Към съдържанието

  •  

mitkofitnes

Регистрация: 01 юли 2007
Офлайн Последно: Днес, 22:33
*****

#419462 Mercedes w208 136к.с.

Публикувано от mitkofitnes на 08 май 2019 - 17:10

W208-цата си струва всеки лев,колкото по-запазено толкова по скъпо и не го сравнявайте с W210 и W202,моля ви на които купето е направено лошо и гние.Моето CLK го карам 12 години вече и не бих го сменил освен ако не ми паднат пари отгоре да си купя Порше Карера...


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#418570 Clk w208 3.2 ГАЗ

Публикувано от mitkofitnes на 15 април 2019 - 08:26

Правя настройки в движение разбирасе,но не на всички газови контролери,понеже има такива които са си загуба на време.Ще дам пример със Фобос,той е евтин контролер който има карта и таблица и можеш да изградиш първо правилна и прецизна бензинова графика към която после да настройваш газовата и въпреки че отнема време докато я изпипаш все пак става.Но я ми кажете за контролери АЕВ(Romano,Megajet,King и т.н)как да се настроят по какво.Те разчитат на първоначалната им калибровка със заложения алгоритим,не отричам че не е добра,просто до там им и свършват възможностите.Има само една таблица по коефиценти които без широколентова сонда трябва да налучкваш да настройваш и затова се отказвам предварително.Според мен тези тип контролери са за някой икономичен и малък по-стар модел двигател който ще работи приблизително добре до 2-3000об.Когато се газифицира по-мощен или нов модел двигател се търси прецизна настройка и това се прави във всички режими,защото газовия контролер не може да прави корекции над 20% а по простите са дори и далеч от това.Настройката също ще отнеме незнайно време,зависещо от контролера,ако е Фобос и подобни повечко ако е някой от последните поколения по-малко.Цената която взимам е символична,повечето пъти нищо не струва но губя ужасно много време да доказвам и да се опитвам да спестя парички на някой монтирал си някъде уредба одрали го за нещо не струващо и на половината,поради незнамие и неискащ да повярва.Не съм толкова добър че от нищо да правя нещо и съжалявам много че почти винаги за да се постигнат добри резултати се налага да подменям компоненти което ме прави един вид търговец в очите на хората,и не ми харесва.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 3


#417771 Ключ за маслен филтър размер

Публикувано от mitkofitnes на 25 март 2019 - 12:41

74мм


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#417365 Джанти, офсет, стабилност?

Публикувано от mitkofitnes на 12 март 2019 - 18:39

Пич във форума няма да ти се реши казуса,отити на реглаж преден заден мост там спецялист ли е ще види всички луфтове и разтегнати тампони иначе реглажа не е правилен.Ние тука може само да гадаем


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2


#417181 Газ

Публикувано от mitkofitnes на 08 март 2019 - 14:40

Доста теми се отвориха и много се изписа за газовите системи, те вече станаха неотменна част от голяма част от бензиновите автомобили. Пазара се препълни с компоненти на знайни и незнайни фирми кои с високо качество, кои с качество по-надолу дори от предишното им. Общо взето вече толкова много хора поставят газ, че нивото вместо да се качва пада. Основното и единственото обаче изискване е безопасността, т.е. монтажа да е така направен, че на първо място да е безопасно за водача и за околните.

Лошото е, че без обучение трудно може човек да се сети за всички моменти засягащи безопасността и така монтажа да е съобразен с тях, все повече грешки и глупости се наблюдават и само Господ ни пази.

На второ място е безопасноста на автомобила, така казано да не се убие мотора с газовата система, като ние като притежатели на марката Мерцедес не сме в такова лошо положение като повечето френски и японски коли.

Може би повечето знаете, но за тези които не знаят е, че газта сама по себе си може да има много вредно влияние върху клапаните, като модерна тенденция е монтаж на омаслители за предотвратяване на това. Е да ама не върши работа май. Досега вече доста такива автомобили проблемни ми попадаха с монтирани омаслители, сякаш те ще компенсират евтините и слаби компоненти. Тавана бе 100х.км на Тойотките, Рендетата държат повечко ама и те се предават на 150.

Като цяло всеки газаджия ще направи колата да работи на газ, но последващите проблеми не би се нагърбил да лекува, даже отрича, че причината е газта. Е сигурно въпроса е има ли начин да се предотврати това нещо. Има разбира се и отговора е, че винаги капризен автомобил се газифицира с много качествени компоненти и много прецизна настройка от човек знаещ какво прави, без омаслител.


 Sent from my iPhone using Tapatalk


  • 2


#416634 Обтегач (ограничител) на вратата

Публикувано от mitkofitnes на 19 февруари 2019 - 08:02

Стара темичка но ми попадна пред очите поради дефектиране на фиксатора на дясната ми врата и се наложи подмяна с нов.На втората снимка фиксатора е от 202 и 210 не е от 208 там има едно положение допълнително като такова ново е над 200лв.Така че се примирих и си купих за 25лв такова за 202/210 чисто ново и не ми пречи че има едно положение по-малко,старото бе счупено,написах го защото доста 202-ки,210-ки и 208-ци идват с такъв проблем и никой не ебава да го оправя та мисля че това ще амбицира доста хора да си го сменят.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#416543 Проблем с маслото

Публикувано от mitkofitnes на 17 февруари 2019 - 08:15

Ха сега де,живееш в Германия а купуваш боклуци.Многократно е обсъждано защо на Кастрола в Германия не пише синтетика а в Бг пише,защото не е синтетика а хидрокрек.Такива хубави масла има по немско и дори не е нужно да четеш форуми за тях,просто взимаш което и да е само да пише на тубата синтетика,марката не е толкова важна а базата на маслото.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#416464 Въпрос за предни подложки

Публикувано от mitkofitnes на 14 февруари 2019 - 17:23

Ами ако ни и кажеш за какъв автомобил е въпроса,че аз единствено се досещам че е мерцедес :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#416383 Проблем с маслото

Публикувано от mitkofitnes на 11 февруари 2019 - 18:13

Да,базата на маслото не е достатъчна при сегашното ползване на автомобила ти.База значи производното т.е продукта от който са го произвели е повече към минерално отколкото синтетика и оттам при честата смяна на температурни режими кондензира силно....синтетичните бази почти не.Извинявай ако съм ти съобщил лоша новина,нито продавам масло нито ти казвам какво да правиш,просто си задал въпрос на който имам отговор и го публикувам.Обикновенно със смяна на качествено се лекува проблема а кое е то трябва да го намериш не правя реклама но знам че това не става.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#416313 Трябва да сменям амортисьори

Публикувано от mitkofitnes на 09 февруари 2019 - 20:42

Не мога да ти разбера поста,аз не се заяждам с теб,да не ме разбереш погрешно просто държа на правилната информация иначе е по-скоро дезинформация.Аз понеже много се заинатих с моето окачване което е поръчково и е правено от човек правещ и настройващ повечето състезателни коли и тези пускащи се на писта Дракон.Това не го казвам да се хваля с моята кошница а да подчертая че не съм толкова бос и зная че амортесьорите са 3 вида:маслени ,газово-маслени и само газови.Бе редно от моя страна да упомена точно какви се водят по зададения конкретен въпрос а получих малко насмешка все едно че щом са газови значи са и маслени много ясно.Може би не сте запознати че има само газови и оттам да е продиктувано това но ще се радвам ако аудиторията разбере че все пак са три типа.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#415781 Износване на задни гуми

Публикувано от mitkofitnes на 27 януари 2019 - 19:11

Прочетох няколко пъти темата ти преди да напиша отговора си.Няма как да позная от тук по нета но мога поне да опитам да те насоча към някои неща.Първото нещо е че това че са различен размер гумите ти не е причината,аз карам същия размер и то състезателно и смея да твърдя че износвам еднакво предни задни гуми като една идея предните дори се износват повече.Да добавя че налягането на гумите също е много важен фактор и се помпат различно като не е дадено в упътването на автомобила а трябва да попиташ разбиращ от професията си гумаджия да вземе в предвид размера и теглото на автомобила.Другото нещо е че дори маркова гума тя има безброй много означения които често обикновения потребител не знае като визирам tyre tread wear rating който е цифрата показваща колко е износоустойчива гумата,демек колко е мека.Скоростния индекс е напбратно посочил колега от друг пост,колкото е по-високоскоростна толкова по-бавно загрява съответно при ниска скорост трудно достига максимално сцепление и обратното при нисък скоростен индекс като недостатък е прегряването пък там и изкривяването на гумата.Друго нещо на което искам да ти обърна внимание и където мисля е разковничето е реглажа на задната ос,понеже аз доста съм си играл с моя автомобил който като окачване отзад е идентичен с твоя,зная че за да влезе в нужните норми е нужно да се направят още реглажни болтове,тези които ги има са малко понякога и майстора по реглажа казва всичко е наред което може да се регулира е регулирано.За да сме сигурни в това може просто да дадеш разпечатката на геометрията си и ще разчетем параметрите за да изключим грешка там.И интересното е че при износени елементи по задното окачване какъвто и реглаж да се направи то е до там,щом излезеш и веднага променя,така че е хубаво да се прегледа и това понеже движещ се тампон или шарнирна втулка мени сходимостта много.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#415748 ГИ на компресор

Публикувано от mitkofitnes на 27 януари 2019 - 07:25

За това претрисане има няколко причинителя,като първото нещо е да се провери дали проблема е само на газ или и на бензин.Драгона са инжектори като Баракудите и две по две не е проблем но рядко изкарват над 50 000км като ако някой се е разкалибрира се получава така.Има вариант и искрата да е слаба но и това лесно се проверява,и другия възможен причинител е някой клапан на главата не лягащ добре но във всички случаи се хваща проблем ако човека който гледа е с опит.Компонентите са мн добри за този двигател и при хубав монтаж и прецизна настройка не трябва да се усеща кога на какво гориво е.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 3


#415553 ГИ на компресор

Публикувано от mitkofitnes на 21 януари 2019 - 07:40

В горния линк е обяснено на руски целия тест който е направен с различни редуктори на Нисан 8 цилиндров 306кс и на графиката е показано температурата на газта от 0км в час при пълна газ при колко секунди на колко пада,като ми направи впечатление ако прочетете статията е че има редуктури които се развалят дори от този тест.Идеята бе да покаже че това което дава производителя като мощност не е точно така и усещането при всеки е различно за системите които се монтират на автомобилите ви според изискванията,а тук това е един реален тест.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 3


#415537 ГИ на компресор

Публикувано от mitkofitnes на 20 януари 2019 - 19:20

Ето малко полезна информацийка за редукторите,стига реклами от газаджии...вижте и сами преценете кое колко струва и дали е оптималното което се ползва.

https://www.autocent...rov-454064.html

Дано ви бъде полезно


  • 1


#415424 Датчик налягане масло М111

Публикувано от mitkofitnes на 16 януари 2019 - 13:08

Отдолу има достъп но не помня номера на ключа,пипкаво е все пак.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1