Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 2 votes

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 replies to this topic

#211 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 25 July 2009 - 16:14

Жоре, радвам се че си решил проблема.Имам малко въпросчета :).Нали тази графика е лог файл от MegaTune 2 , всички параметри от графиката си текат едновременно? И какъв е този параметър CLT. Спомена че лагерите и сегментите са ти трикомпонентни ,за лагерите ли ставаше на въпрос това,какво им е предимството и разликата в цената? Благодаря :)


CLT е температурата на водата (охладителната течност). Лагерите са три компонентни, предимството е ,че са по-здрави и по-усточиви на износване. Ето линк и повече информация http://www.mahle-aft...6MAE7Q320STULEN , малко след средата на страницата има графика. Цената беше ~ 300 лв. (по спомен) за биелните лагер.

Днес почнах доста сериозно да настъпвам колата и кефа е много голям. На 2-ра скорост като и подам газ и тръгва веднага настрани, просто се е утрепала за дрифт :-D. Това което най-много ми хареса е ,че налягането почва да идва от ~1500 оброта като махсимума стига на ~2600. Колата дърпа невероятно от ниски обороти чак до ограничителя (6300 - в момента).

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#212 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Posted 25 July 2009 - 23:47

Благодаря Жоре,а чувал съм че някак си се регулира турбинката от колко оборота да се завихря, замислих се (не че е невъзможно) но не виждам логика това да има от каде да се регулира.Нали има един байпас на изпускателните газове (нещо като клапа или кран) който се управлява от налягането в смукателните тръби.Когато в смукатетела се повиши налягането клапата в този баипас се отваря и изпускателните газове не минават през перките на турбинката а през байпаса та в гърнетата. Ако е така кажи ми какво изпускам или каде бъркам за тази настройка. Да не би в самото управление на клапата за байпаса да се намесва някаква елекроника за която да не знам. Пък и четох за мегата че някой бил вързал управление на boost-a. За това ли става навъпрос?
  • 0

#213 MB_W124

MB_W124

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 347 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Елхово
  • Автомобил:
    W124-200ce 1994
    W202-C200 cdi 2000

Posted 30 July 2009 - 11:33

А колко коня стана вече това чудо :icon_coolgrin: и какво време даваш на 400м или несия засичал,браво много добре е станала ще мачка всичко по пътя си :bigemo_harabe_net-110: :icon_coolgrin:
  • 0
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#214 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 30 July 2009 - 15:48

А колко коня стана вече това чудо :icon_coolgrin: и какво време даваш на 400м или несия засичал,браво много добре е станала ще мачка всичко по пътя си :bigemo_harabe_net-110: :icon_coolgrin:


Мерси. Няма идея колко коня е нито съм го засичал до момента тъй като още е с минералното масло и се стремя да не го юркам прекалено много. Също така има лек проблем , пoлучава се тъй наречения "boost creep" и с качване на оборотите качва налягането на 0.9 вместно да го държи на 0.5 ...... ама тъй като няма проблеми с 0.9 бара ми минават разни идеи да го карам на 0.9 (началния план беше 0.5 като ежедневка и 0.9-1 на писта) :rolleyes: . Чак всичко няма да мачка, все пак има вече VW, AUDI-та и т.н. дето вадят по 500+ коня, но определено е много бърз и е голям кеф да се кара. Надявам се скоро да го засеча с г-тек-а (след смяна на маслото) а по-натам да го кача на дино и като има драг дай да направя няколко старта за сверка с апаратурата на БФДР :) .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#215 MB_W124

MB_W124

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 347 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Елхово
  • Автомобил:
    W124-200ce 1994
    W202-C200 cdi 2000

Posted 30 July 2009 - 17:35

Мерси. Няма идея колко коня е нито съм го засичал до момента тъй като още е с минералното масло и се стремя да не го юркам прекалено много. Също така има лек проблем , пoлучава се тъй наречения "boost creep" и с качване на оборотите качва налягането на 0.9 вместно да го държи на 0.5 ...... ама тъй като няма проблеми с 0.9 бара ми минават разни идеи да го карам на 0.9 (началния план беше 0.5 като ежедневка и 0.9-1 на писта) :rolleyes: . Чак всичко няма да мачка, все пак има вече VW, AUDI-та и т.н. дето вадят по 500+ коня, но определено е много бърз и е голям кеф да се кара. Надявам се скоро да го засеча с г-тек-а (след смяна на маслото) а по-натам да го кача на дино и като има драг дай да направя няколко старта за сверка с апаратурата на БФДР :) .

Надявам се плановитети да се осаществят в най скоро време :icon_welldone: а защо го караш с минерално масло нетрябва ли да е синтетично :dontknow: и очакваме клипови от стартовите да разберем какво време е дал мечо :0_yahoo:
  • 0
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#216 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 31 July 2009 - 09:52

Надявам се плановитети да се осаществят в най скоро време :icon_welldone: а защо го караш с минерално масло нетрябва ли да е синтетично :dontknow: и очакваме клипови от стартовите да разберем какво време е дал мечо :0_yahoo:


Карам с минерално тъй като още го разработвам, нали смених лагери и сегменти.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#217 MB_W124

MB_W124

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 347 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Елхово
  • Автомобил:
    W124-200ce 1994
    W202-C200 cdi 2000

Posted 31 July 2009 - 10:48

А да ясно, и как е доволен ли си от този двигател или вече ти липсва 2.5-16v :flagMB new:
  • 0
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#218 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 02 August 2009 - 14:52

А да ясно, и как е доволен ли си от този двигател или вече ти липсва 2.5-16v :flagMB new:


Много съм доволен от този мотор, в някои отношения е по-добър от 2.5-16в :) .



Днес имах свободно време и реших да направя топлинен щит около турбината и въздушния филтър. Идеата е този около турбината да предпазва околните компоненти от жегата на турбинната част а този за филтъра да спира топлината от турбото и изпускателния колектор и по този начи на намали температурата на входящия въздух, колко са ефективни ще се види те първа.

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#219 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
Garage View Garage

Posted 02 August 2009 - 17:57

Махай фара да го духа дирекно :)
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#220 MB_W124

MB_W124

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 347 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Елхово
  • Автомобил:
    W124-200ce 1994
    W202-C200 cdi 2000

Posted 02 August 2009 - 18:49

Много съм доволен от този мотор, в някои отношения е по-добър от 2.5-16в :) .
Днес имах свободно време и реших да направя топлинен щит около турбината и въздушния филтър. Идеата е този около турбината да предпазва околните компоненти от жегата на турбинната част а този за филтъра да спира топлината от турбото и изпускателния колектор и по този начи на намали температурата на входящия въздух, колко са ефективни ще се види те първа.

Браво браво като гледам добре си го измислил дано да върши работа затова за което си го измисил
  • 0
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#221 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 03 August 2009 - 00:15

Благодаря Жоре,а чувал съм че някак си се регулира турбинката от колко оборота да се завихря, замислих се (не че е невъзможно) но не виждам логика това да има от каде да се регулира.Нали има един байпас на изпускателните газове (нещо като клапа или кран) който се управлява от налягането в смукателните тръби.Когато в смукатетела се повиши налягането клапата в този баипас се отваря и изпускателните газове не минават през перките на турбинката а през байпаса та в гърнетата. Ако е така кажи ми какво изпускам или каде бъркам за тази настройка. Да не би в самото управление на клапата за байпаса да се намесва някаква елекроника за която да не знам. Пък и четох за мегата че някой бил вързал управление на boost-a. За това ли става навъпрос?



има още един регулаж.
регулаж на изходящите газове към турбинното колело.
казва му се турбина е променлива геометрия на лопатките. има се впредид регулиране на лопатки около турбинното колело, а не на да се местят лопатките на колелцето (както доста народ си мисли)
Може да става и с регулиране с муфа..

Жоре, гледам си сложил убави месингови гайки на колектора. я кажи откъде ги взе?
отделно искам и да си купя хубави шпилки. Аз си взех от евро-болт, но са доста къси.

трябва да си направим едно дрифт парти :D
  • 0

#222 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 03 August 2009 - 09:08

Жоре, гледам си сложил убави месингови гайки на колектора. я кажи откъде ги взе?
отделно искам и да си купя хубави шпилки. Аз си взех от евро-болт, но са доста къси.

трябва да си направим едно дрифт парти :D


гайките са най-обикновени гайки за .... ЛАДА :lol: , има ги във всеки магазин за части за руски коли, обаче нямам идея от къде може да намериш хубави шпилки . Дрифт парти определено ще направим, само трябва да намеря някакви гуми които да прежаля,че с тоя шестак и това турбо заминават много бързо :60:

Махай фара да го духа дирекно :)


за писта и това е вариант но не става за всекидневно каране, не за друго а защото ще си имам проблеми с хората с палките :lol:
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#223 MB_W124

MB_W124

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 347 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Елхово
  • Автомобил:
    W124-200ce 1994
    W202-C200 cdi 2000

Posted 03 August 2009 - 11:37

трябва да си направим едно дрифт парти :D

Определино искам да пресъствам на това дрифт парти :icon_coolgrin: :0_yahoo: ще е голям купон и фиеста :bigemo_harabe_net-110: :icon_welldone:
  • 0
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#224 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Posted 04 August 2009 - 21:33

Много съм доволен от този мотор, в някои отношения е по-добър от 2.5-16в :) .
Днес имах свободно време и реших да направя топлинен щит около турбината и въздушния филтър. Идеата е този около турбината да предпазва околните компоненти от жегата на турбинната част а този за филтъра да спира топлината от турбото и изпускателния колектор и по този начи на намали температурата на входящия въздух, колко са ефективни ще се види те първа.


Жоре, мисля че ще има ефект. Пробвай го и ти,ако ти хареса ето ти едно оригинално решение на проблема ;)

Attached Files


  • 0

#225 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 08 August 2009 - 12:32

Ето едно малко видео на скоростомера, това е на 4-та скорост (от ~1500 оборота) и 50% газ (още не и давам пълната газ). Звука е много гаден на видеото, чува се само вятъра. По натам ще направя по-хубаво видео, само трябва да видя как мога да закрепа тел-а, че е много гадно ем да караш ем да снимаш .....

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users