Голям Проблем за ML
Започната от Mr_Shadow, 19 мар 2008 - 03:55:32
104 мнения по тази тема
#31
Публикувано 19 март 2008 - 19:56
Е де гo BOSSA да ни открехне за американското качество , ама и той нещо е слънчасал щот в Великата страна кара некачествените коли от Европата , разни таралясници : W123 / вече собственост на друг слънчасал американски гражданин / , W124 , W140 а сега на друг се е наточил 8V . Много силно това американско слънце бреииииии
П.П. Някой беше писал че в Канада WV GOlF 3 , била много тачена кола и въпреки преклонната си възраст стъпвал на 2000-3000 долара , щот превъзхождала американската високо качествена продукция .
П.П. Някой беше писал че в Канада WV GOlF 3 , била много тачена кола и въпреки преклонната си възраст стъпвал на 2000-3000 долара , щот превъзхождала американската високо качествена продукция .
The Gods Made Heavy Metal
#32
Публикувано 19 март 2008 - 20:08
Да внесем малко яснота у темата , и да ме прости колегата brpi за цитата
Ве4е по4ти месец сам в Канада и ре6их да споделя по об6ирно некои неща относно тука6ните коли.
както и преди сам казвал тва дето се прави тука е в мнозинството си болклук.
Защо ли?Ами на магистралата има ограни4ение ....100км в 4ас !!!!!!!!!!!!!!!
Тва е .. няма пове4е .......всеки които кара с пове4е може да баде глобен.
Техни4ески преглед тука НЯМА. Такова животно не състествува (поне в Британска Колумбия ама и в останалата 4аст на Канада е състото доколкото знам)
Има само Air care -демек преглед на изгорелите газове -ама и тои е пожелание -ако обстината по местоживеене ре6и 4е трябва да се проверява -има ама ,ако ре6ат 4е не им е нужно -няма никакав преглед.Купува6 кола и кара6 ....... :-)
То и тоя Air care е та6ак от всякаде - за нови коли -нови са вси4ко от 1991 е 600 грама въглероден двуокис на 100 км . - ако не ме лъже паметта Евро 1 в немско е 470 на 100км ама евро 1 е от някаде 80 години........
Моите роднини тука имат няколко коли
1 - Тоиота Корола - маи е 2002 произведена- ни6то обсто с на6та европеиската Корола - скоросната кутия е тристепен автоматик , аспуха е от станиол за 6околад ,ЦДто преска4а а е оригинал но,кат дигне6 140 и все едно сте фракне6, таблото даже оборотомер няма ................ваобсте ала бала.
2- GMC Siera - тва си е ба6 ЗИЛ сто е 5,7 литра бензин с 4 степена автомати4на кутия -тва се водило малак трак стот кабината му е за 3 ма.. :-)
Тва е на 180 000 ама е бракуда от всякаде - сменях му стартера , с4упи се дражката на вратата (искаха 24 долара за дражка.... тия са ненормални ), лувта в волана си е ба6 кат на зил джоган,кат дигне6 110 и трябва да спира6 от 1 км ина4е сте бласне6 някои........
Абе ваобсте тука на тоя континент няма изискания и норми и производитела прави само тва дето е наи евтино.
Аз отна4ало се 4удих сто зет ми се каефи на Голф 3 (2 литра с ръ4ни скорости -1996) ми то ония ден я карах . Ми съвсем сдруга работа ........ми то коя немска кола не варви с 100 или 120 без въобсте да се 4ува несто вътре и ваобсте 100км какво са за такава кола..... а какво да кажем за мерцовете ....
И ми стана ясно сто за голф 2 на 200 000 км ми искаха 3000 долара ..............
Има осте ама трябва да из4езвам . Сте продалжа с 4аст 2 ра .
4ао засега.
The Gods Made Heavy Metal
#33
Публикувано 19 март 2008 - 20:47
Приятели, не усещате ли, че ставате жертва на вашата собствена коректност и желание да помогнете. Снощи някакъв пич на 15 години имал МБ за хвърляне и искал да го прави със спортно окачване, днес някакъв неграмотник, дето нито точка, нито главна, нито въпросителна ползва, се изхвърля тук с МЛ. И вие им уйдисвате на акъла. В други форуми има хора, които се регистрират в различни периоди с няколко ника от различни места. И после се бъзикат с хората и идеите им. Само че, онези форуми са за дъра бъра, а това тук искаме да е нещо сериозно. Затова имам едно предложение. Като се появи някой неграмотник с тонове простотии направо бан и никаква помощ. Ами те направо се подиграват с авторитетни хора тук. Ненапразно LYNX му тегли резолюцията.
#34
Публикувано 19 март 2008 - 20:48
Предварително искам да се извиня на колегите ако някой се почувства засегнат от думите ми но ми се струва много странна тенденцията да се затрупват с мнения, някакви малоумни, като съдържание теми/визирам настоящата/. И като правило, всички такива теми са пуснати и абсолютно неграмотно и въпреки примитивния си текст са обсипани с отговори и съвети в рамките, само на няколко часа, т.е. удивявам се на вниманието, което им се обръща.
Браво genadi !
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#35
Публикувано 19 март 2008 - 22:39
Отивам на гости при мои познати в Германия и хваля постиженията на германците. Отговорът беше:
-Не се учудваме как гледаш на ляво и на дясно. И ние като отидем в САЩ, и ние така гледаме
-Не се учудваме как гледаш на ляво и на дясно. И ние като отидем в САЩ, и ние така гледаме
#36
Публикувано 20 март 2008 - 04:15
Тука се заформила хранилка гледам. Колега, пишеш че ни мързи да четем, както съм ти го написал , 3 пъти те чета и не мога да разбера каде ти е големиа проблем. Пишеш, че си задал въпрос, а сега виж колко въпросителни си ползвал и ми кажи каде ти е въпроса. Мисълта ти преминава от едно нещо в друго, изречениÿта са слети, аз поне нищо не разбирам. Качеството на колите произведени за щатите и за Европа е в полза на Европа. Екстрите на американските зглобки са повече в стандартната версиа.
Не ставаше дума за екстрите нз,аз се оправих днес в балкан стар,но трябваше да загубя 1час докато се изредат половината шефове ми разрешат проблема и в полза на мен,в началото се опитваха ме обедят в обраното ама не стана накрая
A N D R E E V
#37
Публикувано 20 март 2008 - 08:44
Не ставаше дума за екстрите нз,аз се оправих днес в балкан стар,но трябваше да загубя 1час докато се изредат половината шефове ми разрешат проблема и в полза на мен,в началото се опитваха ме обедят в обраното ама не стана накрая
Обедиха те в ОБРАНОТО викаш а?
Аре на хранилката,тая тема ще се мести при НЕЩО СЕ ЛАШКА
.
#38
Публикувано 20 март 2008 - 10:30
аз много правилно съм го написал,ама понеже е дълго или не ви се чете не го разбирате,факта е че ми предстои смяна масло и др неша,а имам още 1000км да мина съм долял 1л масло от мерцедес и факлта,че като бях там ме попитаха "От хубавото Масло или от Ефтиното " което ми стана смешно и м сложиха скъпа масло,но ако вземе ме масло от САЩ и масло от тук разликата ще е огромна,затова не ми се ще и турски боклуци да се копуват от тук,а и стандарта там на производство е много по-добър от този на Балканите и дори на Европа,затова попитах дали някой е запознат дали ако вземеш от др държава пак от мерцедес и искаш тук само да ги сложат дали ще ти падне гаранцията или ще се направят,макар,че тук са такива ЛАЙНЯРИ....
Относно разхода на масло и аз доливам, карам с MOBIL 1 0 - 40 и ми казаха че това e нормално за този двигател. СПОКО не е от маслото.
#39
Публикувано 20 март 2008 - 15:16
Някой ни взема за балъци. На всички части и консумативи закупени от Балкан Стар има лепенка на Mercedes-Benz. Стандарта е DIN (Дойче Индустриал Норм) по-висок от ISSO и тем подобни. Аз си купих ремък Континентал (Произведен в Румъния) но на него има знак на МБ. Просто заводите Континентал за ремъци са в Румъния. Тези на Пирели в Турция. А най хубавите гуми (спортнии нископрофилни) на Конпинентал от миналата година се произвежбдат само в Китай.
Това е една пусната тема от самохвалство за мен. Варианта е да го кара за ТО в USA.
Това е една пусната тема от самохвалство за мен. Варианта е да го кара за ТО в USA.
#40
Публикувано 20 март 2008 - 15:56
Mr_Shadow, колата трябва да Ви е роб на Вас, а не Вие на нея. Все пак си е желязо, значи гние има умора на метала и т.н. Какво Ви притеснява поддръжката, ще го покарате МЛ-а някоя година ще го продадете и ще си купите следващия модел МЛ. Скъсайте му гъза на тоя МЛ, за кво се го купили, за да го карате или да му треперите? Като официален представител на Мерцедес за България Балкан Стар, невярвам че ще продава боклуци. Важно е качеството, а не къде е произведено. Не сте ли чули приказката, че щом не е китайско значи не е оригинално. Живеем в пазарна икономика и всеки търси евтина работна ръка и т.н. и т.н. Така, че газ на тоя курник, защото нищо не е вечно.
#41
Публикувано 20 март 2008 - 16:02
......... чета, чета и нещо трудно схващам за какво иде рече въобще...... (можели щот съм си тъп )
ама си мисля аз, че основно фабулата на темата е около това колко е качествено нещо направено в Хамериката в сравнение със същото направено в Европата....
ми ако това е същината бих искал само две неща да кажа:
1. Двигателите, скоростите, диференциалите за МЛ, ГЛ и Р - класите се правят в Германия (Европа) и се транспортират до бедните южни щати на Америка за да се отзоват в съответната кола, после сглобената кола се връща обратно в Европа, за да може да и се порадва некое "бедно " европейче (дай боже секиму) - мисля си че относно качеството на сглобката нема как да има разлика ...............
2. най-добрите Ф16 на въоръжение в НАТО са сглобени в Турция (мамка им) не в САЩ а в турция и това го признават и американците (четох го в списание "криле" не съм си го измислил аз, не съм го чул от трето, пето или незнам кое лице) - което мен лично ме кара да си мисля, че както има много неща които в турция немогат да ги правят така явно има и неща които могат, въпрос на организация, според мен.
и накрая моито лично мнение е, че всичко сглобено в САЩ е доста под европеиското разбиране за качество (първото поколение МЛ беше съсипано от критики за ниското качество)
друго което си мисля, след като двигателя на въпросния МЛ е европеиски би следвало да нема никъв проблем да си работи с "нискокачествените" тукашни масла
и трето - не всичко направено в турция (за жалост) е боклук
е така си мисля аз
ама си мисля аз, че основно фабулата на темата е около това колко е качествено нещо направено в Хамериката в сравнение със същото направено в Европата....
ми ако това е същината бих искал само две неща да кажа:
1. Двигателите, скоростите, диференциалите за МЛ, ГЛ и Р - класите се правят в Германия (Европа) и се транспортират до бедните южни щати на Америка за да се отзоват в съответната кола, после сглобената кола се връща обратно в Европа, за да може да и се порадва некое "бедно " европейче (дай боже секиму) - мисля си че относно качеството на сглобката нема как да има разлика ...............
2. най-добрите Ф16 на въоръжение в НАТО са сглобени в Турция (мамка им) не в САЩ а в турция и това го признават и американците (четох го в списание "криле" не съм си го измислил аз, не съм го чул от трето, пето или незнам кое лице) - което мен лично ме кара да си мисля, че както има много неща които в турция немогат да ги правят така явно има и неща които могат, въпрос на организация, според мен.
и накрая моито лично мнение е, че всичко сглобено в САЩ е доста под европеиското разбиране за качество (първото поколение МЛ беше съсипано от критики за ниското качество)
друго което си мисля, след като двигателя на въпросния МЛ е европеиски би следвало да нема никъв проблем да си работи с "нискокачествените" тукашни масла
и трето - не всичко направено в турция (за жалост) е боклук
е така си мисля аз
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....
#42
Публикувано 20 март 2008 - 17:35
тоя пич явно е попаднал на добър дилър,така го е омаял,че нашто момче чак се влюбил
американско ,американско..........то,.........само това повтаря
да хване менуелите на МЛ чето и да прочете колко му е нормалния харчлък на маслото на 100км.и
да го умножи по изминатите километри и и и ще види че е е долял точно толкова ........!!!
проблем не бих казал,но това е с големите матори....доливаш си масалце и караш братле
виждам не е описъл каква е историята МЛчето,може да е няква американска постоновка с недоказана истина...знаели човек
американско ,американско..........то,.........само това повтаря
да хване менуелите на МЛ чето и да прочете колко му е нормалния харчлък на маслото на 100км.и
да го умножи по изминатите километри и и и ще види че е е долял точно толкова ........!!!
проблем не бих казал,но това е с големите матори....доливаш си масалце и караш братле
виждам не е описъл каква е историята МЛчето,може да е няква американска постоновка с недоказана истина...знаели човек
#43
Публикувано 20 март 2008 - 18:01
Това с доливането на маслото е някакси преувеличено, когато всичко е нормално с мотора, той си взема необходимито му масло, няма такъв мотор с вътрешно горене който да не гори масло.Даже новите мотори дават малко по-голям разход на масло от разработените.
Не знам защо още се занимаам с тая тема, ама колега смени маслото, мери да е на МАХ, карай и погледни след колко килиметра ще падне на МИН, ако това стане в нормалния период за смяна на маслото всичко си е ок.Ти за какво мислиш си има МИН и МАХ.
Новия Голф на един приятел изгори 1л. за 7000км, и то сервиза му казаха , че това е нормално за първите 15-20000км.
Не знам защо още се занимаам с тая тема, ама колега смени маслото, мери да е на МАХ, карай и погледни след колко килиметра ще падне на МИН, ако това стане в нормалния период за смяна на маслото всичко си е ок.Ти за какво мислиш си има МИН и МАХ.
Новия Голф на един приятел изгори 1л. за 7000км, и то сервиза му казаха , че това е нормално за първите 15-20000км.
#44
Публикувано 20 март 2008 - 18:52
Баси-чета,чета и не вярвам на ушите си! Е по-тъпа тема тук скоро не е имало!Хайде да не спорим за тъпото американско качество и до какви загуби доведе негърската сглобка на М-класа в щата Алабама,ок?
Кара МЛ-АМГ и реве та съ къса-УЖАС! Добре-всички разбрахме каква кола имате,и колко ви е сериозен проблемът!Сори,но не можем да ви помогнем!
Колко мъка има по тоя свят,Боже...!
Кара МЛ-АМГ и реве та съ къса-УЖАС! Добре-всички разбрахме каква кола имате,и колко ви е сериозен проблемът!Сори,но не можем да ви помогнем!
Колко мъка има по тоя свят,Боже...!
#45
Публикувано 20 март 2008 - 20:21
[quote name='kombi124d' date='Mar 19 2008, 07:39 PM' post='107373']
Ебах тоа ML Той да не е зглобяван в НАСА? Като чета с какви качествени части е направен той е готов за полет вече!Остава смяната на маслото и да полети в космоса Колега задавам два бързи въпроса 1. Защо като си купихте ML от САЩ не помислихте за подръжката му в BG? 2. Убедете аудиторията тук изписала две страници,че вашия ML е направен с по-качествени части от останалите? Благодаря за отговорите
[/quot
Ми много просто,колите коите се копуват от балкан стар да не мислиш,че са качество голямо, заводите бълват на 3ри етапа, Европа Азия и балканите така и качеството неможе тук 1 мерцедес да е толкова пари а в Европа по-малко нали,а отностно качеството на Американският мерцедес е много по-добро от европейският това могат и хора от балкан да го потвърдят,поради простата причина,че колите произведени за САЩ се правят да отговарят за техните стандарти за безопастност,а те самите знаеш сам,че са маняци на тема безопастност....да не говори ме,че там дават 4г,а в Европа 2г...
Ебах тоа ML Той да не е зглобяван в НАСА? Като чета с какви качествени части е направен той е готов за полет вече!Остава смяната на маслото и да полети в космоса Колега задавам два бързи въпроса 1. Защо като си купихте ML от САЩ не помислихте за подръжката му в BG? 2. Убедете аудиторията тук изписала две страници,че вашия ML е направен с по-качествени части от останалите? Благодаря за отговорите
[/quot
Ми много просто,колите коите се копуват от балкан стар да не мислиш,че са качество голямо, заводите бълват на 3ри етапа, Европа Азия и балканите така и качеството неможе тук 1 мерцедес да е толкова пари а в Европа по-малко нали,а отностно качеството на Американският мерцедес е много по-добро от европейският това могат и хора от балкан да го потвърдят,поради простата причина,че колите произведени за САЩ се правят да отговарят за техните стандарти за безопастност,а те самите знаеш сам,че са маняци на тема безопастност....да не говори ме,че там дават 4г,а в Европа 2г...
A N D R E E V
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни