Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Термостат за W140 600 отварящ по-рано (на 79-80градуса),а не на 90гр.?


  • Please log in to reply
168 мнения по тази тема

#121 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 24 май 2008 - 18:48

Тия мотори се слагат на 124 201 и 140дизел.
Термостата се вади от тялото като натиснеш планката на долу и завъртиш.И след това остава алуминиевото тяло с две уши с процепи и дупка в средата на главата.
А от термостата остават планката с двете пружини тялото където ляга и иглата,която влиза в главата на алуминиевото тяло.
А по спомен така като гледам на цкласата на бензиновия мотор ако не се лъжа тялото е едно към едно с твоето.(само че е с 3 болта)
Ако ползваш от дизел ще трябва да си правиш някакво приспособление за маркуча за обезвъздушаване.Понеже както каза ТОПа на 601,602 и 603 няма дупка за обезвъздушаването.



Спонсе,за това трябва ли специален инструмент или става с кви да е клещи,че тук гледам продавам специални Мерцедес клещи за махане на тия термостати?
  • 0
.

#122 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 24 май 2008 - 19:18

Отивам до магазина да го мерна как е.
  • 0
.

#123 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 24 май 2008 - 19:32

BOSS тези термостати дето ми ги показа,не сме забелязали,че са в графа universal и излизат на всички коли.
Колкото до термостата ми,това нещо не може да се извади с нищо,за да се отдели едно от друго.
Преди малко го удрях с какво ли не.Просто си е едно цяло.Дори и да можеше да се махне дизеловия термостат не съвпада с главата на бензиновия.
Даже не може да се кара без него.За да карам без него трябва да купя нов и да го изрежа с ножовка или флекс,за да махна самия клапан.

Не можеш ли да питаш някой там в оня сервиз където ходи оня дядка от сайта с тарикатските неща?Питай няма ли начин да се сложи по-студен термостат.Щото дядката е казал за резистора ама не е споменал,че на 600 ще му бичат перките нон стоп понеже сигурно не знае,че термостата и заедно с глава не може да се сменя.Той кара 500 и сигурно си е сложил нов термостат,а няма да се очудя акоо той си кара с бичещи перки.
  • 0

#124 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 24 май 2008 - 19:45

Не ,сигурен съм вече.Не знаеш как го блъсках.На S600 са едно цяло.Ще го дотроша,за да видите.
А и вижте,че само него го проодават така.
http://www.autoparts...33-1617224.html
  • 0

#125 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 24 май 2008 - 20:10

Е сега се врьщам от магазина,4 дни почиват и познай на мен колко ми се реве.Няма кой да питам,всички са били кепенците,НО аз ако сьм на теб ще пробвам това което казва Спонса.Пай по тьпа логика я карам - термостата го даваха по номер,тялото на термостата и него го вадихме по номер,верно е,че се продават на много места като едно цяло,но е и вярно,че има само термостати и само термостат хаусинг дето му викат или тялото му,капака демек.


И като гледам на ТОПа снимките не ми се вярва да не се намькне дизеловия вьтре,а и Аризонеца това е направил та.................огледай го пак и виж как се маха тая педерастия от там и му наври дизелвия.


Откачам днес,една кофа с части ми трябва и няма и няма,баси кирливия магазин,почиват кога ми се трошат колите
  • 0
.

#126 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 24 май 2008 - 20:21

The thermostat is removed from the housing with a simple twist. I dont know why the replacement comes with a new housing................Копнато от нета ако не вярваш на Спонса.Само дето снимки не ти намирам.
  • 0
.

#127 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 24 май 2008 - 20:49

Нищо де това е бял кахър с това дето ще кажа сега.
Забелязах,че ми капе леко скоростно масло от радиаторчето.Те в сервиза казаха че са имали проблем понеже радиатора е с алуминиеви резби.....и от толкова развиване и завиваане там от където капе резбата се е смляла.Опитах да дозатегна но не става.Протече много и са наложе да развиа и да сложа на радиатора гумен маркуч със скоба за радиатора и запушен от другия край,за да не тече през ноща.Сега съм още по отчаян.
Сега ще сляза да вида стария термостат и по късно ще пиша.
Май ще се наложи нов радиатор да купувам за скоростите...Ебаси майката.
  • 0

#128 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 24 май 2008 - 20:55

Нищо де това е бял кахър с това дето ще кажа сега.
Забелязах,че ми капе леко скоростно масло от радиаторчето.Те в сервиза казаха че са имали проблем понеже радиатора е с алуминиеви резби.....и от толкова развиване и завиваане там от където капе резбата се е смляла.



Е аз все сьм на контра ама тия от сервиза акьл имат ли?Като са имали проблем защо не са сменили радиатора???Ти набьлбуца 5 бинки за скорости,щеше да дадеш още 300 за нов радиатор.Баси...............


И там / малко кьсно ма да си кажа / не се пристяга нищо.Аз сменях маркучите на Мрака и много лесно се завива до едно положение,после става малко трудно за около 2 оборота и после направо си спира,няма дозатягане там.Точи в една кофа маслото и се мятай на нов радиатор.


Бе я пусни нова тема,че тая стигна до ьгьла вече.Смяна на радиатор скорости или нещо такова,аз ще прегледам да няма някакви фифели ма няма или поне на Мрака нямаше.
  • 0
.

#129 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 24 май 2008 - 21:48

Е BOSS сам ли да си сменя радиатора?Не знам как.Не че не мога да разбера ама......После маслото през дупката за проверяване ли се налива?
BOSS намери моля те някаква схемичка как се монтира и сваля този радиатор.Ще си го сменя сам.
Имам въпрос..Като развия всички маркучи от него нали няма да изтече цялото масло от системата?По-голямата част би трябвало да си остане в кутията.Събирам го в леген и после вадя пръчката с която се проверява нивото и го връщам обратно от там?Другия ми въпрос е след като съм сложил нов радиатор в него ще има въздух.Няма ли да е проблем това за системата или то ще си го превърти и ще излезе от дупката за пръчката?
  • 0

#130 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 24 май 2008 - 23:26

Е BOSS сам ли да си сменя радиатора?Не знам как.Не че не мога да разбера ама......После маслото през дупката за проверяване ли се налива?
BOSS намери моля те някаква схемичка как се монтира и сваля този радиатор.Ще си го сменя сам.
Имам въпрос..Като развия всички маркучи от него нали няма да изтече цялото масло от системата?По-голямата част би трябвало да си остане в кутията.Събирам го в леген и после вадя пръчката с която се проверява нивото и го връщам обратно от там?Другия ми въпрос е след като съм сложил нов радиатор в него ще има въздух.Няма ли да е проблем това за системата или то ще си го превърти и ще излезе от дупката за пръчката?



Пущи нова тема ва моМче,тая така я увьртехме,че има да се чудят поколенията какво сме карали.


Моя е в ляво като стоиш с лице кьм мотора,маркучите му минават под перката,стои вертикално,вьздуха в системата не те притеснява и се пьлни през щеката.Пущи тема,че тая стана 3 километра.Сега щи фрасна малко снимки на Мрака,тема МОТОР М104.
  • 0
.

#131 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 25 май 2008 - 00:37

Между другото сега гледам термостата в Alldata и там е даден разглобен.Значи наистина са отделят двете.Интересното е че при мен толкова са се слепнали,че изглеждат като едно цяло.Това със чук го удрях и пак не се разделиха едно от друго.Утре ще го блъскам докато не изпадне.
НО дори и да ги откъсна едно от друго,дизеловия не съвпада с главата на бензиновия!Дали няма термостатен клапан от друг модел ,който може да влезе в главата на моя и да е с по-ниска температура?Вече ми писна,но ще го доведа до край!
  • 0

#132 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 25 май 2008 - 01:02

Не прочетох го,но просто бях убеден,че съм прав.Нямаш предства колко здраво са се слепнали двете части.
На Ц класата дали целия термостат е същия/глава,клапан и там където се поставя и захваща/?
  • 0

#133 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 25 май 2008 - 02:05

Ами къде да го търся този фрезист?Не ми се занимава и с това,че достатъчно я оплесках вече.Просто ако наистина се отделят,няма как да не излезе.Какава ще да е този сила, която ги е споила така.Утре ще напъна по сериозно,но така или иначе трябва да си взема нов.
  • 0

#134 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 25 май 2008 - 02:34

Да прав си.
Няма да стане обаче за дизелония.По-широк е.Това е положението.
  • 0

#135 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 25 май 2008 - 03:37

Фрезиста е добра идея ма аз като едно Бьлгарче да попитам.Няма ли начин тоя хуй вьтре в главата на термостата да се разкара от там с помоща на голяма бургия???Просто слагаш бургията в дупката на иглата,бургията да е диаметьр по-голям от тоя хуй вьтре и да го реже целия.Дупката за иглата ще дьржи бургията в центьра и ще се дупчи до премахване на хуйнята вьтре.


Пушка,караш 12 цилиндрова версия на една от най-тежките за механична работа коли,няма как да се предаваш от едно ухо или някакьв шибан термостат.Карай я леко и спокойно,не го бльскай това и не му се ядосвай,като го направиш ше видиш какьв е кеф после.
  • 0
.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни