Към съдържанието

  •  

mitkofitnes

Регистрация: 01 юли 2007
Офлайн Последно: Днес, 18:37
*****

#432562 Коя марка части да закупя?

Публикувано от mitkofitnes на 20 септември 2020 - 17:47

На тази ролка лагера се вади лесно и се сменя за минути

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1


#430893 Ламбда сонда и общо вляние над настройките на газов инжекцион.

Публикувано от mitkofitnes на 16 юли 2020 - 13:26

Много по просто е и същевременно сложно, но ще се опитам по простичко да обясня.В бензиновото ЕСU има зададени карти като сондата има за цел обратна връзка,корекцията се осъществява посредством засечените от нея изменения, така наречените тримове които са до 25% и излезе ли от тях светва чека.В Оупън Луп няма корекции просто горивото е на макс т.е. богата смес да се подсигури.Та какво прави газовият инжекцион...започва да прави бензинова карта и затова е важно да се събере във всеки един диапазон на натоварване и след това при обръщане на газ така наслагва газовата карта или впръскването на газ така че бензиновата да не се променя...не разбира че е друго горивото.Колкото по адаптивен и модерен е един ГИ толкова по добре се справя с настройката, понеже ако не е точна бензоновото ЕСU прави корекции и настройката се омазва още повече.Сондата си е сонда и не мисля че има отношение при настройката на газта, по скоро играе информативна функция ако се върже, не правиш автономна настройка независима от бензина така че няма нужда да се връзва.По добрия вариант с информативна цел е да се върже широколентова сонда и да се гледа, обикновенно това ни се налага при проблемен автомобил, но за прецизна газификация е необходима перфекната работа на сондите и тримове до 10%.

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1


#430813 Дилема относно покупка на w208 Kompressor.

Публикувано от mitkofitnes на 14 юли 2020 - 07:49

И аз подкрепям мнението на колегата KDL, това което търсиш ако го има ще с колекционерска цена, тези дребни детайли се оправят в бързината

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 2


#430363 Дилема относно покупка на w208 Kompressor.

Публикувано от mitkofitnes на 22 юни 2020 - 17:43

Не изглежда зле

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1


#429907 Дилема относно покупка на w208 Kompressor.

Публикувано от mitkofitnes на 05 юни 2020 - 10:45

Реших и аз да туря един коментар, въпреки че вече автомобила е избран имам много несъгласия с някои коментари,. Първото е в моята сфера газовите системи, съгласен съм че най доброто решение е без газ и после да се монтира нещо ново и в гаранция, но за Фобоса е голяма грешка, вече почти никой не го и монтира или някой пътешественик назад във времето, няма да се впускам в подробности но ако има много любопитни отворете тема за това и ще изложа всички доводи и ще покажа сравнения. Също така и за виското съм много против, това е перка която работи с оборотите на двигателя, т.е.на място околу 800об което в жегите е тотално загряване и изтичане на виското... Цели 6 пъти го ядох тоя в 6 поредни години лятото на абитурентските, и решението преди 5-6г ел перка монтирах и се родих, за мен виското е ретро.Относно окачването това е двуврат спортен автомобил и не му отива да е висок и люшкащ се, ако това се търси 208цата не е вашата кола.Спрямо 209ката е много по красива като линия понеже 209 е захлупена отзад като изпуснала седи изключение прави АМГ пакета,в което пък съм на обратно мнение че седи мн по добре от на 208цата.Аз вече я имам моята 13-14г и не бих я заменил, впредвид че съм и сервиз и не е като да нямам наблюдение върху колите, по нея съм правил много неща и ги познавам до последната гайка.За мен най доброто е автомат фейс със стария комп дали 200 или 230 не е голямо значение и ниско окачване че стойката си е стойка.

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 2


#429310 M271 Грешка в разпределителен вал след смяна верига

Публикувано от mitkofitnes на 12 май 2020 - 19:41

Според мен проблема ти е в майсторите преди Пепи, спестил ти го е понеже е готин човек и не обича да плюе колеги.Говоря така смело понеже видях колата когато я правеха и ме викнаха да хвърля едно око, но подчертавам че не са ме викали за консултация,нямат нужда момчетата от такава

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1


#428985 Високозитет на двигателно масло

Публикувано от mitkofitnes на 30 април 2020 - 18:40

Ако си чел внимателно аз съм обяснил по нагоре, има масла 10w40 по голяма пикня от 5W40 а трябва да е по гъсто поне на студено.Пробвай да го караш макс 7000км понеже рязко деградират маслата и оттам идва разхода.Все пак е много относително, стил на каране, мотор като пробег и т.н.Аз лично бих ти препоръчал някое хубаво 10W40 да му сипеш и да видиш до 5 000 ако не бара добре ако ли не, ясно имаш износване.Ако не ти се чака налей сегментите при следваща смяна на маслото с газ за горене и ако потекът ясна е работата.Абе можем да си разтягаме локуми до утре но хубавите масла са си скъпи е има и изключения.

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1


#428483 Проекти с и за Бенца под карантина

Публикувано от mitkofitnes на 08 април 2020 - 14:03

Те всички са с корона М62 [emoji16][emoji16]

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 3


#428476 Проекти с и за Бенца под карантина

Публикувано от mitkofitnes на 08 април 2020 - 10:39

Аз се захванах с едно респираторче да слагам a1d22493f52f90cfacf4627e7c3a1fad.jpg

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 3


#428358 Мнение за масло

Публикувано от mitkofitnes на 05 април 2020 - 10:02

Аз пак ще си повторя диагнозата,ял съм го няколко пъти от лошо масло се получава проблем с мазането и симптомите са същите но не е посдигач а биелен лагер.Дано не съм прав но аз залагам на това

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1


#427344 Акцията на КАТ за автомобили с ГУ

Публикувано от mitkofitnes на 22 февруари 2020 - 07:57

Доста пишем на страницата си по тези проблеми и сме упоменавали многократно как седят законово нещата, но чак сега има действия поради страх от санкциониран, понеже без документи за газовата не може да се мине ГТП и това е ясно понеже сте търсили познати или връзки и някакви начини да го минете все пак.Когато сте закупили автомобила ли с газова не сте знаели че ви трябват документи за нея, сега вече знаете, паспорта на бутилката е най важен като той идва с нея, т.е. нов паспорт идва с новата бутилка.В закона е написано че не може да се монтира по-стара бутилка от 3г а срока и е 10 от датата на производство.Издава се протокол за монтаж на газовата от спецялизиран сервиз за газ като нашия като най важното е да се спазват всички изисквания за безопасност спрямо разпоредбите, които няма да цитирам всеки сериозен сервиз трябва да ги има.С този сертификат след издаването му в срок от 3м трябва да минете преглед за газ който се извършва в пункт за ГТП който има лиценз за това.След направения ви преглед вече имате срок от 3г в който трябва да смените талона си...това е.Никой газаджия не може да ви издаде паспорт на бутилка той идва с нея, начина е смяна.Също така мн малко ще ви направят протокол за монтаж на някоя изцвъкана газовица според вас екстра но според нас опасна.

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1


#427052 газ на w204 компресор 184 коня 2008 година

Публикувано от mitkofitnes на 09 февруари 2020 - 09:24

Не се отчайвай, ако не успеят ще се заема да ти я оправя

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 2


#426853 газ на w204 компресор 184 коня 2008 година

Публикувано от mitkofitnes на 03 февруари 2020 - 10:00

Добре ето и отговора щом има интерес.
Спецялно за W204 се газифицира успешно ако се спазят условията за монтаж и се използват качествени компоненти като от директния инжекцион за сега има предлагане на компоненти за газ само на 4 цилиндровите двигатели.При многоточковия инжекцион нещата са по-добре, като да ви кажа честно тези омаслители дето ги поставят повечето пишман газаджии защото е модерно не вършат работа, или вършат но не дотам ефикасно.Когато мой роднина си закупи такива две Тойоти с монтирани омаслители и се бяхме обзаложили че ще се счупят повярва само когато останаха без клапани и ги видя лично.По принцип тези неща са характерни за японските и френските автомобили но и всички нови немски са със по-нежни матеряли.Като цяло двигателите на Мерцедес не се славят със слаби клапани но не мога да не бъда откровен и да не ви призная че газта влияе по-агресивно върху износването им като може да бъдете сигурни че омаслителите не помагат.По принцип няма драми но ние всичките имаме различни изисквания за експлоатация на един автомобил и както аз моя използвам вече 13г така има клиенти които държат на по-дългоживотна експлоатация.В този случай ние правим довпръскване на бензин определени проценти на определени времена на избрани обороти,умишлено не посочвам какви някой да не го вземе за наръчник по газификация понеже форумите станаха училища за самоуки механици пък даващи после и акъл.Когато се изисква такова довпръскване на бензин за да е не груба стратегия се изисква висок клас газов контролер който да поддържа таблица за това нещо а не едно поленце само и всичко друго по дифолт.Така стигнахме и до същината на проблема, ако се търси успешна газификация са нужни висок клас компоненти и прецизен монтаж а не такъв като за такси и тогава проблеми няма.353425759763d5cffa2aad2e6db4bf89.jpg41a28bfa703d699b4636a998343e4713.jpg

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
  • 2


#426640 АГУ за модел 180 Ц

Публикувано от mitkofitnes на 26 януари 2020 - 15:31

Колега 650х270 ще стане супер и няма нужда да се укрепва допълнително, AMS бутилките са с една хубава паланка за дъното а то наистина е пластмаса но мн здрава и с влакна.Много ми харесва това че комбито става с такава голяма бутилка харесвам големия пробег, слагай смело

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
  • 1


#426637 Проблеми с Газифицирани автомобили

Публикувано от mitkofitnes на 26 януари 2020 - 11:43

Колеги, реших да напиша нещо за тези от вас които си закупуват автомобил който е с вече монтирана газ по-често в чужбина и грешното впечатление че е много по-добър вариант. Чесно да ви кажа и аз някога мислех така но реалността се оказва различна.

Различават се няколко вида монтажи на газ, като най-хваления е фабричния...това е монтаж който е направен в завода и с компоненти които не се намират на пазара за газови системи, нестандартни бутилки и фабрично копче и показване на нивото на газта на уредите на самия автомобил.

Плюса на тези системи е, че са направени заводски без допълнителна намеса но за жалост има и много минуси.

Докато е нов този автомобил няма драми с газовата си система, но след време остаряват компонентите и се налага подмяна или ремонт като както се досещате части на пазара няма за тях, поръчва се като оригинална част от производителя на съответната марка...цената няма да се хареса на никой.

Лошото е, че взимаме автомобили на около 10г които вече започват да показват проблеми и няма много начини за побългаряване, да не говорим че нашето законодателство е приело резервоарите за газ да имат срок на годност 10г което е мн голям проблем при технически преглед и ще ви накарат да си поставите нова бутилка, такава заводска нестандартна е скъпа.

Общо взето имаме доста нерешени проблеми с такива автомобили което много ни ядосва, но клиентите надали са знаели всички тези подводни камъни при заводска газ.

Вторият вариант както много от вас го наричат заводска газ е такава монтирана от дилъра на марката автомобил в съответното представителство за газови системи.

Това е монтаж слаган като тук в сервиз от известни Италянски газови и наляти с разработен софтуер на ГИ за модела.

Обикновенно това е по-добрият вариант понеже може да се сменят компоненти понеже са налични на пазара за газови, но пък когато автомобила е над 10г всичко си е изпяло песента и все едно нямате газова или по-лошо отказвате да приемете реалността и карате автомобила с неточни смеси което уврежда двигателя.

В случая най-умното е или да се постави нова ГИ или да се ползва автомобила на бензин само. Третият вариант който е най-лош е монтирана газ в чужбина в някой гараж, хем е мн нескопосано направена с неправилни компоненти, хем като е монтирана в чужбина си мислим че е професионално, уви какви глупости сме виждали няма да ми стигне времето да покажа всички.

И накрая последния монтаж на ГИ направен тук в Бг, често е направен не професионално с последващи проблеми и това е наложило продажбата на автомобила, но да си призная съм виждал и кадърни такива все пак колкото и да ни мразят нас газаджиите се намира и някой съвместен който знае и може и си върши работата, на такива автомобили се радвам.

Съжалявам сигурно съм написал неща които няма да се харесат на много но това е реалността, на система над 10г и клиента иска да я оправя, кое по-напред да сменя, иска да я поприкрепя за продаване, как...аз ако можех без да сменям щях да му я направя да си я кара.

Та това е равносметката...до вчера си вървеше днес нещо и стана, ми на толкова години за мен е нормално но клиента е сметнал че си е купил кола на газ и не му се дава стотинка повече за нещо което го има монтирано. Надявам се тези които прочетат да разберат и да не влязат в това положение. Успех на всички.

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk


  • 6