тресенето на място ще го решиш с бобините, кабели и т.н.
НО преди като тресеше (със старите свещи), показваше ли ти разход 30л?
дано проблема е в сондата на резервоара, че ако не е от нея и наистина харчи 30л се почват:
ламбда сонди
дебитомер
катализатори
(от последните 2 няма да ускорява или да вдига висока скорост 200+ и ще дава грешки)
можеби висок разход ще го хванеш с Диагнозата, от къде идва
Със старите свещи нямаше тресене и разхода беше нормален за тоя двигател, колкото бях писал по горе градско 14-16/100, и никога даже и в задръствания не ми е показвало над 20, а сега под 25 не пада. Диагностиката нищо не показва, според нея сега всичко е ок. Утре си взимам инструментите, вадя бубините, внимателно преглеждам кабелите и всичко заспива
В WIS.net пише да се проверят кабелите за деформации, мисля че онзи ден като преглеждах кабелите дали са правилно свързани ми направи впечатление че в краищата където са обвити в метал и влизат в свещите са малко сплескани 2 или 3 от кабелите, това предполагам се е случило от клещите с които ги хващаха за да ги вадят, от стискането металните лули са се разместили, нали са от две части и като се стиснат се размества.