Тия мотори се слагат на 124 201 и 140дизел.
Термостата се вади от тялото като натиснеш планката на долу и завъртиш.И след това остава алуминиевото тяло с две уши с процепи и дупка в средата на главата.
А от термостата остават планката с двете пружини тялото където ляга и иглата,която влиза в главата на алуминиевото тяло.
А по спомен така като гледам на цкласата на бензиновия мотор ако не се лъжа тялото е едно към едно с твоето.(само че е с 3 болта)
Ако ползваш от дизел ще трябва да си правиш някакво приспособление за маркуча за обезвъздушаване.Понеже както каза ТОПа на 601,602 и 603 няма дупка за обезвъздушаването.
Спонсе,за това трябва ли специален инструмент или става с кви да е клещи,че тук гледам продавам специални Мерцедес клещи за махане на тия термостати?