
Мога да кажа само: Евала за мерака и изпълнението!!!!
Публикувано 26 май 2008 - 22:46
Публикувано 28 май 2008 - 18:33
Публикувано 29 май 2008 - 10:23
Публикувано 29 май 2008 - 16:56
Публикувано 29 май 2008 - 17:32
102 мотор след еди коя си година има подгряване на колектора.
Датчикът е отстрани на водната помпа - с един контакт и жълто в основата. Виж на загряла кола дали не седи затворен - масата е към блока на мотора. Ама го мери само на загасен мотор на контакт.
Перката ако е с електромагнит, провери и датчика за електромагнита - отгоре на блока първия, с два контакта. Включва я на 100 градуса. Ако искаш да провериш, извади буксата и и сложи джъмперче от парче кабел.
Иначе на 115 перката на климатика идва на помощ.
По принцип и моя, 124-230Е в градски условия поддържа между 90-100 градуса температура, извънградско 85.
Публикувано 29 май 2008 - 18:15
Публикувано 29 май 2008 - 18:31
Аууу какво се сетих еи сега!!!
![]()
![]()
А дали датчика, който подава информация до таблото не е заминал??? Колкото повече се скатва, толкова по лъжлив е и то лъже все нагоре в градусите. Точно си купих колата (200СЕ 102 мотор) и при мене се появи тоя дефект. Паля сутринта и след 500 метра гледам 80 градуса, викам си брех мноо бързо загряват тия коли, да ама след още 500 метра стрелката удари над 120 у червеното направо!!! Викам ужас, замина главата. Отбих спрях вдигам капака и очаквам мазало НО- пипам маркучите- не се опарих, пипам радиатора пак не се опарих- викам това не може да са 120 градуса. Прибрах се, измерих си със специален лазерен термометър температурата- 82 градуса- на таблота 120!!!! Датчика у кофата, един нов(не е скъп 20-30лв беше) и сега втора година нямам проблеми.
Публикувано 29 май 2008 - 18:46
Публикувано 29 май 2008 - 18:52
Публикувано 29 май 2008 - 19:09
Публикувано 29 май 2008 - 19:37
Публикувано 29 май 2008 - 22:38
Публикувано 30 май 2008 - 09:49
По принцип за температурата смятам че не е нормално на който и да е мерцедес да отива над 100 градуса, това говори за някакъв проблем. Ако всичко се поддържа изрядно и кадърно не би трябвало да има проблеми с охлаждането. Най вече трябва да се следят виското или ел перката, радиатора и въобще цялата система да е почистена от боклуци, ел перките на климатика трябва да работят коректно, всички датчици трябва също да работят както и термостата.
Ето това е температурата на моята кола, при пуснат климатик и седене в задръстване няма промяна в температурата седи си все така:
Публикувано 30 май 2008 - 12:01
С нов радиатор и нов термостат съм. Датчика за перката го сменях като купих колата преди 2 години - орижинал от Ивая.
Когато е включен климатика, перката на климатика и ел.перката се включват по-рано, към 85-90градуса . С пуснат климатик и моята държи 85-90 дори в града на светофарите.
Обаче когато не е пуснат климатика - термостата отваря напълно на 87 градуса, охлаждащата перка включва на 100, и като седиш по светофарите и радиатора не се обдухва, а мотора си работи, мисля че е нормално да вдигне до 100 градуса. Виж ако на дълъг път вдига до 100 градуса, тогава е проблем.
На колегите с виско перка тази температура може да им се струва висока, но трябва да се има предвид че виското зацепва по плавно, а ел. перката има само две степени - включена и изключена.
Публикувано 30 май 2008 - 12:19
В България летния климат си е доста топъл и според мен лятото трябва да се кара с термостати които отварят на по малко градуси. При мен също е така, когато съм пуснал климатика двете ел. перки отпред включват и на по ниска температура, досега обаче никога не ми се е включвала когато не е пуснат климатика защото не съм стигал 100 градуса.
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни