Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Термостат за W140 600 отварящ по-рано (на 79-80градуса),а не на 90гр.?


  • Please log in to reply
168 мнения по тази тема

#151 dellnnn

dellnnn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 29 май 2008 - 10:49

За S320 същия ли е клапана като на 600, че аз вдъхновен от темата днес си поръчах клапан на 80 градуса и в събота ще го сменям, после може да сложа и резистора ако няма ефект само от клапана.
  • 0
190 E 2.0 '91
W124 E200 '91
S500/3200 cc W140 93г.
ML 320 W163 '98

#152 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 29 май 2008 - 11:23

Ами не знам.BOSS има 320 ама до сега не е казал дали са еднакви.Щом не го е казал занчи едва ли.
Резистор+клапан=супер кеф
Аз засега съм само с резистор и пак си държи доста по-ниска температура,но ме дразни това, че клапана затваря много рано и перките не могат да охладят толкова,че да спрат.Тоест клапана затваря на 87г ,а пък перките спират чак на 83-85.Тоест той им пречи.
  • 0

#153 dellnnn

dellnnn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 29 май 2008 - 12:08

А знаеш ли номера на оригиналния ти клапан?
  • 0
190 E 2.0 '91
W124 E200 '91
S500/3200 cc W140 93г.
ML 320 W163 '98

#154 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 29 май 2008 - 17:10

Ами не знам.BOSS има 320 ама до сега не е казал дали са еднакви.Щом не го е казал занчи едва ли.


Моите нямат такива уши,еднакви са с на 124 като и на брата е такьв гол,просто се вади,а не се вьрти нищо както описа Спонса.............




:offtopic1: А като казах Спонса ми е много криво,че тоя човек си маха мнениеята от форума,пич беше и винаги се е опитвал да помага,че и с това си вади хляба............КОФТИ ма няма как.Спонсееее,ако / като / го закьсам нещо ще ти драскам на лични,че все не сьм у темата.Дано го прочетеш това бьрзо,че ще го трият
  • 0
.

#155 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 29 май 2008 - 20:18

sponsor,сигурен ли си че си виждал http://cgi.ebay.co.u...1QQcmdZViewItem
защото май само на картинка изглежда така?
  • 0

#156 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 29 май 2008 - 22:18

dellnnn номера на термостата беше нещо 120................. и другото го забравих.Ще ти кажа като пристигне новия.Това ще стане утре или в Понеделник.
Стария го хвърлих през прозореца вечера :D
  • 0

#157 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 30 май 2008 - 12:50

BOSS сетих се как да реша проблема.Мислих какво да правя ако не намеря подходящ термостат и се сетих,че след като двете перки трудно свалят температурата до такава степен,че те да изключат им е необходима помощ от трета перка :)
Тоест реших да разкарам виското,както ти каза, и да сложа една голяма ел.перка вързана за същия датчик който включва двете малки перки.
Така с общи усилия ще държат колата във перфектните граници и ще изключват доста често.

Остава въпроса каква перка да взема и как да я закрепя за радиатора.От къде да я захраня с ток и т.н.?
Тоест от каква кола да я взема и как да разбера дали ще е на подходящи обороти?
  • 0

#158 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 30 май 2008 - 16:54

Каза,че виското ти е ново и според мен поне е добре да си смениш термостата и да си оставиш виското как си е.Аз поне точно това направих на Мрака,ново виско БЕХР за 95 кинта и пей сьрце,а и е резерва само,то ще включи кога ми изгорят перките,че те са направени за включват преди него.
  • 0
.

#159 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 30 май 2008 - 17:06

Да ама твоя термостат нали е сменен с по-студен,а аз ще си карам с 87 градусов.
  • 0

#160 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 30 май 2008 - 17:28

Да показвам ли стария???Имам и такьв и онакьв,сега сьм на 80 градуса.
  • 0
.

#161 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 31 май 2008 - 00:01

BOSS вече съм убеден,че ако искам твърдо ниска температура в лятно задръстване трябва да сложа ел.перка.Просто тия двете малките не могат да се справят сами срещу жегата и тоя говнян 87 градусов термостат.Все пак те главно охлаждат радиатора пред големия,следователно ще е добре и големия радиатор да си има перка,която да се включва по често от виското,което в задръстване нищо не прави.
Кои BMWта са със ел перка?Ще взема да намеря от БМВ,защото радиаторите им са големи като на Мерцедеса и мисля,че ще пасне лесно.Захващане трябва да измисбя само.
  • 0

#162 dellnnn

dellnnn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 13 юни 2008 - 15:33

Да се похваля- смених термостатния клапан с такъв на 80 градуса и сложих резистора .Сега като стане около 90 градуса пуска ел перките за 10-тина секунди а когато мине 100 градуса се пускат докато температурата не падне до около 90. Вече погледа не е все в температурата
  • 0
190 E 2.0 '91
W124 E200 '91
S500/3200 cc W140 93г.
ML 320 W163 '98

#163 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 13 юни 2008 - 15:40

Е да ти си лесен.За 320 мотора термостати бол......
Със термостат на 80 градуса и резистор е невъзможно да ти стига до 100 градуса,а да ти качи над 100-абсурд!
Какъв резистор сложи?Какви са му показателите?

П.С някой да е чувал дали може даден термостат да се преправи,че да отваря по-рано?
Тоест пружината някак да се отслаби,за да не упражнява такъв натиск и съответно да отвори по-лесно?
  • 0

#164 dellnnn

dellnnn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 13 юни 2008 - 16:24

Е да ти си лесен.За 320 мотора термостати бол......
Със термостат на 80 градуса и резистор е невъзможно да ти стига до 100 градуса,а да ти качи над 100-абсурд!
Какъв резистор сложи?Какви са му показателите?

П.С някой да е чувал дали може даден термостат да се преправи,че да отваря по-рано?
Тоест пружината някак да се отслаби,за да не упражнява такъв натиск и съответно да отвори по-лесно?

1.1 К интересното е че перките се включват доста преди 100 но за по 10 секунди а чак като подмине 100 се пускат постоянно докато не не свалят температурата
а и аз говоря за показанията на уреда на таблото , а в един сервиз казваха че показвал малко повече та може и да не е 100
  • 0
190 E 2.0 '91
W124 E200 '91
S500/3200 cc W140 93г.
ML 320 W163 '98

#165 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 13 юни 2008 - 16:29

Нещо не си го запоил както трябва.Така работи като няма резистор.И при мен се включваха за около 10 сек и после чак след 100 градуса тръгваха.
Снимай по добре,за да видим какво си направил,че може другаде да си го запоил.На мен сега перките ми включват на 93 градуса и бичат докато не стане 83.....само дето в топло време никога не може да ми стане температурата 83 ако ще да се разцепят от въртене.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни