
Термостат за W140 600 отварящ по-рано (на 79-80градуса),а не на 90гр.?
Започната от shotgun600, 15 май 2008 - 23:12:47
168 мнения по тази тема
#151
Публикувано 29 май 2008 - 10:49
За S320 същия ли е клапана като на 600, че аз вдъхновен от темата днес си поръчах клапан на 80 градуса и в събота ще го сменям, после може да сложа и резистора ако няма ефект само от клапана.
190 E 2.0 '91
W124 E200 '91
S500/3200 cc W140 93г.
ML 320 W163 '98
W124 E200 '91
S500/3200 cc W140 93г.
ML 320 W163 '98
#152
Публикувано 29 май 2008 - 11:23
Ами не знам.BOSS има 320 ама до сега не е казал дали са еднакви.Щом не го е казал занчи едва ли.
Резистор+клапан=супер кеф
Аз засега съм само с резистор и пак си държи доста по-ниска температура,но ме дразни това, че клапана затваря много рано и перките не могат да охладят толкова,че да спрат.Тоест клапана затваря на 87г ,а пък перките спират чак на 83-85.Тоест той им пречи.
Резистор+клапан=супер кеф
Аз засега съм само с резистор и пак си държи доста по-ниска температура,но ме дразни това, че клапана затваря много рано и перките не могат да охладят толкова,че да спрат.Тоест клапана затваря на 87г ,а пък перките спират чак на 83-85.Тоест той им пречи.
#153
Публикувано 29 май 2008 - 12:08
А знаеш ли номера на оригиналния ти клапан?
190 E 2.0 '91
W124 E200 '91
S500/3200 cc W140 93г.
ML 320 W163 '98
W124 E200 '91
S500/3200 cc W140 93г.
ML 320 W163 '98
#154
Публикувано 29 май 2008 - 17:10
Ами не знам.BOSS има 320 ама до сега не е казал дали са еднакви.Щом не го е казал занчи едва ли.
Моите нямат такива уши,еднакви са с на 124 като и на брата е такьв гол,просто се вади,а не се вьрти нищо както описа Спонса.............

.
#155
Публикувано 29 май 2008 - 20:18
sponsor,сигурен ли си че си виждал http://cgi.ebay.co.u...1QQcmdZViewItem
защото май само на картинка изглежда така?
защото май само на картинка изглежда така?
#156
Публикувано 29 май 2008 - 22:18
dellnnn номера на термостата беше нещо 120................. и другото го забравих.Ще ти кажа като пристигне новия.Това ще стане утре или в Понеделник.
Стария го хвърлих през прозореца вечера
Стария го хвърлих през прозореца вечера

#157
Публикувано 30 май 2008 - 12:50
BOSS сетих се как да реша проблема.Мислих какво да правя ако не намеря подходящ термостат и се сетих,че след като двете перки трудно свалят температурата до такава степен,че те да изключат им е необходима помощ от трета перка 
Тоест реших да разкарам виското,както ти каза, и да сложа една голяма ел.перка вързана за същия датчик който включва двете малки перки.
Така с общи усилия ще държат колата във перфектните граници и ще изключват доста често.
Остава въпроса каква перка да взема и как да я закрепя за радиатора.От къде да я захраня с ток и т.н.?
Тоест от каква кола да я взема и как да разбера дали ще е на подходящи обороти?

