Към съдържанието

  •  

mitkofitnes

Регистрация: 01 юли 2007
Офлайн Последно: Днес, 11:13
*****

#416543 Проблем с маслото

Публикувано от mitkofitnes на Днес, 08:15

Ха сега де,живееш в Германия а купуваш боклуци.Многократно е обсъждано защо на Кастрола в Германия не пише синтетика а в Бг пише,защото не е синтетика а хидрокрек.Такива хубави масла има по немско и дори не е нужно да четеш форуми за тях,просто взимаш което и да е само да пише на тубата синтетика,марката не е толкова важна а базата на маслото.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#416464 Въпрос за предни подложки

Публикувано от mitkofitnes на 14 февруари 2019 - 17:23

Ами ако ни и кажеш за какъв автомобил е въпроса,че аз единствено се досещам че е мерцедес :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#416383 Проблем с маслото

Публикувано от mitkofitnes на 11 февруари 2019 - 18:13

Да,базата на маслото не е достатъчна при сегашното ползване на автомобила ти.База значи производното т.е продукта от който са го произвели е повече към минерално отколкото синтетика и оттам при честата смяна на температурни режими кондензира силно....синтетичните бази почти не.Извинявай ако съм ти съобщил лоша новина,нито продавам масло нито ти казвам какво да правиш,просто си задал въпрос на който имам отговор и го публикувам.Обикновенно със смяна на качествено се лекува проблема а кое е то трябва да го намериш не правя реклама но знам че това не става.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#416313 Трябва да сменям амортисьори

Публикувано от mitkofitnes на 09 февруари 2019 - 20:42

Не мога да ти разбера поста,аз не се заяждам с теб,да не ме разбереш погрешно просто държа на правилната информация иначе е по-скоро дезинформация.Аз понеже много се заинатих с моето окачване което е поръчково и е правено от човек правещ и настройващ повечето състезателни коли и тези пускащи се на писта Дракон.Това не го казвам да се хваля с моята кошница а да подчертая че не съм толкова бос и зная че амортесьорите са 3 вида:маслени ,газово-маслени и само газови.Бе редно от моя страна да упомена точно какви се водят по зададения конкретен въпрос а получих малко насмешка все едно че щом са газови значи са и маслени много ясно.Може би не сте запознати че има само газови и оттам да е продиктувано това но ще се радвам ако аудиторията разбере че все пак са три типа.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#415781 Износване на задни гуми

Публикувано от mitkofitnes на 27 януари 2019 - 19:11

Прочетох няколко пъти темата ти преди да напиша отговора си.Няма как да позная от тук по нета но мога поне да опитам да те насоча към някои неща.Първото нещо е че това че са различен размер гумите ти не е причината,аз карам същия размер и то състезателно и смея да твърдя че износвам еднакво предни задни гуми като една идея предните дори се износват повече.Да добавя че налягането на гумите също е много важен фактор и се помпат различно като не е дадено в упътването на автомобила а трябва да попиташ разбиращ от професията си гумаджия да вземе в предвид размера и теглото на автомобила.Другото нещо е че дори маркова гума тя има безброй много означения които често обикновения потребител не знае като визирам tyre tread wear rating който е цифрата показваща колко е износоустойчива гумата,демек колко е мека.Скоростния индекс е напбратно посочил колега от друг пост,колкото е по-високоскоростна толкова по-бавно загрява съответно при ниска скорост трудно достига максимално сцепление и обратното при нисък скоростен индекс като недостатък е прегряването пък там и изкривяването на гумата.Друго нещо на което искам да ти обърна внимание и където мисля е разковничето е реглажа на задната ос,понеже аз доста съм си играл с моя автомобил който като окачване отзад е идентичен с твоя,зная че за да влезе в нужните норми е нужно да се направят още реглажни болтове,тези които ги има са малко понякога и майстора по реглажа казва всичко е наред което може да се регулира е регулирано.За да сме сигурни в това може просто да дадеш разпечатката на геометрията си и ще разчетем параметрите за да изключим грешка там.И интересното е че при износени елементи по задното окачване какъвто и реглаж да се направи то е до там,щом излезеш и веднага променя,така че е хубаво да се прегледа и това понеже движещ се тампон или шарнирна втулка мени сходимостта много.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#415748 ГИ на компресор

Публикувано от mitkofitnes на 27 януари 2019 - 07:25

За това претрисане има няколко причинителя,като първото нещо е да се провери дали проблема е само на газ или и на бензин.Драгона са инжектори като Баракудите и две по две не е проблем но рядко изкарват над 50 000км като ако някой се е разкалибрира се получава така.Има вариант и искрата да е слаба но и това лесно се проверява,и другия възможен причинител е някой клапан на главата не лягащ добре но във всички случаи се хваща проблем ако човека който гледа е с опит.Компонентите са мн добри за този двигател и при хубав монтаж и прецизна настройка не трябва да се усеща кога на какво гориво е.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 3


#415553 ГИ на компресор

Публикувано от mitkofitnes на 21 януари 2019 - 07:40

В горния линк е обяснено на руски целия тест който е направен с различни редуктори на Нисан 8 цилиндров 306кс и на графиката е показано температурата на газта от 0км в час при пълна газ при колко секунди на колко пада,като ми направи впечатление ако прочетете статията е че има редуктури които се развалят дори от този тест.Идеята бе да покаже че това което дава производителя като мощност не е точно така и усещането при всеки е различно за системите които се монтират на автомобилите ви според изискванията,а тук това е един реален тест.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 3


#415537 ГИ на компресор

Публикувано от mitkofitnes на 20 януари 2019 - 19:20

Ето малко полезна информацийка за редукторите,стига реклами от газаджии...вижте и сами преценете кое колко струва и дали е оптималното което се ползва.

https://www.autocent...rov-454064.html

Дано ви бъде полезно


  • 1


#415424 Датчик налягане масло М111

Публикувано от mitkofitnes на 16 януари 2019 - 13:08

Отдолу има достъп но не помня номера на ключа,пипкаво е все пак.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#415245 Моля за съвет - смяна на масло

Публикувано от mitkofitnes на 11 януари 2019 - 16:27

Аз във форума не съм много активен не давам мнение просто така и нямам нищо спрямо никой даже тези които познавам от форума ги уважавам и те знаят това но имам една молба която мисля че е навременна и провокирана от последните два поста тук.Насажда се ненужно неуважение,съгласен съм че колегата Прокопи който мисля не познавам е написал много конкретно нещо което може и да не е така но в следващия пост колегата мисля малко го засяга което не е нужно.Аз мисля по друг начин относно тези спецификации понеже доста изчетох за маслата и пробвах безброй варианти и комбинации и смея да твърдя че новите коли затова имат проблеми с моторите един път заради конструкция но също така и заради маслата но това си е мое мнение и не го побликувам като налагащо се но мисля че все пак можем всички тук да се уважаваме и ако водим спор нека да е с цел да изясним истината без да засягаме колега.Дори да не съм прав аз или др все пак на всекиму да отдадем уважението си че се труди и опитва да се учи все още.Извинявам се ако обиждам някого но мисля че рязки коментари може някой да приложи в конкретния случай само ако той лично е правил лабораторни анализи на масла преди и след определен пробег иначе всичко друго е мнение и цитати на производител който има нужда да сменяме возилото със следващия модел.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 6


#414112 Корпус на главата

Публикувано от mitkofitnes на 26 ноември 2018 - 14:23

Правилно си се насочил към смяна на уплътнителите на капака откъм свещите,с това се решава проблема който е срещан и при 111 мотора.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#413749 Моля за съвет - смяна на масло

Публикувано от mitkofitnes на 12 ноември 2018 - 18:31

Не виждам нищо особенно в това масло,не е посочен основния критерий за синтетика noack,както и вискозитет при 150градуса което е показател при по-сериозните масла.Нищо различно от другите 0W40 масла освен името муdc62da2bf6e60556e6801b6d4f754729.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#413278 Мнения за газаджия

Публикувано от mitkofitnes на 23 октомври 2018 - 10:25

Да постничко е и BRC-то но това са марки от време оно и вие се лепите за тях и се хвалите като опелджия който не се е качвал още на мерцедес.В момента има доста нови неща на пазара и вече газовите системи не се разглеждат като такива унищожаващи автомобила и вървежа и ползващи се само и изключително за икономия.Новите системи от четвърто поколение вече няма никаква разлика между бензин и газ и е неоправдано да се кара на бензин но наистина признавам че поради това че са останали много от старите газаджии неприемащи новостите и монтиращи едно и също на всичко което дойде понеже познават само тези компоненти,та техния монтаж убива динамиката на автомобила и ентусиазма на всеки монтирал газ.Към всеки автомобил се подхожда индивидуално а не като към таксиметров автомобил,то да монтираш прибрано всеки може но да познаваш компонентите и техноте спецификации като минимално и максимално инжекторно време и дебит си е четене и учене.Ще спра дотук да не стане лекция но идеята ми бе да насоча към правилно газифициране за да няма после ,,мания я тая газ само проблеми ми прави”.Прочетете преди да добавите нещо към автомобила си понеже не само ще си метнете парите на вятъра а и има голяма вероятност да си счупите автомобила с това.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#413123 W124 с 230 kompressor

Публикувано от mitkofitnes на 17 октомври 2018 - 10:43

5a53284f8256ea9785f87158de10be5d.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2


#412029 МЕРЦЕДЕС БЕНЦ Уикенд 2018

Публикувано от mitkofitnes на 15 септември 2018 - 18:24

Илянчо господ здраве да ти дава за предложението че на мен са ми слаби ангелите и ще съм стимулиран на 200% :D :D :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2