Към съдържанието

  •  

mitkofitnes

Регистрация: 01 юли 2007
Офлайн Последно: Днес, 18:39
*****

#437386 Ремонт: Масло във всмукателните тръби, дросела и дебитомера

Публикувано от mitkofitnes на 20 юли 2021 - 06:21

Май, юни или юли...еднопосочен е

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1


#436813 W208, откъде да взема задни амортесьори?

Публикувано от mitkofitnes на 01 юни 2021 - 09:36

Да вземеш или закупиш?

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 2


#436287 Има ли колата ми OBD2 порт?

Публикувано от mitkofitnes на 20 април 2021 - 07:12

OBD 1 имаш и да изведеш 16пинова букса няма да се закачиш с четци от рода на ЕЛМ просто това става при ОВD2

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1


#435481 Мотор М111 без компресор, къде се вързва изпарителя към охлаждането на двигат...

Публикувано от mitkofitnes на 24 февруари 2021 - 23:26

Успоредно на парното понеже е с дуовинтили и не може последователно

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1


#434674 Прекъсване на цилиндър Цлк

Публикувано от mitkofitnes на 14 януари 2021 - 12:40

Как да отговоря по някакъв клип на който се вижда едно копче с диоди които показват нивото и зумер,видно е че има проблем но те могат да идват от безброй неща.Но за да не си мислите че ви игнорирам ще споделя някои мои виждания.Напоследък газта в Бг е под всякаква критика и много чест проблем е наслояване на смола по компонентите на газовата.Най-вероятно под цилиндърче в редуктора(изпарителя)колегата визира вградения клапан и по-точно стерженът му който често слепва но преобладаващо при редукторите свграден такъв.Когато е отделен попти не среща този проблем и също така е много удобно да се позиционира реьуктора на едно място а самия клапан на който има филтър да се монтира на удобно място, но пък цената на такъв е по-висока откъдето се и качва стойността на газовата уретба.Филтрите също са много важни, почти никой не се заглеждав натписа на като има хартиени, полиестерни и смесени също така и вид утаителни които са и най скъпи но както се и досещате вършат най-много работа.Та хубавите филтри пазят инжекторите от тази проклета и гадна бг газ като системите които ние монтираме,може да ви се струва реклама но поне ще ви изясни защо евтиното е евтино, та има диагностична програма която за околу 10мин тества 4 инжектора по отделно и засича много прецизно отклонението на всеки такъв, като може да се въведе като корекция и газовия контролер да го съобрази при работа.Ха сега как да отговоря по нета като съм сигурен че тази система която е на автомобила на коюегата не може да се самодиагностира и газаджията почва да гадае аджеба кое се е развалило. Може би при един е клапан задръстен и инжекторите са изкривили но няма как да разбереш понеже не се е влошила толкова много да клати но все пак държа да се знае какво се случва.Много напреднаха някои газови системи а други останаха на едно място вече с години и потребителите все още имат ниски очаквания и мнение че газта е само за икономия и е компромис от към вървене и проблемна.Нека всеки сам преценява но вече ми е много трудно да давам съвети по нета че съм се сблъсквал с купища проблеми от един симптом и като се наложи да изкажа мнение трябва да са 10 а не 1.Успех и скоросно решаване на проблемите ви

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 4


#434648 Тракане на двигателя m111

Публикувано от mitkofitnes на 12 януари 2021 - 17:45

Може да трака верига, може и водна помпа, може и компресора да трака абе всички шумове си приличат и няма как да ги разбереш с четене, трябва малко и опит.Аз бих те посъветвал да се допиташ до някой по вчас с тези м111 мотори и дори до втори човек за да не сменяш на сляпо.Ако обаче целта е да се учиш и да го правиш хоум мейд тогава действай,някой ще ти даде жокер и да започна аз, първо свали ремъците и виж дали шума си отива с тях или още го има.

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 2


#434606 Тунинг w203

Публикувано от mitkofitnes на 11 януари 2021 - 08:33

То има умрели коли и на бензин далеч от заводските си коне но за да не остане някой със убеждения от едно време че газта не може да върви като на бензин,за това го казвам.Зная че имаш наблюдения с газта и не търся реклама но искам да се знае че автомобил на газ при правилно газифициране вади коне над бензина с намалени малко нютони разбирасе, и това се проверява на дино.

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1


#434386 Весела Коледа и Честит имен ден на всички празнуващи

Публикувано от mitkofitnes на 26 декември 2020 - 11:00

Честита Коледа на всички

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 2


#434385 Как се сваля датчика за нивото на охлаждащата течност?

Публикувано от mitkofitnes на 26 декември 2020 - 11:00

Сменя се се като се завърти настрани и мисля че няма уплътнение понеже не контактува с антифриза директно.Така че се сваля без да точиш казанчето по спомен, надявам се не се бъркам с друг модел че вече почнах много да забравям дано нее от ЕГНто :D

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1


#432562 Коя марка части да закупя?

Публикувано от mitkofitnes на 20 септември 2020 - 17:47

На тази ролка лагера се вади лесно и се сменя за минути

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1


#430893 Ламбда сонда и общо вляние над настройките на газов инжекцион.

Публикувано от mitkofitnes на 16 юли 2020 - 13:26

Много по просто е и същевременно сложно, но ще се опитам по простичко да обясня.В бензиновото ЕСU има зададени карти като сондата има за цел обратна връзка,корекцията се осъществява посредством засечените от нея изменения, така наречените тримове които са до 25% и излезе ли от тях светва чека.В Оупън Луп няма корекции просто горивото е на макс т.е. богата смес да се подсигури.Та какво прави газовият инжекцион...започва да прави бензинова карта и затова е важно да се събере във всеки един диапазон на натоварване и след това при обръщане на газ така наслагва газовата карта или впръскването на газ така че бензиновата да не се променя...не разбира че е друго горивото.Колкото по адаптивен и модерен е един ГИ толкова по добре се справя с настройката, понеже ако не е точна бензоновото ЕСU прави корекции и настройката се омазва още повече.Сондата си е сонда и не мисля че има отношение при настройката на газта, по скоро играе информативна функция ако се върже, не правиш автономна настройка независима от бензина така че няма нужда да се връзва.По добрия вариант с информативна цел е да се върже широколентова сонда и да се гледа, обикновенно това ни се налага при проблемен автомобил, но за прецизна газификация е необходима перфекната работа на сондите и тримове до 10%.

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1


#430813 Дилема относно покупка на w208 Kompressor.

Публикувано от mitkofitnes на 14 юли 2020 - 07:49

И аз подкрепям мнението на колегата KDL, това което търсиш ако го има ще с колекционерска цена, тези дребни детайли се оправят в бързината

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 2


#430363 Дилема относно покупка на w208 Kompressor.

Публикувано от mitkofitnes на 22 юни 2020 - 17:43

Не изглежда зле

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1


#429907 Дилема относно покупка на w208 Kompressor.

Публикувано от mitkofitnes на 05 юни 2020 - 10:45

Реших и аз да туря един коментар, въпреки че вече автомобила е избран имам много несъгласия с някои коментари,. Първото е в моята сфера газовите системи, съгласен съм че най доброто решение е без газ и после да се монтира нещо ново и в гаранция, но за Фобоса е голяма грешка, вече почти никой не го и монтира или някой пътешественик назад във времето, няма да се впускам в подробности но ако има много любопитни отворете тема за това и ще изложа всички доводи и ще покажа сравнения. Също така и за виското съм много против, това е перка която работи с оборотите на двигателя, т.е.на място околу 800об което в жегите е тотално загряване и изтичане на виското... Цели 6 пъти го ядох тоя в 6 поредни години лятото на абитурентските, и решението преди 5-6г ел перка монтирах и се родих, за мен виското е ретро.Относно окачването това е двуврат спортен автомобил и не му отива да е висок и люшкащ се, ако това се търси 208цата не е вашата кола.Спрямо 209ката е много по красива като линия понеже 209 е захлупена отзад като изпуснала седи изключение прави АМГ пакета,в което пък съм на обратно мнение че седи мн по добре от на 208цата.Аз вече я имам моята 13-14г и не бих я заменил, впредвид че съм и сервиз и не е като да нямам наблюдение върху колите, по нея съм правил много неща и ги познавам до последната гайка.За мен най доброто е автомат фейс със стария комп дали 200 или 230 не е голямо значение и ниско окачване че стойката си е стойка.

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 2


#429310 M271 Грешка в разпределителен вал след смяна верига

Публикувано от mitkofitnes на 12 май 2020 - 19:41

Според мен проблема ти е в майсторите преди Пепи, спестил ти го е понеже е готин човек и не обича да плюе колеги.Говоря така смело понеже видях колата когато я правеха и ме викнаха да хвърля едно око, но подчертавам че не са ме викали за консултация,нямат нужда момчетата от такава

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1