • 0

#84 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 20 декември 2008 - 12:26

са незнам какви са лулите на твоята, но аз металните ламаринки около лулите задължително ги махам, особено когато са стари кабелите.
там е първото място където пробиват.

дано не се окаже че свещите са проблемни
  • 0

#85 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 20 декември 2008 - 18:31

:o :kill_myself:

Публикувано изображение

ГРЕШКА,аз сьм крив,мислех,че след 103 мотора са се отказали да правят метални лули ма на,моя грешка.Горе тия са БЕРУ за 2002 с 500 мотор,260 кинта комплекта.

Що при мен всичко е гума,а на следващия пак са се вьрнали кьм метала???Ма я си карайте по темата,като открие ТОПа какво и е на колицата аз пак ще питам.


Мразим тенеке,от 103 го мразим :0_evil:
  • 0
.

#86 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 декември 2008 - 21:47

Днес както си бях решил се заех с колата, паркирах си я в един гараж и я почнах. Махнах всички кабели и бубини и основно ги почистих с един спрей за почистване на спирачни апарати, много е силен и разтваря всякакви мръсотии, после ги напръсках с контактен спрей. Докато махах кабелите ми направи впечатление че 2 или 3 кабела много лесно излязоха от свещите, явно не са били добре натиснати при слагането на новите свещи. Като почистих всичко почнах да сглобявам, първо от първи до четвърти цилиндър и после от другата страна пети до осми, почнах от осми, всичко беше ок, минах на следващия седми, слагам "b" кабела и след него "a" кабела (действах само с ръце при натискането на кабелите към свещите) и го натискам към свеща и изведнъж кабела се размърда, извадих го и гледам в него стои горната част на свеща, извадих парчето и тръгнах към ивайжет за да купя нова свещ, добре че роботеха и имаха, по пътя се сетих че нямам инструмент за свещи и купих един от практикер, върнах се при колата, извадих счупената свещ, сложих новата и след това монтирах останалите бубини. Сглобих всичко останало и като запалих колата вече не тресеше и работеше равномерно като преди. Направих един 100км тест драйв около 60км извънградско и 40 градско и разхода се беше оправил и седеше на 13.4/100 което е в нормите. Явно тая свещ е била дефектна и е правила проблем, защото точно на седми цилиндър даде missfire.

Ето я счупената свещ:

Публикувано изображение
  • 0

#87 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 20 декември 2008 - 23:36

БОШ ли,НИКОГА ВЕЧЕ,НИКОГА


Поздравления за успеха,голям си инат мааму стара.Сега ако пак клекне поне ще знаеш от кьде е проблема.И аз бяха така,запьнал за оригиналното и сума и проблми с тия свещи.Дано си уцелил с тоя БОШ
  • 0
.

#88 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 21 декември 2008 - 00:26

НИКОГА до сега не бях виждал така счупена свещ. даже съм се мъчил да счупя някоя и никак ленсо не успявах. чак след като взема чука.
това е бъгава работа.

само да вметна, че свеща ти е мокра и омаслена, но най-вероятно защото е имало missfire.
  • 0

#89 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 декември 2008 - 00:35

БОШ ли,НИКОГА ВЕЧЕ,НИКОГА
Поздравления за успеха,голям си инат мааму стара.Сега ако пак клекне поне ще знаеш от кьде е проблема.И аз бяха така,запьнал за оригиналното и сума и проблми с тия свещи.Дано си уцелил с тоя БОШ


Иначе кабелите са ми като на снимката която си показал по горе абсолютно същите, но са с номерца на мерцедес. Като състояние са като нови нямат нито една цепка и са еластични.


НИКОГА до сега не бях виждал така счупена свещ. даже съм се мъчил да счупя някоя и никак ленсо не успявах. чак след като взема чука.
това е бъгава работа.

само да вметна, че свеща ти е мокра и омаслена, но най-вероятно защото е имало missfire.


Предполагам е била дефектна. Иначе е мокра и омаслена от мен защото я пипах с ръкавици по които имаше мръсотия примесена с почистващ спрей и с тях бързах по двигателя, преди да я снимам я напръсках с контактен спрей да се изчисти и това е разтворената мръсотия от ръкавиците.
  • 0

#90 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 декември 2008 - 00:42

Има ли го варианта да са ти счупили свеща при първоначалния монтаж.И аз съм чупил свещ(и то бош)при монтаж.Други пък са ми са се късали точно при резбата.Тогава ми прилоша направо(на един пасат).Добре че се развиха на ръка остатъците от свещите,бяха две от четири възможни.А също и подгряваща свещ на бош ми е превъртала при положение че стягах много умерено(както винаги првя).За пореден път се обеждавам колко са плъзнали ментетата на бошките.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни