Към съдържанието

  •  

mitkofitnes

Регистрация: 01 юли 2007
Офлайн Последно: Вчера, 14:30
*****

#421734 Грешка за акумулатор w209 2004г.

Публикувано от mitkofitnes на Вчера, 14:30

Според мен проблема е в алтернатора


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#421551 Проблеми с Газифицирани автомобили

Публикувано от mitkofitnes на 15 юли 2019 - 08:02

Не съм съгласен с теб колега,при по новите е директно впръскването и винаги остава шприц бензин т.е охлажда си горивната камера но защо спорим едно време всички викаха че газта е за мизерници и караха едни коли парадни а други за пърувания че са по-икономични.Одавна има голямо развитие но жалкото е че повечето гледате наложените италянски марки които нямат никакво развитие последните 10-на години а почиват на стари лаври.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2


#421296 Монтаж и легализиране на АГУ в Германия

Публикувано от mitkofitnes на 04 юли 2019 - 19:23

Браво за начинанието и добрия опит който си направил.Ако позволиш да добавя нещо само като започна с това че се извинявам че чак сега пиша на свършен факт,но не е породено от лоши чувства.Първото нещо е че за момента наистина КМЕ са водещи в газовите системи за момента и на семинара миналия месец ни обясниха и последните новости.Монтажа ти е станал много добре,разбирасе по-добрият вариант остава монтирането на единични прецизни инжектори НАNA които се скриват под филтърната кутия и маркучите от инжекторите до всмукателя са само 2-3см.,но и така става.Единствено не ми харесва че тези инжектори имат къс живот и прецизността на впръскване намаля още след само 20-25 000км,но ще си позволя да ти дам жокер:Системата КМЕ има софтуерно калибриране на инжекторите което се намира като опция в програмата и съветвам да я използваш на всеки 10000км да направи корекции на всеки инжектор по впръскване.Другото което е че понеже наблюденията минса че този двигател е малко с по-нежни клапани от М111-ката е добра опция да се довпръска бензин над 3000об и то много малко само колкото работи на празен ход,по спомен 2.5-2.6мс но само по твое желание,няма да изкара малко и без но за перфекно състояние на клапаните така се прави.Ако имаш някакви трудности или въпроси с които мога да помогна с въпросния казус можеш да се обадиш или да пишеш ще се радвам да помогна и още веднъж се извинявам за закъснелия коментар.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 5


#421274 W124 с 230 kompressor

Публикувано от mitkofitnes на 04 юли 2019 - 09:26

Това ще ти свърши работа cde8b28e3cfc7a439fcd8961a9ad6912.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2


#420931 Газов инжекцион на двигатели с директно впръскване

Публикувано от mitkofitnes на 24 юни 2019 - 09:19

Прецизни са и не дават грешки,гори 10-15% бензин зависещ от стила на шофиране както писах по-горе да кажем 1литър,и цената е към 1800лв.Икономия има ако я караш ако ти е парадна или за уикенда не.По принцип вече почти всички японски ги слагаме да горят и бензин на определени обороти и времена при мултипоинт инжекцион като това предпазва от последващи ремонти на главата.Всъщност има доста фиатове над 200-300хил със заводска газова които са директнинжекшън и нямат проблеми с инжектори и тем подобни.Аз не зарибявам никой да си слага газ просто имаше напоследък много въпроси относно такива мотори за газифициране.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#420929 Газов инжекцион на двигатели с директно впръскване

Публикувано от mitkofitnes на 24 юни 2019 - 08:53

Колеги,дойде ред да ви запозная обстойно или поне да опитам понеже не съм някой гуру,как седи въпроса с газифицирането на автомобили с директно впръскване на бензина.Става дума не само за Мерцедес нищо че това е форума за тази марка,всеки имащ бензинов автомобил би следвало да има интерес.Тези дни имаше семинар на тази тема и чаках точно някои разяснения за да мога да дам по-пълно инфо.Като за начало искам да подчертая че за първи път се вгражда от Мерцедес 1955г директното впръскване а Мицубиши 2000г започват в наши дни.Начина на впръскване е различен при всеки двигател и това затруднява много газовите компании като всяка хваща определени групи да разработва.Повечето са за 4 цилиндрови мотори и не случайно понеже тенденцията е към даунсайзинг и всички нови автомобили са 4 или макс 6 цилиндрови.От групата на Мерцедес за нетърпеливите ще кажа че се газифицира само мотора М271 при всички купета на които се монтира,за другите марки няма да описвам има списък който при нужда мога да публикувам.Основното затруднение е от впръскването на гориво от инжекторите които на бензин работят с много малки времена от порядъка на 0,4-0,8мс като на всичкото и отгоре имат довпръскване като това може да са от 1 до 4-5 броя на цикъл.Положението още се усложнява от това че имаме и вариране в дебита на гориво посредством помпа за високо налягане която ту намаля ту го увеличава според нуждите на мотора до околу 250бара може и повече.За коли с пиезо инжектори още няма решение(БМВ),но ни увериха че се работи по въпроса и до година ще се реши.Относно така коментирания разход на бензин който всички ги вълнува,при работа на газ зависи от много неща като Газова система на първо място и от модел двигател,някои просто не позволяват намаляне толкова много,и накрая но не на последно място стила на шофиране.Като цяло ако се намали много бензина може да окаже неблагоприятно влияние върху бензиновите инжектори или да запише в бензиновия контролер аномалии които да принудят да влезе в сервизен режим.Та разхода може да бъде сведен до минимум 0,8л на 100км като в проценти това е от 10 до 30 при мерцедес е 10-15.Понеже аз съм фен на марката и попитах дали ще разработват 6 и 8 цилиндровите (272 и 273 ) като ми отговориха че до 1 година няма да стане.Наблягат на новите автомобили с категория Евро 6Д която вече имат и бензиновите автомобили нещо като DPF при дизелите и се нарича GPF.Тук семинара бе на една определена компания за газови системи но бе толкова детайлна информацията че може да се използва при всички,аз присъствах и на други два преди месец и имам база за сравнение.Общо взето се напредва в тази сфера и газовите системи получават Евро 6 стандарт,никак не са захвърлени разработките и ще се налагат още повече автомобилите на бензин-газ които за монента са много по-икономична алтернатива на дизеловите такива.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 4


#420825 Прекъсване на ниски обороти W211 бензин E350

Публикувано от mitkofitnes на 19 юни 2019 - 22:16

Я мери компресия че тези клапани не са от най здравите в историята на МБ


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#420534 Газов инжекцион на w210 Kompressor - монтаж и впечатления

Публикувано от mitkofitnes на 12 юни 2019 - 10:14

Какви проблеми да има,компресора ли какво ли,егати сервизите си посещавал и ти колега...ццц.Общо взето съм против метана пък и на турбо автомобил нещо не ми се връзва каква ще е икономията нещо мисля че грешно смяташ но всеки си има мнение по въпроса.За ставане става,но метанов инжекцион не обикновен който както се досещате излиза доста над цената на пропан бутанов такъв.Отделно теглото на бутилките директно му сеаля мощността което пак ми се вижда безсмислено,а за да върви в едно като с на бензин който вече един път е загубил от увеличеното тегло трябва аванс процесор.Хубаво ама при компресорния мотор не става всеки аванс процесор щото вържиш ли нещо на кабела на разпределителния вал веднага гаси компресора,или управлението му по-точно но да не се впускам в подробности.За мен такъв автомобил е хубаво да се постави с хубав ГИ на пропанбутан но това си е мое лично мнение всеки е свободен да прави каквото си иска,пък нали е форум хора всякакви.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#419462 Mercedes w208 136к.с.

Публикувано от mitkofitnes на 08 май 2019 - 17:10

W208-цата си струва всеки лев,колкото по-запазено толкова по скъпо и не го сравнявайте с W210 и W202,моля ви на които купето е направено лошо и гние.Моето CLK го карам 12 години вече и не бих го сменил освен ако не ми паднат пари отгоре да си купя Порше Карера...


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#418570 Clk w208 3.2 ГАЗ

Публикувано от mitkofitnes на 15 април 2019 - 08:26

Правя настройки в движение разбирасе,но не на всички газови контролери,понеже има такива които са си загуба на време.Ще дам пример със Фобос,той е евтин контролер който има карта и таблица и можеш да изградиш първо правилна и прецизна бензинова графика към която после да настройваш газовата и въпреки че отнема време докато я изпипаш все пак става.Но я ми кажете за контролери АЕВ(Romano,Megajet,King и т.н)как да се настроят по какво.Те разчитат на първоначалната им калибровка със заложения алгоритим,не отричам че не е добра,просто до там им и свършват възможностите.Има само една таблица по коефиценти които без широколентова сонда трябва да налучкваш да настройваш и затова се отказвам предварително.Според мен тези тип контролери са за някой икономичен и малък по-стар модел двигател който ще работи приблизително добре до 2-3000об.Когато се газифицира по-мощен или нов модел двигател се търси прецизна настройка и това се прави във всички режими,защото газовия контролер не може да прави корекции над 20% а по простите са дори и далеч от това.Настройката също ще отнеме незнайно време,зависещо от контролера,ако е Фобос и подобни повечко ако е някой от последните поколения по-малко.Цената която взимам е символична,повечето пъти нищо не струва но губя ужасно много време да доказвам и да се опитвам да спестя парички на някой монтирал си някъде уредба одрали го за нещо не струващо и на половината,поради незнамие и неискащ да повярва.Не съм толкова добър че от нищо да правя нещо и съжалявам много че почти винаги за да се постигнат добри резултати се налага да подменям компоненти което ме прави един вид търговец в очите на хората,и не ми харесва.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 3


#417771 Ключ за маслен филтър размер

Публикувано от mitkofitnes на 25 март 2019 - 12:41

74мм


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#417365 Джанти, офсет, стабилност?

Публикувано от mitkofitnes на 12 март 2019 - 18:39

Пич във форума няма да ти се реши казуса,отити на реглаж преден заден мост там спецялист ли е ще види всички луфтове и разтегнати тампони иначе реглажа не е правилен.Ние тука може само да гадаем


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2


#417181 Газ

Публикувано от mitkofitnes на 08 март 2019 - 14:40

Доста теми се отвориха и много се изписа за газовите системи, те вече станаха неотменна част от голяма част от бензиновите автомобили. Пазара се препълни с компоненти на знайни и незнайни фирми кои с високо качество, кои с качество по-надолу дори от предишното им. Общо взето вече толкова много хора поставят газ, че нивото вместо да се качва пада. Основното и единственото обаче изискване е безопасността, т.е. монтажа да е така направен, че на първо място да е безопасно за водача и за околните.

Лошото е, че без обучение трудно може човек да се сети за всички моменти засягащи безопасността и така монтажа да е съобразен с тях, все повече грешки и глупости се наблюдават и само Господ ни пази.

На второ място е безопасноста на автомобила, така казано да не се убие мотора с газовата система, като ние като притежатели на марката Мерцедес не сме в такова лошо положение като повечето френски и японски коли.

Може би повечето знаете, но за тези които не знаят е, че газта сама по себе си може да има много вредно влияние върху клапаните, като модерна тенденция е монтаж на омаслители за предотвратяване на това. Е да ама не върши работа май. Досега вече доста такива автомобили проблемни ми попадаха с монтирани омаслители, сякаш те ще компенсират евтините и слаби компоненти. Тавана бе 100х.км на Тойотките, Рендетата държат повечко ама и те се предават на 150.

Като цяло всеки газаджия ще направи колата да работи на газ, но последващите проблеми не би се нагърбил да лекува, даже отрича, че причината е газта. Е сигурно въпроса е има ли начин да се предотврати това нещо. Има разбира се и отговора е, че винаги капризен автомобил се газифицира с много качествени компоненти и много прецизна настройка от човек знаещ какво прави, без омаслител.


 Sent from my iPhone using Tapatalk


  • 2


#416634 Обтегач (ограничител) на вратата

Публикувано от mitkofitnes на 19 февруари 2019 - 08:02

Стара темичка но ми попадна пред очите поради дефектиране на фиксатора на дясната ми врата и се наложи подмяна с нов.На втората снимка фиксатора е от 202 и 210 не е от 208 там има едно положение допълнително като такова ново е над 200лв.Така че се примирих и си купих за 25лв такова за 202/210 чисто ново и не ми пречи че има едно положение по-малко,старото бе счупено,написах го защото доста 202-ки,210-ки и 208-ци идват с такъв проблем и никой не ебава да го оправя та мисля че това ще амбицира доста хора да си го сменят.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#416543 Проблем с маслото

Публикувано от mitkofitnes на 17 февруари 2019 - 08:15

Ха сега де,живееш в Германия а купуваш боклуци.Многократно е обсъждано защо на Кастрола в Германия не пише синтетика а в Бг пише,защото не е синтетика а хидрокрек.Такива хубави масла има по немско и дори не е нужно да четеш форуми за тях,просто взимаш което и да е само да пише на тубата синтетика,марката не е толкова важна а базата на маслото.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1