Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Угасна и нежелае да запалисъединител , първа , гас и огасна в задръстването


  • Please log in to reply
69 мнения по тази тема

#46 Naseto

Naseto

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 18 ноември 2008 - 17:29

Nase-бате-кажи в кои квартал си-и даи да доида до тебе-да идем да земем бензин и да сипем и да се свърши с тая мъка :)


Живея в стрелбище , но като разклатя задницата се чува бензина как се клатушка в резервоара .

Пич, да им го туриш на тея дето ти отказват! Та отказва ли се спешна помощ??? Ето ти номера на един,който аз познавам и няма да ти откаже, нито ще ти одере кожата! Всъщност човека ще ти помогне както може! Казва се Любо и GSM му е 0888327780! То се е видяло, че няма да мине без инвестиций! За съжаление! Само, че евентуално ще се наложи да издърпаш по някакъв начин колата до него, щото има апаратура! Той ще ти каже къде да го намериш, ка то му се обадиш! Пробвай...


Ами където и да им го туря е се тая , защото колата си седи умряла пред блока . ходих до сервиза на Петко на ул. Братя Миладинови , той разбирасе не ми отказа , но просто си нямам и идея как ще стигна дотам и кой ще се навие да ме дръпне .
Човека ми каза утре да му се обадя и евентуално вечерта към 7 да я закарам . Ако някои колега от София е навит да ме издърпа от стрелбище до братя миладинови , моля ви пишете ми лс . Аз съм на работа днес от 20:00 , но ще отговоря сутринта , разбира се ще си платя услугата .
  • 0
Публикувано изображение

#47 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 19 ноември 2008 - 00:42

щом имаш искра, поблема е в инжекциона, или свещи!

потърси рапатрак. ще ти струва 30-60лв
  • 0

#48 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4619 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 ноември 2008 - 10:41

Ето тези например:

http://www.paqka.com/ceni.htm

Само като идея, провери дали П-образния маркуч си е на мястото.

Да не би да е имало лек гърмеж и да не си го чул, а маркуча да е паднал.

Без този маркуч никога няма да успееш да запалиш. Свали капачката на дистрибутора, за да ти е по-удобно да бръкнеш под филтъра и опипай гуменото дъно на дебитомера.

Ако напипаш кръгъл отвор 20мм, значи маркуча ти е паднал. Ако имаш кора под мотора добре, ако не нов маркуч.
  • 0

#49 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 19 ноември 2008 - 10:50

Ето тези например:

http://www.paqka.com/ceni.htm

Само като идея, провери дали П-образния маркуч си е на мястото.

Да не би да е имало лек гърмеж и да не си го чул, а маркуча да е паднал.

Без този маркуч никога няма да успееш да запалиш. Свали капачката на дистрибутора, за да ти е по-удобно да бръкнеш под филтъра и опипай гуменото дъно на дебитомера.

Ако напипаш кръгъл отвор 20мм, значи маркуча ти е паднал. Ако имаш кора под мотора добре, ако не нов маркуч.

Ей цар си........как не успях да се сетя и аз за това -хем на мен ми се случи и аз два дена седях като гърмян заек -а точно така си беше -тогава разбрах за тия мъки с тоя маркуч-и понякога изпада даже без почти да се чуе гърмеж-на старата 124ка-260ката-ми падаше много често -ама накрая вече бях цар-ключе 10ка ,отвертка и 3 минути-и пак на линия :)
Насе-това е мноооого вероятен вариант-просто го провери-махаш кутията на филтъра-има две захващания освен щипките-едно отпред и едно отстрани вдясно -болтчета 10ки,,и после като махнеш капака на филтъра-там ще видиш дебитомера отдолу-има куб жици и тръби които минават--във дебитомера отпред има тръбичка която трябва да напипаш с пръсти-няма как да я видиш (0свен ако не разбуташ кабеляците)и ако е паднала-това е-има един пластмасов бял накрайник-и да си го изгубил-не се кахури-аз лично ползвах пластмасов накрайник за градинарски маркуч-пасна идеално-.....дай някакъв телефон да се обадя да ти обясня или ей ти моя-обади се ако решиш да провериш тва-0887710086-Филип...мдаааа...ся като се замисля-мноооого вероятно да е това-ако имаш газ...
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#50 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 19 ноември 2008 - 12:14

фичо само като инфо, че на 2,6 и 2,0 са на различно място маркучите.

дори да не е паднал, може да излязал откъм моторчето за ПХ. такаче сваляй тавата на възд филтър и оглеждай тези елементи. отдолу опипваш или с огледалце
  • 0

#51 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 19 ноември 2008 - 12:26

фичо само като инфо, че на 2,6 и 2,0 са на различно място маркучите.

дори да не е паднал, може да излязал откъм моторчето за ПХ. такаче сваляй тавата на възд филтър и оглеждай тези елементи. отдолу опипваш или с огледалце

Ми ..ба ли го-надявам се да нямам мотор под 2.6 :) :flagMB new:
...Боянски...бате -тия дни чета из Проблеми и ремонти...там из разни специфични теми-дето обяснявате и спорите и решавате проблеми с двигатели..трансмисийй...и всекви джунджурий-налягания...луфтове-Фи'та....обороти.....на кои модел как е .....ЧЕСТНО СИ ПРИЗНАВАМ-Цар си :). :allhail: ....некои път чета и се чудя как си запомнил сички тия неща мамка му.....разбирам да е един модел...горе долу да го запомниш-ма тва са цифра двигартели скоростни трансмисийй..и всички са с различни и специфични......
Ей такива хора уважвам аз :) :allhail: :flagMB new:
...а аз едно време даже не знаех ,че дизела нЕма карбуратор......мЪ...кво да се прави-човек се учи-аз лично от Вас(теб и другите разбиращи):)Благодаря за което :drift1:
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#52 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 19 ноември 2008 - 17:38

Момчето май не ползва газова .......
  • 0

#53 Ivan Rashev

Ivan Rashev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 19 ноември 2008 - 21:23

Здравейте колеги ,
в моменти като този много се радвам за този форум и за професионалните ви мнения , за което и благодаря .
Колата по-точно е 124 200 СЕ , 122к.с. , '90г. , газова уредба няма


Мамка му!
Колите без газова пак ли имат П образен маркуч???
Не Моля Ви!
  • 0
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук :) МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана :( АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната :), която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.

#54 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 19 ноември 2008 - 21:32

Имат .... даже не е само един ...... Обаче само на тез с газовите им "чезне" от време на време ..... Споко .....
  • 0

#55 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4619 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 ноември 2008 - 22:09

Имат .... даже не е само един ...... Обаче само на тез с газовите им "чезне" от време на време ..... Споко .....


"Backfire"-а не е порблем само на газовите. Случва се и на бензин - от кофти кабели, износени легла на клапаните, поразтегната верига, бедна смес, и т.н.
Само че на бензин не е така зрелищно защото въздуха и бензина се срещат и смесват точно перди да влязат в цилиндъра.
На газ - целия колектор + дебитомера е пълен с газово-въздушна смес готова да лумне.

Но "backfire"-a си е предвиден като проблем - затова клапата има няколко мм авариен ход нагоре. Има и стопер с буфер напреки на фунията - които пречи на клапата да отхвърчи и да прекърши лоста при по-силен гърмеж. Системата поддава и на най-слабите места - откача се маркуча за празен ход от дебитомера до моторчето, или този от моторчето до колектора.
  • 0

#56 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 19 ноември 2008 - 22:24

да, ама газаджиите махат стопиращия буфер за да легне плочката за газта. понеже ги мързи да изработят 2 канала за нея.

пича няма газ, но каза че преди е имал.
а и Стънчо, все си мисля че при по мощен взрив пак може да отчупи клапата
  • 0

#57 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 19 ноември 2008 - 22:30

мерси Фичо...
кво да ти кажа...всеки човек си има област в която е запален и особено ако бачка с това--ще не ще, почва да ги стопля нещата.
ти сигурно си спец във военните дела.. а доколкото разбрах и риболова
  • 0

#58 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 20 ноември 2008 - 00:49

мерси Фичо...
кво да ти кажа...всеки човек си има област в която е запален и особено ако бачка с това--ще не ще, почва да ги стопля нещата.
ти сигурно си спец във военните дела.. а доколкото разбрах и риболова

Ххахахахаха-верно ме разсмя .....с риболова де-и другите не са военни ми са милиционерски-ама не са и баш и такива де-ма да го кажем ,че ако сме некъде заедно и некои ни напада-може и да оттървем кожите...евентуално:)
чакай да се върна пак на риболова..по едно време в мене битуваше мнението ,че в България скапаните мрежари са изловили всичката риба и аз за тва не мога да фана....3 въдици си зех....на над 100 язовира сигурно ходих........и нема !.....ся обаче установявам ,че повредата си е в моя телевизор....на друг континент отидох...пак 3 въдици си зех-Шимано....(демек убави)...и пак 20ина пъти за риба ходин на 10ина различни езера......мии.....нЕма....а ги гледам как минават пред мене едни големи прасета...мЪ...не щат да лапат(кукичката)и тва е....та май требе да сменям хобито...но пък въпреки ,че никога не ловя риба-винаги си ми е готино и отпускам страхотно:)
Извинявам се на всички които бяха в Комитите-че доидох за толкова малко-просто времето се оказва страшно недостатъчно и съм принуден в един ден да си организирам повече от една среща...(то поне с жени да беха-мЪ не)...ще направя всичко възможно следваща сряда да доида нормално :)
п.п.-извинявам се за спама-Аз се чух днес с Наско и се надявам да пише скоро ,че всичко вече е ок и да видим от къде доиде тая драма-поне да знаем
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#59 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4619 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 ноември 2008 - 22:45

Насе, имаш ли развитие? Не ни дръж в напрежение - ще бъде интересно да разберем какъв е бил проблема.
  • 0

#60 Naseto

Naseto

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 24 ноември 2008 - 16:33

Здравейте колеги , взех си колицата от свервиза , Петко ми каза , че инжекциона се е бил одавил и машинката , която разпределя бензина по цилиндрите , неразбирам изобщо от тея неща и цитирам дословно . Също така е сменил и свещите , не ми каза защо . Обща сметка 54 лв.
Взех колата в петък , но с проблемите на първия сняг идват и проблемите на нета , затова и сега пиша :)
Сипах в-пауър и добавка за прочистване на инжекциони и карбуратори СТП , покарах и нямаше проблеми , но вчера сутринта едвам запали и докато загряваше пак и давам гас , тя прекъсва и оборотите падат с туптупкане (мисля че става така когато продължително работи на едни и същи обороти ) и дори когато е загряла прекъсва много често докато прехвърли 1500 об .
Мисля си че ми трябва диагностика и настроика на горивната смес и да ми изчистят грешките в компа .
Та така колеги , незнам дали проблема е бил това и дали е разрешен , но някак си не се чувствам сигурен в колата си .
  • 0
Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни