Жоре, радвам се че си решил проблема.Имам малко въпросчета .Нали тази графика е лог файл от MegaTune 2 , всички параметри от графиката си текат едновременно? И какъв е този параметър CLT. Спомена че лагерите и сегментите са ти трикомпонентни ,за лагерите ли ставаше на въпрос това,какво им е предимството и разликата в цената? Благодаря
CLT е температурата на водата (охладителната течност). Лагерите са три компонентни, предимството е ,че са по-здрави и по-усточиви на износване. Ето линк и повече информация http://www.mahle-aft...6MAE7Q320STULEN , малко след средата на страницата има графика. Цената беше ~ 300 лв. (по спомен) за биелните лагер.
Днес почнах доста сериозно да настъпвам колата и кефа е много голям. На 2-ра скорост като и подам газ и тръгва веднага настрани, просто се е утрепала за дрифт :-D. Това което най-много ми хареса е ,че налягането почва да идва от ~1500 оброта като махсимума стига на ~2600. Колата дърпа невероятно от ниски обороти чак до ограничителя (6300 - в момента).