Аз говоря за 102 мотор, какъвто е на колегата, пуснал темата. Мисля че между бензин и дизел също има разлика. Топ - ти за коя от колите в подписа ти говориш - за 140-ката, 124-ката, или 126-цата?
По принцип си мислех и аз да сменя термостата с по-студен, но дори когато се беше развалил и стоеше отворен пак си загряваше до 100 градуса в града, а извън падаше на 60 примерно.
Заседи ли се по светофарите, зиме-лете все си се колебае между 90-100.
Мисля че решенеито е датчик който включва по-рано перката, на 90 примерно, но пък пустата перка много спъва мотора.
Освен това четох че като мине 90 градуса температурата, EZL-a връща една идея предварението, за да намали температурата на горене и да предотврати риска от детонационно горене.
За 140-ката, но се отнася и за бензиновата W126, при нея също температурата никога не е мърдала нагоре. В крайна сметка при 102 мотор може и да е нормално температурата да е в границите 90-100 градуса но повече не би трябвало да става. Защо перката да спъва мотора нали е електрическа и няма виско ?