Виж тука за същия проблем с Тойота
Нали знаеш кои са най-караните коли в САЩ?... Е, прочети тука един пич с Авнсис на няма 10.000 км как вия, че гори масло като танк и в сервиза му казват - споко. Ама ще кажеш Тойота...
Братко, на Ярисчето на жена ми за 71.000 км една крушка не изгоря, не е мръднало нищо. На предишната ми кола - Мазда за 150.000 км - също. На 203-ката дето я карам в месеца веднъж сменям крушки или правя нещо може да е супер дребно ,ама си е занимавка... За какви немски, турски и танганайски сглобки говорим, бе пич, всичко се прави за да изкара до гаранцията и да се смени, не може и итаво и евтино, просто не може.
С класите преди 15 години са били по 55-60.000 марки и нагоре . А погледни колко е бил дохода на европееца тогава. Сега са по пак толкова ама в евро ( делиш на две заради курса). Е как се поддържа същото качество при по-ниска цена, като за да си конкурентен трябва да даваш и о-високи заплати???? Ами с икономии - от ресурс, материали, сервиз, неделимост на отделните агрегати като резервни части - все повече неща се продават ан блок, не поотделно, кодиране на електронната връзка между тях и главния копютър - да не можеш сам да си ги сложиш, а да те скубнат за услугата и т.н.
Така че, не се коркай и с Мобил и с Приста, все повече от 2-300 хиляди няма да го бъде МЛ-а, вервай ми. Това не е 124-ка.
Ако не те кефи - купи си Субару, или Волво - там са други измеренията за кчеството, макар и напоследък те също да влизат в тая игра - пазарът не прощава....
Напротив Мерцедес ме радва преди бях привърженик на БМВ,но като си къпих мерцедес разбрах къде е истината,мога да кажа на много хора дето тук казват,че балкан Стар не са мошеници,напротив там са мошеници и искам да задам въпроса ,защото много хора ходят в Солун както и аз ще направя за да си сменят там консомативите това го правят адски много,защото там са качествени,а не като тук,дето пробутват боклуци,и като им обясниш нещо скачат....Всичко което е Побългарено се наебва...