Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Висока температура-нормално ли е?W124 200CE


  • Please log in to reply
45 мнения по тази тема

#31 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 май 2008 - 12:28

Аз говоря за 102 мотор, какъвто е на колегата, пуснал темата. Мисля че между бензин и дизел също има разлика. Топ - ти за коя от колите в подписа ти говориш - за 140-ката, 124-ката, или 126-цата?

По принцип си мислех и аз да сменя термостата с по-студен, но дори когато се беше развалил и стоеше отворен пак си загряваше до 100 градуса в града, а извън падаше на 60 примерно :).
Заседи ли се по светофарите, зиме-лете все си се колебае между 90-100.

Мисля че решенеито е датчик който включва по-рано перката, на 90 примерно, но пък пустата перка много спъва мотора.

Освен това четох че като мине 90 градуса температурата, EZL-a връща една идея предварението, за да намали температурата на горене и да предотврати риска от детонационно горене.


За 140-ката, но се отнася и за бензиновата W126, при нея също температурата никога не е мърдала нагоре. В крайна сметка при 102 мотор може и да е нормално температурата да е в границите 90-100 градуса но повече не би трябвало да става. Защо перката да спъва мотора нали е електрическа и няма виско ?
  • 0

#32 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4619 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 30 май 2008 - 14:31

За 140-ката, но се отнася и за бензиновата W126, при нея също температурата никога не е мърдала нагоре. В крайна сметка при 102 мотор може и да е нормално температурата да е в границите 90-100 градуса но повече не би трябвало да става. Защо перката да спъва мотора нали е електрическа и няма виско ?


Електрическа в смисъл че е с електромагнит :). Пак се върти от пистовия ремък като зацепи магнита. Иначе другата на климатика си е с ел. двигател ама тя е по-малка
  • 0

#33 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 май 2008 - 14:36

Пак се върти от пистовия ремък като зацепи магнита.


Това не го знаех мислех че е с ел. моторче, в такъв случай е по добре да се сложи изцяло ел. перка.
  • 0

#34 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 май 2008 - 15:04

Освен това четох че като мине 90 градуса температурата, EZL-a връща една идея предварението, за да намали температурата на горене и да предотврати риска от детонационно горене.


ЕВРИКА! А аз се чудя защо като е загряла, но още не се е пуснала перката, не иска да върви, поне не така както на 70-80градуса.
  • 0

#35 MB 2000

MB 2000

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 30 май 2008 - 18:09

Колеги,вие направо ме шашардисахте!
Мен ме притеснява това,че колата ми поддържа темпер. в град все около 100гр./малко над и малко под чертата,която е между чертичките за 80гр. и 120гр./
До сега никога не е превишавана тази граница,все пак това са си 100гр./като гледам снимката от колегата Subsonic направо си му завиждам/. Въпреки,че преди 9-10месеца съм сменил антифриза /FEBY-мисля,че се казваше/,също съм сменил капачката и термостата,защото извънградско не загряваше ДВГ-то повече от 60-70гр.НО!Ме притеснява също и това,че губи по малко антифриз.

Затова колеги си мисля,че нещо не и както трябва.И за да не стане някой сакътлък,се опитвам да взема някакви предварителни мерки.
  • 0

#36 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4619 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 30 май 2008 - 23:45

Колеги,вие направо ме шашардисахте!
Мен ме притеснява това,че колата ми поддържа темпер. в град все около 100гр./малко над и малко под чертата,която е между чертичките за 80гр. и 120гр./
До сега никога не е превишавана тази граница,все пак това са си 100гр./като гледам снимката от колегата Subsonic направо си му завиждам/. Въпреки,че преди 9-10месеца съм сменил антифриза /FEBY-мисля,че се казваше/,също съм сменил капачката и термостата,защото извънградско не загряваше ДВГ-то повече от 60-70гр.НО!Ме притеснява също и това,че губи по малко антифриз.

Затова колеги си мисля,че нещо не и както трябва.И за да не стане някой сакътлък,се опитвам да взема някакви предварителни мерки.


Ха :) - това на снимката е на TОП един от дизелите, ама кой точно не знам :) - май S класата. Аз просто пуснах отговор на неговия отговор и то се закачила и снимката. Обаче моята 124-ка утре ще я оставя да поработи на място и ще ти я снимам:)
И тя загрява в града, е и Фънки да ти каже - 90-100, 90-100 - и те така :).
Вижа това за губенето на антифриз не е добре.
  • 0

#37 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 май 2008 - 01:17

Снимката е на дизеловата S класа. Между другото имам и една бензинова Е320 с мотор М104, който загряваше, при него положението сега е добре след като смених абсолютно всичко. Първо гарнитура на главата, нов вискосъединител, нов ремък на двете ел. перки отпред, промиване на всичко по водната система + поръчка на комплект от всички гумини съединения които са за охладителната течност и накрая му сложих един преебан термостат който държи в отворено положение - това се наложи защото предните две перки не искаха да включват и затова загряваше, тия дни ще му сложа новия термостат и би трябвало пак да не загрява, в момента температурата отива някъде около 90 градуса но не качва към 100.
  • 0

#38 MB 2000

MB 2000

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 01 август 2008 - 17:26

:icon_coolgrin: Колеги,извинявам се за голямото закъснение,но аз често отсъствам и затова нямам голямо присъствие във Форума.
Искам,обаче да завърша тази тема.
Знаете,че се притеснявах от две нередности:губене на охладителна течност и загряване над 100градуса в град.Преди две седмици ми остана малко свободно време,а и намерих читав майстор.Повредата била пред очите ми ама нали знаете "Човек се учи докато е жив."Водната помпа протекла! и тъй като, немеца извел течовете с едно макучле,
кой да вдене,че влажното петно на кората е именно от там,аз си мислех,че е някакъв отдушник.Следваше смяна и
след 2часа всичко беше О.К.За втория проблем нищо не съм правил за сега,защото мисля,че всичко си е наред/след като се консултирах-разбира се/.Забелязох,че в града загрява над 100гр. само,ако има по-чести тръгвания и спирания по светофарите.Иначе сега,в тези жеги,с включен клим. държи темп. около 100гр. и всички перки работят нормално.Дано не ме изненада някой път!
Това е от мен,колеги.Пожелавам безавариен път на всички отпускари!
Чао,за сега! :tongue:
  • 0

#39 ИВЧО

ИВЧО

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 130 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Из родината

Публикувано 04 август 2008 - 15:12

BENZBOSS като говори никой го не слуша!!! На моята 190-ка с 102.961 мот няма маркуч за подобни отечки .....
  • 0

#40 fogost

fogost

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Всякакви...

Публикувано 04 август 2008 - 17:41

Здравейте и от мен. Аз съм със 2.0 литра бензинов двигател на E200. Още съм заек и не знам номерацията на мотора.
При мен положението е следното. Ако не е вкл. климатика държи някъде малко над средата м/у 80 и 100 градуса, но както включа климатика се вдига до 100. Ако седя в огромни задръствания се качва една малка идея над чертата на 100 градуса, но наистина малка идейка.
Някъде там предните две перки започват да въртят като луди и да ви кажа не вдигала повече от това.
Извън града или като се движа проблем нямам, но по задръстванията това е положението.
Притеснявам се, че не е наред нещо, но като гледам отговорите на половината от отговорилите май всичко е наред.
Не губи антифриз, не надува маркучите. Сменил съм термостата, виското се опитах да го спра та щеше да ми отсече пръста, малоумна работа... :)

Не знам, дано е нормално. За сега кой отговорите, който съм получил са 60/40 за нормалното, но искам да съм на 100% сигурен, че е така.
Това с този термометър ме заинтересува много. От къде мога да си закупя такъв? Ако някой от вас има и може да отдели 4 мин. мога да дойда където кажете, по което и да е време.
Надявам се, че всичко е наред.
Вашето мнение?!
  • 0
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT

#41 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 04 август 2008 - 17:57

Да взема да кажа и аз за моето комби, мотор 111 с компресор, до сега никога не е стигала 100 градуса, стои малко под тях на около 1 мм, това кога е в задръствания или в някой голям баир и се движа в трафик например прохода Шипка.
Извън града и по магистрала с каквато и скорост да карам си стои малко над 80 градуса, а ако я понастъпя достига 90 градуса но никога повече, а аз си я настъпвам по магистралата с 200-220 км/ч.
  • 0

#42 fogost

fogost

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Всякакви...

Публикувано 04 август 2008 - 18:01

Да взема да кажа и аз за моето комби, мотор 111 с компресор, до сега никога не е стигала 100 градуса, стои малко под тях на около 1 мм, това кога е в задръствания или в някой голям баир и се движа в трафик например прохода Шипка.
Извън града и по магистрала с каквато и скорост да карам си стои малко над 80 градуса, а ако я понастъпя достига 90 градуса но никога повече, а аз си я настъпвам по магистралата с 200-220 км/ч.


Когато се движа и аз нямам проблеми, проблема идва като "закибича" на едно място и то само в огромните жеги. Ако може да се твърди, че това е проблем. Това се опитвам да разбера. :dontknow:
  • 0
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT

#43 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4619 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 07 август 2008 - 17:02

Колеги,

проверете си датчика за подгряване на колектора дали не е залепнал. Намира се отстрани/отдясно на водната помпа - има едно краче за захранване и маса към блока. С годините се скапва и ел. подгревателя на колектора не изключва на 60 градуса както би трябвало, а си грее постоянно и вдига общата температура на мотора с около 10 гр.

Направо изключете буксата, вържете я някъде да не се замота в перката и покарайте така да видите има ли разлика.
  • 0

#44 fogost

fogost

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Всякакви...

Публикувано 14 август 2008 - 21:29

Аз оправих моя проблем, който се появяваше само когато е пуснат климатика. Как? Да не повярва човек лесно с една параструйка. Няма да ви казвам какво изтече. Все едно съм измил самосвал, който цял ден е товарил кал. Ако мога да се изразя малко по образно, все едно си гребнал една кофа тиня и си я лиснал под колата. Не мога да разбера как може да се набие толкова гадост в радиаторите, сега вече виждам през отворите, странно преди това не успявах.
Този, който го направи не се стара много и утре ще си го направя аз на някое OMV.
Преди да предприемете и вие подобни мерки, искам да предупредя, че трябва да се пръска от разстояние за да не се изкривят ламелите на радиаторите, че ако това стане, става дебела работата.
  • 0
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT

#45 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 15 август 2008 - 14:20

Освен това четох че като мине 90 градуса температурата, EZL-a връща една идея предварението, за да намали температурата на горене и да предотврати риска от детонационно горене.


А дали има механизъм с подобна функция при дизелите, по-старите-не CDI моторите? Аз пък съм чел/чувал, че моторите имали няква "слушалка" и като чуе детонации връща изпреварването с презумцията, че си налял кофти гориво, когато заредиш резервоара пак започва от max ъгъл на изпреварване. И мамка му, като заредя имам чувството че колата ускорява по-динамично :drift1:
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни