
Угасна и нежелае да запалисъединител , първа , гас и огасна в задръстването
Започната от Naseto, 17 ное 2008 - 18:49:40
69 мнения по тази тема
#16
Публикувано 17 ноември 2008 - 20:11
Може и смешно да ти се стори, но проблема не е още на 100% решен! Иначе ми излезе 50 лв да се направят настройки на инжекциона, продухване, сиреч почистване на гореспоменатите чаркове! А проблема не е решен още, щото остана да сменя дюзите! А не ги сменям, щото ми се свиди, че през 2006 ги смених с чисто нови! Обаче правя една др. операция "ы", на пълен резервоар сипвам от известно време точно литър газ за осветление! И да си призная честно, колкото и допотопна да изглежда тази методика, колата е доста по-добре, но за съжаление това не решава проблема, щото все едно трябва да сменя дюзите отново, но по-нататък. Може да е по-добре, но още не е както трябва да е!!!
#17
Публикувано 17 ноември 2008 - 20:17
Льки Моли голямото шише дето е концентрат.С такова на Баварец стоял 4 години в гараж му отпушихме дюзите като преди това извьдихме 2 шепи говна от резервоара.Пише на цял резервоар едно шише,но ние ползвахме само около 3 литра.Номера е,че после ше ти набие всички говна по филтрите,но за дюзи отпушва та знае ли се.
И на мен литьр газ много ми се вижда
И на мен литьр газ много ми се вижда
.
#18
Публикувано 17 ноември 2008 - 20:20
Насе,
Източи у едво пласмасово бутилче бензинец и го виж какво преставлява
Вадиш щуцера и даваш на контакт
Пъхаш у шието и го пълниш
(земи пластмасово 2 литрово шише от ....Зелена ябълка)
Помпата трябва да изхвърли 1,5-2литра бензинец за минута
След, като се утаи бензинецът(течноста) виж на какво прилича течноста
Поздрави
Източи у едво пласмасово бутилче бензинец и го виж какво преставлява
Вадиш щуцера и даваш на контакт
Пъхаш у шието и го пълниш
(земи пластмасово 2 литрово шише от ....Зелена ябълка)
Помпата трябва да изхвърли 1,5-2литра бензинец за минута
След, като се утаи бензинецът(течноста) виж на какво прилича течноста
Поздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#19
Публикувано 17 ноември 2008 - 20:21
Може и смешно да ти се стори, но проблема не е още на 100% решен! Иначе ми излезе 50 лв да се направят настройки на инжекциона, продухване, сиреч почистване на гореспоменатите чаркове! А проблема не е решен още, щото остана да сменя дюзите! А не ги сменям, щото ми се свиди, че през 2006 ги смених с чисто нови! Обаче правя една др. операция "ы", на пълен резервоар сипвам от известно време точно литър газ за осветление! И да си призная честно, колкото и допотопна да изглежда тази методика, колата е доста по-добре, но за съжаление това не решава проблема, щото все едно трябва да сменя дюзите отново, но по-нататък. Може да е по-добре, но още не е както трябва да е!!!
Важното е човек варианти да има . Аз дюзи не съм сменял (имам колата от 2 и половина години ) , в случай че ми се налага може да използвам твоя метод , докато намеря необходимите средства за нови дюзи .
Не е смешно stutgart , направо е жалко , плащаме куп данъци , сипваме по "хубави" и утвърдени бензиностанции и накрая както каза колегата - петмез ,тиня и вода .

#20
Публикувано 17 ноември 2008 - 20:25
Насе,
Източи у едво пласмасово бутилче бензинец и го виж какво преставлява
Вадиш щуцера и даваш на контакт
Пъхаш у шието и го пълниш
(земи пластмасово 2 литрово шише от ....Зелена ябълка)
Помпата трябва да изхвърли 1,5-2литра бензинец за минута
След, като се утаи бензинецът(течноста) виж на какво прилича течноста
Поздрави
ами ще опитам и това , но си мислех да източа с маркуч от резервоара , защото незнам какво е щуцер , дали резултата ще е същият ?

#21
Публикувано 17 ноември 2008 - 20:32
Ако имаш пробка на резервуара(на 190 ката е малко гадно) е най-добре
Таман ще източиш истинската тиня ( водата и тинята са по-тежки от бензина и се мотат по дъното на резервуара)
Не ти пречи да пробваш пък и ....пари не струва
Поздрави
Таман ще източиш истинската тиня ( водата и тинята са по-тежки от бензина и се мотат по дъното на резервуара)
Не ти пречи да пробваш пък и ....пари не струва
Поздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#22
Публикувано 17 ноември 2008 - 20:44
Е как минута бе Vladek ......... Тя на контакт дали и 5 сек. работи!!!! 3bar-a не са шега,ВНИМАВАЙ!!!Вземи по-добре 10л. ...... Продухай я на обратно ..... От разпределителя към резервоара(е естествено откачи щуцера ПРЕДИ установката на горивната система помпа,регулатор,то всъщност е като втора помпа,филтър) ...... Да не ти е запушена някоя "магистрала" .....Насе,
Източи у едво пласмасово бутилче бензинец и го виж какво преставлява
Вадиш щуцера и даваш на контакт
Пъхаш у шието и го пълниш
(земи пластмасово 2 литрово шише от ....Зелена ябълка)
Помпата трябва да изхвърли 1,5-2литра бензинец за минута
След, като се утаи бензинецът(течноста) виж на какво прилича течноста
Поздрави
#23
Публикувано 17 ноември 2008 - 21:00
Benza е много прав, мойта така се беше задръстила, че след 4 км дърпане на газ запали и като прехвърлих на бензин една чернилка....
литър спирт и се оправи...
Чак пък от потито да не може да запали - НЕ вървам! Да не върви ДА! Но не и да не пали!
Проблема е ясен един е - НЕ ПАЛИ, но решението може да е съвкупност от много неща. От досегашното ми ходене по сервизите и срещите с хора и техници знам, че никога не се решава от едно нещо. А потито в инет си е много читаво и си е консуматив, който се сменя както всеки друг такъв в нашите автомобили. През определено време или като пистите се изтъркат! Не казвам, че си казал нещо против частта...
Поздрави,
Иван
*п.п. Отиди при Васко като запалиш и с някой и друг похарчен лев ще си оправиш позабравената кола

Залагам на потенциометър .......... Наско извинявай!!!!!!!! Около 400-500 за нов такъв неоригинален(имаше в мобилето.....) На кое викаш клапа на дебитомера???? Я прегледай тази тема http://www.mbclub.bg...showtopic=14215
Чак пък от потито да не може да запали - НЕ вървам! Да не върви ДА! Но не и да не пали!
Проблема е ясен един е - НЕ ПАЛИ, но решението може да е съвкупност от много неща. От досегашното ми ходене по сервизите и срещите с хора и техници знам, че никога не се решава от едно нещо. А потито в инет си е много читаво и си е консуматив, който се сменя както всеки друг такъв в нашите автомобили. През определено време или като пистите се изтъркат! Не казвам, че си казал нещо против частта...
Поздрави,
Иван
*п.п. Отиди при Васко като запалиш и с някой и друг похарчен лев ще си оправиш позабравената кола
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук
МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана
АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната
, която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.

***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана


Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#24
Публикувано 17 ноември 2008 - 21:08
Пробвал ли сиЕ как минута бе Vladek ......... Тя на контакт дали и 5 сек. работи!!!! 3bar-a не са шега,ВНИМАВАЙ!!!Вземи по-добре 10л. ...... Продухай я на обратно ..... От разпределителя към резервоара(е естествено откачи щуцера ПРЕДИ установката на горивната система помпа,регулатор,то всъщност е като втора помпа,филтър) ...... Да не ти е запушена някоя "магистрала" .....
Аз правих тая гимнастика десетина пъти
5 бара и даваха на мойта(налягане) и 1,5-2литра(дебит)
Ходих и аз
Обиколих Земята
Та не беше инжекцион, то не беха помпи, то не беха магисралки, не беха филтри и цедки , не бяха релета и .....разни чудесии
Пречили да провери
Пари ще му искат ли
Губи ли нещо
Поздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#25
Публикувано 17 ноември 2008 - 21:16
Е искаш да кажеш,да завъртя конт. ключ около 40 пъти,или да запаля колата ...... Без майтап не мога да схвана как да работи на контакт 1 мин.


#26
Публикувано 17 ноември 2008 - 21:19
Здравей колега,
Един съвет от мен.Провери си дистрибутурната капачка и палец,аз имах подобен проблем с пурата,смениха дюзите промяна никаква тъкмо бяхме стигнали до смяна на инжекциона и се оказа спукана капачка и палец.
Един съвет от мен.Провери си дистрибутурната капачка и палец,аз имах подобен проблем с пурата,смениха дюзите промяна никаква тъкмо бяхме стигнали до смяна на инжекциона и се оказа спукана капачка и палец.

#27
Публикувано 17 ноември 2008 - 21:21
При откачен маркуч, нямаш достигане на налягане и релето няма да изключиЕ искаш да кажеш,да завъртя конт. ключ около 40 пъти,или да запаля колата ...... Без майтап не мога да схвана как да работи на контакт 1 мин.
![]()
Поздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#28
Публикувано 17 ноември 2008 - 21:25
Казваме примерни процедури преди да почне разглабянето на мотораЗдравей колега,
Един съвет от мен.Провери си дистрибутурната капачка и палец,аз имах подобен проблем с пурата,смениха дюзите промяна никаква тъкмо бяхме стигнали до смяна на инжекциона и се оказа спукана капачка и палец.
Просто проверки и вероятни причини - нали
При проверка на тези неща нищо не губи а най-много да се оправи
Те са и най-лесни преди да почне да пипа насам-натам
Поздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#29
Публикувано 17 ноември 2008 - 21:42
А след като оправите колата,в Шел не ходете.Аз не стъпвам там от 2001 година насам!Само ОМВ!
Сори,че не е баш по темата.
От Шел не бива дори и закуски да си купувате.Там няколко дизелови коли скапахме,после имах един Опел Калибра,който пострада от гориво на Шел.Чистене на дюзи с лазер /май беше/ при Дунев за маса пари правих заради пикоча,който наливат.Засега от както съм взел книжка /5г/,само от ОМВ зареждам и нямам никакви проблеми,нито с нафтата,нито с А95.
Сори,че не е баш по темата.
От Шел не бива дори и закуски да си купувате.Там няколко дизелови коли скапахме,после имах един Опел Калибра,който пострада от гориво на Шел.Чистене на дюзи с лазер /май беше/ при Дунев за маса пари правих заради пикоча,който наливат.Засега от както съм взел книжка /5г/,само от ОМВ зареждам и нямам никакви проблеми,нито с нафтата,нито с А95.
#30
Публикувано 17 ноември 2008 - 21:44
Кажи им го Пушкало, че на мен не ми верватА след като оправите колата,в Шел не ходете.Аз не стъпвам там от 2001 година насам!Само ОМВ!
Сори,че не е баш по темата.
(сори за отклонението от темата ма си е баш за... тая тема)
Поздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни