

Публикувано 17 ноември 2008 - 21:50
Публикувано 17 ноември 2008 - 21:59
Страдаааал съм аз приятелюХитър си тиииии
Не бях се сетил!!!!! Благодарско за пояснението ....
Публикувано 17 ноември 2008 - 22:52
М да... OMV да не е единствената добра, ама Шел баш е тамян за дявола. Аз от там напоследък само чистачки си купих и то, щото никъде другаде нямаше 65 сантиметрови...А след като оправите колата,в Шел не ходете.Аз не стъпвам там от 2001 година насам!Само ОМВ!
Сори,че не е баш по темата.
От Шел не бива дори и закуски да си купувате.Там няколко дизелови коли скапахме,после имах един Опел Калибра,който пострада от гориво на Шел.Чистене на дюзи с лазер /май беше/ при Дунев за маса пари правих заради пикоча,който наливат.Засега от както съм взел книжка /5г/,само от ОМВ зареждам и нямам никакви проблеми,нито с нафтата,нито с А95.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
Публикувано 17 ноември 2008 - 23:22
Публикувано 17 ноември 2008 - 23:52
Публикувано 18 ноември 2008 - 08:51
Публикувано 18 ноември 2008 - 10:08
Ха, хавладек и Vitciq (бате кажи тва как го произнасяш на БГ и кво означава )
бензиновата помпа не се спира от налягане!!! има едно реле върху което пише KPR. то управлява помпата. релето взима сигнал от комутатора дали мотора работи. тоест получава импулсен сигнал с правоъгълна вълна. когато няма сигнал за около 2секунди, KPR изключва помпата.
такаче незнам как сте нелели в шишетата. всъщност има един вариянт. когато KPR се скапе, се прави едно мостче и помпата работи без да спира, щом сте на контакт.
към колегата с непалещата 124.
помпата ти работи-чул си я....
бензин сипваш--ако не палне,
вадиш една по една свещите--да ги провериш. ако не са омазани в масло и съединени електроди,
взимаш клещи и хващаш един пирон, вкарваш го в някоя от лулите на свещите, доближаваш на 7-8мм от блока на мотора и някой вътре да върти. така провери дали въобще запалителната сист. работи.
ако няма, вадиш кабела на бобината и апк това упражнение, ако пак няма искра
си за бобина, комутатор или датчик на колянов вал. (малко вероятно)
Публикувано 18 ноември 2008 - 10:35
към колегата с непалещата 124.
помпата ти работи-чул си я....
бензин сипваш--ако не палне,
вадиш една по една свещите--да ги провериш. ако не са омазани в масло и съединени електроди,
взимаш клещи и хващаш един пирон, вкарваш го в някоя от лулите на свещите, доближаваш на 7-8мм от блока на мотора и някой вътре да върти. така провери дали въобще запалителната сист. работи.
ако няма, вадиш кабела на бобината и апк това упражнение, ако пак няма искра
си за бобина, комутатор или датчик на колянов вал. (малко вероятно)
Публикувано 18 ноември 2008 - 10:53
Ами така и ще направя , защото от два сервиза тактично ми отказаха да се занимават с дъртия ми механичен инжекцион и пр.
Още днес ще опитам и ще споделя резултатите .
Мерси за отговорите на теб и на всички съпричастни колеги .
Публикувано 18 ноември 2008 - 11:35
Витциг ....
Майор от ВСВ с около 20-25 човека превзема Ебен-Емайл във Белгия май беше ...... срещу около 900 човека се е борил и е успял .....
Комутатор на 124 ...... е това е нещо ново ....... аз в бутилки не съм наливал,просто питах Vladek,как става номера! Иначе като изстине комутатора не се ли оправя ....... VW-та (ГОЛФ 3/ПОЛО) много страдат от това,и така се оправят ....
Публикувано 18 ноември 2008 - 11:39
Каква ти е алармата? Ако е МАК с вградения имобилайзер те имат склонността понякога да дават засечка. Абе каквато и да е, провери да не е проблем с имобилайзера. Различните имобилайзери бачкат различно - някой спират захранването на помпата, други - комутатора.
Публикувано 18 ноември 2008 - 13:36
Публикувано 18 ноември 2008 - 13:52
Публикувано 18 ноември 2008 - 15:44
Nase-бате-кажи в кои квартал си-и даи да доида до тебе-да идем да земем бензин и да сипем и да се свърши с тая мъкаОпитах дали ще даде искра , хвърля , проблема не е там , ключ за свещи се оказа ,че нямам и немога да ги проверя . Опитах и да запаля на студен двигател , но неуспях .
Алармата незмам каква е , слагана е в италия , но мисля че няма имобилаизер .
Ще опитам с 5 литра бензин да запаля , но мисля 4е стрелката не е заседнала , защото когато дам контакт се вдига и като неуспее да запали и върна ключа , стрелката пада в начална позиция .
Публикувано 18 ноември 2008 - 15:47
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни