Към съдържанието

  •  

mitkofitnes

Регистрация: 01 юли 2007
Офлайн Последно: Днес, 14:34
*****

#414112 Корпус на главата

Публикувано от mitkofitnes на 26 ноември 2018 - 14:23

Правилно си се насочил към смяна на уплътнителите на капака откъм свещите,с това се решава проблема който е срещан и при 111 мотора.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#413749 Моля за съвет - смяна на масло

Публикувано от mitkofitnes на 12 ноември 2018 - 18:31

Не виждам нищо особенно в това масло,не е посочен основния критерий за синтетика noack,както и вискозитет при 150градуса което е показател при по-сериозните масла.Нищо различно от другите 0W40 масла освен името муdc62da2bf6e60556e6801b6d4f754729.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#413278 Мнения за газаджия

Публикувано от mitkofitnes на 23 октомври 2018 - 10:25

Да постничко е и BRC-то но това са марки от време оно и вие се лепите за тях и се хвалите като опелджия който не се е качвал още на мерцедес.В момента има доста нови неща на пазара и вече газовите системи не се разглеждат като такива унищожаващи автомобила и вървежа и ползващи се само и изключително за икономия.Новите системи от четвърто поколение вече няма никаква разлика между бензин и газ и е неоправдано да се кара на бензин но наистина признавам че поради това че са останали много от старите газаджии неприемащи новостите и монтиращи едно и също на всичко което дойде понеже познават само тези компоненти,та техния монтаж убива динамиката на автомобила и ентусиазма на всеки монтирал газ.Към всеки автомобил се подхожда индивидуално а не като към таксиметров автомобил,то да монтираш прибрано всеки може но да познаваш компонентите и техноте спецификации като минимално и максимално инжекторно време и дебит си е четене и учене.Ще спра дотук да не стане лекция но идеята ми бе да насоча към правилно газифициране за да няма после ,,мания я тая газ само проблеми ми прави”.Прочетете преди да добавите нещо към автомобила си понеже не само ще си метнете парите на вятъра а и има голяма вероятност да си счупите автомобила с това.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#413123 W124 с 230 kompressor

Публикувано от mitkofitnes на 17 октомври 2018 - 10:43

5a53284f8256ea9785f87158de10be5d.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2


#412029 МЕРЦЕДЕС БЕНЦ Уикенд 2018

Публикувано от mitkofitnes на 15 септември 2018 - 18:24

Илянчо господ здраве да ти дава за предложението че на мен са ми слаби ангелите и ще съм стимулиран на 200% :D :D :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2


#411839 Проблем с количеството на масло

Публикувано от mitkofitnes на 09 септември 2018 - 17:54

Затова требе щека :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2


#411834 МЕРЦЕДЕС БЕНЦ Уикенд 2018

Публикувано от mitkofitnes на 09 септември 2018 - 16:33

Първо да поздравя организаторите и да пожелая още много събирания на марката. Искам тук да изложа впечатлението си и да споделя виждане като надявам се никой да не се обиди защото целта ми не е да хейтвам а да се получи по голяма сплотеност в тези събития. Наистина на мен ми хареса и присъствах и двата дни и наистина разбрах че момчетата от клуба които бяха в организацията и мероприятието са свършили огромна работа впредвид продължителността и 2та дни и топлото време. Аз лично се запознах с някои от тях и съжалявам че не можах с повечето да поприказвам, но на другото мероприятие. Много ми хареса отношението на Пепи Радичев с който се запознах и ме попита дали всичко с колата ми е наред понеже разбрал че съм се прибирал на 2 цилиндъра, Юли Гипса с който се познаваме но впредвид съсредоточеността си за това че се състезаваше успя да ми обърне достатъчно внимание това за мен са земни хора приятели и професионалисти. Запознах се със Subsonic с който си поприказвахме и дори споделих с Анди какви са ми вижданията за събитието а то е че е много разтегнато заради това че е в 2 дни и хората идват и си отиват и не се получава впечатление за нещо мащабно а хората искат това. Другото е че се създава впечатление за разделение в клуба което не е хубаво и не обвинявам някой че го прави нарочно а че просто трябва малко да работим за обединение ако може един клуб само и всички под една шапка на един събор заедно пък след това кой по-голям майстор или състезател все тая. Не видях доста от хората които бяха миналата година и не срещнах други които са били но са си тръгнали, значи наистина е било продължително. Хареса ми че пак показахте нещо ново Mercedes GT-R и имаше доста мероприятия на които аз дори се опитах да участвам но излезе че съм неподготвен и оставих това за другия път. Нека се обединим малко повече и ако нещо зависи от мен аз нямам фенове и подръжници но уговарях доста познати да се срещнем там някои се оплакаха от цените но аз тук няма да изкажа мнение. Успех занапред и ако мога да помогна съм насреща.


Sent from my iPhone using Tapatalk


  • 4


#411790 Е200 w124

Публикувано от mitkofitnes на 07 септември 2018 - 17:02

Преобладаващата част от логините ти са на изгасен двигател и така трудно се разбира нещо.На една видях че инжекторното време на бензин при работа на газ е 2.3мс а на газ е 4.0мс което за газовите инжектори Ловато е много ниско и не могат да дозират точно сместа понеже са едни от най-бавните инжектори на пазара.Снимай на бензин колко са при работа на бензин и това ще ти е отправната точка и когато прехвърлиш на газ трябва бензиновите да останат същите а газовите да не са под 5.3-5.5мс в случая няма как с инжектори Ловато и Валтек(Рейл).
Преди да започнеш това обаче откачи акомулатора за 5-10мин да нулира тримовете за да ти даде коректни времена не повлияни от лошата настройка сега.Това за начало :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#411788 Е200 w124

Публикувано от mitkofitnes на 07 септември 2018 - 16:07

Както искаш
Можеш и тук в темата да се видят логините и от други а ако искаш и на вайбър но тогава ще бъде лично решаването на проблема.Аз чесно нямам проблем но е хубаво и други да се поучат от твоя проблем и евентоално диагностирането и решаването му доколкото е възможно по нета.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#411777 Е200 w124

Публикувано от mitkofitnes на 06 септември 2018 - 19:38

То па това Lovato като че ли пък има много за настройване
Дай логове да погледна може и да забележа нещо нередно а и две коли еднакви няма когато са на години,нови да и записани настройки да се зареждат е неподходящо.Все пак ако ти е нужна помощ съм насреща.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2


#411372 ГИ на компресор

Публикувано от mitkofitnes на 20 август 2018 - 12:03

А каква конфигурация би предложил за 200 компресор 192кс?

Бърз процесор ГИ като ЛПГ теч или КМЕ и не е нужно ОБД ,инжектори Hana и редуктор КМЕ тур6 или Шарк 1500 като предпомитанията ми са към Тур6.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#411311 ГИ на компресор

Публикувано от mitkofitnes на 18 август 2018 - 10:43

Измина доста време от първите ми постове относно газификация на автомобила и по-специално МБ и искам да допълня някои неща които съм пропуснал или дори съм дал малко подвеждаща и грешна информация,дано не се счита като някаква реклама към продукт или мен а се надявам да извлече някой полза от написаното.В стремежа си да се задоволи пазара поради все по-голямата потребност на газови компоненти напоследък наблюдавам много голям спад откъм надеждност на всички компоненти за газ като цената дори се е завишила.Да започна от моя фаворит от преди години BRC която не е кой знае с какви прецизни настройки но бе една от най-дългоживотните и в предвид че в момента се монтира в Германия не е като да няма престиж,но наблюденията ми са че не е толкова надеждна вече.Доста зачестиха проблемите с новия им тип инжектори като се проявяват още на 20-30 000км но може би е от качеството на газта ни.Другото което мога да кажа е че на ГИ от най-високия им клас на една В-класа 2.0турбо на 3 месеца бе изгорял единия канал и се наложи побългаряване понеже от Офицялния  търсеха проблема в бензиновата система.Редукторите им са добри и оправдават очакванията за качество но и цената е...Сега за Landi Renzo,не зная дали да пиша въобще,мисля че има достатъчно недоволни с монтирани на МБ но това е поради големите очаквания от нея в предвид и цената и.Аз бих казал че бива но за нещо бюджетно като автомобил като редукторите им са качествени а инжекторите средно качество като понякога дори по-зле ако са MED.Няма прецизна настройка и не ми представлява интерес но се монтира изключително често от Диларите на някоя марка автомобили.Като цяло италянските ГИ са качествени но с много непрецизни настройки като често имат готови такива за някои автомобили които само се зареждат но това не е толкова добре досещате се защо.Мога да се спра на Romano понеже е достъпно като цена и в БГ се коментира като изключително качествено но повярвайте ми славата му е от преди години.Редукторите им се славеха като едни от най-добрите но ги развалиха и сега не отговарят на зададената мощтност.Инжекторите им са единични малки и безшумни и са привлекателни но са на размери и не са толкова дъ бест,общо взето е един от най-добрите бюджетни варианта но цената не ми изглежда такава.Повечето са разработки на АЕВ и затова и софтуера вътре е идентичен като и Lovato спада към тази група въпреки че напоследък не отсъстват нови софтуери в тенденция с напредъка.Инжекторите са им едни от най-дългоживотните но и едни от най-бавните,редукторите им не са вече толкова качествени и често дори се позапушват,най-силния им такъв работи на много ниско налягане.Дойде ред на Fobos като за нея мога да кажа че има по-прецизни настройки от останалите но за по-сериозни коли се иска да се правиш на МАПер като много често се окомплектова с много лоша периферия като инжектори Valtek или Reil като в миналото изларваха без проблем 50 000км и често дори двойно но вече качеството им е китайско и след 3-5 000 се нслага прекалибриране и рядко надминават 30 000км.Сега за новите полски системи които навлязоха последните години от 4-то поколение които и ние използваме до момента KME,LPGtech,ACStag,Europgas мога да кажа че са доста напред в настройки прецизност и корективен OBD но не липсват и проблеми с тях къде кабел дефектен къде MAP изгори понякога и самия комп откаже но сравнен с италянските а не с Fobos който и е най-слабия откъм надеждност.Редукторите КМЕ вече заради увеличената продукция сигурно почнаха да ги развалят като определени модели все още стават.С  инжекторите е същото Barracuda и Dragon нашата газ им разказва играта и рядко надминават 30 000км а Hana който за момента е най-добър вече започва и той да се проявява а за него 100 000 бе нищо.Филтрите в това отношение помагат като за Barracuda ги изискват за гаранцията.Скобите и маркучите също постоянно имаме проблеми с разхлабени скобки при положение че сме ги затягали здраво.Така или иначе качеството вече е ниско и не задоволява нашите изисквания напълно и мисля и че ще се влошава.Затова какъвто и да е избора ще се ниждаете от профилактика и преглед прибгазаджия,за да може ако има проблем да се реши на време преди да даде поражения по мотора,както често се случва.Всеки има различни изисквания към автомобила си но щом сте тук в този форум вие сте с по-големи изисквания за да сте се спрели на марката Мерцедес и препоръчвам да не се търси бюджетно решение за газ.
Поста е мое лично мнение и наблюдение и не ангажирам никой с него.
Дано съм бил полезен.



Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 7


#411202 АГУ на E350 / M276

Публикувано от mitkofitnes на 14 август 2018 - 05:43

Пак почнахме със заяжданията, защо пък нещо да не ми прави чест, защо се засягаш просто исказах мнение като човек занимаващ се с това и не мисля че съм те обидил. Сега вече ако са ти приятели и им правиш реклама направи го както трябва но и попитай ако не си съгласен с моя пост защо, да изложа аргументи ако трябва въпреки, че съм дал малко обяснение за компютрите които дават. Иначе там дето си посочил бе колата преди да дойде при мен и инжекторите бяха малки така, че при подаване на газ още на 2000 об бензиновите времена бяха на 12 мс а на газ 24 което е грешна настройка, не зная какво точно са настройвали. И защо започваш така, че не ми прави чест аз не храня лоши чувства към теб, но нека да уважаваме истината все пак ако не няма какво да пиша щом тук ще се слуша определена аудитория само пък било то и да не разбира нищо. Пак ще се повторя аз лично съм видял и работата и на двата газови сервиза а това дето си посочил в линка на страницата са слаби компоненти и не стават за един сериозен автомобил и ако някой мисли, че се заяждам мога да се обоснова на зададен конкретен въпрос по материята. За теб автомобила бе перфектен но за Илян не понеже не пълнеше километража на газ след ходене в този Топ сервиз.
Извинявам се още веднъж явно в поста си засягам някой от тук пак казвам, че не храня лоши чувства и не бе целта ми да засегна някой но мен защо ме ядете, че не ми прави чест да напиша истината или поне това което виждам.


Sent from my iPhone using Tapatalk


  • 5


#411191 АГУ на E350 / M276

Публикувано от mitkofitnes на 13 август 2018 - 09:33

Има шанс но минимален в зависимост от ECU-то но не препоръчвам.Относно препоръката на Хамъра за сервиза за газ който препоръчва с тез ефтинджоси няма как да се получи,разбирасе ако клиента не е взискателен към автомобила си може.Неговата 140-ка я доработвах след като я продаде и смея да твърдя че бе направена много аматьорски газта но може той да няма толкова изисквания и да му е било супер.Разбирасе не искам да обидя никой просто да дам инфо за това което мисля и съм видял и няма да излагам факти но Вега и Каргас е по бюджетно и от Фобос а Агиса си е АЕБ като Романо,Ловато,Ланди,и Мегаджет нищо кой знае какво.Все пак по темата още няма 100% газофикация на всички директни инжекциони и малко сме с вързани ръце.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2


#411175 АГУ на E350 / M276

Публикувано от mitkofitnes на 12 август 2018 - 20:26

2008 ги дели дали е директен инжекцион или не е, ако не е, е безпроблем газифицирането, доста съм направил, а компонентите сами говорят за майстора, излишно е да го обсъждам


Sent from my iPhone using Tapatalk


  • 1