Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Висока температура-нормално ли е?W124 200CE


  • Please log in to reply
45 мнения по тази тема

#16 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 май 2008 - 22:46

:allhail:
Мога да кажа само: Евала за мерака и изпълнението!!!!
  • 0

#17 MB 2000

MB 2000

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 28 май 2008 - 18:33

Извинявам се на всички за това,че мина доста време откакто не съм поглеждал темата.Не искам с това да обидя някого.
Преди няколко дни имаше строхотна гръмотевична буря,която направо скапа интернета.Добре,че бяха изключени ел. уредите,
защото не ми се мисли.Уважавам всички,които участват във форума и съм благодарен за това,че ми помагате с предложения и
съвети.
Благодаря още веднъж! Но да знаете,че ако възникнат други въпросчета,пак ще питам! Чао! :closed-topic:
  • 0

#18 strelec

strelec

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора-Пловдив
  • Автомобил:
    W124 200TE 136k.c. 1994
    Opel Corsa Sport X15DT

Публикувано 29 май 2008 - 10:23

Здравейте, колеги!
Споделям опит: при мен се бе получила лека загуба на течност без видимо от къде, но все проверявах след като двигателя е работил. След съвет от познат проверих съединенията при студен двигатели се оказа, че от 1-то има леко сълзене, а като загрее спира. леко затягане и всичко е о'к. При втория случай - пак не се забелязваше теч при работещ двигател, но при спирането му текваше леко - водна помпа. Смяна с нова и пак пей сърце.
А за температурата - прочетох мн.вариянти, които споделяте, но при мен е твърдо 82-3 градуса. Без значение зиме-лете, градско-извънградско, изкачване или спускане.
Лека и безаварийна :)
  • 0
Публикувано изображение

#19 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4589 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 29 май 2008 - 16:56

102 мотор след еди коя си година има подгряване на колектора.
Датчикът е отстрани на водната помпа - с един контакт и жълто в основата. Виж на загряла кола дали не седи затворен - масата е към блока на мотора. Ама го мери само на загасен мотор на контакт.

Перката ако е с електромагнит, провери и датчика за електромагнита - отгоре на блока първия, с два контакта. Включва я на 100 градуса. Ако искаш да провериш, извади буксата и и сложи джъмперче от парче кабел.
Иначе на 115 перката на климатика идва на помощ.

По принцип и моя, 124-230Е в градски условия поддържа между 90-100 градуса температура, извънградско 85.
  • 0

#20 MB 2000

MB 2000

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 29 май 2008 - 17:32

102 мотор след еди коя си година има подгряване на колектора.
Датчикът е отстрани на водната помпа - с един контакт и жълто в основата. Виж на загряла кола дали не седи затворен - масата е към блока на мотора. Ама го мери само на загасен мотор на контакт.

Перката ако е с електромагнит, провери и датчика за електромагнита - отгоре на блока първия, с два контакта. Включва я на 100 градуса. Ако искаш да провериш, извади буксата и и сложи джъмперче от парче кабел.
Иначе на 115 перката на климатика идва на помощ.

По принцип и моя, 124-230Е в градски условия поддържа между 90-100 градуса температура, извънградско 85.



Само да уточня пак,че в града загрява много бързо до около 100-110гр., вентилатора работи нормално и на двете си степенни и то при температура около 15гр. и без включен климатроник.А какво ще стане когато температурите станат наистина летни.Например:35-40гр.,и в този момент съм попаднал на някое хубаво задръстване?
Не ми се ще да съм на едни БМВ-таджии,които видях миналата седмица на абитуриенските балове във Пловдив,с вдигнат капак и димящ двигател.
Да добавя,че днес отново проверих за течове отдолу,отгоре и вътре,мамка му,нищо не видях.Също да спомена и това,че капачката е почти чисто нова.
Все пак благодаря!Продължавам да търся причините,ако някой се досети за нещо друго:Моля? :closed-topic: :unsure:
РС:Да попитам :Тая джаджа/датчика за подгряване на колектора/ как да разбера дали отваря и затваря? :dontknow
  • 0

#21 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 май 2008 - 18:15

Аууу какво се сетих еи сега!!!
:slap: :slap: :slap: А дали датчика, който подава информация до таблото не е заминал??? Колкото повече се скатва, толкова по лъжлив е и то лъже все нагоре в градусите. Точно си купих колата (200СЕ 102 мотор) и при мене се появи тоя дефект. Паля сутринта и след 500 метра гледам 80 градуса, викам си брех мноо бързо загряват тия коли, да ама след още 500 метра стрелката удари над 120 у червеното направо!!! Викам ужас, замина главата. Отбих спрях вдигам капака и очаквам мазало НО- пипам маркучите- не се опарих, пипам радиатора пак не се опарих- викам това не може да са 120 градуса. Прибрах се, измерих си със специален лазерен термометър температурата- 82 градуса- на таблота 120!!!! Датчика у кофата, един нов(не е скъп 20-30лв беше) и сега втора година нямам проблеми.
  • 0

#22 MB 2000

MB 2000

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 29 май 2008 - 18:31

Аууу какво се сетих еи сега!!!
:slap :slap :slap А дали датчика, който подава информация до таблото не е заминал??? Колкото повече се скатва, толкова по лъжлив е и то лъже все нагоре в градусите. Точно си купих колата (200СЕ 102 мотор) и при мене се появи тоя дефект. Паля сутринта и след 500 метра гледам 80 градуса, викам си брех мноо бързо загряват тия коли, да ама след още 500 метра стрелката удари над 120 у червеното направо!!! Викам ужас, замина главата. Отбих спрях вдигам капака и очаквам мазало НО- пипам маркучите- не се опарих, пипам радиатора пак не се опарих- викам това не може да са 120 градуса. Прибрах се, измерих си със специален лазерен термометър температурата- 82 градуса- на таблота 120!!!! Датчика у кофата, един нов(не е скъп 20-30лв беше) и сега втора година нямам проблеми.




Ще проверя и това,но мисля,че при мен няма да се окаже същата ситуация.


Все пак благодаря!!

Ще бягам от компа,защото ме нападнаха едни малки хакерчета! :tongue:
  • 0

#23 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2098 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 май 2008 - 18:46

По принцип за температурата смятам че не е нормално на който и да е мерцедес да отива над 100 градуса, това говори за някакъв проблем. Ако всичко се поддържа изрядно и кадърно не би трябвало да има проблеми с охлаждането. Най вече трябва да се следят виското или ел перката, радиатора и въобще цялата система да е почистена от боклуци, ел перките на климатика трябва да работят коректно, всички датчици трябва също да работят както и термостата.

Ето това е температурата на моята кола, при пуснат климатик и седене в задръстване няма промяна в температурата седи си все така:

Публикувано изображение
  • 0

#24 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 29 май 2008 - 18:52

Моята седи с климатик в жегата малко под горната чертичка.Нов термостат,нов датчик за перките,ново виско,нов антифриз,всичко е чисто.Като я подкарам по магистрала дьржи като твойта,но на място е леко по-висока.Може да е радиатор ма чак толкова няма да откачам.
Осмака дьржи така в града,по магистрала с около 120 е леко под показаното горе.
  • 0
.

#25 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 29 май 2008 - 19:09

http://www.bulpak.co...hermometers.htm

Виж тука какво има и на какви пари са преди да скачаш на яки смени.Ние имаме едно колкото цигара,мери доста точно.Пистолетния тип е по-практичен,но и по-скьп. 10% от цената на нов радиатор е
  • 0
.

#26 misterj

misterj

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 828 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 29 май 2008 - 19:37

Преди време на една друга марка кола имах задръстване между двата радиатора и след почистване всичко си беше наред.
За мен е нещо подобно или задръстен радиатор
  • 0

#27 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 май 2008 - 22:38

Както е казал Боса, ИЗМЕРИ си температурата, реално, а не гледай това на таблото. Тогава чак почвай със смените. Съвет!
  • 0

#28 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4589 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 30 май 2008 - 09:49

По принцип за температурата смятам че не е нормално на който и да е мерцедес да отива над 100 градуса, това говори за някакъв проблем. Ако всичко се поддържа изрядно и кадърно не би трябвало да има проблеми с охлаждането. Най вече трябва да се следят виското или ел перката, радиатора и въобще цялата система да е почистена от боклуци, ел перките на климатика трябва да работят коректно, всички датчици трябва също да работят както и термостата.

Ето това е температурата на моята кола, при пуснат климатик и седене в задръстване няма промяна в температурата седи си все така:

Публикувано изображение


С нов радиатор и нов термостат съм. Датчика за перката го сменях като купих колата преди 2 години - орижинал от Ивая.

Когато е включен климатика, перката на климатика и ел.перката се включват по-рано, към 85-90градуса . С пуснат климатик и моята държи 85-90 дори в града на светофарите.

Обаче когато не е пуснат климатика - термостата отваря напълно на 87 градуса, охлаждащата перка включва на 100, и като седиш по светофарите и радиатора не се обдухва, а мотора си работи, мисля че е нормално да вдигне до 100 градуса. Виж ако на дълъг път вдига до 100 градуса, тогава е проблем.

На колегите с виско перка тази температура може да им се струва висока, но трябва да се има предвид че виското зацепва по плавно, а ел. перката има само две степени - включена и изключена.
  • 0

#29 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2098 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 май 2008 - 12:01

С нов радиатор и нов термостат съм. Датчика за перката го сменях като купих колата преди 2 години - орижинал от Ивая.

Когато е включен климатика, перката на климатика и ел.перката се включват по-рано, към 85-90градуса . С пуснат климатик и моята държи 85-90 дори в града на светофарите.

Обаче когато не е пуснат климатика - термостата отваря напълно на 87 градуса, охлаждащата перка включва на 100, и като седиш по светофарите и радиатора не се обдухва, а мотора си работи, мисля че е нормално да вдигне до 100 градуса. Виж ако на дълъг път вдига до 100 градуса, тогава е проблем.

На колегите с виско перка тази температура може да им се струва висока, но трябва да се има предвид че виското зацепва по плавно, а ел. перката има само две степени - включена и изключена.


В България летния климат си е доста топъл и според мен лятото трябва да се кара с термостати които отварят на по малко градуси. При мен също е така, когато съм пуснал климатика двете ел. перки отпред включват и на по ниска температура, досега обаче никога не ми се е включвала когато не е пуснат климатика защото не съм стигал 100 градуса.
  • 0

#30 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4589 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 30 май 2008 - 12:19

В България летния климат си е доста топъл и според мен лятото трябва да се кара с термостати които отварят на по малко градуси. При мен също е така, когато съм пуснал климатика двете ел. перки отпред включват и на по ниска температура, досега обаче никога не ми се е включвала когато не е пуснат климатика защото не съм стигал 100 градуса.


Аз говоря за 102 мотор, какъвто е на колегата, пуснал темата. Мисля че между бензин и дизел също има разлика. Топ - ти за коя от колите в подписа ти говориш - за 140-ката, 124-ката, или 126-цата?

По принцип си мислех и аз да сменя термостата с по-студен, но дори когато се беше развалил и стоеше отворен пак си загряваше до 100 градуса в града, а извън падаше на 60 примерно :).
Заседи ли се по светофарите, зиме-лете все си се колебае между 90-100.

Мисля че решенеито е датчик който включва по-рано перката, на 90 примерно, но пък пустата перка много спъва мотора.

Освен това четох че като мине 90 градуса температурата, EZL-a връща една идея предварението, за да намали температурата на горене и да предотврати риска от детонационно горене.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни