Към съдържанието

  •  

mitkofitnes

Регистрация: 01 юли 2007
Офлайн Последно: Вчера, 22:31
*****

#429310 M271 Грешка в разпределителен вал след смяна верига

Публикувано от mitkofitnes на 12 май 2020 - 19:41

Според мен проблема ти е в майсторите преди Пепи, спестил ти го е понеже е готин човек и не обича да плюе колеги.Говоря така смело понеже видях колата когато я правеха и ме викнаха да хвърля едно око, но подчертавам че не са ме викали за консултация,нямат нужда момчетата от такава

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1


#428483 Проекти с и за Бенца под карантина

Публикувано от mitkofitnes на 08 април 2020 - 14:03

Те всички са с корона М62 [emoji16][emoji16]

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 3


#428476 Проекти с и за Бенца под карантина

Публикувано от mitkofitnes на 08 април 2020 - 10:39

Аз се захванах с едно респираторче да слагам a1d22493f52f90cfacf4627e7c3a1fad.jpg

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 3


#428358 Мнение за масло

Публикувано от mitkofitnes на 05 април 2020 - 10:02

Аз пак ще си повторя диагнозата,ял съм го няколко пъти от лошо масло се получава проблем с мазането и симптомите са същите но не е посдигач а биелен лагер.Дано не съм прав но аз залагам на това

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1


#427344 Акцията на КАТ за автомобили с ГУ

Публикувано от mitkofitnes на 22 февруари 2020 - 07:57

Доста пишем на страницата си по тези проблеми и сме упоменавали многократно как седят законово нещата, но чак сега има действия поради страх от санкциониран, понеже без документи за газовата не може да се мине ГТП и това е ясно понеже сте търсили познати или връзки и някакви начини да го минете все пак.Когато сте закупили автомобила ли с газова не сте знаели че ви трябват документи за нея, сега вече знаете, паспорта на бутилката е най важен като той идва с нея, т.е. нов паспорт идва с новата бутилка.В закона е написано че не може да се монтира по-стара бутилка от 3г а срока и е 10 от датата на производство.Издава се протокол за монтаж на газовата от спецялизиран сервиз за газ като нашия като най важното е да се спазват всички изисквания за безопасност спрямо разпоредбите, които няма да цитирам всеки сериозен сервиз трябва да ги има.С този сертификат след издаването му в срок от 3м трябва да минете преглед за газ който се извършва в пункт за ГТП който има лиценз за това.След направения ви преглед вече имате срок от 3г в който трябва да смените талона си...това е.Никой газаджия не може да ви издаде паспорт на бутилка той идва с нея, начина е смяна.Също така мн малко ще ви направят протокол за монтаж на някоя изцвъкана газовица според вас екстра но според нас опасна.

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1


#427052 газ на w204 компресор 184 коня 2008 година

Публикувано от mitkofitnes на 09 февруари 2020 - 09:24

Не се отчайвай, ако не успеят ще се заема да ти я оправя

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 2


#426853 газ на w204 компресор 184 коня 2008 година

Публикувано от mitkofitnes на 03 февруари 2020 - 10:00

Добре ето и отговора щом има интерес.
Спецялно за W204 се газифицира успешно ако се спазят условията за монтаж и се използват качествени компоненти като от директния инжекцион за сега има предлагане на компоненти за газ само на 4 цилиндровите двигатели.При многоточковия инжекцион нещата са по-добре, като да ви кажа честно тези омаслители дето ги поставят повечето пишман газаджии защото е модерно не вършат работа, или вършат но не дотам ефикасно.Когато мой роднина си закупи такива две Тойоти с монтирани омаслители и се бяхме обзаложили че ще се счупят повярва само когато останаха без клапани и ги видя лично.По принцип тези неща са характерни за японските и френските автомобили но и всички нови немски са със по-нежни матеряли.Като цяло двигателите на Мерцедес не се славят със слаби клапани но не мога да не бъда откровен и да не ви призная че газта влияе по-агресивно върху износването им като може да бъдете сигурни че омаслителите не помагат.По принцип няма драми но ние всичките имаме различни изисквания за експлоатация на един автомобил и както аз моя използвам вече 13г така има клиенти които държат на по-дългоживотна експлоатация.В този случай ние правим довпръскване на бензин определени проценти на определени времена на избрани обороти,умишлено не посочвам какви някой да не го вземе за наръчник по газификация понеже форумите станаха училища за самоуки механици пък даващи после и акъл.Когато се изисква такова довпръскване на бензин за да е не груба стратегия се изисква висок клас газов контролер който да поддържа таблица за това нещо а не едно поленце само и всичко друго по дифолт.Така стигнахме и до същината на проблема, ако се търси успешна газификация са нужни висок клас компоненти и прецизен монтаж а не такъв като за такси и тогава проблеми няма.353425759763d5cffa2aad2e6db4bf89.jpg41a28bfa703d699b4636a998343e4713.jpg

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
  • 2


#426640 АГУ за модел 180 Ц

Публикувано от mitkofitnes на 26 януари 2020 - 15:31

Колега 650х270 ще стане супер и няма нужда да се укрепва допълнително, AMS бутилките са с една хубава паланка за дъното а то наистина е пластмаса но мн здрава и с влакна.Много ми харесва това че комбито става с такава голяма бутилка харесвам големия пробег, слагай смело

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
  • 1


#426637 Проблеми с Газифицирани автомобили

Публикувано от mitkofitnes на 26 януари 2020 - 11:43

Колеги, реших да напиша нещо за тези от вас които си закупуват автомобил който е с вече монтирана газ по-често в чужбина и грешното впечатление че е много по-добър вариант. Чесно да ви кажа и аз някога мислех така но реалността се оказва различна.

Различават се няколко вида монтажи на газ, като най-хваления е фабричния...това е монтаж който е направен в завода и с компоненти които не се намират на пазара за газови системи, нестандартни бутилки и фабрично копче и показване на нивото на газта на уредите на самия автомобил.

Плюса на тези системи е, че са направени заводски без допълнителна намеса но за жалост има и много минуси.

Докато е нов този автомобил няма драми с газовата си система, но след време остаряват компонентите и се налага подмяна или ремонт като както се досещате части на пазара няма за тях, поръчва се като оригинална част от производителя на съответната марка...цената няма да се хареса на никой.

Лошото е, че взимаме автомобили на около 10г които вече започват да показват проблеми и няма много начини за побългаряване, да не говорим че нашето законодателство е приело резервоарите за газ да имат срок на годност 10г което е мн голям проблем при технически преглед и ще ви накарат да си поставите нова бутилка, такава заводска нестандартна е скъпа.

Общо взето имаме доста нерешени проблеми с такива автомобили което много ни ядосва, но клиентите надали са знаели всички тези подводни камъни при заводска газ.

Вторият вариант както много от вас го наричат заводска газ е такава монтирана от дилъра на марката автомобил в съответното представителство за газови системи.

Това е монтаж слаган като тук в сервиз от известни Италянски газови и наляти с разработен софтуер на ГИ за модела.

Обикновенно това е по-добрият вариант понеже може да се сменят компоненти понеже са налични на пазара за газови, но пък когато автомобила е над 10г всичко си е изпяло песента и все едно нямате газова или по-лошо отказвате да приемете реалността и карате автомобила с неточни смеси което уврежда двигателя.

В случая най-умното е или да се постави нова ГИ или да се ползва автомобила на бензин само. Третият вариант който е най-лош е монтирана газ в чужбина в някой гараж, хем е мн нескопосано направена с неправилни компоненти, хем като е монтирана в чужбина си мислим че е професионално, уви какви глупости сме виждали няма да ми стигне времето да покажа всички.

И накрая последния монтаж на ГИ направен тук в Бг, често е направен не професионално с последващи проблеми и това е наложило продажбата на автомобила, но да си призная съм виждал и кадърни такива все пак колкото и да ни мразят нас газаджиите се намира и някой съвместен който знае и може и си върши работата, на такива автомобили се радвам.

Съжалявам сигурно съм написал неща които няма да се харесат на много но това е реалността, на система над 10г и клиента иска да я оправя, кое по-напред да сменя, иска да я поприкрепя за продаване, как...аз ако можех без да сменям щях да му я направя да си я кара.

Та това е равносметката...до вчера си вървеше днес нещо и стана, ми на толкова години за мен е нормално но клиента е сметнал че си е купил кола на газ и не му се дава стотинка повече за нещо което го има монтирано. Надявам се тези които прочетат да разберат и да не влязат в това положение. Успех на всички.

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk


  • 6


#424872 картерна вентилация на 200 компресор М271 мотор 163к.с 2003г.

Публикувано от mitkofitnes на 16 ноември 2019 - 07:28

Има30b14cbb86b33dcc2e3628c0141e2c46.jpg

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
  • 1


#424299 Съвети избор на CLK 500

Публикувано от mitkofitnes на 27 октомври 2019 - 10:21

Това е единствения Мерцедес, който съм карал на газ. При положение, че имам две ръце и много нерви инвестирани в газовата, не мисля че може да се монтира по-добре. Проблемите не бяха катастрофални, но ги усещах и ме дразнеха. Просто не може да се направи да върви дори и доближаващо се до бензина (или тогава не можеше). Аз лично съм скептик дали и сега може, но няма как да съм сигурен.

Може,може:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#422443 STAR - корекция на разход

Публикувано от mitkofitnes на 26 август 2019 - 10:20

Да
Влизаш през стара в километража и си има корекции в проценти като си ги променяш


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#421780 Mercedes Weekend 2019

Публикувано от mitkofitnes на 26 юли 2019 - 10:36

Аз лично съм разочарован.По принцип нито искам да се меся нито да подкрепям или критикувам други но ще си дам мнението пък който иска да се сърди или обижда.Аз съм фен на марката повече от 15г но не съм от първите във форума.Не зная кой какви търкания има и не ме интересува но ми прави впечатление че има разцепление.Добре нека игнорирате хора които дърпат форума и клуба надолу,но ми се струва че получихте точно обратното,при толкова много повече фенове от преди години в момента организацията просто бледнее.Аз не съм член на клуба и нямам право да критикувам но мисля че някаде бъркате и няма да съберете и половината от хората които дойдоха първия събор на Дракон,за мен вторият бе видим провал,на третия се замислям дори дали да дойда.Ако аз мисля така то явно и мн други също.Всеки иска да е шеф и да управлява но не всеки може и аз също не мога затова и не искам да оказвам влияние,но тук си давам мнението понеже видях как може да е и дано не съм прав и нещата ви вървят напред...за хората е все тая кой е модератор или в управителния съвет важно е всички да са заедно колкто може по-големи неща да се правят.Извинявам се още веднъж ако обиждам някой,никой не познавам и не лобирам за нищо просто исказах мнение за предстоящия или непредстоящ събор на Мерцедес.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 9


#421753 Проблеми с Газифицирани автомобили

Публикувано от mitkofitnes на 24 юли 2019 - 10:07

Един страничен въпрос, макар и по темата, прави ми впечатление, че автомобилите на газ (или може би на метан?) имат някакси различен звук на двигателя от тези на бензин. Някакси по-"тенекиено" и кухо ми звучи. Каква може да е причината за това?

Не мога да ти дам отговор защото не зная какво си чул.По принцип повечето пъти хубавите инжектори Хана,Баракуда и Херкулес са по безшумни от бензиновите инжектори и автомобила е по-тих,но има и инжектори които са много шумни като работа и звучат като дизел :D .Има и монтаж при който често инжектора опира много плътно във филтърната кутия и ако не се подложи предава вибрацията като микрофон и кънти точно както обясняваш,но това не идва от горенето на горивовъздушната смес а по-скоро от монтажно недоизпипване ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#421734 Грешка за акумулатор w209 2004г.

Публикувано от mitkofitnes на 23 юли 2019 - 14:30

Според мен проблема е в алтернатора


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1