Тоест реших да разкарам виското,както ти каза, и да сложа една голяма ел.перка вързана за същия датчик който включва двете малки перки.
Така с общи усилия ще държат колата във перфектните граници и ще изключват доста често.
Остава въпроса каква перка да взема и как да я закрепя за радиатора.От къде да я захраня с ток и т.н.?
Тоест от каква кола да я взема и как да разбера дали ще е на подходящи обороти?
#158
Публикувано 30 май 2008 - 16:54
Каза,че виското ти е ново и според мен поне е добре да си смениш термостата и да си оставиш виското как си е.Аз поне точно това направих на Мрака,ново виско БЕХР за 95 кинта и пей сьрце,а и е резерва само,то ще включи кога ми изгорят перките,че те са направени за включват преди него.
.
#159
Публикувано 30 май 2008 - 17:06
Да ама твоя термостат нали е сменен с по-студен,а аз ще си карам с 87 градусов.
#160
Публикувано 30 май 2008 - 17:28
Да показвам ли стария???Имам и такьв и онакьв,сега сьм на 80 градуса.
.
#161
Публикувано 31 май 2008 - 00:01
BOSS вече съм убеден,че ако искам твърдо ниска температура в лятно задръстване трябва да сложа ел.перка.Просто тия двете малките не могат да се справят сами срещу жегата и тоя говнян 87 градусов термостат.Все пак те главно охлаждат радиатора пред големия,следователно ще е добре и големия радиатор да си има перка,която да се включва по често от виското,което в задръстване нищо не прави.
Кои BMWта са със ел перка?Ще взема да намеря от БМВ,защото радиаторите им са големи като на Мерцедеса и мисля,че ще пасне лесно.Захващане трябва да измисбя само.
Кои BMWта са със ел перка?Ще взема да намеря от БМВ,защото радиаторите им са големи като на Мерцедеса и мисля,че ще пасне лесно.Захващане трябва да измисбя само.
#162
Публикувано 13 юни 2008 - 15:33
Да се похваля- смених термостатния клапан с такъв на 80 градуса и сложих резистора .Сега като стане около 90 градуса пуска ел перките за 10-тина секунди а когато мине 100 градуса се пускат докато температурата не падне до около 90. Вече погледа не е все в температурата
190 E 2.0 '91
W124 E200 '91
S500/3200 cc W140 93г.
ML 320 W163 '98
W124 E200 '91
S500/3200 cc W140 93г.
ML 320 W163 '98
#163
Публикувано 13 юни 2008 - 15:40
Е да ти си лесен.За 320 мотора термостати бол......
Със термостат на 80 градуса и резистор е невъзможно да ти стига до 100 градуса,а да ти качи над 100-абсурд!
Какъв резистор сложи?Какви са му показателите?
П.С някой да е чувал дали може даден термостат да се преправи,че да отваря по-рано?
Тоест пружината някак да се отслаби,за да не упражнява такъв натиск и съответно да отвори по-лесно?
Със термостат на 80 градуса и резистор е невъзможно да ти стига до 100 градуса,а да ти качи над 100-абсурд!
Какъв резистор сложи?Какви са му показателите?
П.С някой да е чувал дали може даден термостат да се преправи,че да отваря по-рано?
Тоест пружината някак да се отслаби,за да не упражнява такъв натиск и съответно да отвори по-лесно?
#164
Публикувано 13 юни 2008 - 16:24
1.1 К интересното е че перките се включват доста преди 100 но за по 10 секунди а чак като подмине 100 се пускат постоянно докато не не свалят температуратаЕ да ти си лесен.За 320 мотора термостати бол......
Със термостат на 80 градуса и резистор е невъзможно да ти стига до 100 градуса,а да ти качи над 100-абсурд!
Какъв резистор сложи?Какви са му показателите?
П.С някой да е чувал дали може даден термостат да се преправи,че да отваря по-рано?
Тоест пружината някак да се отслаби,за да не упражнява такъв натиск и съответно да отвори по-лесно?
а и аз говоря за показанията на уреда на таблото , а в един сервиз казваха че показвал малко повече та може и да не е 100
190 E 2.0 '91
W124 E200 '91
S500/3200 cc W140 93г.
ML 320 W163 '98
W124 E200 '91
S500/3200 cc W140 93г.
ML 320 W163 '98
#165
Публикувано 13 юни 2008 - 16:29
Нещо не си го запоил както трябва.Така работи като няма резистор.И при мен се включваха за около 10 сек и после чак след 100 градуса тръгваха.
Снимай по добре,за да видим какво си направил,че може другаде да си го запоил.На мен сега перките ми включват на 93 градуса и бичат докато не стане 83.....само дето в топло време никога не може да ми стане температурата 83 ако ще да се разцепят от въртене.
Снимай по добре,за да видим какво си направил,че може другаде да си го запоил.На мен сега перките ми включват на 93 градуса и бичат докато не стане 83.....само дето в топло време никога не може да ми стане температурата 83 ако ще да се разцепят от въртене.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни