Да поговорим за проблемите по колата ми след диагностиката в БСНа W220 S500L
Започната от top, 12 дек 2008 - 15:29:23
153 мнения по тази тема
#46
Публикувано 17 декември 2008 - 00:38
Има логига да е кабел:
Теорията сочи, че съпротивлението между електродите на свеща се увеличава многократно, КОГАТО имаме богата смес в сгъстено състояние!
ТОЕСТ--тогава е най-трудно на искрата да прескочи и да възпламени, и ТЯ започва да търси място с по-ниско съпротивление. Идеално място за това е напуканият кабел, който се е допрял до метал(маса).
този ефект се получава при пълна газ, (демек дюзите пръскат на макс) в ниски обороти, или пълна газ във макс скорост. тогава въздушното съпротивление оказва натоварването.
има го и вариянта, ако някоя дюза пикае, (неразпрашената капка бензн не гори) то възпламеняването да е затруднено.и пак същия ефект.
също ако и бобината подава по-ниско напрежение
top-виждал ли си кабел, който е пробил?? има слабо забележим нагар и овъгляване в мястото на пробива
Теорията сочи, че съпротивлението между електродите на свеща се увеличава многократно, КОГАТО имаме богата смес в сгъстено състояние!
ТОЕСТ--тогава е най-трудно на искрата да прескочи и да възпламени, и ТЯ започва да търси място с по-ниско съпротивление. Идеално място за това е напуканият кабел, който се е допрял до метал(маса).
този ефект се получава при пълна газ, (демек дюзите пръскат на макс) в ниски обороти, или пълна газ във макс скорост. тогава въздушното съпротивление оказва натоварването.
има го и вариянта, ако някоя дюза пикае, (неразпрашената капка бензн не гори) то възпламеняването да е затруднено.и пак същия ефект.
също ако и бобината подава по-ниско напрежение
top-виждал ли си кабел, който е пробил?? има слабо забележим нагар и овъгляване в мястото на пробива
#47
Публикувано 17 декември 2008 - 00:46
Абе това не може да е непоправимо.....
Поправимо е но трудно за установяване и трябва по тоя път да се тръгне, смяна на сляпо докато се оправи проблема, поне имам надежда че ще се установи утре дали е от бобината или дюзата, изпълнен съм с оптимизъм Днес си купих нова емблема защото смятам че на колата проблемите са и от сегашната емблема, старата си я бях подарил и си сложиш емблема от една много каръшка Е класа и от тогава не ми върви с тая кола и почнаха проблемите, сега с новата почвам на чисто новата година и без никакви проблеми, сигурен съм че ще подейства
#48
Публикувано 17 декември 2008 - 00:50
А така,позитивно мислене му е майката.Ще се оправи работата
#49
Публикувано 17 декември 2008 - 01:22
Нашибай я с препаратче за отпушване на дюзи ако ще хвьрляш мотора / а и преди това де ама не им вярвате много на тия/.
Баси колата,дай кодове някакви да ровя та да уча какво им е на тия,че знае ли човек,може да изпадне някоя евтина.
Баси колата,дай кодове някакви да ровя та да уча какво им е на тия,че знае ли човек,може да изпадне някоя евтина.
.
#50
Публикувано 17 декември 2008 - 01:52
Нашибай я с препаратче за отпушване на дюзи ако ще хвьрляш мотора / а и преди това де ама не им вярвате много на тия/.
Баси колата,дай кодове някакви да ровя та да уча какво им е на тия,че знае ли човек,може да изпадне някоя евтина.
Преди 2-3 дена като писах че ще пробвам добавка си купих една от ШЕЛ, STP ST 2078, FUEL INJECTOR CLEANER и я налях на пълен резервоар, вече съм към резервата, определено има подобрение в вървенето на колата, но това по скоро е ефект от новите свещи. Ако накрая се окаже че проблема ми е от някоя дюза сигурно аз съм го причинил защото преди 2-3 месеца сипах една добавка REDEX пак за прочистване на горивната система (преди слагах REDEX на дизеловата S класа и нямах проблеми, затова реших и на тая) и не мога да твърдя с сигурност но може би от тогава са тия простотии с missfire, като нищо ще се окаже че добавката е разтворила някоя мръсотия от резервоара и директно е отишла в дюзите, но това не мога да го твърдя с сигурност по скоро са мои догатки.
#51
Публикувано 17 декември 2008 - 02:31
Добавката на Моли,оная голямата дето пише ПРОФЕСИОНАЛ на нея,пробвай я,аз с очите си поне видях как бачка.
Тук единственото нещо одобрено от Мерцедес е Текстрон на Шеврон ако говорим за Американските чорби.Аз сьм одобрил и СтарБрайд,че такова ползваме по лодките и работи.
Знаеш,че Белия 124 не го карам често,седи си горкия и чака някой от другите да клекне та ега му обьрна внимание.От около година и половина се появи едно леко притрисане на място,падаха му оборотите без причина и мотора тресеше,Не често,но го правеше.
И поне ми е колата за експерименти му шибнах ПОЛОВИН шише от това долу.Половин шише е за около 60 галона или грубо 250 литра гориво.В момента колата работи мазно,не е като нова,но и никога не е била.Не и падат оборотите,няма тресене,няма резки промени в оборотите.
http://www.westmarin...mp;classNum=764
Толкова ми хареса как работи,че чак нови предни гуми и купих.Карам я и винаги сьм я карал с най-готиния бензин тук,година и нещо е с К&Н филтьр,горивен не сьм сменял от как сьм я взел или поне 4 години / мале кога станаха толкова много /.Свещи са и на около 2 години,дебитомер и е чистен преди около година и половина,дросела и той.Койловете не сьм барал,кабели нови преди време / е на тоя му мих мотора /.
Последното което и правих е точно присадката в горивото.Дават го за подьржане на качеството на горивото,отпушване на дюзи,разтваря водата и нам си кво там.
И не е като да си фантазирам,тая кола не я карам от вчера.140 която карам е сьс сьщия мотор,но работи като нова,а това менеше оборотите.От 140 слязох и сега сьм с 124 и има разлика и то голяма.
На всички коли сьм мазал кабелите с грес за ел.контакти и проблеми 4 години нямам.Е като ги метна с маркуча и почват да чоплят ма тва не го броя.
Тук единственото нещо одобрено от Мерцедес е Текстрон на Шеврон ако говорим за Американските чорби.Аз сьм одобрил и СтарБрайд,че такова ползваме по лодките и работи.
Знаеш,че Белия 124 не го карам често,седи си горкия и чака някой от другите да клекне та ега му обьрна внимание.От около година и половина се появи едно леко притрисане на място,падаха му оборотите без причина и мотора тресеше,Не често,но го правеше.
И поне ми е колата за експерименти му шибнах ПОЛОВИН шише от това долу.Половин шише е за около 60 галона или грубо 250 литра гориво.В момента колата работи мазно,не е като нова,но и никога не е била.Не и падат оборотите,няма тресене,няма резки промени в оборотите.
http://www.westmarin...mp;classNum=764
Толкова ми хареса как работи,че чак нови предни гуми и купих.Карам я и винаги сьм я карал с най-готиния бензин тук,година и нещо е с К&Н филтьр,горивен не сьм сменял от как сьм я взел или поне 4 години / мале кога станаха толкова много /.Свещи са и на около 2 години,дебитомер и е чистен преди около година и половина,дросела и той.Койловете не сьм барал,кабели нови преди време / е на тоя му мих мотора /.
Последното което и правих е точно присадката в горивото.Дават го за подьржане на качеството на горивото,отпушване на дюзи,разтваря водата и нам си кво там.
И не е като да си фантазирам,тая кола не я карам от вчера.140 която карам е сьс сьщия мотор,но работи като нова,а това менеше оборотите.От 140 слязох и сега сьм с 124 и има разлика и то голяма.
На всички коли сьм мазал кабелите с грес за ел.контакти и проблеми 4 години нямам.Е като ги метна с маркуча и почват да чоплят ма тва не го броя.
.
#52
Публикувано 17 декември 2008 - 08:12
Молито па беше сьвсем откачен случай.Един от механиците в сервиза купи на тьрг Баварец Шестица от старите ма толко стар,че 5 години стоял в някакьв гараж и се беше спекьл.Нашия го купува за никви пари,колата не пали.
В сервиза бях когато му свали резервоара,сложи му нова помпа,смени му филтьра и на 5 кила бензин сипа 1 шише от присадката на Моли за отпушване на дюзи.Те с тия 2 очи видях как колата само вьртеше / то остава да не видя,аз бях на стартера /и нищо.След половин час припукаха 2 цилиндьра и я заебахме 2 часа.След това запали ма не всички цилиндри работеха,След още час това работеше.
За майтап сьм ползвал и продукта долу на линка.ЕГР ги бях наплякьл с него както и вакума кьм сервото.Едно шише на половин резервоар.
http://www.seafoamsa...om/products.htm
Не се препорьчва на хора сьс слаби сьрца и нови коли.
Ето малко клипчета на процеса.Може да ти скапе ОС или поне така казват някои.Аз толко мрьсен мотор нямам и проблеми с ОСто сьщо,но и не сьм ае престаравал чак толкова.
В сервиза бях когато му свали резервоара,сложи му нова помпа,смени му филтьра и на 5 кила бензин сипа 1 шише от присадката на Моли за отпушване на дюзи.Те с тия 2 очи видях как колата само вьртеше / то остава да не видя,аз бях на стартера /и нищо.След половин час припукаха 2 цилиндьра и я заебахме 2 часа.След това запали ма не всички цилиндри работеха,След още час това работеше.
За майтап сьм ползвал и продукта долу на линка.ЕГР ги бях наплякьл с него както и вакума кьм сервото.Едно шише на половин резервоар.
http://www.seafoamsa...om/products.htm
Не се препорьчва на хора сьс слаби сьрца и нови коли.
Ето малко клипчета на процеса.Може да ти скапе ОС или поне така казват някои.Аз толко мрьсен мотор нямам и проблеми с ОСто сьщо,но и не сьм ае престаравал чак толкова.
.
#53
Публикувано 17 декември 2008 - 18:11
Днес сутринта ходих да ми прочетат грешките и са следните:
От дясно и на трите пишеше Not Defined
Едната грешка се получи при скорост като минах 180км/ч а другата при газ на студен двигателс около 70-80км/ч. Вече незнам какво да правя, като тръгвах от сервиза понеже е на магистралата реших да изръчкам колата и да видя още какви грешки ще извади и давам газ, вдигам 160, вдигам 180 и си викам сега вече е момента да светне лампата на двигателя и да изключи някой цилиндър и се подготвих даже в дясната лента за да спра, но стрелката подминава 180 и нищо не става, викам си я да видим още колко може и давам газ, стигнах 200, давам още газ и така до към 220км/ч никакви проблеми даже за малко време я поддържах тая скорост за да видя компютъра да не се е объркал че как така не изписва грешка и нищо, нито светна лампата нито изключи някой цилиндър, много странно ? А колата вървеше както никога до сега не е вървяла набираше с лекота, сигурен съм че и 250 щеше да вдигне без проблем. Направо бях забравил какво е да караш с над 180. Утре още ще я тествам за да видя дали няма да се появи пак грешка. Най добрия вариант би бил ако са били замърсени дюзите и сега са се прочистили от добавката но такива неща се случват само в приказките
От дясно и на трите пишеше Not Defined
Едната грешка се получи при скорост като минах 180км/ч а другата при газ на студен двигателс около 70-80км/ч. Вече незнам какво да правя, като тръгвах от сервиза понеже е на магистралата реших да изръчкам колата и да видя още какви грешки ще извади и давам газ, вдигам 160, вдигам 180 и си викам сега вече е момента да светне лампата на двигателя и да изключи някой цилиндър и се подготвих даже в дясната лента за да спра, но стрелката подминава 180 и нищо не става, викам си я да видим още колко може и давам газ, стигнах 200, давам още газ и така до към 220км/ч никакви проблеми даже за малко време я поддържах тая скорост за да видя компютъра да не се е объркал че как така не изписва грешка и нищо, нито светна лампата нито изключи някой цилиндър, много странно ? А колата вървеше както никога до сега не е вървяла набираше с лекота, сигурен съм че и 250 щеше да вдигне без проблем. Направо бях забравил какво е да караш с над 180. Утре още ще я тествам за да видя дали няма да се появи пак грешка. Най добрия вариант би бил ако са били замърсени дюзите и сега са се прочистили от добавката но такива неща се случват само в приказките
#54
Публикувано 17 декември 2008 - 18:18
Казах ти аз,че не вярваш за присадката ма аз вярвам или поне на някои.
Как да е,това са ти пьрви и седми цилиндьр с неправилно изгаряне както знаеш вече.Ако и с новите свещи прави сьщия номер като сьс старите по логика излиза,че не е от тях.Кабели или койлове,тва е.
Как да е,това са ти пьрви и седми цилиндьр с неправилно изгаряне както знаеш вече.Ако и с новите свещи прави сьщия номер като сьс старите по логика излиза,че не е от тях.Кабели или койлове,тва е.
.
#55
Публикувано 17 декември 2008 - 18:21
...и залагам на червено,.../объркани кабели на бубината на 7-ми цилиндър/!
И чакам Линкса да ми драсне чистала от Лотарията,а да видим дали и това ше му се опьне или пак ще познае както винаги.
Баси,цилиндрите да познава по нета,това не го бях срещал
.
#56
Публикувано 17 декември 2008 - 18:27
Казах ти аз,че не вярваш за присадката ма аз вярвам или поне на някои.
Как да е,това са ти пьрви и седми цилиндьр с неправилно изгаряне както знаеш вече.Ако и с новите свещи прави сьщия номер като сьс старите по логика излиза,че не е от тях.Кабели или койлове,тва е.
Тия грешки ги даде с новите свещи. Ще изчакам пак да се появи проблем и да светне лампата на двигателя, тогава на който цилиндър е грешката на него ще му купя нова бубина, кабели и дюза за да е щастлив На добавката STP пише да се ползва през 5000км, ако взема още една добавка и я налея още сега какво може да стане ?
#57
Публикувано 17 декември 2008 - 18:34
Нищо лошо според мен,няма да му цьфнат буталата я.Не са твоите модели коли,но аз кьдето и да пердаша от тия все минимум тройна доза сипвам.
Заеби СТП обаче,тук поне не ги уважават тия говна.
Какви добавки има в БГ,какьв е избора? Това долу?
http://www.chevron.c...s/pro-gard.aspx
Заеби СТП обаче,тук поне не ги уважават тия говна.
Какви добавки има в БГ,какьв е избора? Това долу?
http://www.chevron.c...s/pro-gard.aspx
.
#58
Публикувано 17 декември 2008 - 18:46
Нищо лошо според мен,няма да му цьфнат буталата я.Не са твоите модели коли,но аз кьдето и да пердаша от тия все минимум тройна доза сипвам.
Заеби СТП обаче,тук поне не ги уважават тия говна.
Какви добавки има в БГ,какьв е избора? Това долу?
http://www.chevron.c...s/pro-gard.aspx
Тия всичките добавки по горе и тия на шеврон ги няма тука на страницата на вносителя за БГ предлагат само моторни масла. Това STP не казвам че е добро, но от всичките БГ форуми които изчетох са най доволни от него.
#59
Публикувано 17 декември 2008 - 18:55
http://www.liqui-mol.../id/e_2522.html
Е ги в БГ,6 от дясно и номер 7 от ляво
http://automaniasliven.hit.bg/lm.html
Е ги в БГ,6 от дясно и номер 7 от ляво
http://automaniasliven.hit.bg/lm.html
.
#60
Публикувано 17 декември 2008 - 19:00
5108,5110,5153 е звера-голямата половинлитрова опаковка
http://automaniasliv...001.08.2006.xls
Тия ги гледам доставят,порьчай си па кога дойде.
http://automaniasliv...001.08.2006.xls
Тия ги гледам доставят,порьчай си па кога дойде.
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни